| 
				
				проблеми,проблеми
				 | 
 | 
 | killer | Дата: Сряда, 26.03.2014, 10:12:38 | Message # 16 |  
| 
 Сандан (3) 
  
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Напреднали 
Съобщения: 60 
 
Статус: Офлайн 
 
 | ако са запишени инжекторите проблема ще е и на гас . или се бъркам ............
 |  
|   | 
 |    | 
 | Garfi | Дата: Сряда, 26.03.2014, 11:59:21 | Message # 17 |  
 just driver 
  
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели 
Съобщения: 2104 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Бъркаш, бензиновите инжектори не работят когато газовите работят.
 |  
|   | 
 |    | 
 | killer | Дата: Четвъртък, 27.03.2014, 19:38:11 | Message # 18 |  
| 
 Сандан (3) 
  
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Напреднали 
Съобщения: 60 
 
Статус: Офлайн 
 
 | ЕЕЕЕЕ какво става с колата ? Останови ли от какво е проблема ?
 |  
|   | 
 |    | 
 | KONI | Дата: Петък, 28.03.2014, 18:54:16 | Message # 19 |  
| 
 Годан (5) 
  
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 119 
 
Статус: Офлайн 
 
 | колата е обикновенно газово.   не все още не е установен проблема а и бях зает и малко изоставих търсенето   на проблема.   но другата седмица я почвам пак.
 |  
|   | 
 |    | 
 | schnapps | Дата: Петък, 28.03.2014, 19:13:14 | Message # 20 |  
 Рокудан (6) 
  
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали 
Съобщения: 241 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Инжектори (дюзи) колега. Чисти ги на ултразвук или направо нови, или втора ръка.Като караш на газ и горивото остава в дюзите и започва да се запушват с времето,затова е хубаво да се пали на бензин като така се прекарва наслоеният бензин в тях.
 |  
|   | 
 |    | 
 | VIPER-CH | Дата: Петък, 28.03.2014, 20:11:37 | Message # 21 |  
 BIKER 
  
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 4176 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Quote schnapps (  )  затова е хубаво да се пали на бензин като така се прекарва наслоеният бензин в тях.  Той го пали всеки път на бензин докато вдигне 40градуса и после на газ но това не помага особено.И при мен беше същия проблема въпреки,че и аз я паля на бензин,просто системата си иска да работи и запушването е неизбежно.
  "Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 |  
|   | 
 |    | 
 | THE_VIPER | Дата: Събота, 29.03.2014, 01:06:25 | Message # 22 |  
 Нанадан (7) 
  
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 328 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Ами вземи една добавка и и набръскай 100 октана да се отпуши хубуу деее... нейната ...  
 |  
|   | 
 |    | 
 | VIPER-CH | Дата: Събота, 29.03.2014, 01:37:36 | Message # 23 |  
 BIKER 
  
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 4176 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Не помага!!!!
  "Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 |  
|   | 
 |    | 
 | KONI | Дата: Събота, 05.04.2014, 17:02:34 | Message # 24 |  
| 
 Годан (5) 
  
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 119 
 
Статус: Офлайн 
 
 | здравейте копеги.   след цяла седмица ремонти и проби да кажа докъде   стигнах.   след като смених най- вероятните части за отстраняване на   проблема и нямаше промяна стигнах да инжекторите.почистих   ги и мотора имаше леко подобрение.в смисъл,че заработи   по гладко и почти без да тресе.но пък започна да гасне на празен ход   особенно на светофар.източих бензина от резервоара и с него   излезе нещо като слуз.тогава свалихме резервоара и го промихме.   от цялото упражнение източихме около 2л.и повече някаква смес от   тиня и мазнотии и въпросната слуз.продухах ме системата и сега   мотора работи много по-добре.   НО се проявява стария проблем със задържане на оборотите когато   колата се движи по инерция.не винаги но достатъчно за да е   дразнещо.след изкл. от скорост при 3-4000 оборота бързо падат   до 1900 и след това или падат забавено до 1100 или остават там докато   не спра напълно.    това е от мен а относно проблема със задържането на оборотите   вече нямам идеи.   поздрави.   п.п.   сега се замислям дали това не става от необезвъздушена водна   система и към ИАСВ-то да не достига топла вода и да го лъже.  
 |  
|   | 
 |    | 
 | NightRider | Дата: Събота, 05.04.2014, 17:44:15 | Message # 25 |  
 Aristocrat 
  
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели 
Съобщения: 3685 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Quote KONI (  )  сега се замислям дали това не става от необезвъздушена водна система и към ИАСВ-то да не достига топла вода и да го лъже  Може 
   Винаги слушай какво ти казва дядо   На мен веднага ми бе ясно ,че в резервоара имаш мизерия  
 
   
      The Flying Dutchman  FOR SALE Продава се  
 |  
|   | 
 |    | 
 | KONI | Дата: Събота, 05.04.2014, 19:06:19 | Message # 26 |  
| 
 Годан (5) 
  
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 119 
 
Статус: Офлайн 
 
 | и още нещо ми направи впечатление днес(защото днес ми е нещо   като ден за тестове).преди палеше от раз а след това бърникане   сега трябва да превърти 3-4-5 пъти за да запали.явно нещо сме   разбъзикали или недооправили.като това го прави само при първоначално палене.   и друго относно задържането на оборотите,може ли да е от датчика на дроселовата   клапа че само него не съм го пипал.(но пък на газ не го прави).
 
 Редактирано от KONI - Събота, 05.04.2014, 19:11:28  |  
|   | 
 |    | 
 | KONI | Дата: Сряда, 09.04.2014, 11:09:55 | Message # 27 |  
| 
 Годан (5) 
  
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 119 
 
Статус: Офлайн 
 
 | здравейте колеги.   както вече писах част от проблемите са решени.   остава още един със задържането на оборотите   когато колата е по инерция.във връзка с това   четох една тема в друг форум и там имаше препратка към   друг форум(маи американски хонда-теч) и там при сходни   с моя проблем случаи се оказва виновен не IACV  a FTVI   клапана.как може да влияе този клапан на моя проблем.   при положение ,че първоначално след стартиране вдига   обороти и постепенно ги сваля а после на загрял двигател   да прави тези номера.нали работи само докато загрее   двигателя и после регулирането на оборотите се поема от   IACV-то или се лъжа.   поздрави.
 
 Редактирано от KONI - Сряда, 09.04.2014, 11:17:12  |  
|   | 
 |    | 
 | NSBOP | Дата: Сряда, 09.04.2014, 11:49:13 | Message # 28 |  
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка 
Съобщения: 2055 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Свали FITV, разглоби го целия, почисти го с течност за почистване на карбуратори и после го регулирай. Ако е задръстен или не е регулиран правилно от там смуче въздух и прави мизерии с оборотите (всякакви видове). Има тема във форума как става номера.   Иначе аз съм решил до месец-два ще се захвана с тоя FITV и ще го елиминирам завинаги  
 
  
 |  
|   | 
 |    | 
 | hkrinkle | Дата: Сряда, 09.04.2014, 12:01:17 | Message # 29 |  
 Йондан (4) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали 
Съобщения: 95 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Може да е полезно:   https://www.youtube.com/watch?v=Me99GpGF_1I
 |  
|   | 
 |    | 
 | NSBOP | Дата: Сряда, 09.04.2014, 14:13:29 | Message # 30 |  
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка 
Съобщения: 2055 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Ето я темата:   http://preludebg.com/forum/12-1475-1#19889
 
  
 |  
|   | 
 |    |