SWAP H22A в Honda Prelude 4 с H23A1
|
|
Garfi | Дата: Неделя, 23.09.2012, 07:40:35 | Message # 106 |
 just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Прелюда ти е добър екземпляр, как можа да го криеш толкова време от форума? В един от другите хонда форуми прочетох, че Maniak-a май ще слага лек капак но това е непотвърдена информация. Моето предположение е, че ще се изработи от ТЕЗИ хорица. До колкото знам са правили не един капак и то доста успешно.
aλexandro, не виждам смисъл да разчиташ на преден капак по отношение на сигурност, за мен той е една обвивка както са предната и задната броня, а броня би трябвало да значи нещо което да брани но не и в новите коли. Предния капак е ужасно тежък не за те пази от нещо, а защото е голям и за да не се кълчи и усуква трябва да е масивен.
Редактирано от Garfi - Неделя, 23.09.2012, 07:44:21 |
|
| |
galev_90 | Дата: Неделя, 23.09.2012, 10:08:09 | Message # 107 |
 Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
| Страшна е колега.Всичко свети
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 23.09.2012, 10:51:44 | Message # 108 |
 5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Колата изглежда много добре , направо екстра
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 23.09.2012, 16:03:58 | Message # 109 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Радвам се че Ви харесва В действителност има забележки по боята,които тепърва смятам да отстранявам, както и да си боядисам и монтирам вече закупения от мен нов капак. Разгледах саита за олекотените капаци показан ми от колегата Garfi, и чесно казано от моя гледна точка не виждам особен смисъл от тази работа.Те запазват оригиналното метално оребрение на капака като единствено премахват/изрязват/ и заменят със стъклопласт горния метален лист.Да съгласен съм че по всяка вероятност се получава извесно олекотяване,не то не е съществено за да си заслужава парите които ще трябва да се дадат за тази процедура, - 5кг за прелюда е нищожно олекотяване основната тежест на капака идва именно от оребряването което е доста солидно понеже и капака си е много голям. Истинските карбонови капаци се изработват доколкото съм запознат, изцяло от карбонови влакна и смола,включително уребренията и всички необходими усилващи елементи за да не се гъне капака, единствено малки метални планки със резбовите съединения се слагат между пластовете карбонови нишки.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 23.09.2012, 18:15:36 | Message # 110 |
 5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Човек , имаш много готин автомобил с доста добър мотор Защо се занимаваш с олекотяване ? На драг ли ще се пускаш ? Е днес пътувах до Русе и за пореден път се убеждавам , че и дори с Ф20А4 сиреч "ярмомелка" ( евала Zappa , още ми е смешно като го казвам ) , нямам грижи с ускорение при изпреварване и ми е доста приятно да шофирам този автомобил.Ако ще се дърпаш поне кажи къде да идвам да гледам :)))
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 23.09.2012, 18:18:17 |
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 23.09.2012, 20:27:54 | Message # 111 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Нещо не си ме разбрал в никъкъв случай не се занимавам с олекотяване, макар че от последния ми пост , може да си останал с това впечатление.Точно обратното може да се каже за мен , обичам да си слагам екстри които тежат Говорех по принцип за олекотените елементи, и идеята за стъклопластов преден капак дадена от колегата Garfi, и защо не мисля да го правя , естествено ако ми падне на добра цена, бих си взел истински карбонов капак но не заради олекотяването.
Редактирано от nightfighter - Неделя, 23.09.2012, 20:34:47 |
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 23.09.2012, 20:39:16 | Message # 112 |
 5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Да , това си помислих от последеният пост Това не го знаех , че за истинско олекотяване се правят карбонови капаци , калници и тн..Добре а ако примерно стане ПТП , те не се ли смачкват като празна кутийка с цигари ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 23.09.2012, 20:57:43 | Message # 113 |
 Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Карбоновите влакна и смолата са доста по здрави от ламарината нищо че са по леки като матеряли.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Неделя, 23.09.2012, 21:53:47 | Message # 114 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Карбонът е 2 пъти по-здрав от стомана и 6 пъти по-лек.И за да не бъда голословен ето извадка от нета.Става въпрос за оръжия,но предимствата на карбона са същите и при автомобилите. Карбонът, който по произход е благороден материал, се използва във високите технологии. Най-познатото е приложението му в технологични области като въздухоплаването, за изработване на невидимия американски самолет, в технологиите за формула 1 , където се ползва в някои части на каросерията. Има много други приложения, които са изключително в техниката, а днес намира своето приложение и в изработката на оръжия! Карбонът е от 3 до 4 пъти по устойчив от стоманата, което води до изключителната устойчивост на оръжието. Например,ако се опитаме да пробием с бургия цевта от карбон, бургията би се счупила. Карбонът е от 5 до 6 пъти по-лек от стоманата. Така теглото на оръжието се намалява и се подобрява работата с него. Карбоновата цев има с 25% по-дълъг живот при трайно механично напрежение, както и при бързото влияние на високата температура , дали се стреля със студено или със затоплено оръжие няма никакво значение, докато за всички други оръжия влияещият фактор е по отношение на горещата цев! Карбоновият приклад поема 30% от отката на оръжието. Допълнително спирачката на дулото дава изключително удобство на стрелбата, като съществено намалява отката. Карбонът е: 3-4 пъти по-здрав от стоманата 4-5 пъти по-твърд от стоманата 5-6 пъти по-лек от стоманата
Редактирано от pikaso906 - Неделя, 23.09.2012, 21:56:29 |
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 23.09.2012, 22:31:47 | Message # 115 |
 5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| И накрая карбонът е 15 пъти по-слаб от винкела ?:)))) Мерси за инфото !
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 23.09.2012, 22:52:58 | Message # 116 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Тук всички не сте наясно.Карбона е по здрав но много зависи в каква форма е и каква роля ще изпълнява.Примерно удряш с отверката по капака и го дупчиш като е от карбон но ще ти е трудно ако е от ламарина.ИДЕЯТА е следната; при удар не се цели да се мачка трудно а да разпространява силата от удара във всички посоки.Ще си го обясните примерно както е при мотоциклетните шлемове,целта там е не да не се счупи а напротив,целия се напуква и разпръсква нютоните по цялата повърхнина а не в една точка след което мозъка ти не издържа и си пътник.Въпреки,че мисля при колите не се търси това точно в предния капак,това не е кокпит от Ф1.Мисля ,че всичко е олекотяване и газарийка.Това ми е мнението
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 23.09.2012, 23:30:21 | Message # 117 |
 5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Е добре де и от тук следва въпроса който зададох по-горе а именно дали като стане ПТП и си карбонизиран ставаш на смачкан мокър вестник или не ? Дали ламарината е по-издръжлива при удар или карбона ? Добре сте го обяснили но ако в действителност не те пази а е само "гъзарийка" , е не мерси.Живота е по-ценен от 100 кила по-малко и 1 секунда по-бързо набиране.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 23.09.2012, 23:35:00 | Message # 118 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ми не,пази те!ако предницата е от карбон,разбирай калници,капак,греда ....колата е много по-сигурна-виж предния пост.То за това в Ф1 така ги правят при удар карбона ще поеме много по-добре натоварването отколкото ламарината която просто ще се гофрира но само един капак си е просто газарийка и ако имам пари бих си купил много ясно.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Неделя, 23.09.2012, 23:38:13 |
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 23.09.2012, 23:52:51 | Message # 119 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Всеки материял си има силни и слаби страни,най общо казано карбонът представлява плат изплетен от въглеродни нишки с особена структура,този плат е поставен на слоеве като се спазва определена посока на подреждане на нишките в калъп с формата на детайла,залят е с смола (какъв вид незнам ) , вакумира се всичко това за да се изкара въздуха и се изпича в пещ при определена температура.Готовия продукт е по здрав от стоманата,но е и крехък,едно от приложенията му е за направа на кокпитите на Формула 1 като при удар, се начупва,разпрашава и поема голяма част от енергията при сблъсъка.Може да се каже че това е идеалният материял за направата на външните панели на автомобилните купета,здрав,лек,не корозира,но технологията за изработка е скъпа и това ограничава приложението му.Той също си има недостатъци и не може да замести стоманата на много места. Това е което аз знам за карбоновите елементи, може и да греша в нещо Естествено ако имам тази възможност бих си подменил всички панели по колата с карбонови, визуално са много красиви,леки,не ръждясват и няма да се притеснявам че поредната градушка ще ги нагъне на хармоника
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 24.09.2012, 00:00:59 | Message # 120 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Колега Mkilla навярно знаеш,че при проектирането на автомобила ,нарочно се оставят слаби точки на деформация,целта е именно ламарината да се мачка и при това да поглъща енергията на удара,при карбоновите панели идеята е същата,при удар те се напукват и разпрашават като поглъщат повече енергия.Е естествено след това не можеш да си изчукаш карбоновия калник понеже вече се е превърнал в шепа графитен прах
|
|
| |