| 
				
				проблеми,проблеми
				 | 
 | 
 | VIPER-CH | Дата: Сряда, 09.04.2014, 22:57:37 | Message # 31 |  
 BIKER 
  
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 4176 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Няма да е FITV проблема ако е поставил моя.Този клапан работеше безупречно на старите ми тръби от Ф20 докато не ги замених с Н23 поне аз така мисля...Клапана е съхраняван запечатан но процедурата не е излишна все пак.
  "Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 |  
|   | 
 |    | 
 | eDaniel | Дата: Сряда, 09.04.2014, 23:26:28 | Message # 32 |  
 CULTIST 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори 
Съобщения: 3030 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Тоя клапан трябва да се почиства на няколко години според мен. Той е виновник за много проблеми. Казвам от опит  
 
     プレリュード  夢のカ
 |  
|   | 
 |    | 
 | KONI | Дата: Петък, 11.04.2014, 20:17:20 | Message # 33 |  
| 
 Годан (5) 
  
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 119 
 
Статус: Офлайн 
 
 | здравеите колеги.   през тези няколко дни свалих FTVI-клапана и го почистих.   имаше доста нагар между бронзовата глава и бялата капачка   с резбата.след монтажа пък се наложи да се регулира наново   IACV-то защото оборотите отидоха на кино.дотук добре, направих   и наново реглаж на клапаните защото двг. тресеше. след реглажа   двг. се успокои.и всичко тръгна добре  но    от време на време се   получава стария проблем с тресенето на двг.и работата като на 3   цилиндъра.после проблема изчезва и всичко се нормализира.   от всичко което може да се смени по запалването не съм сменил   само бобината но нямам такава за проба.или пък да е комутатор?   това е което мога да споделя с вас до този момент.ако имате   идеи казваите.   поздрави.
 
 Редактирано от KONI - Петък, 11.04.2014, 20:28:34  |  
|   | 
 |    |