Смяна двигател или?
|
|
EMO | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 04:20:54 | Message # 1 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| колеги голям .... изядох с тая кола ама наистина голям днес бях на майстор и премерих компресията 1. (7.5), 2. (7.5), 3. (5.0) 4. (5.0) положението не е добре ако може съвет какво да правя друг двигател или основен на този кое е по евтиния вариант
|
|
| |
rollin | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 05:31:29 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Баси майката, т'ва как пали на тая компресия нз... какъв е мотора?
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
galev_90 | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 07:25:36 | Message # 3 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
| Според мен по-добре да си направиш тоя двигател.Поне като го направиш, ще знаеш че всичко е окей, и документално ще и отговарят номерата.Ако вземеш друг двигател, състоянието му пак ще е неясно и може да изядеш дървото 2-ри път
|
|
| |
ggushterov | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 08:39:15 | Message # 4 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Много зависи от къде ще вземеш мотор. Имай в предвид, че на мен основен ремонт на главата само ми излезе към 800лв и то без да и има нищо на главата. Ето ти ориентировъчни цени на частите: 250лв сегменти 300лв лагери 220лв болтове за главата 90лв гарнитура за главата 50лв семеринги 70лв водна помпа 200лв другите гарнитурки и дреболии 30лв гумички на клапаните 140лв водачи на клапаните 380лв ремъци с ролки ХХХлв за работа, зависи къде се намираш и кой ще я прави И се надяваш да не излезе нещо сериозно, че тогава си е*а майката вече
|
|
| |
aλexandro | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 11:07:22 | Message # 5 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| ggushterov ти е дал максимална представа за цените на частите, но според мен може да минеш и малко по-евтино за частите. До колкото виждам двигателят ти е H22, така, че по-добре да го ремонтираш. Да си купиш читав H22 двигател е въпрос на късмет и възможности, а и трябва да си смениш талона. Все пак твоя трябва да се отвори и да се премерят цилиндрите (най-вече). Ако нещата са сериозни, тогава се отказваш.
|
|
| |
ggushterov | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 11:19:59 | Message # 6 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Не знам дали са максимални или минимални понеже не съм ги гледал всички цени, това ми взеха на мен и за това тези давам. И на мен ми се видяха скъпи ремъците и ролките честно казано. Гарнитурата и болтовете са възможно най-евтините варианти, както и гарнитурките на VTEC клапана и капака на клапаните. За всичко останало просто си нямам идея на какви пари вървят щото майстора ги поръча вместо мен. Предполагам, че си е сложил поне едно 10% отгоре за него, но като ориентир си там някъде Отвори си мотора щото може и нещо елементарно да е и да го изхвърлиш за нищо.
|
|
| |
hkrinkle | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 11:23:24 | Message # 7 |
Йондан (4)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 95
Статус: Офлайн
| Директно нов двигател няма ли да излезе много по-евтино и безболезнено?
|
|
| |
ggushterov | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 11:40:03 | Message # 8 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Ми ако се окаже същия като стария няма да е по-евтино
|
|
| |
batkosio | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 11:47:49 | Message # 9 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Отвори първо този, но някъде, където знат какво правят! Стига си експериментирал, явно нямаш късмет или достатъчно познания, може би и двете Виж в секцията "Сервизи/магазини" координати в София.
|
|
| |
Hak | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 12:34:47 | Message # 10 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 216
Статус: Офлайн
| Quote (EMO) колеги голям .... изядох с тая кола ама наистина голям днес бях на майстор и премерих компресията 1. (7.5), 2. (7.5), 3. (5.0) 4. (5.0) положението не е добре ако може съвет какво да правя друг двигател или основен на този кое е по евтиния вариант Много съжалявам да го чуя, колега, и знам как се чувстваш. Само се опитай да стиснеш зъби и да се абстрахираш от безочието и некадърността на предишния собственик...и силно се надявам да не се откажеш от Плреюда като модел, защото колата е уникална и си заслужава всеки лев. Просто е много кофти, когато си решил да купиш нещо и то се окаже боклук и то защото някой е бил мундар и е успял да те излъже.
Успех с ремонтите !
Редактирано от Hak - Четвъртък, 10.10.2013, 14:23:48 |
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 13:32:38 | Message # 11 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Не ходи при случайни майстори. Ако искаш съвет, можем да те насочим (на лично).
|
|
| |
EMO | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 17:26:07 | Message # 12 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| Hak, абсурд да се откажа от колата толкова време я чаках ще я оправя и ще се я карам
|
|
| |
EMO | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 17:37:43 | Message # 13 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| колеги благодаря на всички за отзивчивостта но за сега колата ще седи така докато събера някои лев надявам се до тогава да намеря читав сервиз защото имам намерения да я карам още доста тази кола
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 18:35:34 | Message # 14 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Проблема с ниската компресия може да ти е само в главата,т.е. клапани и легла.Къде хукнахте надолу....пуснете по 10мл.масло през свещите,цилиндър по цилиндър със всички отстранени свещи и ако остане същата компресията проблема ти е основно в главата-клапаните ако се вдигне много,то тогава мисли за сегменти щото износени ризи е малко вероятно.Метода не е категоричен щото може да имаш проблем и на двете места но си струва да се опита. При проверка на компресията дросела трябва да е отворен максимално-пълна газ на педала, и с отстранени свещи на 4-те цилиндъра,така ли я мерихте?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 23:35:07 | Message # 15 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Сегменти 160лв Лагери(основни и биелни) 100лв гумички на клапаните 50лв Гарнитура глава 100лв и ти си човека
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |