Ребилд на H22A7
|
|
ZAPPA | Дата: Вторник, 15.04.2014, 00:31:23 | Message # 16 |
 ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.04.2014, 00:31:52 | Message # 17 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote NikolayG (  ) Бултрако Има ли още луди да купуват от тях
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 15.04.2014, 00:32:37 | Message # 18 |
 Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Quote NikolayG (  ) 300 лв. оригинални, на цилиндър само че. Ето ти цената на комлект сигменти на цилиндьр. От тая цена в долари умножаваш по 2 и това ти е цената лева с транспорта до Бг през общите порьчки. Идва 299.04 лв за 4-те бутала.
( )
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Вторник, 15.04.2014, 00:36:10 |
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.04.2014, 00:37:13 | Message # 19 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| $38 е комплекта сегменти на цилиндър!!То в Бултрако Пловдив и за една крушка от $0,45 ми поискаха 17лв Ама и сегментите за 1200лв дето са ти ги давали на теб, и крушката за 17лв дето се опитаха да ми продадат на мен могат да си ги заврът в г.з.!!!!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.04.2014, 00:38:48 | Message # 20 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| На мен ми поискаха 1200лв за воден радиатор
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.04.2014, 00:40:56 | Message # 21 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Това са откачени хора бре, явно си живеят в някакъв си измислен техен си свят!Лошото е че все още има хора дето им се връзват
|
|
| |
THE_VIPER | Дата: Вторник, 15.04.2014, 01:07:15 | Message # 22 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 328
Статус: Офлайн
| Перси,ще споделиш ли първо,с какво масло караш ии колко разход ти дава на 10 к или там на колкото го сменяш?Иначе съм на мнение .. ако ще отваряш .. сменяй всичко наред,поне да знаеш,че всичко е ново,а не да мислиш.. сега смених сегменти ,другата година ще сменя лагери (примерно).Естествено ти си преценяш,че финансите са си фактор.
|
|
| |
persssi | Дата: Вторник, 15.04.2014, 08:44:15 | Message # 23 |
 Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Забравих да кажа, че главата вече е сервизирана на Хладилника с нови неща, клапани, оригинални гумички и какво ли не. Не е отварян блока и сега ще се наложи. Аз вече си поръчах сегменти и ще ги сменим, но се чудя, дали да сменям основните лагери, ако всичко е ОК. Те могат ли да се проверят или сменят, без мотора да се вади от коша. А главата, пак ще я махна сигурно, за по-лесен ремонт...
Маслото, което сипах е това, с което си карам сигурно от 5 години, а именно Motul 5W50 Sport. Разходът на 1000 км е около 1 литър. Иначе моторът работи супер, равномерно, без шумове, без да пуши. Сигурно във високите обороти, разходът на масло е по-голям, но при нормална работа, всичко изглежда ОК.
Както писа nightfighter, не ми се ще да сменям здрави оригинални части ако не е наложително, имам предвид лагерите, защото до колкото знам, че имат доста голям ресурс.
|
|
| |
Xak3p40 | Дата: Вторник, 15.04.2014, 10:31:55 | Message # 24 |
 Нидан (2)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 24
Статус: Офлайн
| Quote ZAPPA (  ) И като поникнат нови, оригинални, посадени от грамотен механик, не от земеделец, разхода влиза в норми! А тази норма в какви стойности се изразява....поне приблизително?
|
|
| |
NightRider | Дата: Вторник, 15.04.2014, 12:30:36 | Message # 25 |
 Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Хора, ма една програма казва се Ауто дата. Там пише всичко . Сваляте си я от някаде инсталирате и четете. Другата е Манюала да се инсталира и от там да се чете. Това в какви стойности трябва да бъде нещо ,го има там . Ако не се занимаваш само с Хонди трудно ще е и на най-добрия майстор да отговори без да погледне .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.04.2014, 16:04:58 | Message # 26 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote persssi (  ) Те могат ли да се проверят или сменят, без мотора да се вади от коша. Могат да се проверят и сменят с приплъзване(уан бай уан) но не съм сигурен в случая на прелюда за първи и пети основен лагер дали е възможно.Като отвориш картера е добре да се провери и аксиалния луфт да знаеш дали да сменяш аксиални пръстени които са в страни на един от основните лагери.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
persssi | Дата: Вторник, 15.04.2014, 22:36:14 | Message # 27 |
 Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Това ли са пръстените номер 3 на схемата. Тях съм ги поръчал вече и се надявам да могат да се сменят без да се вади мотора, ако като се махне картера. Освен това съм поръчал и нови болтове за главата. Знам, че не е хубаво двигателя да се отваря много пъти, защото шпилките с всяко разглабяне и стягане губят от свойствата си и може да не държат после достатъчно добре и силата на затягане да не е достатъчна.
Та какво ви е мнението относно смяната на лагерите. Ако проверките покажат, че са добре, не е ли по-добре да оставя старите, все пак ще са оригинални и са хубави части, които вече са се напаснали да работят една с друга.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:11:01 | Message # 28 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote persssi (  ) Забравих да кажа, че главата вече е сервизирана на Хладилника с нови неща, клапани, оригинални гумички и какво ли не. Не е отварян блока и сега ще се наложи. Значи без да свалиш главата могат да се сменят само гумички.
Болтове на главата при нашите мотори не е нужно да се сменят, ако щеш няколко пъти ги отвивай и развивай.Вместо тези ненужни неща да беше заделил парите за лагери! Да сменяш основни лагери без двигателя да е свален .....това е трудна работа.Целия този ремонт който си намислил , ако ще включва смяна на основни лагери, е най добре да започне с изваждане на двигателя.Отвън много по лесно ще направиш всичко,няма да се чекнеш и те уверявам че ще бъде много по лесно и бързо. Ти в момента няма как да си поръчаш лагери понеже не знаеш какви цветове са ти необходими!Нито за биелни,нито за основни! Ако ще слагаш осреднен размер по добре не пипай лагерите въобще!Ако ще поръчваш лагери сваляш картера,разчиташ какви цветове са ти необходими и ги поръчваш.
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:15:28 | Message # 29 |
 just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote nightfighter (  ) ...Ако ще слагаш осреднен размер по добре не пипай лагерите въобще!...
Веско да разбирам ли, че не приемаш осреднения размер за вариант при смяна на лагери?
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:17:03 | Message # 30 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote persssi (  ) А главата, пак ще я махна сигурно, за по-лесен ремонт... То за да сменяш сегменти,щеш не щеш трябва да я махнеш Аз в крайна сметка не можах да разбера, ти досега свалял ли си я или не? Гарнитурата на главата е едно от скъпите неща, повечето работа е свързана с монтажа и демонтажа на главата и съпътстващото го разглобяване сглобяване.
|
|
| |