SWAP H22A в Honda Prelude 4 с H23A1
|
|
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 24.09.2012, 00:10:47 | Message # 121 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Така е,задължително смяна с нов компонент.При шлемовете производителя препоръчва да се сменя с нов дори и видимо да има само драскотини при удар.Скоро гледах по дискъвъри как правят броня от карбонови нишки но там нищо не се изпичаше.Явно зависи от вида на смолата,то няма да е само един начина Струва ми се,че и на карбоновите елементи имат срок на годност и се подменят след определено време поради стареене.То кое ли не е така...
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 24.09.2012, 00:13:37 |
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 24.09.2012, 00:29:31 | Message # 122 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Това е нов материял за който ние не знаем много неща,а и общо взето малко хора знаят,това което съм казал за него е от това което съм чул или прочел и е напълно възможно да греша и някои неща да не са точно такива.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 24.09.2012, 00:35:46 | Message # 123 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Те там технологиите са много,освен карбон слагат и други влакна,смоли,кевлар....
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 24.09.2012, 04:00:37 | Message # 124 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) .Те запазват оригиналното метално оребрение на капака като единствено премахват/изрязват/ и заменят със стъклопласт горния метален лист
Quote Преден Капак за Хонда Сивик с цялото оригинално оребрение тежащ само 6кг
Под оригинално оребрение мисля, че имат предвид формата и структурата, а не оригиналните железа. Или с други думи както са го копирали от горе така и от долу. Според мен при прелюда предния капак е много по-тежък и ще има по-голяма разлика в теглото.
Mkilla, Много от съвременните коли имат пластмасови калници и други елементи за който (предполагам не мога да съм сигурен) ти изобщо не подозираш и по подразбиране ги мислиш за метални. Като мернеш ето такъв кенеффф с палец натисни предния калник и гледай какво става. Някъде бах чел теза, че това се правело с оглед безопасност при евентуален удар на човек. Колко е истина това няма как да коментирам, а и темата достатачно я омазахме.
Редактирано от Garfi - Понеделник, 24.09.2012, 04:02:59 |
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 24.09.2012, 09:44:03 | Message # 125 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Нищо не сме омазали То темата беше за swap на двигател,който отдавна приключи и няма какво повече да се каже.А за капаците от това което видях на снимките, хората си запазват точно оригиналното метално оребрение на капака.Предполагам знаеш че външния лист ламарина е захванат за това оребрение с полиуретаново лепило,не е заваряван , в краищата само е подгънат и бертован,маха се сравнително лесно. Както и да е, според мен смисъла на стъклопластовия капак е ,ако искаш да правиш някакъв вид оптичен тунинг,от гледна точка на олекотяване на колата, няма да олекотиш кой знае колко,но вероятно за някой е достатъчно за да си начешат крастата В това няма нищо лошо,но аз за момента предпочитам да се пръдържам към оригиналния метален капак. Колкото да безопасността,външните ламарини в повечето случаи имат чисто декоративна функция,носещите елементи на купето са под тях ,и те играят основна роля за здравината и абсорбирането на енергията на удара.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 24.09.2012, 11:35:00 | Message # 126 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Проблема е ако, да не се случва, блъснеш някой пешеходец. Ако блъснеш пешеходец и той загине, как ще обясниш на съда, че причината не е "внесените конструктивни изменения по автомобила". По принцип проектирането на предния капак при доста автомобили е част от пасивната защита на пешеходците. Разбирам, че живеем в България където няма закони и т.н., но въпроса е как се гледа на тези капаци в чужбина, където хората минават TUV или МОТ. Т.е. там позволено ли е на street автомобили да се движат така или не?
ПП: "карбона" е толкова разтегливо понятие, че не може да се опише с едно изречение. Все едно да кажеш "метал" и да опишеш всички метали с едно изречение. Питайте произволен рибар и той ще ви каже, че всички риболовни пръти са карбонови (е, има и от фибростъкло, но да не изпадаме в подробности). Друг е въпроса защо един прът струва 20 лв, а друг 200. И защо единия е по-здрав и по-лек от другия. Всичките са "карбонови", но много зависи от какво точно е направен.
Редактирано от aλexandro - Понеделник, 24.09.2012, 11:39:44 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 24.09.2012, 23:15:53 | Message # 127 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (aλexandro) но въпроса е как се гледа на тези капаци в чужбина, във всяка държава е различно
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 09.03.2015, 14:40:12 | Message # 128 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Тъй като много хора ме питаха за swap на H22A JDM и май на никой не е много ясно как се връзват ELD и Knock Sensor ето как:
ELD Средната жица от конектора на ELD-то (нормално е зелено/черно) трябва да отива в краче D10 на компютъра. Плюса на ELD-то нормално трябва да ходи до бушон (под волана) номер 19 (15А) за коли без ербег или до номер 23 (15А) ако има ербег. Бушона трябва да е надписан "PGM-FI ECU / PGM-FI main relay" или нещо подобно.
KNOCK Единствената жица (червено/синьо евентуално) от нок сензора трябва да отива в краче D3 на компютъра.
Скица на конектора и още обяснения има в PDF файлa по-долу: ELD / Knock Sensor Troubleshooting
|
|
| |