Forum moderator: ZAPPA, NSBOP  
Ребилд на H22A7
persssiДата: Понеделник, 14.04.2014, 22:45:56 | Message # 1
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Здравейте,
поради високия разход на масло, който за съжаление установих след смяната на мотора в моя Прелюд, реших да направя ребилд или както се вика по нашенски основен ремонт. Основно мисля да сменя сегментите с нови, оригинални Хонда, но предпочитам да не вадя мотора от коша, а само да разглобим картера и да махнем главата. Питането ми е следното. След като моторът бъде разглобен и буталата извадени за смяна на сегментите, блокът ще бъде измерен, за да се види, какво е износването му, също така и биелните лагери ще могат да се разгледат подробно и да се прецени я какво състояние са. Та питането ми е следното.

Ако блокът е добре и износването е в нормите, и биелните лагери нямат признаци за голямо износване, може ли да се съди, че моторът не е на кой знае колко милиона километра, и ако е така, не е ли по-добре да не го разглобявам съвсем и да оставя основните лагери без да ги сменям. Все пак ако горните индикации са ОК, това би означавало, че и основните лагери не са износени, защото така или иначе при тях натоварването е по-малко.

Приемам всякакви мнения и препоръки.
 
NightRiderДата: Понеделник, 14.04.2014, 23:16:07 | Message # 2
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Това ми звучи като полу секс. Сиреч само да се възбудиш и до там. (сещай са ко искам да кажа :D ) Или като малко бременна. То или е бременна или не .
Моето мнение е ,че ако отвориш мотора веднъж по добре сменяй наред . и главата да ти минат на Хладилника и гумички и водачи ,лагери и т.нт. Да по скъпо е ама в крайна сметка за да си сложил в коша този мотор ,то значи си мераклия .А кефа цена няма . Ако са кът парите по добре изчакай събери и пак направи това което ти казвам .
Успех.





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се


Редактирано от NightRider - Понеделник, 14.04.2014, 23:16:45
 
nightfighterДата: Понеделник, 14.04.2014, 23:19:42 | Message # 3
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
А преди да разглобиш мотора защо не пробваш да смениш само гумичките на клапаните? Пък вече ако не се оправи проблема, тогава мисли за сегменти.
За да гори масло от сегменти,значи масления сегмент е запекъл, а това ще рече че мотора е прегряван!Да гори масло от износени сегменти,това е доста малко вероятно в този случай ще духа от щеката като парен локомотив :)
 
nightfighterДата: Понеделник, 14.04.2014, 23:33:13 | Message # 4
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote NightRider ()
. и главата да ти минат на Хладилника и гумички и водачи ,лагери и т.нт.
 И нов двигател :)

Ще ти кажа какви са моите принципи пък ти си решаваш какво ще правиш :)
Никога не ремонтирай нещо което е здраво,никога не махай здрава оригинална част,заменяйки я с менте!Ако конкретния двигател е много зле,най добрия ремонт е друг двигател!

п.с. Лагерите ги морят основно, не многото километри а карането с кофти масла.Ако мотора отвътре е пълен със маслени нагари,кал и боклуци,задължително си виж всички лагери.Явно е че не му е сменяно особено често маслото,каран е с евтино и смотано масло.
 
GarfiДата: Понеделник, 14.04.2014, 23:37:24 | Message # 5
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
nightfighter, а варианта да са се спекли сегментите от стоене, има ли го?
 
VIPER-CHДата: Вторник, 15.04.2014, 00:00:06 | Message # 6
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote Garfi ()
а варианта да са се спекли сегментите от стоене, има ли го?
Има го.Зависи как и къде е консервиран мотора.
Към автора;
Смениш ли сегменти-задължително смени и биелни лагери.Това,че биелните са добре не е показател,че и основните са супер,въпреки,че биелните по принцип си отиват първи.Преди десет дни отворих един RS-6 515кс. биелните лагери си бяха добре,основните много зле.Случвало ми се е и на мой мотоциклет,още пазя лагерите.Можеш да провериш и основните като махнеш картера.
Quote nightfighter ()
А преди да разглобиш мотора защо не пробваш да смениш само гумичките на клапаните?
Ти не пати ли вече от това :D
Мани,ще свалиш главата....и то кво остава?20мин. работа да изкараш картера и буталата.Така поне ще огледаш лагерите,буталата,сегменти,канали,да измериш полата,ключа....нищо не ти пречи да го сглобиш и със старите сегменти но аз предпочитам ново!! и задължително нови биелни лагери.
пп.Между другото,търся колянов вал за RS-6 biturbo 450кс-2003г. :p


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Вторник, 15.04.2014, 00:04:17 | Message # 7
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Трябва да са ръждясали - да може и от стоене :) Сегмента трябва да е  свободен в канала, за да спече, канала трябва да се запълни с боклуци и сегмента да не може да мърда.В 95% от случаите, тези боклуци са нагар от изгоряло масло,а това най-вече се получава когато прегрееш мотора за по продължително време,естествено ако преди това не задере някое от буталата :)
 
nightfighterДата: Вторник, 15.04.2014, 00:06:13 | Message # 8
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote VIPER-CH ()
Мани,ще свалиш главата....и то кво остава?
 Няма да свалям главата за едни гумички! Нали за това го предложих,чак ако не стане тогава ще отварям мотора :)
 
ZAPPAДата: Вторник, 15.04.2014, 00:14:36 | Message # 9
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
В такива сериозни теми не се меся, но ... егати скуката тази вечер! :D

Момчета, тук се говори за:

Quote persssi ()
поради високия разход на масло, който за съжаление установих след смяната на мотора в моя Прелюд, реших да направя ребилд или както се вика по нашенски основен ремонт.


Available to users only


PRELUDE 2.2 TYPE S
 
mom4i74Дата: Вторник, 15.04.2014, 00:15:17 | Message # 10
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Сандо е сменял гумички и не е от тях. От сигментите е разхода на масло както казвате и вие.
А като разглобих моя АТР основните лагери бяха все едно никога не са работили. Обаче биелните се бяха изльскали доста.
Основните мисля да не ги сменям но биелните задьлжително нови и то оригинални от щатите(160 лв) , както и сегментите оригинални(300 лв).


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
NikolayGДата: Вторник, 15.04.2014, 00:23:30 | Message # 11
Йондан (4)

Град/Държава: Pazardzhik/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 95
Статус: Офлайн
Quote mom4i74 ()
както и сегментите оригинални(300 лв)
300 лв. оригинални, на цилиндър само че. :)
 
nightfighterДата: Вторник, 15.04.2014, 00:25:06 | Message # 12
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote ZAPPA ()
3. При проблем с горенето на масло при Хонда причината никога не е гумички на клапани.

По принцип си прав,но все пак нека да почнем от лесното и да вървим към по-трудното :) Аз не бих отворил мотор и да сменям сегменти, преди да съм абсолютно сигурен че проблема не е в гумичките.Сравнително лесно и без много разглобяване могат да се сменят.Аз поне така ги виждам нещата, е понякога сметките ми излизат криви, примерно с Дайхатсуто на жената -за което ме бъзика Вайпара :)
 
nightfighterДата: Вторник, 15.04.2014, 00:26:50 | Message # 13
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote NikolayG ()
300 лв. оригинални, на цилиндър само че
Е, това от къде го измисли? Комплекта е 300лв!
 
VIPER-CHДата: Вторник, 15.04.2014, 00:27:08 | Message # 14
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote nightfighter ()
Няма да свалям главата за едни гумички!
И кво,на място ли?Това да не е Лада?Интересно ми е,как ще стане този номер точно на този мотор.
Quote ZAPPA ()
1. Ако не пуши отзад и има добра тяга, наливай си масло и не се вкарвай в скъп и вероятно некадърен ремонт.
Така ли би направил  :D и защо да е некадърен при подмяна на нови оригинални части?


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NikolayGДата: Вторник, 15.04.2014, 00:30:12 | Message # 15
Йондан (4)

Град/Държава: Pazardzhik/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 95
Статус: Офлайн
Quote nightfighter ()
Е, това от къде го измисли? Комплекта е 300лв!
От "скромния" ребилд на мойта А7-ца, Бултрако Пловдив. Това беше една от причините да не сменям сегменти. То само това и не смених вътре по мот ора.
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda