Ребилд на H22A7
|
|
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:17:31 | Message # 31 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote persssi ( ) Това ли са пръстените номер 3 на схемата Да Quote persssi ( ) и се надявам да могат да се сменят без да се вади мотора да,могат Quote persssi ( ) Знам, че не е хубаво двигателя да се отваря много пъти, Не е проблем като се стяга колкото трябва Quote persssi ( ) Освен това съм поръчал и нови болтове за главата. На А7,(май и на Н8) се подменят всеки път за разлика от другите Н22 мотори Quote persssi ( ) Та какво ви е мнението относно смяната на лагерите. Ако проверките покажат, че са добре, не е ли по-добре да оставя старите, все пак ще са оригинални и са хубави части Новото си е ново!Пада ти размера на лагера и на шийката и като сложиш нови нещата си идват на мястото. Quote persssi ( ) които вече са се напаснали да работят една с друга. Няма такова нещо!Всичко в мотора е със строго ограничени допуски и от там нататък почва износването и увеличаването им.В различните мотори е различно,хлабините в лагерите се движат м/у 2-5 стотни и е на маслен филм о при студения старт композицията си върши работата.При японските мотори хлабините са супер малки. С две думи -новото си е ново но като извадиш един от лагерите ще разбереш състоянието им.То зависи от много неща в периода на експлоатацията.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
persssi | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:26:34 | Message # 32 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote nightfighter ( ) Значи без да свалиш главата могат да се сменят само гумички. Главата ще е свалена и проверена отново, с нова гарнитура и т.н.
Quote nightfighter ( ) Болтове на главата при нашите мотори не е нужно да се сменят Относно болтовете, аз мислех, че е важно и препоръчително да се сменят, за да се запази усилието при стягане или за да е сигурно, че нама да изпуснат. Може и да съм се прецакал както се казва и да съм поръчал нещо относително скъпо, а пък не толкова нужно...
Quote nightfighter ( ) Ти в момента няма как да си поръчаш лагери понеже не знаеш какви цветове са ти необходими!Нито за биелни,нито за основни Ако е нужно, след като се махнат буталата и се проверят биелните лагери, ще знам какви да взема и сигурно ще поръчам, освен ако не изглеждат супер, а дори и тогава най-вероятно ще си взема нови, оригинални Хонда.
А за основните... тук се чудя, колко голяма грешка ще е ако не ги сменя (само при положение, че всичко изглежда в много добро състояние). Знам, че ресурсът на тези лагери е голям и при тях практически няма триене, заради масления клин, но това е пак според зависи май, колко масло е имало в колата и дали изобщо , и дали е било хубаво...
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:28:14 | Message # 33 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote Garfi ( ) приемаш осреднения размер за вариант при смяна на лагери? Еми вариант е ,когато нямаш друг избор. Ако беше идеалния вариант никой нямаше да си прави труда да мери и прави различен размер лагери.Сега недейте да ме убеждавате че няколкото стотни разлика са без значение.Щом според вас е така,нямам против,но лично аз не бих махнал оригиналните лагери без да имам основателна причина за да ги да ги заменя с усреднен размер!
п.с. average- средно ниво,средна оценка,средно равнище- нито едно от тези определения не ми звучи добре Това естествено си е мое мнение,нямам намерение да убеждавам или да го налагам на никого!
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:32:46 | Message # 34 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Веско, специално при Н22А7 дават да се сменят болтовете на главата за разлика от другите Х22. Санде, така и така ще сменяш почти всичко сменяй си основните лагери с оригинални според цвета и така няма да се притесняваш дали не си збьркал ако си оставиш старите. 200 лв за основни лагери при тия ребилди са капка в морето :))
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Вторник, 15.04.2014, 23:34:47 |
|
| |
persssi | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:34:01 | Message # 35 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote nightfighter ( ) То за да сменяш сегменти,щеш не щеш трябва да я махнеш Аз в крайна сметка не можах да разбера, ти досега свалял ли си я или не? Гарнитурата на главата е едно от скъпите неща, повечето работа е свързана с монтажа и демонтажа на главата и съпътстващото го разглобяване сглобяване. за съжаление, май няма да стане без махане хехе. Да, главата е сваляна и сервизирана изцяло с нови оригинални гумички (голямо мерси на Момчи), нови клапани, и нови водачи май и абе всичко ново . За съжаление целият труд по свалянето и разглобяването, ще трябва да се направи отново, както и да купя пак доста от частите които спонена и за които вече съм дал пари и то не отдавна, ама здраве да е !
|
|
| |
persssi | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:35:57 | Message # 36 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote mom4i74 ( ) 200 лв за основни лагери при тия ребилди са капка в морето :)) ХАХА, Момчи, развеселих се, добре казано , но за мое съжаление си много прав.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:36:47 | Message # 37 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote Garfi ( ) Веско да разбирам ли, че не приемаш осреднения размер за вариант при смяна на лагери? Аз не го приемам въпреки,че лагерите на Тайхо ги продават така.Това не е европейски мотор!!!
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:43:36 | Message # 38 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| А между другото пак само на тоя двигател дават че се сменят и болтовете на основните лагери. В аутодата го пише. Аз ще ги купувам и тия болтове.
()
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Вторник, 15.04.2014, 23:48:19 |
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:46:00 | Message # 39 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) ...Тайхо ги продават така...
Те добри лагери ли са, и има ли ментета?
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:50:17 | Message # 40 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote persssi ( ) както и да купя пак доста от частите които спонена Е чак доста?Само една гарнитура за глава,вадиш главата комплект без да я разглобяваш,щом вече си е правил веднъж. Абе Момчи това със болтовете е ....... ама що искате сменяйте ги.Аз пак ти казвам,много трудно е да скъсаш болт в алуминиев блок,преди да се скъса болта ще помъкне резбата.Говориш ми за умора на метала,хубаво има го този момент ама това важи за двигателите на които главата се стяга с много голяма сила,нашите не са такива.И ако толкова те притеснява умората на метала в болта( изработен от една от най здравите марки стомана),защо не се притесняваш от умората на метала във навивките на резбата в алуминия (един от слабите материали).За мен това с болтовете е глупост и излишно наливане на пари,но както казах и преди само споделям моето мнение,нямам никакво намерение да убеждавам или да го налагам на някого!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:50:18 | Message # 41 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Мда ,на А7 се сменят всички на А8 не
$IMAGE1$
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 16.04.2014, 00:31:36 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:53:20 | Message # 42 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote Garfi ( ) Те добри лагери ли са, и има ли ментета? Да,добри са а за ментета се съмнявам
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:56:14 | Message # 43 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Веско, понеже искам да се придьржам абсолютно стриктно кьм това което препорьват за тоя двигател искам да се придьржам кьм инструкциите. Сигурно ти е направило впечетление че и моментите на затягане на главата са различни и нямат нищо общо с на другите двигатели. Предполагам че изхождат от това че е по форсиран двигател с по голяма степен на згьстяване и за това препорьчват смяната им.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:56:45 | Message # 44 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) не знам що не ми излиза фотото Защото ти е с много голям размер(в смисъл много MB) ,намали го и ще излезе.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:57:24 | Message # 45 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote nightfighter ( ) Говориш ми за умора на метала,хубаво има го този момент ама това важи за двигателите на които главата се стяга с много голяма сила,нашите не са такива. Веско,доста е това стягане ...е има и по стегнати глави но и това не е малко. Проблема е ,че като стягаш повторно или за трети път ,болта се разтегля и охлабва натиска на главата към блока.Аз не говоря за скъсване или изсипване на резби.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |