Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
SWAP H22A в Honda Prelude 4 с H23A1
GarfiДата: Неделя, 23.09.2012, 07:40:35 | Message # 106
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Прелюда ти е добър екземпляр, как можа да го криеш толкова време от форума? В един от другите хонда форуми прочетох, че Maniak-a май ще слага лек капак но това е непотвърдена информация. Моето предположение е, че ще се изработи от ТЕЗИ хорица. До колкото знам са правили не един капак и то доста успешно.

aλexandro, не виждам смисъл да разчиташ на преден капак по отношение на сигурност, за мен той е една обвивка както са предната и задната броня, а броня би трябвало да значи нещо което да брани но не и в новите коли. Предния капак е ужасно тежък не за те пази от нещо, а защото е голям и за да не се кълчи и усуква трябва да е масивен.


Редактирано от Garfi - Неделя, 23.09.2012, 07:44:21
 
galev_90Дата: Неделя, 23.09.2012, 10:08:09 | Message # 107
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
Страшна е колега.Всичко свети :)
 
MkillaДата: Неделя, 23.09.2012, 10:51:44 | Message # 108
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Колата изглежда много добре , направо екстра :)

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
nightfighterДата: Неделя, 23.09.2012, 16:03:58 | Message # 109
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Радвам се че Ви харесва :) В действителност има забележки по боята,които тепърва смятам да отстранявам, както и да си боядисам и монтирам вече закупения от мен нов капак.
Разгледах саита за олекотените капаци показан ми от колегата Garfi, и чесно казано от моя гледна точка не виждам особен смисъл от тази работа.Те запазват оригиналното метално оребрение на капака като единствено премахват/изрязват/ и заменят със стъклопласт горния метален лист.Да съгласен съм че по всяка вероятност се получава извесно олекотяване,не то не е съществено за да си заслужава парите които ще трябва да се дадат за тази процедура, - 5кг за прелюда е нищожно олекотяване :) основната тежест на капака идва именно от оребряването което е доста солидно понеже и капака си е много голям.
Истинските карбонови капаци се изработват доколкото съм запознат, изцяло от карбонови влакна и смола,включително уребренията и всички необходими усилващи елементи за да не се гъне капака, единствено малки метални планки със резбовите съединения се слагат между пластовете карбонови нишки.
 
MkillaДата: Неделя, 23.09.2012, 18:15:36 | Message # 110
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Човек , имаш много готин автомобил с доста добър мотор :) Защо се занимаваш с олекотяване ? На драг ли ще се пускаш ? Е днес пътувах до Русе и за пореден път се убеждавам , че и дори с Ф20А4 сиреч "ярмомелка" ( евала Zappa , още ми е смешно като го казвам ) , нямам грижи с ускорение при изпреварване и ми е доста приятно да шофирам този автомобил.Ако ще се дърпаш поне кажи къде да идвам да гледам :)))

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Неделя, 23.09.2012, 18:18:17
 
nightfighterДата: Неделя, 23.09.2012, 20:27:54 | Message # 111
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Нещо не си ме разбрал :) в никъкъв случай не се занимавам с олекотяване, макар че от последния ми пост , може да си останал с това впечатление.Точно обратното може да се каже за мен , обичам да си слагам екстри които тежат :)
Говорех по принцип за олекотените елементи, и идеята за стъклопластов преден капак дадена от колегата Garfi, и защо не мисля да го правя , естествено ако ми падне на добра цена, бих си взел истински карбонов капак но не заради олекотяването.


Редактирано от nightfighter - Неделя, 23.09.2012, 20:34:47
 
MkillaДата: Неделя, 23.09.2012, 20:39:16 | Message # 112
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Да , това си помислих от последеният пост :) Това не го знаех , че за истинско олекотяване се правят карбонови капаци , калници и тн..Добре а ако примерно стане ПТП , те не се ли смачкват като празна кутийка с цигари ?

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
mom4i74Дата: Неделя, 23.09.2012, 20:57:43 | Message # 113
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Карбоновите влакна и смолата са доста по здрави от ламарината нищо че са по леки като матеряли.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
pikaso906Дата: Неделя, 23.09.2012, 21:53:47 | Message # 114
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Карбонът е 2 пъти по-здрав от стомана и 6 пъти по-лек.И за да не бъда голословен ето извадка от нета.Става въпрос за оръжия,но предимствата на карбона са същите и при автомобилите.
Карбонът, който по произход е благороден материал, се използва във високите технологии. Най-познатото е приложението му в технологични области като въздухоплаването, за изработване на невидимия американски самолет, в технологиите за формула 1 , където се ползва в някои части на каросерията. Има много други приложения, които са изключително в техниката, а днес намира своето приложение и в изработката на оръжия!
Карбонът е от 3 до 4 пъти по устойчив от стоманата, което води до изключителната устойчивост на оръжието. Например,ако се опитаме да пробием с бургия цевта от карбон, бургията би се счупила. Карбонът е от 5 до 6 пъти по-лек от стоманата. Така теглото на оръжието се намалява и се подобрява работата с него. Карбоновата цев има с 25% по-дълъг живот при трайно механично напрежение, както и при бързото влияние на високата температура , дали се стреля със студено или със затоплено оръжие няма никакво значение, докато за всички други оръжия влияещият фактор е по отношение на горещата цев! Карбоновият приклад поема 30% от отката на оръжието. Допълнително спирачката на дулото дава изключително удобство на стрелбата, като съществено намалява отката.
Карбонът е:
3-4 пъти по-здрав от стоманата
4-5 пъти по-твърд от стоманата
5-6 пъти по-лек от стоманата




Редактирано от pikaso906 - Неделя, 23.09.2012, 21:56:29
 
MkillaДата: Неделя, 23.09.2012, 22:31:47 | Message # 115
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
И накрая карбонът е 15 пъти по-слаб от винкела ?:)))) Мерси за инфото !

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
VIPER-CHДата: Неделя, 23.09.2012, 22:52:58 | Message # 116
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Тук всички не сте наясно.Карбона е по здрав но много зависи в каква форма е и каква роля ще изпълнява.Примерно удряш с отверката по капака и го дупчиш като е от карбон но ще ти е трудно ако е от ламарина.ИДЕЯТА е следната; при удар не се цели да се мачка трудно а да разпространява силата от удара във всички посоки.Ще си го обясните примерно както е при мотоциклетните шлемове,целта там е не да не се счупи а напротив,целия се напуква и разпръсква нютоните по цялата повърхнина а не в една точка след което мозъка ти не издържа и си пътник.Въпреки,че мисля при колите не се търси това точно в предния капак,това не е кокпит от Ф1.Мисля ,че всичко е олекотяване и газарийка.Това ми е мнението ;)

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Неделя, 23.09.2012, 23:30:21 | Message # 117
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Е добре де и от тук следва въпроса който зададох по-горе а именно дали като стане ПТП и си карбонизиран ставаш на смачкан мокър вестник или не ? Дали ламарината е по-издръжлива при удар или карбона ? Добре сте го обяснили но ако в действителност не те пази а е само "гъзарийка" , е не мерси.Живота е по-ценен от 100 кила по-малко и 1 секунда по-бързо набиране.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
VIPER-CHДата: Неделя, 23.09.2012, 23:35:00 | Message # 118
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Ми не,пази те!ако предницата е от карбон,разбирай калници,капак,греда ....колата е много по-сигурна-виж предния пост.То за това в Ф1 така ги правят ;) при удар карбона ще поеме много по-добре натоварването отколкото ламарината която просто ще се гофрира но само един капак си е просто газарийка и ако имам пари бих си купил много ясно.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Неделя, 23.09.2012, 23:38:13
 
nightfighterДата: Неделя, 23.09.2012, 23:52:51 | Message # 119
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Всеки материял си има силни и слаби страни,най общо казано карбонът представлява плат изплетен от въглеродни нишки с особена структура,този плат е поставен на слоеве като се спазва определена посока на подреждане на нишките в калъп с формата на детайла,залят е с смола (какъв вид незнам ) , вакумира се всичко това за да се изкара въздуха и се изпича в пещ при определена температура.Готовия продукт е по здрав от стоманата,но е и крехък,едно от приложенията му е за направа на кокпитите на Формула 1 като при удар, се начупва,разпрашава и поема голяма част от енергията при сблъсъка.Може да се каже че това е идеалният материял за направата на външните панели на автомобилните купета,здрав,лек,не корозира,но технологията за изработка е скъпа и това ограничава приложението му.Той също си има недостатъци и не може да замести стоманата на много места.
Това е което аз знам за карбоновите елементи, може и да греша в нещо :) Естествено ако имам тази възможност бих си подменил всички панели по колата с карбонови, визуално са много красиви,леки,не ръждясват и няма да се притеснявам че поредната градушка ще ги нагъне на хармоника :)
 
nightfighterДата: Понеделник, 24.09.2012, 00:00:59 | Message # 120
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Колега Mkilla навярно знаеш,че при проектирането на автомобила ,нарочно се оставят слаби точки на деформация,целта е именно ламарината да се мачка и при това да поглъща енергията на удара,при карбоновите панели идеята е същата,при удар те се напукват и разпрашават като поглъщат повече енергия.Е естествено след това не можеш да си изчукаш карбоновия калник понеже вече се е превърнал в шепа графитен прах :)
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda