Пълен ребилд на H22A мотор
|
|
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 23:25:08 | Message # 16 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote ZAPPA ( ) кой (ако не е тайна) ще извърши тази интервенция, в смисъл компетентно или най- добре? Аз! Знам,че звучи малко нескромно ....но пък си е така
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 17.10.2013, 23:27:59 |
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 23:26:55 | Message # 17 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Available to users only
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 23:30:29 | Message # 18 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Като говорихме с адаша точно за тези болтове на ARP , ако не я турбинираш , защо са ти ? Не е ли по-добре да си вземеш ОЕМ ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
NightRider | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 23:31:03 | Message # 19 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
|
Ти си включен в моя проект ще дойдеш за 2 седмици тука на гости и ще направим заедно мойта .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 23:40:24 | Message # 20 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Available to users only
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 23:41:13 | Message # 21 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 23:50:03 | Message # 22 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Проблеми имаш с ОЕМ семеринги ли ? Сигурно ще ме наплюеш но си направих тест с капака на клапаните.Слагах 2 пъти Елринг , 1 път ОЕМ и 1 път Рейнц.Никога съм нямал и капка от там и при 3-те варианта.Въпроса е както сам си го написал да не е залежала гумата и ако е от известна марка според мен няма никакъв проблем.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 23:51:08 | Message # 23 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote ZAPPA ( ) съмнения в "залежалите" ОЕМ семеринги Скоро ми попадна руска кутия със сегменти за лада,на нея пишеше-срок на годност 5години
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 18.10.2013, 00:25:28 | Message # 24 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote ZAPPA ( ) Аз вече до такава степен съм разочарован от сервизите И с основание
Quote NSBOP ( ) За моята ежедневка Каква е целта на тази манипулация Дани?Наистина не ми е ясна концепцията
Пружини и тарелки Skunk2, валове от А7, клапани стокови.Не ми се връзва тази комбинация.Или всичко Skunk2, или всичко стоково!Аз поне така ги виждам нещата. Трябва да знаеш, че с авточастите в това число и тунинг частите, нещата са малко като при праховете за пране.Недей да смяташ, че всичко което казват е истина.Има огромна доза реклама, акцентира се едностранчиво само на положителните страни! Не ме разбирай грешно,не казвам че са лоши,просто са по-специфични.При неясна крайна концепция, и купуване на сбирщаин тунинг части,просто защото са извесна марка, крайния резултат ще бъде по-лош отколкото със стоковите.
Да поговорим примерно за пружинките, каква е идеята да ги сменяш? Искаш да махаш, ограничителя на обороти,за да цепиш мотора на 9 -10 000? Ако няма да го правиш,по-твърдите пружини не са предимство,а недостатък.Загуба на мощност- повече енергия за задвижването им, клапаните и леглата ще се износват доста по-бързо, полза никаква при нормалните режими на работа на двигателя! Казваш болтове ARP- за какво? Понеже Иван,Петкан и Драган са го направили? ще слагаш турбо? ще вдигаш компресията? Каква е идеята? На Хонда килограмите с които се стяга главата не са много, натоварването на болтовете също е малко.Блока е алуминиев!!
Не е моя работа да се меся в твоя проект, парите са си твои, ти си решаваш как да ги харчиш! Просто ми се струва че от мерак, ще се набуташ доста,а файда никаква няма да има,затова ти ги казвам тези неща.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 18.10.2013, 00:31:10 | Message # 25 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote ZAPPA ( ) "залежалите" ОЕМ семеринги Кое те кара да мислиш,че тези части са произведени веднъж,сложени са на склад и само се вади от там,без да се вкарва нова стока Има много малко специфични части които да са само за Прелюд!
пример: лагера и семеринга на делкото е еднакъв за всички Хонди, така че ако преди време на моята CRX от 1984г ги бях поръчал, какви биха ми пратили? Надявам се ме разбра Няма отделение ,,части Прелюд; части Сивик; и т.н и т.н " в склада има отделение: семеринг 22х12х7; лагер 45х23х10 и т.н и т.н . В складовата им програма, си има информация дадения парт номер на кой размер отговаря, така че поръчвайки с различни парт номера за различните модели те ти пращат една и съща част.С останалите части е същото,с изключение на специфичните които са само за модела.Но както казах преди всяка фирма се стреми те да бъдат минимален брой. Така че много малко е вероятно, дадена семеринга да я има само, и единствено да кажем в Прелюда, така че макар да е спрян от производство, те си се обновяват периодично.
Редактирано от nightfighter - Петък, 18.10.2013, 00:46:16 |
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 18.10.2013, 00:45:24 | Message # 26 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Available to users only
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 18.10.2013, 01:00:18 | Message # 27 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Дани ще ти кажа чесно какво мисля по въпроса,а ти помисли! Не се ремонтира нещо, което е здраво! Като искаш, вземи си един блок Х22/23- без пари може да го намериш, вал от Х22- също не е много скъп.Така и така си решил да правиш ПЪЛЕН ребилд, сложи си едни дартон ризи, хубави бутала , биели,лагери.Почисти го, обслужи го, на спокойствие когато имаш време и пари.Същата работа и с главата. Когато си готов със всичко, сменяш двигателя, и продаваш твоя. Аз така бих направил!
|
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 18.10.2013, 01:09:27 | Message # 28 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Available to users only
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 18.10.2013, 01:39:24 | Message # 29 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| А защо бутала Малле ? Изобщо от къв ор са ти ковани бутала? И каква ти е концепцията то цяло Какво искаш да постигнеш ???????? Quote nightfighter Да поговорим примерно за пружинките, каква е идеята да ги сменяш? Искаш да махаш, ограничителя на обороти,за да цепиш мотора на 9 -10 000 А защо не щом 1.8 мотор на интегра може а се цепи в този диапазон защо не 2.2 мотор?
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
batkosio | Дата: Петък, 18.10.2013, 01:41:35 | Message # 30 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Quote eDaniel ( ) Нямам къде да го държа най-малкото. Я каква удобна стълбищна площадка имаш, като слагахме кожата на -10 беше супер
|
|
| |