• Page 9 of 9
  • «
  • 1
  • 2
  • 7
  • 8
  • 9
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
SWAP H22A в Honda Prelude 4 с H23A1
VIPER-CHДата: Понеделник, 24.09.2012, 00:10:47 | Message # 121
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Така е,задължително смяна с нов компонент.При шлемовете производителя препоръчва да се сменя с нов дори и видимо да има само драскотини при удар.Скоро гледах по дискъвъри как правят броня от карбонови нишки но там нищо не се изпичаше.Явно зависи от вида на смолата,то няма да е само един начина :D Струва ми се,че и на карбоновите елементи имат срок на годност и се подменят след определено време поради стареене.То кое ли не е така... :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 24.09.2012, 00:13:37
 
nightfighterДата: Понеделник, 24.09.2012, 00:29:31 | Message # 122
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Това е нов материял за който ние не знаем много неща,а и общо взето малко хора знаят,това което съм казал за него е от това което съм чул или прочел и е напълно възможно да греша и някои неща да не са точно такива.
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 24.09.2012, 00:35:46 | Message # 123
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Те там технологиите са много,освен карбон слагат и други влакна,смоли,кевлар....

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
GarfiДата: Понеделник, 24.09.2012, 04:00:37 | Message # 124
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Quote (nightfighter)
.Те запазват оригиналното метално оребрение на капака като единствено премахват/изрязват/ и заменят със стъклопласт горния метален лист


Quote
Преден Капак за Хонда Сивик с цялото оригинално оребрение тежащ само 6кг


Под оригинално оребрение мисля, че имат предвид формата и структурата, а не оригиналните железа.
Или с други думи както са го копирали от горе така и от долу.
Според мен при прелюда предния капак е много по-тежък и ще има по-голяма разлика в теглото.

Mkilla, Много от съвременните коли имат пластмасови калници и други елементи за който (предполагам не мога да съм сигурен) ти изобщо не подозираш и по подразбиране ги мислиш за метални. Като мернеш ето такъв кенеффф

с палец натисни предния калник и гледай какво става. Някъде бах чел теза, че това се правело с оглед безопасност при евентуален удар на човек. Колко е истина това няма как да коментирам, а и темата достатачно я омазахме.


Редактирано от Garfi - Понеделник, 24.09.2012, 04:02:59
 
nightfighterДата: Понеделник, 24.09.2012, 09:44:03 | Message # 125
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Нищо не сме омазали :) То темата беше за swap на двигател,който отдавна приключи и няма какво повече да се каже.А за капаците от това което видях на снимките, хората си запазват точно оригиналното метално оребрение на капака.Предполагам знаеш че външния лист ламарина е захванат за това оребрение с полиуретаново лепило,не е заваряван , в краищата само е подгънат и бертован,маха се сравнително лесно.
Както и да е, според мен смисъла на стъклопластовия капак е ,ако искаш да правиш някакъв вид оптичен тунинг,от гледна точка на олекотяване на колата, няма да олекотиш кой знае колко,но вероятно за някой е достатъчно за да си начешат крастата :) В това няма нищо лошо,но аз за момента предпочитам да се пръдържам към оригиналния метален капак.
Колкото да безопасността,външните ламарини в повечето случаи имат чисто декоративна функция,носещите елементи на купето са под тях ,и те играят основна роля за здравината и абсорбирането на енергията на удара.
 
aλexandroДата: Понеделник, 24.09.2012, 11:35:00 | Message # 126
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Проблема е ако, да не се случва, блъснеш някой пешеходец. Ако блъснеш пешеходец и той загине, как ще обясниш на съда, че причината не е "внесените конструктивни изменения по автомобила".
По принцип проектирането на предния капак при доста автомобили е част от пасивната защита на пешеходците. Разбирам, че живеем в България където няма закони и т.н., но въпроса е как се гледа на тези капаци в чужбина, където хората минават TUV или МОТ. Т.е. там позволено ли е на street автомобили да се движат така или не?

ПП: "карбона" е толкова разтегливо понятие, че не може да се опише с едно изречение. Все едно да кажеш "метал" и да опишеш всички метали с едно изречение. Питайте произволен рибар и той ще ви каже, че всички риболовни пръти са карбонови (е, има и от фибростъкло, но да не изпадаме в подробности). Друг е въпроса защо един прът струва 20 лв, а друг 200. И защо единия е по-здрав и по-лек от другия. Всичките са "карбонови", но много зависи от какво точно е направен.




Редактирано от aλexandro - Понеделник, 24.09.2012, 11:39:44
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 24.09.2012, 23:15:53 | Message # 127
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (aλexandro)
но въпроса е как се гледа на тези капаци в чужбина,

във всяка държава е различно :p


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NSBOPДата: Понеделник, 09.03.2015, 14:40:12 | Message # 128
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Тъй като много хора ме питаха за swap на H22A JDM и май на никой не е много ясно как се връзват ELD и Knock Sensor ето как:

ELD
Средната жица от конектора на ELD-то (нормално е зелено/черно) трябва да отива в краче D10 на компютъра.
Плюса на ELD-то нормално трябва да ходи до бушон (под волана) номер 19 (15А) за коли без ербег или до номер 23 (15А) ако има ербег. Бушона трябва да е надписан "PGM-FI ECU / PGM-FI main relay" или нещо подобно.

KNOCK
Единствената жица (червено/синьо евентуално) от нок сензора трябва да отива в краче D3 на компютъра.

Скица на конектора и още обяснения има в PDF файлa по-долу:
ELD / Knock Sensor Troubleshooting


 
  • Page 9 of 9
  • «
  • 1
  • 2
  • 7
  • 8
  • 9
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda