SWAP H22A в Honda Prelude 4 с H23A1
|
|
Jack | Дата: Вторник, 03.04.2012, 06:06:21 | Message # 16 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| az se zanimavam s takiva neshta i napravo si slagai p13-to s injektorite ot h22a dvigatela.niama zna4enie ot kakva skorostna kutia e.ako si slojish injektorite ot h23 dvigatelia niama da raboti zashtoto injektorite sa po malki.az sam si pravil moita ot h23 na h22a type s.ako iskash informacia kak da si varjesh vteka da raboti samo pitai i shte ti kaja.ako kolata ti e 95 godina e mnogo lesno ako e 92-94 e malko po slojno ama e pak lesno.moga i snimki da kacha ako triabva.razlikata mejdo dvigatelite e ogromna.ako si namerish otniakade ecu p72 ili p28 s 4ip,togava e goliam fun.kolata se forsira do 8500-9000 oborota i nabira prez cialoto vreme
|
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 04.04.2012, 20:53:11 | Message # 17 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Благодаря колега,но за момента, ме интерисува стойката на хидравличната помпа на H23 еднаква ли е със стойката на хидравличната помпа на H22A.Аз ЕКУ P13 си имам,и както си видял съм намерил и кое съпротивление се сменя за ръчна скоростна кутия, и това вече е направено
|
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 04.04.2012, 21:35:37 | Message # 18 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Като малко развитие на проекта,докато чакам да пристигнат частите от Izanagi,се заех с основно почистване на двигателя.За мое огромно неудоволствие сваляйки стойката на генератора от блока,се оказа че някой Английски идиот е пренатегнал единия от четирите захващащи я за блока болтове,като е помъкнал резбата Последните 24 часа място не можах да си намеря от яд.За информация всички болтове завиващи се в блока които закрепват стойките на генератор,хидравлична помпа,климатичен компресор,долните уши на изпускателния колектор и още някой са 10мм с стъпка на резбата 1,25.Понеже нямаше какво друго да направя,а и не исках да последвам съветите на някои от моите колеги да мажа с поксипол и да завивам , реших да правя степенчата шпилка която да бъде на мястото на изронениа болт. Това беше доста рискован ход,понеже ако някой се е занимавал с алуминий, знае колко гаден материал за нарязване на резба в глух отвор е той.Като се вземе предвид и къде точно се намира конкретно при мен прецакания отвор много хора ме съветваха да не пипам и да го оставя така,понеже може да прецакам целия мотор. Както и да е днес беше разпробит,и нарязана нова резба М12 със стъпка 1,25,за тази стъпка на резбата трябва да се пробива с бургия 10,8мм по норматив, но се оказа че за алуминия ще по добре с 10,5мм,но това само ако дупката не е на толкова отговорно място,понеже има реална опасност да счупите метчика ако не внимавате много. И тогава става: За утре остана да направя 10мм част на степенчатата шпилка и този гаден проблем ще бъде разрешен успешно без нещо да се държи на плюнка и лепило
Редактирано от nightfighter - Сряда, 04.04.2012, 21:43:03 |
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 27.04.2012, 02:13:11 | Message # 19 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Днес пристигнаха дълго чаканите части.Време е да се почва работа по мотора.Жалко ,че поради финансови причини направих доста компромиси и поръчах едва една трета от нещата които бях запланувал да сменя Основно за момента ще сменя всички семеринги на валовете,О-пръстени,гарнитурки на маслената помпа,на ВТЕК-клапана ,гумички на клапаните ,ангренажни ремъци и някои други. Ще разчитам на късмета останалите неща да са читави, пък като монтирам двигателя ще си проличи
Мисля да сменя и почити всички тампони по предницата и някои отзад.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 27.04.2012, 10:19:56 | Message # 20 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Браво за ентусиазма. Дръж ни в течение, как върви проекта
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 27.04.2012, 13:55:32 | Message # 21 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Дай да видим поне една снимка на този прелюд. Подозирам, че ще е от най мераклийските.
ПП. И аз си мисля да сменя тампоните по окачването но имам една питане. Колко бройки тампони са на един парт номер? 51381-SX0-013 има един комплект от два тампона нали?
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 27.04.2012, 18:13:21 | Message # 22 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Garfi , ако става въпрос за тампоните на амортисьорите там са 8 броя + 4 втулки.Седят ми на секцията от няколко месеца и все нямам време да ги сменя и ако искаш да погледна за парт номерата и да ти кажа.А ако става въпрос за тези 4тирите на надлъжната щанга , те са отделни по 1 в пликче.Пазя ги и старите и за тях мога да погледна и да ти кажа парт номерата.Ето ги направо : BUSH, FR. RADIUS ROD (RR) (HOKUSHIN) - 2 броя 51381-SX0-013 BUSH, FR. RADIUS ROD (FR) (HOKUSHIN) - 2 броя 51391-SX0-013 Пише по 2 броя , че трябва да се вземат но са по 1 в плик т.е можеш да си поръчаш само 1 което е безмислено както знаеш Старите тампони са реално като нови с тази разлика , че са станали по-ниски т.е по-сплеснати по височина от натиска и времето на експлоатация и виждаш разликата добре като ги положиш до чисто нови такива.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 27.04.2012, 18:30:25 |
|
| |
Jack | Дата: Петък, 27.04.2012, 19:23:33 | Message # 23 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| ако сменявате тампоните по окачването и амортисидрите си купете POLYURITANE BUSHINGS на компанията ENERGY SUSPENSSION.продават се комплект за цялото окачване и колата е по устоичива щото не поддават като оригиналните.Аз имам на моита кола и мога да ви кажа че са по гобри от оригиналните.Никога няма да се скасат или напукат което е важно за БГ.Зимата хварлят сол по патищата.Като се прибера в кащи тази вечер ще допалня парт номера на комплекта.Кутията е още из гаража.това са тампони дето ги исползват за састезателни коли.Цената е кам $130.
|
|
| |
Jack | Дата: Петък, 27.04.2012, 19:24:36 | Message # 24 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Snimka na moite-
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 27.04.2012, 19:42:34 | Message # 25 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Дано свинското упашле не влиза в "спортните" комплекти на тази фирма.От ОЕМ частите по-добри няма , поне така мисля
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Jack | Дата: Петък, 27.04.2012, 19:55:24 | Message # 26 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| По принцип-да ама в този случаи не е така.Купувах заден тампон всеки 3 месеца и накрая сложих такива втулки на един скасан тампон/inserts/и вече 3 години нямам проблем!
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 27.04.2012, 20:11:26 | Message # 27 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Без задни мисли , шегувах се с опашката Мисля , че за да е карал даден тампон 13-14 години значи е бил достатъчно добър.Аз затова бих заложил на ОЕМ части особено по окачването.Е има го и момента с цените които за някой неща са бая високи и не винаги може човек да си позволи ОЕМ часта но когато имаш възможност по-добро не можеш да сложиш.Предполагам , че и тези тампони са идеални но аз ако съм на твое място точно там , където ти можеш да идеш и да си купиш на идеални цени оригинални части няма и да се замислям въобще.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Jack | Дата: Петък, 27.04.2012, 20:17:07 | Message # 28 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| тампоните дето ги касаше колата бяха ОЕ от Хонда.имам много неща по двигатела и е доста силен та затова ги каса.Точно затова и са тези Racing parts.Това за опашката беше савсем на място
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 27.04.2012, 21:34:27 | Message # 29 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (Garfi) Дай да видим поне една снимка на този прелюд. Подозирам, че ще е от най мераклийските.
Колега ще те разочаровам,външният вид на моята кола не е нищо особено,даже в момента има доста кусури.Предния ми капак е тотално за смяна,на една автомивка ми обелиха лака на няколко места по колата , трябва да си оправя и задната дясна вежда на която поради некачествен ремонт от пишман майстор е избила ръжда и се е спукал замаскиращия я кит Все се каня да я правя, но все не ми остава време и свободни пари.Тенекиджийските дейности не са ми силната страна,а и точно външния вид не ми е от приоритетите,за мен е достатъчно да е в добро състояние и да няма корозия-на което държа особено много. Обещавам ще кача снимки скоро
п.с.Относно тампоните с парт номера който те интерисува не знам как пристигат за 5 генерация ,но за 4, аналогичните тампони идват по отделно опаковани в пликче (предполагам че трябва и за 5 да е така) и са с парт номера:51391-SM4-013 трябват ти 2 бр. и 51381-SM4-013 пак 2 бр.
Редактирано от nightfighter - Петък, 27.04.2012, 22:10:16 |
|
| |
Jack | Дата: Петък, 27.04.2012, 21:41:01 | Message # 30 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Спокоино.лекa полека ще я стегнеш!
|
|
| |