Пълен ребилд на H22A мотор
|
|
eDaniel | Дата: Сряда, 16.10.2013, 23:11:23 | Message # 1 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Available to users only
プレリュード 夢のカ
Редактирано от eDaniel - Четвъртък, 17.10.2013, 00:06:58 |
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 00:43:13 | Message # 2 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Дани, то пълен ребилд е доста разтегливо понятие Ще ти кажа какво аз бих (съм) сменил,пък ти ще си прецениш.
Quote eDaniel ( ) Илюстрация 1 (Cylinder Head): 5,7,10,16-като 7 ако ще отваряш двигателя,за да шлайфаш клапани и сменяш сегменти.
Quote eDaniel ( ) Илюстрация 2 (Cylinder Head Cover): 1 или по отделно (3,4,12) - при необходимост
Quote eDaniel ( ) Илюстрация 3 (Camshaft - Timing Belt): 10,11,17,18,23,38 + водната помпа
Quote eDaniel ( ) Илюстрация 4 (Crankshaft - Piston): Нямаш проблеми с двигателя,не си ги създавай сам.На моя тук нищо не съм сменял. За да сменяш лагери,трябва да знаеш цветовете на твоите,следователно да си отворил картера,няма как да ги поръчаш сега. Ако толкова държиш : 2, лагерите 3,4,5 и 14
Quote eDaniel ( ) Илюстрация 5 (Cylinder Block - Oil Pan): 11- от БГ (няма смисъл ОЕМ скъпа е,а все си е гума),38
Quote eDaniel ( ) Илюстрация 6 (Oil Pump - Oil Stainer): 6,7,10,28,29,30,31,32,33
Освен това: Добави си едно, О-пръстенче за делкото, + (семеринга и лагера на делкото - тях няма да ги намериш ОЕМ, ще ти ги кажа размерите утре, че сега не ми се търсят) Една гарнитурка,за всмукателния колектор,(2 за пеперудите-при необходимост,ако ще отваряш там) ; на изпускателя може и със старата гарнитура-металната ОЕМ си държи, дори да я свалиш и качиш. Мисля че това е достатъчно
Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 17.10.2013, 01:14:00 |
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 01:20:48 | Message # 3 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Идеята ми е да направя възможно най-пълно обслужване. Ремъците съм ги сменял наскоро, но водната помпа не съм и мисля и нея да сменя. Главата ще е от друг мотор (А7) и ще се прави докато е свалена. Най-вероятно и буталата ще са от същият мотор но ще видим дали ще ми паснат като кодове... Планирам още да сменя абсолютно всички лагери с ACL, а болтовете с ARP. Пружините и тарелките ще са Skunk2. Всичко останало ще е оригинално Honda.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Age | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 07:22:39 | Message # 4 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| Дани, вземи лагери KING. Цените по спомен бяха и по-ниски. Аз съм с такива. АCL има само за А2 и А4 мотора(основните или биелните не се сещам сега) а те са с друг диаметър на шийките на коляновия вал.
Основни: http://www.ebay.co.uk/itm....39f9d7a
Упорните лагери: http://www.ebay.co.uk/itm....4e06d88
Тайхо също е вариянт, рекса е с такива и те носят на бой
Редактирано от Age - Четвъртък, 17.10.2013, 07:31:07 |
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 10:55:21 | Message # 5 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Благодаря на всички, които се включиха.
Ако има липсващи лагери на ACL дали няма да е разумно да се направи комбинация от King и ACL? В нета има противоречива информация, и излгежда повечето мнения клонят към ACL. Тук има и снимки - сравнение на King и ACL. http://www.d-series.org/forums....gs.html
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 11:04:14 | Message # 6 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| ACL лагерите е най-добрият вариант , естествено и стоковите.Не знам тези KING какви са , не съм ги и чувал но не съм тунер и може да са добри.ACL има 2 серии - стандартна и Race серия.
ACL Bearings Race Series H Connecting Rod Bearings (H22A/F20C/F22C-Engines) Honda Accord 1998-2001 4-door sedan 2.2i Type R (H22A7 - CH/CG) Honda Accord 2001-2003 4-door sedan 2.2i Type R (H22A7 - CH1) Honda Prelude 1992-1996 2-door coupe 2.2i VTEC (H22A2 - BB1) Honda Prelude 1997-2001 2-door coupe 2.2 VTi (H22A5/A8 - BB6/8) Honda Prelude 1997-2001 2-door coupe 2.2 VTi-S (H22A5/A8 - BB6) Honda S2000 1999-2004 2-door cabriolet 2.0i (F20C2 - AP1) Honda S2000 2004-2009 2-door cabriolet 2.0i (F20C2 - AP1) Honda S2000 2004-2009 2-door cabriolet 2.2i (F22 - AP2)
NOTE 2: If you need extra oil clearance, please order the HX-Series bearings
Specifications: Sizes: STD, 025, .25 Oil Clearance: Standard Half Type: Identical Halves Material: Tri-Metal Hardened Steel Backs Min Std Shaft Size: 1.889in / 47.98mm Max Std Shaft Size: 1.8898in / 48mm Min Std Tunnel Size: 2.008in / 51.004mm Max Std Tunnel Size: 2.0088in / 51.024mm Max Wall at Crown: 0.0589in / 1.496mm Max Overall Length: 0.7638in / 19.54mm
ACL Bearings Thrust Washer Bearings (Honda) 1T1957-STDThese thrust washer bearings are suitable for a vast majority of Honda engines.
Honda Prelude 1992-1996 2-door coupe 2.0i (F20A4 - BB3) Honda Prelude 1992-1996 2-door coupe 2.3i (H23A2 - BB2) Honda Prelude 1992-1996 2-door coupe 2.2i VTEC (H22A2 - BB1) Honda Prelude 1997-2001 2-door coupe 2.0i (F20A4 - BB9) Honda Prelude 1997-2001 2-door coupe 2.2 VTi (H22A5/A8 - BB6/8) Honda Prelude 1997-2001 2-door coupe 2.2 VTi-S (H22A5/A8 - BB6)
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Четвъртък, 17.10.2013, 11:05:02 |
|
| |
murdera | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 11:31:32 | Message # 7 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| И аз карам с лагери KING - по нищо не отстъпват на ALC-а освен в цената....
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 11:39:42 | Message # 8 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Из нета съветват ако ще се взима ACL да не е Race серията защото били с по-малък живот и се препоръчвали само за коли, които ще ходят по състезания. За моята ежедневка няма да станат.
А за другите неща имате ли мнение? Пружините и тарелките например? Skunk2, Brian Crower или нещо друго?
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 11:43:55 | Message # 9 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| На skunk2 им плюеха тампоните че не издържали.Иначе лоши отзиви не съм чел за другите им продукти но аз и не се ровя много по тунерските сайтове където в чужбина масово се купуват.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 11:50:59 | Message # 10 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Те и коилоувърите им казват, че били ултра твърди и не стават за ежедневка. Мен това не ме грее много защото аз гледам само частите за мотора, а там Skunk2 имат добра репутация.
|
|
| |
murdera | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 12:25:39 | Message # 11 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| валовете+пружинките и тарелките-трябва да ги подбереш по-характеристиките на сетъпа и кои ще пасант най-добре... на скънк2 имаше някъде из нета инфо кое за какво е.....
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 13:37:13 | Message # 12 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| За какви характеристики говориш? Размери ли?
|
|
| |
murdera | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 13:53:37 | Message # 13 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| http://honda-tech.com/showthread.php?t=939641 разгледай тази тема- има доста инфо написано
|
|
| |
Age | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 16:14:24 | Message # 14 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| Валвтрейна трябва да е комбинация само от една марка т.е. валове, пружини и тарелки. Това е поради факта че всеки производител има различни твърдости на материялите. Ако ще ползваш Skunk2 пружини имай предвид че освен тарелки трябва да подмениш и базите(шайбите под пружините) пак с такива на Skunk2. Това се налага защото пружините са по-твърди но са по-къси от стоковите. Не знам как ще се получи комбинацията от по-твърди пружини и стокови клапани, да не се окопаят ??? На Supertech дължината на пружините е като стоковите, за твърдостта незнам....
Mоже да вземеш един пълен комплект гарнитури: http://www.ebay.com/itm....vxp=mtr
Ремъци, ролки и водна помпа и от тук могат да се намерят. Сегменти RIK(рикен) доволен съм от тях. Смукателя мисля че няма смисъл да го разгобяваш, изчистване на дросела е повече от достатъчно. Ако ще се комбинира двигателя с бутала от друг, задължително мери хлабина клапани бутало за да не се получи мазало. Провери с какъв картер си, алуминиев или метален. Ако е алуминиев по всяка вероятност като го отвориш ще видиш че е започнал да се пука та в този ред на мисли търси и метален картер. Задължително прегледай и маслена помпа ако се хванеш да правиш двигателя.
Редактирано от Age - Четвъртък, 17.10.2013, 17:45:34 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 22:54:14 | Message # 15 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |