Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Пълен ребилд на H22A мотор
eDanielДата: Сряда, 16.10.2013, 23:11:23 | Message # 1
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Available to users only


プレリュード 夢のカ


Редактирано от eDaniel - Четвъртък, 17.10.2013, 00:06:58
 
nightfighterДата: Четвъртък, 17.10.2013, 00:43:13 | Message # 2
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Дани, то пълен ребилд е доста разтегливо понятие :) Ще ти кажа какво аз бих (съм)  сменил,пък ти ще си прецениш.

Quote eDaniel ()
Илюстрация 1 (Cylinder Head):
5,7,10,16-като 7 ако ще отваряш двигателя,за да шлайфаш клапани и сменяш сегменти.

Quote eDaniel ()
Илюстрация 2 (Cylinder Head Cover):

1 или по отделно (3,4,12) - при необходимост

Quote eDaniel ()
Илюстрация 3 (Camshaft - Timing Belt):

10,11,17,18,23,38 + водната помпа

Quote eDaniel ()
Илюстрация 4 (Crankshaft - Piston):
 Нямаш проблеми с двигателя,не си ги създавай сам.На моя тук нищо не съм сменял.
За да сменяш лагери,трябва да знаеш цветовете на твоите,следователно да си отворил картера,няма как да ги поръчаш сега.
Ако толкова държиш : 2,  лагерите 3,4,5  и 14

Quote eDaniel ()
Илюстрация 5 (Cylinder Block - Oil Pan):

11- от БГ (няма смисъл ОЕМ скъпа е,а все си е гума),38

Quote eDaniel ()
Илюстрация 6 (Oil Pump - Oil Stainer):

6,7,10,28,29,30,31,32,33

Освен това:
Добави си едно, О-пръстенче за делкото, + (семеринга и лагера на делкото - тях няма да ги намериш ОЕМ, ще ти ги кажа размерите утре, че сега не ми се търсят)
Една гарнитурка,за всмукателния колектор,(2 за пеперудите-при необходимост,ако ще отваряш там) ; на изпускателя може и със старата гарнитура-металната ОЕМ  си държи, дори да я свалиш и качиш.
Мисля че това е достатъчно :)


Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 17.10.2013, 01:14:00
 
eDanielДата: Четвъртък, 17.10.2013, 01:20:48 | Message # 3
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Идеята ми е да направя възможно най-пълно обслужване. Ремъците съм ги сменял наскоро, но водната помпа не съм и мисля и нея да сменя. Главата ще е от друг мотор (А7) и ще се прави докато е свалена. Най-вероятно и буталата ще са от същият мотор но ще видим дали ще ми паснат като кодове... Планирам още да сменя абсолютно всички лагери с ACL, а болтовете с ARP. Пружините и тарелките ще са Skunk2. Всичко останало ще е оригинално Honda.


プレリュード 夢のカ
 
AgeДата: Четвъртък, 17.10.2013, 07:22:39 | Message # 4
H22 Team

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
Дани, вземи лагери KING. Цените по спомен бяха и по-ниски. Аз съм с такива. АCL има само за А2 и А4 мотора(основните или биелните не се сещам сега) а те са с друг диаметър на шийките на коляновия вал.

Основни: http://www.ebay.co.uk/itm....39f9d7a

Упорните лагери: http://www.ebay.co.uk/itm....4e06d88

Тайхо също е вариянт, рекса е с такива и те носят на бой :)


Редактирано от Age - Четвъртък, 17.10.2013, 07:31:07
 
NSBOPДата: Четвъртък, 17.10.2013, 10:55:21 | Message # 5
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Благодаря на всички, които се включиха.

Ако има липсващи лагери на ACL дали няма да е разумно да се направи комбинация от King и ACL? В нета има противоречива информация, и излгежда повечето мнения клонят към ACL.
Тук има и снимки - сравнение на King и ACL.
http://www.d-series.org/forums....gs.html


 
MkillaДата: Четвъртък, 17.10.2013, 11:04:14 | Message # 6
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
ACL лагерите е най-добрият вариант , естествено и стоковите.Не знам тези KING какви са , не съм ги и чувал но не съм тунер и може да са добри.ACL има 2 серии - стандартна и Race серия.

ACL Bearings Race Series H Connecting Rod Bearings (H22A/F20C/F22C-Engines)
Honda Accord 1998-2001 4-door sedan 2.2i Type R (H22A7 - CH/CG)
Honda Accord 2001-2003 4-door sedan 2.2i Type R (H22A7 - CH1)
Honda Prelude 1992-1996 2-door coupe 2.2i VTEC (H22A2 - BB1)
Honda Prelude 1997-2001 2-door coupe 2.2 VTi (H22A5/A8 - BB6/8)
Honda Prelude 1997-2001 2-door coupe 2.2 VTi-S (H22A5/A8 - BB6)
Honda S2000 1999-2004 2-door cabriolet 2.0i (F20C2 - AP1)
Honda S2000 2004-2009 2-door cabriolet 2.0i (F20C2 - AP1)
Honda S2000 2004-2009 2-door cabriolet 2.2i (F22 - AP2)

NOTE 2: If you need extra oil clearance, please order the HX-Series bearings

Specifications:
Sizes: STD, 025, .25
Oil Clearance: Standard
Half Type: Identical Halves
Material: Tri-Metal Hardened Steel Backs
Min Std Shaft Size: 1.889in / 47.98mm
Max Std Shaft Size: 1.8898in / 48mm
Min Std Tunnel Size: 2.008in / 51.004mm
Max Std Tunnel Size: 2.0088in / 51.024mm
Max Wall at Crown: 0.0589in / 1.496mm
Max Overall Length: 0.7638in / 19.54mm

ACL Bearings Thrust Washer Bearings (Honda)
1T1957-STDThese thrust washer bearings are suitable for a vast majority of Honda engines.

Honda Prelude 1992-1996 2-door coupe 2.0i (F20A4 - BB3)
Honda Prelude 1992-1996 2-door coupe 2.3i (H23A2 - BB2)
Honda Prelude 1992-1996 2-door coupe 2.2i VTEC (H22A2 - BB1)
Honda Prelude 1997-2001 2-door coupe 2.0i (F20A4 - BB9)
Honda Prelude 1997-2001 2-door coupe 2.2 VTi (H22A5/A8 - BB6/8)
Honda Prelude 1997-2001 2-door coupe 2.2 VTi-S (H22A5/A8 - BB6)


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Четвъртък, 17.10.2013, 11:05:02
 
murderaДата: Четвъртък, 17.10.2013, 11:31:32 | Message # 7
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
И аз карам с лагери KING - по нищо не отстъпват на ALC-а освен в цената....
 
NSBOPДата: Четвъртък, 17.10.2013, 11:39:42 | Message # 8
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Из нета съветват ако ще се взима ACL да не е Race серията защото били с по-малък живот и се препоръчвали само за коли, които ще ходят по състезания. За моята ежедневка няма да станат.

А за другите неща имате ли мнение? Пружините и тарелките например? Skunk2, Brian Crower или нещо друго?


 
MkillaДата: Четвъртък, 17.10.2013, 11:43:55 | Message # 9
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
На skunk2 им плюеха тампоните че не издържали.Иначе лоши отзиви не съм чел за другите им продукти но аз и не се ровя много по тунерските сайтове където в чужбина масово се купуват.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
NSBOPДата: Четвъртък, 17.10.2013, 11:50:59 | Message # 10
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Те и коилоувърите им казват, че били ултра твърди и не стават за ежедневка. Мен това не ме грее много защото аз гледам само частите за мотора, а там Skunk2 имат добра репутация.

 
murderaДата: Четвъртък, 17.10.2013, 12:25:39 | Message # 11
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
валовете+пружинките и тарелките-трябва да ги подбереш по-характеристиките на сетъпа и кои ще пасант най-добре... на скънк2 имаше някъде из нета инфо кое за какво е.....
 
NSBOPДата: Четвъртък, 17.10.2013, 13:37:13 | Message # 12
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
За какви характеристики говориш? Размери ли?

 
murderaДата: Четвъртък, 17.10.2013, 13:53:37 | Message # 13
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
http://honda-tech.com/showthread.php?t=939641 разгледай тази тема- има доста инфо написано
 
AgeДата: Четвъртък, 17.10.2013, 16:14:24 | Message # 14
H22 Team

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
Валвтрейна трябва да е комбинация само от една марка т.е. валове, пружини и тарелки. Това е поради факта че всеки производител има различни твърдости на материялите. Ако ще ползваш Skunk2 пружини имай предвид че освен тарелки трябва да подмениш и базите(шайбите под пружините) пак с такива на Skunk2. Това се налага защото пружините са по-твърди но са по-къси от стоковите. Не знам как ще се получи комбинацията от по-твърди пружини и стокови клапани, да не се окопаят ???
На Supertech дължината на пружините е като стоковите, за твърдостта незнам....

Mоже да вземеш един пълен комплект гарнитури: http://www.ebay.com/itm....vxp=mtr

Ремъци, ролки и водна помпа и от тук могат да се намерят. Сегменти RIK(рикен) доволен съм от тях. Смукателя мисля че няма смисъл да го разгобяваш, изчистване на дросела е повече от достатъчно. Ако ще се комбинира двигателя с бутала от друг, задължително мери хлабина клапани бутало за да не се получи мазало. Провери с какъв картер си, алуминиев или метален. Ако е алуминиев по всяка вероятност като го отвориш ще видиш че е започнал да се пука та в този ред на мисли търси и метален картер. Задължително прегледай и маслена помпа ако се хванеш да правиш двигателя.


Редактирано от Age - Четвъртък, 17.10.2013, 17:45:34
 
ZAPPAДата: Четвъртък, 17.10.2013, 22:54:14 | Message # 15
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda