Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Възстановяването на един Прелюд...
eDanielДата: Вторник, 31.01.2012, 00:23:05 | Message # 31
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Quote (Fares)
П.П. С Рено19 съм палил при -20 градуса на газ. Голям резил с Прелюда.

Това за -20 градуса на газ съм го правил с Хонда Сивик, но заливахме изпарителя с гореща вода ;)
Колкото до резила, ако искаш мога да снимам съседа с винено червеното Рено пред блока за да видиш как пали... Само трябва да го издебна как прави поредният опит :)



プレリュード 夢のカ
 
MkillaДата: Вторник, 31.01.2012, 00:33:55 | Message # 32
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Провери си най-елементарните неща като начало а именно свещите.Свали ги , виж с какъв цвят са , зацапани ли са и тн...Виж кабелите как са.Капачка и палец имам работещи ако се наложи пиши.Капачката ако има пукнатини , то те са много тънки(микроскопични) и няма как да знаеш дали е читава или не е.Затова е добре да се сменят тези неща заедно с всичките му ремъци и ролки.Може да задавам излишен въпрос но колко бензин имаше като не иска да запали и под наклон ли си съответно ? С малко бензин ли я оставяш ? Аз нямам проблеми сега при паленето и без спирт и на -20 но не оставям под 1/2 да падне бензина в резервоара.
Относно тегленето..Ако имаш крив шенкел т.е да е по легнал от едната страна , леко изпуснал амортесьор и както ти е казал Zappa счупена пружина няма какво да се учудваш.Някои от частите са вече "уморени" след толкова години и километри :) Само да ти кажа , че и чисто нови "уж" маркови гуми могат да теглят , от личен опит :) Те са ми много странни тези при реглажите.Ако искаш не най-новата машина да има а космически кораб...Моята история с реглажа беше безумна.След реглаж в Бултрако(регулираха я но волана беше крив) и още един прехвален сервиз(оправиха волана но продължи да тегли)колата ми дърпаше.И не , не е удряна ако това си мислиш.Е , пратиха ме при човек който прави само това на машините с въженцата.По-старите шофьори ги знят.Пича освен , че прави само реглажи и ходова част и нищо друго е фен на хонда но мотори :) Еми не е мръднала колата от тогава и няма и да мръдне ако не я ударя някаде.Така че не разчитай много на "техниката" а на добър майстор.
P.S За евентуалното задържане на спирачният апарат я пусни по инерция някаде и като спреш излез и пипни джантите да видиш дали са загрели.Ако има задържане ще усетиш веднага на някоя от тях.Отделно за тресенето може и да са изкривени главини....чест проблем примерно при хонда Jazz.Сори че добавям по нещо но се сещам късно ^_^


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Вторник, 31.01.2012, 00:57:27
 
eDanielДата: Вторник, 31.01.2012, 00:56:03 | Message # 33
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Колега Fares, аз лично бих те посъветвал да посетиш Дидо и той да види на място какъв точно е проблемът. Ние може да си гадаем от разстояние много време и да дискутираме различни сложни теории пък то проблема да е много прост и да се решава бързо. Дано при теб да е така. Каквото и да е, пиши тук за да разберем и ние ако някой от нас има такъв проблем в бъдеще. Мерси предварително :)


プレリュード 夢のカ
 
FaresДата: Вторник, 31.01.2012, 01:29:12 | Message # 34
Сандан (3)

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
Явно нещо грешно сте ме разбрали с това Рено19 :) . Не казвам, че е по-добро и т.н. просто ми стана тъпо, че то палеше в сибирски условия, а Прелюда отказа при -5. Реното го разкарах с особено голям кеф, защото вече бях развил алергична реакция към него и исках да го нацеля в някой стълб. Ясно ми е, че въпроса ми е от рода на "Компютъра ми нещо не е добре, дали е от Уиндоуса?". Както казах ще се ходи при Дидо, тук просто споделям, нали все пак за това е форума да споделяме опит и т.н. Мир!
 
eDanielДата: Вторник, 31.01.2012, 02:02:28 | Message # 35
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Quote (Fares)
Явно нещо грешно сте ме разбрали с това Рено19 :) . Не казвам, че е по-добро и т.н. просто ми стана тъпо, че то палеше в сибирски условия, а Прелюда отказа при -5.

Говорим за коли на подобаваща възраст, нищо че са японски и т.н. Изглежда все пак, че никой няма такъв проблем, което ме навежда на мисълта, че не е нещо типично като болежка. Щом си забърсал делкото (едит: капачката), уверил си се, че имаш бензин и т.н. остава да посетиш доктор Дидо alco Както и да е, дано да се оправи проблема по-скоро :)



プレリュード 夢のカ


Редактирано от NSBOP - Вторник, 31.01.2012, 10:53:33
 
ZAPPAДата: Вторник, 31.01.2012, 02:11:40 | Message # 36
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available for users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
aλexandroДата: Вторник, 31.01.2012, 10:39:14 | Message # 37
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Quote (Fares)
Проверих дистрибуторната капачка - добре е нямаше влага.

Във Фейсбук изрично ти написах да я изтриеш дори да ти изглежда идеално суха. Не разбрах дали си го направил. unsure
Два пъти ми е отказвал да запали и при двата пъти капачката беше идеално суха отвътре, но след хубаво избърсване със СУХ парцал, палеше от раз.


 
FaresДата: Вторник, 31.01.2012, 15:47:30 | Message # 38
Сандан (3)

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
Изтрих я! А резервоара е пълен наполовина. Като запали я карам при доктор Дидо и после ще кажа какво е било.
 
NSBOPДата: Вторник, 31.01.2012, 16:06:25 | Message # 39
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Аз имах такъв проблем на една от старите ми коли - Опел Вектра. Тя изобщо отказваше да пали при под нулеви температури. При мен проблема беше комбинация от много неща - вода в бензина, проблемен комутатор и силно омаслени свещи.

 
FaresДата: Понеделник, 06.02.2012, 14:55:19 | Message # 40
Сандан (3)

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
Замерихме акумулатора под товар и излезе, че кляка. Иначе си върти без проблем, но има пад в напрежението/тока. Така отпадна ходенето при Дидо, но сега нямам излишни 170лв. за акумулатор, така че до есента ще карам с този - той студа кажи речи свърши, а за другия зимен сезон ще взема един Варта(доколкото разбрах трябва да е 60АЧ?). Днес след като атакаувах леденета скулптура(т.е. колата) с две бутилки топла вода и успях да й отворя вратата запали на 6-7 път.
 
MkillaДата: Понеделник, 06.02.2012, 22:11:46 | Message # 41
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
За Ф20 не е ли 52 ампера ? Купи си един силиконов спрей и забрави за вратите :)

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
FaresДата: Вторник, 07.02.2012, 08:52:20 | Message # 42
Сандан (3)

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
Като проверявах разни сайтове за акумулатори все излизаше, че трябва да е 60АЧ. Добре е дошло, ако в действителност е необходим по-малък. Що се отнася до замръзването - тук времето първо омекна и всичко започна да се топи и да вали дъжд, а след това пак стегна студа и всичко заприлича на ледени скулптори и бе необходимо първо да се размрази слоя лед и чак след това вече да се мисли за отваряне на врати.
 
nightfighterДата: Вторник, 07.02.2012, 23:40:00 | Message # 43
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Като гледам в техническото описание, за акумулатор препоръчват:52Ah и 55Ah за повечето двигатели, като само за F22A може и 38Ah.Така че, според мен всички акумулатори от 52-62Ah, а и малко по-големи или по-малки ще вършат работа!Ако в колата има допълнително сложени консуматори( аларма,усилватели и т.н) е по-добре да се избере по голям акумулатор.
 
FaresДата: Вторник, 28.02.2012, 17:17:19 | Message # 44
Сандан (3)

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
Днес един дяда ми свали предната броня. Тъкмо ще паля аз да тръгвам и човека минава покрай мен, сви прекалено много и изкърти бронята. Казанчето за течността за чистачките пукнато, левия мигач счупен и решетката до десния фар и тя счупена отдолу където се хваща с винтове. Това на първо четене. Голямо търсене на части ще пада.

Ако някой се чуди как изглежда Прелюд 4ген без предна броня:
 
pikaso906Дата: Вторник, 28.02.2012, 17:30:36 | Message # 45
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Дано поне те е обещетил. <_< Старците са голяма напаст. <_<

 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda