4WS
|
|
NSBOP | Дата: Петък, 27.04.2012, 10:18:38 | Message # 31 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Разликата без 4WS и шибидах е 0.2 сек до 100 според това, което чета. Това е по-малко от разликата между добрият и лошият старт.
|
|
| |
ManiaK | Дата: Петък, 27.04.2012, 14:16:19 | Message # 32 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Quote (NSBOP) Разликата ... е 0.2 сек до 100 две десети от секундата е страшно много време що се отнася до състезания. Добрият и лошият старт зависят от пилота и са относителни, докато двете десети са константа и винаги ги имаш на разположение!
ManiaK's Lude
|
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 27.04.2012, 15:22:10 | Message # 33 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Сигурно е много важно за хора, които се състезават за пари, но аз не си давам шибидаха и 4WS-а ако ще и 0.5 да е разликата. Толкова съм му свикнал на 4WS-а, че като се кача да карам Прелюд без 4WS ми се струва, че има маневреност на тролей. Шибидаха също го ценя много - моя е почти винаги отворен стига времето да го позволява. Специално съм си търсил кола с 4WS, шибидах, клима и круз контрол. Единствено круз контрола не го ползвам много защото карам предимно градско Иначе разликата от 0.2 секунд ще дойде от друго място, не от лишения
|
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 27.04.2012, 19:00:22 | Message # 34 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| ама аз с тая кола няма да ходя да се състезавам . Ще си направя другия звер за тази работа и без друго е в пъти по лек от 4 тата ген. тая искам да я направя като за снимка
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 27.04.2012, 19:05:18 | Message # 35 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| За 2 десети от секундата тоя къде държи хронометъра няма да може да го натисне толко бързо.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 27.04.2012, 20:42:14 | Message # 36 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Аз лично съм против стрийт рейсинга ,защото е опасен а и глобите са дебели. Тази работа според мен трябва да се прави на писта , но това не значи ,че не участвам във всякакви простотий от този род
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 27.04.2012, 22:27:23 | Message # 37 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (ManiaK) две десети от секундата е страшно много време що се отнася до състезания. Добрият и лошият старт зависят от пилота и са относителни, докато двете десети са константа и винаги ги имаш на разположение!
Доколкото знам сред нас няма професионални състезатели Там е друга работа, а и идеята на Прелюда е: спортен автомобил с екстри на лимузина Аз предпочитам да си имам екстрите и да сам малко по бавен
Редактирано от nightfighter - Петък, 27.04.2012, 22:27:56 |
|
| |
ManiaK | Дата: Събота, 28.04.2012, 10:56:22 | Message # 38 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| хей... не ме нападайте сега ... аз също не съм профи състезател и не бих прежалил нито една от благинките с които е накачулен Прелюда даже и в името на 5сек. Аз съм пишман рейсър (в превод: "рейсър който само той си знае че е рейсър") бих направил с голямо удоволствие колата си по-бърза, но не с цената на всичко.
но за хората на пистата две десети са страшно много време
ManiaK's Lude
Редактирано от ManiaK - Събота, 28.04.2012, 14:45:10 |
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 28.04.2012, 13:17:39 | Message # 39 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (ManiaK) но за хората на пистата две десети са страшно много време ;)
Напълно съм съгласен с теб колега,но те имат значение само на пистата!В никой случай не те нападаме,просто изтъквам някои реалности които не бива да се забравят Моето мнение по въпроса е:За нормална шосейна колата,която се ползва всеки ден, разликата във вървенето, която ще се получи от олекотяване, чрез лишаването от някои екстри е толкова малка и незначителна,че само болен мозък може да избере този път! Такъв човек според мен ,щом иска да направи това на колата си,е редно да се замисли и върху собственото си тегло Така че е редно да започне ,,тунинга" с една гладна диета и докато не стане 45-50кг да не пипа нищо по колата
п.с.Леле, ами дали ще има сили тогава да върти волана????След като е изхвърлил сервото Хе-хе
|
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 28.04.2012, 15:32:10 | Message # 40 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Quote (ManiaK) хей... не ме нападайте сега .. Не нападаме теб разбира се, а идеята да се махат благинките
Иначе това дето казва nightfighter-а е добра идея. Ако взема да отслабна, ще стане по-бърза колата и по-малък разходът. Планирам да сваля едни спешни 23 кила ама да видим кога ще започна...
プレリュード 夢のカ
|
|
| |