проблеми,проблеми
|
|
VIPER-CH | Дата: Сряда, 09.04.2014, 22:57:37 | Message # 31 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Няма да е FITV проблема ако е поставил моя.Този клапан работеше безупречно на старите ми тръби от Ф20 докато не ги замених с Н23 поне аз така мисля...Клапана е съхраняван запечатан но процедурата не е излишна все пак.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 09.04.2014, 23:26:28 | Message # 32 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Тоя клапан трябва да се почиства на няколко години според мен. Той е виновник за много проблеми. Казвам от опит
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
KONI | Дата: Петък, 11.04.2014, 20:17:20 | Message # 33 |
Годан (5)
Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
| здравеите колеги. през тези няколко дни свалих FTVI-клапана и го почистих. имаше доста нагар между бронзовата глава и бялата капачка с резбата.след монтажа пък се наложи да се регулира наново IACV-то защото оборотите отидоха на кино.дотук добре, направих и наново реглаж на клапаните защото двг. тресеше. след реглажа двг. се успокои.и всичко тръгна добре но от време на време се получава стария проблем с тресенето на двг.и работата като на 3 цилиндъра.после проблема изчезва и всичко се нормализира. от всичко което може да се смени по запалването не съм сменил само бобината но нямам такава за проба.или пък да е комутатор? това е което мога да споделя с вас до този момент.ако имате идеи казваите. поздрави.
Редактирано от KONI - Петък, 11.04.2014, 20:28:34 |
|
| |