Загряване
|
|
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 09.05.2016, 21:47:38 | Message # 16 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ако е гарнитура,ще го прави и на високи обороти. Според мен е турбината на водната помпа или част от радиатора е запушен. Случвало ми се е да вадя помпи със скъсани от оста турбини или частично разрушени перки.Във втория случай турбината успява да превърта "по-добре" водата само на високи обороти а и в движение радиатора се охлажда от струята. Успех.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pagadi | Дата: Вторник, 10.05.2016, 19:48:03 | Message # 17 |
 Нидан (2)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
| Аз пък залагам на :бедни смеси много аванс перки
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Четвъртък, 12.05.2016, 22:42:23 | Message # 18 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Чавдар каза , че със сигурност не била гарнитурата на главата, проверил я е, остава запушен радиатор или водната помпа, днес я карах цял ден в града през задръстванията , на включен климатик и температурата не мръдна, вероятно , защото работят и 2те перки. Мерси за помощта на Крис и Иво, утре вероятно ще се сложи инфоборд на колата и се надявам да успея да разбера къде е проблема.
|
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 13.05.2016, 00:21:36 | Message # 19 |
 Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Проблемите са два .
1. Вегетарианец си . 2. Гавриш се с Н22А на газ .
И той ти го връща .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Събота, 14.05.2016, 19:06:08 | Message # 20 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Quote NightRider (  ) Проблемите са два .1. Вегетарианец си . 2. Гавриш се с Н22А на газ .
И той ти го връща . haha Троле ! Де да беше кое да е от двете
|
|
| |
NightRider | Дата: Събота, 14.05.2016, 19:17:08 | Message # 21 |
 Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Аз ти казах какъв ти е проблема а именно затлачена охладителна с-ма ама ти инфобордове комп на Наса и прочие .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
Редактирано от NightRider - Събота, 14.05.2016, 19:17:48 |
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 15.05.2016, 13:41:12 | Message # 22 |
 Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Голям майтап днес ,както си карах по магистралата колата започна да загрява яко и добре ,че имаше отбивка та изключих от скорост и излезнах веднага .Пуснах и парното на макс ама духаше студено . Отворих капака и след щателно оглеждане се оказа един от маркучите влизащи в термостата църка една тънка струйка . извадих го и го изрязах до здраво и всичко сега ОК .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
eldesa | Дата: Неделя, 15.05.2016, 18:10:27 | Message # 23 |
 Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| TG_Fan от това което сте проверили и констатирали излиза че всичко е ти е наред.След като в движение колата държи нормална температура означава (според мен )че при спрял автомобил охлаждането на радиатора не е нормално .
Не знам колко перки се включват да ти охлаждат радиатора но щом имаш климатик трябва да се включват и двете да охлаждат и без да е включен климатика .Може да чуваш , че се включва перка за охлаждане но да е само едната. Дани имаше същия проблем на светофарите и задръстванията ,ама вече го няма . На него излезе от не включваща се една от перките ( нещо което му казах че е така още преди години) и след намесана на едно неоторизирано от Хонда лице и малка преработка на схемата (защото при неги липсваше един кабел в кабелния сноп)сега всичко му е точно .Мисля че някъде по форума има споделена тази информация от него , както и какво констатирахме като точна причина перката за да не включва.Възможностите за да не работи перката са много така че при теб може и да е друга причината за това.
:D Малко глупав , несериозен и неуместен изглежда този съвет и изтъкната причина , но все пак си провери и тази възможност Аз почти съм сигурен след като сте констатирали че всичко друго ви е наред че там ви е причината .Ако ми кажеш че при загряла кола ти се включва само едната перка съм 100000000% че от това ти е проблема . Не е нужно да търсиш под вола теле и да си измисляте причини за да разглобите половината кола.Виж колко перки ти се включват за охлаждане на радиатора при загряла кола (трябва да са и двете и то без включен климатик) . Ако са и двете тогава търси причината другаде.Ако е само едната това е повредата.
п.п.Ти сигурен ли си че когато си карал на климатик са били включени и двете перки или предполагаш че е така . Не е ли по вероятно да не ти е загрявала колата защото ти е включена постоянно едната перка с включването на климатика ????? С инфоборда само ще измерите температурата и няма да откриете никаква повреда .С данните от него ще потвърдите това което знаете - че двигателя е наред.
Редактирано от eldesa - Понеделник, 16.05.2016, 09:36:46 |
|
| |
TG_Fan | Дата: Неделя, 15.05.2016, 21:14:10 | Message # 24 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Quote NightRider (  ) Голям майтап днес ,както си карах по магистралата колата започна да загрява яко и добре ,че имаше отбивка та изключих от скорост и излезнах веднага .Пуснах и парното на макс ама духаше студено . Отворих капака и след щателно оглеждане се оказа един от маркучите влизащи в термостата църка една тънка струйка . извадих го и го изрязах до здраво и всичко сега ОК . Виждаш ли кво става като се бъзикаш с чуждата неволя ?
|
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 15.05.2016, 21:27:28 | Message # 25 |
 Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Мина ми през акъла,докато търсех проблема .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Сряда, 18.05.2016, 13:55:16 | Message # 26 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Quote eldesa (  ) .п.Ти сигурен ли си че когато си карал на климатик са били включени и двете перки или предполагаш че е така .Не е ли по вероятно да не ти е загрявала колата защото ти е включена постоянно едната перка с включването на климатика ????? С инфоборда само ще измерите температурата и няма да откриете никаква повреда .С данните от него ще потвърдите това което знаете - че двигателя е наред. Бате Сашо, проверих и на място включително, включва само едната перка ( по инфоборд на 97 градуса) и оттам в задръстване почва все по-трудно да сваля температурата и загрява, пусна ли клима-та , се включва и втората и веднага пада до 90 . Предполагам , че това е проблема, инфоборда даде и грешка Oxygen sensor A .
|
|
| |
eldesa | Дата: Сряда, 18.05.2016, 16:38:21 | Message # 27 |
 Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Quote TG_Fan (  ) Бате Сашо, проверих и на място включително, включва само едната перка Quote TG_Fan (  ) Предполагам , че това е проблема, Там ти е проблема със сигурност ,защото климатика ти е поставян допълнително и са пропуснали връзката м/у двете релета на перките най вероятно. Проблем при вас е че има няколко конструктивни решения в ел. схемите в зависимост от годината на производство,а допълнителен бонус при теб е, че ти е слаган допълнително климатика по неясно каква схема независимо от годината.Така бе и на Дани. Тъй като при кола без климатик има само радиатор за охлаждане , обдухването дори и при най малко движение е добро и една перка върши работа и не е нужно да има втора перка.При кола с климатик се променя това с поставяне на радиатора за климатика .Обдухването и охлаждането става по слабо при движение на малка скорост,тъй като радиатора на климатика намалява въздушната струя (все едно си сложил завеса пред радиатора за охлаждане ),затова конструктивно са направили да се включват и двете перки при загряване на автомобила .Решението е идваш до тук ,проследяваме схемата и поправяме схемата на климатика и решаваме проблема.
Редактирано от eldesa - Сряда, 18.05.2016, 16:39:59 |
|
| |
TG_Fan | Дата: Вторник, 07.06.2016, 21:12:14 | Message # 28 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Ъпдейт: подкарахме с бате Сашо и Бисер двете перки, сега на 97 градуса включват едновременно, както трябва да е по принцип, ако колата е със серийно монтиран климатик. Проблема обаче остава ....температурата си расте постоянно, освен , ако климатика не е включен, тогава стои закована на 88 градуса.
|
|
| |
rollin | Дата: Вторник, 07.06.2016, 21:21:11 | Message # 29 |
 Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| А какво се случва с радиатора(за 2-ри път питам) ? Равномерно топъл ли е навсякъде ?
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Вторник, 07.06.2016, 21:25:55 | Message # 30 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| да, равномерно топъл е.
|
|
| |