Forum moderator: ZAPPA, NSBOP  
Ребилд на H22A7
VIPER-CHДата: Вторник, 15.04.2014, 23:17:31 | Message # 31
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote persssi ()
Това ли са пръстените номер 3 на схемата
Да
Quote persssi ()
и се надявам да могат да се сменят без да се вади мотора
да,могат
Quote persssi ()
Знам, че не е хубаво двигателя да се отваря много пъти,
Не е проблем като се стяга колкото трябва
Quote persssi ()
Освен това съм поръчал и нови болтове за главата.
На А7,(май и на Н8) се подменят всеки път за разлика от другите Н22 мотори
Quote persssi ()
Та какво ви е мнението относно смяната на лагерите. Ако проверките покажат, че са добре, не е ли по-добре да оставя старите, все пак ще са оригинални и са хубави части
Новото си е ново!Пада ти размера на лагера и на шийката и като сложиш нови нещата си идват на мястото.
Quote persssi ()
които вече са се напаснали да работят една с друга.
Няма такова нещо!Всичко в мотора е със строго ограничени допуски и от там нататък почва износването и увеличаването им.В  различните мотори е различно,хлабините в лагерите се движат м/у 2-5 стотни и е на маслен филм о при студения старт композицията си върши работата.При японските мотори хлабините са супер малки.
С две думи -новото си е ново но като извадиш един от лагерите ще разбереш състоянието им.То зависи от много неща в периода на експлоатацията.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
persssiДата: Вторник, 15.04.2014, 23:26:34 | Message # 32
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Quote nightfighter ()
Значи без да свалиш главата могат да се сменят само гумички.
Главата ще е свалена и проверена отново, с нова гарнитура и т.н.

Quote nightfighter ()
Болтове на главата при нашите мотори не е нужно да се сменят
Относно болтовете, аз мислех, че е важно и препоръчително да се сменят, за да се запази усилието при стягане или за да е сигурно, че нама да изпуснат. Може и да съм се прецакал както се казва и да съм поръчал нещо относително скъпо, а пък не толкова нужно...

Quote nightfighter ()
Ти в момента няма как да си поръчаш лагери понеже не знаеш какви цветове са ти необходими!Нито за биелни,нито за основни
Ако е нужно, след като се махнат буталата и се проверят биелните лагери, ще знам какви да взема и сигурно ще поръчам, освен ако не изглеждат супер, а дори и тогава най-вероятно ще си взема нови, оригинални Хонда.

А за основните... тук се чудя, колко голяма грешка ще е ако не ги сменя (само при положение, че всичко изглежда в много добро състояние). Знам, че ресурсът на тези лагери е голям и при тях практически няма триене, заради масления клин, но това е пак според зависи май, колко масло е имало в колата и дали изобщо :) , и дали е било хубаво...
 
nightfighterДата: Вторник, 15.04.2014, 23:28:14 | Message # 33
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote Garfi ()
приемаш осреднения размер за вариант при смяна на лагери?

Еми вариант е ,когато нямаш друг избор. Ако беше идеалния вариант никой нямаше да си прави труда да мери и прави различен размер лагери.Сега недейте  да ме убеждавате че няколкото стотни разлика са без значение.Щом според вас е така,нямам против,но лично аз не бих махнал оригиналните лагери без да имам основателна причина за да ги да ги заменя с усреднен размер!

п.с. average- средно ниво,средна оценка,средно равнище- нито едно от тези определения не ми звучи добре :) Това естествено си е мое мнение,нямам намерение да убеждавам или да го налагам на никого!
 
mom4i74Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:32:46 | Message # 34
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Веско, специално при Н22А7 дават да се сменят болтовете на главата за разлика от другите Х22.
Санде, така и така ще сменяш почти всичко сменяй си основните лагери с оригинални според цвета  и така няма да се притесняваш дали не си збьркал ако си оставиш старите. 200 лв за основни лагери при тия ребилди са капка в морето :))


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Вторник, 15.04.2014, 23:34:47
 
persssiДата: Вторник, 15.04.2014, 23:34:01 | Message # 35
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Quote nightfighter ()
То за да сменяш сегменти,щеш не щеш трябва да я махнеш Аз в крайна сметка не можах да разбера, ти досега свалял ли си я или не? Гарнитурата на главата е едно  от скъпите неща, повечето работа е свързана с монтажа и демонтажа на главата и съпътстващото го разглобяване сглобяване.
:) за съжаление, май няма да стане без махане хехе.
Да, главата е сваляна и сервизирана изцяло с нови оригинални гумички (голямо мерси на Момчи), нови клапани, и нови водачи май и абе всичко ново :) .  За съжаление целият труд по свалянето и разглобяването, ще трябва да се направи отново, както и да купя пак доста от частите които спонена и за които вече съм дал пари и то не отдавна, ама здраве да е ;) !
 
persssiДата: Вторник, 15.04.2014, 23:35:57 | Message # 36
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Quote mom4i74 ()
200 лв за основни лагери при тия ребилди са капка в морето :))
ХАХА, Момчи, развеселих се, добре казано  :D , но за мое съжаление си много прав.
 
VIPER-CHДата: Вторник, 15.04.2014, 23:36:47 | Message # 37
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote Garfi ()
Веско да разбирам ли, че не приемаш осреднения размер за вариант при смяна на лагери?
Аз не го приемам въпреки,че лагерите на Тайхо ги продават така.Това не е европейски мотор!!!


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
mom4i74Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:43:36 | Message # 38
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
А между другото пак само на тоя двигател дават че се сменят и болтовете на основните лагери. В аутодата го пише. Аз ще ги купувам и тия болтове.

()
Приложени файлове: 2541856.jpg (129.7 Kb)


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Вторник, 15.04.2014, 23:48:19
 
GarfiДата: Вторник, 15.04.2014, 23:46:00 | Message # 39
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Quote VIPER-CH ()
...Тайхо ги продават така...


Те добри лагери ли са, и има ли ментета?
 
nightfighterДата: Вторник, 15.04.2014, 23:50:17 | Message # 40
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote persssi ()
както и да купя пак доста от частите които спонена
Е чак доста?Само една гарнитура за глава,вадиш главата комплект без да я разглобяваш,щом вече си е правил веднъж.
Абе Момчи това със болтовете е ....... ама що искате сменяйте ги.Аз пак ти казвам,много трудно е да скъсаш болт в алуминиев блок,преди да се скъса болта ще помъкне резбата.Говориш ми за умора на метала,хубаво има го този момент ама това важи за двигателите на които главата се стяга с много голяма сила,нашите не са такива.И ако толкова те притеснява умората на метала в болта( изработен от една от най здравите марки стомана),защо не се притесняваш от умората на метала във навивките на резбата в алуминия (един от слабите материали).За мен това с болтовете е глупост и излишно наливане на пари,но както казах и преди само споделям моето мнение,нямам никакво намерение да убеждавам или да го налагам на някого!
 
VIPER-CHДата: Вторник, 15.04.2014, 23:50:18 | Message # 41
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Мда ,на А7 се сменят всички на А8 не

$IMAGE1$


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 16.04.2014, 00:31:36
 
VIPER-CHДата: Вторник, 15.04.2014, 23:53:20 | Message # 42
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote Garfi ()
Те добри лагери ли са, и има ли ментета?
Да,добри са а за ментета се съмнявам


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
mom4i74Дата: Вторник, 15.04.2014, 23:56:14 | Message # 43
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Веско, понеже искам да се придьржам абсолютно стриктно кьм това което препорьват за тоя двигател искам да се придьржам кьм инструкциите. Сигурно ти е направило впечетление че и моментите на затягане на главата са различни и нямат нищо общо с на другите двигатели. Предполагам че изхождат от това че е по форсиран двигател с по голяма степен на згьстяване и за това препорьчват смяната им.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
nightfighterДата: Вторник, 15.04.2014, 23:56:45 | Message # 44
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote VIPER-CH ()
не знам що не ми излиза фотото
 Защото ти е с много голям размер(в смисъл много  MB) ,намали го и ще излезе.
 
VIPER-CHДата: Вторник, 15.04.2014, 23:57:24 | Message # 45
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote nightfighter ()
Говориш ми за умора на метала,хубаво има го този момент ама това важи за двигателите на които главата се стяга с много голяма сила,нашите не са такива.
Веско,доста е това стягане ...е има и по стегнати глави но и това не е малко. ;) Проблема е ,че като стягаш повторно или за трети път ,болта се разтегля и охлабва натиска на главата към блока.Аз не говоря за скъсване или изсипване на резби.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda