The Best-Handling Car for Less Than $30,000
|
|
eDaniel | Дата: Четвъртък, 09.10.2014, 22:37:58 | Message # 1 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| http://www.caranddriver.com/compari....feature
Доста интересна статия на Car & Driver, в която се сравняват Honda Prelude 5-та генерация с още 5 коли. И познайте кой е победител...
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 09.10.2014, 22:54:33 | Message # 2 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Четвъртък, 09.10.2014, 23:41:44 | Message # 3 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| абе като гледам сред какви кочини е нареден, не знам, в моите очи все някакси е по-премиум от е-36 1.8
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 09.10.2014, 23:42:00 | Message # 4 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Забелязах го около 10 секунди след като загледах статията
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 09.10.2014, 23:49:44 | Message # 5 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 09.10.2014, 23:51:59 | Message # 6 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Рядко се виждат такива статии, в които е видимо преимуществото на Прелюда... кола, които много хора разбирачи плюят Имаше навремето една страшна статия за 3-та генерация дето я сравняват с по-бързи коли и ги бие на писта ама не мога да я намеря сега.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 10.10.2014, 00:00:37 | Message # 7 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| интересна статия , особено със измерванията на странично ускорение, но наистина е притеснително , че това тъпо бмв с 80 кс по-слабо дава толкова близки стойности, ами ако е шестак?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 10.10.2014, 00:04:55 | Message # 8 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| 1.8 е четирицилиндров
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
abs0lu7en | Дата: Петък, 10.10.2014, 00:25:46 | Message # 9 |
Нидан (2)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 39
Статус: Офлайн
| В случая Бавареца е Компакт, тоест със старото задно окачване от е30. Обикновената тройка би трябвало да се държи доста по-добре. Маздата е може би една от най-фън колите, но пък е с малък двигател. Не случайно в гуру средите предното задвижване се определя като WWD (Wrong Wheel Drive). Явно ATTS изглажда до голяма степен нещата в Прелюда.
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 10.10.2014, 00:31:44 | Message # 10 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Да , Жоро, ами с 4цил е, ами ако е шестак с 200 коня, кво правим? Отделно , че както колегата каза, това е доста осакатена откъм окачване версия, единственото частично успокоение за хондата е , че умния дифф е умрял по време на теста, т.е. с него колата може би би била конкурентна на бавареца.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 10.10.2014, 00:40:00 | Message # 11 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
abs0lu7en | Дата: Петък, 10.10.2014, 00:51:32 | Message # 12 |
Нидан (2)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 39
Статус: Офлайн
| Компакт дори с по-големия си мотор 323ti не е фактор пред Type S. В завоите за време предимството му е, че е доста по-лек. За обикновената тройка зависи от шестака. Дори и да не вземе старта, бързо ще навакса.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 10.10.2014, 00:57:39 | Message # 13 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Задното окачване на Е36 не е лошо предното не стаа за никъв уй Ваноса и двойния тякъв на БМВ се опита конкурира Витека ама дръжки чупалки
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ggushterov | Дата: Събота, 11.10.2014, 11:13:26 | Message # 14 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Аз съм с шестак - Е46 325xi 192к.с. в момента и мога да ви кажа, че Прелюда върви в пъти повече от БМВ-то, НО що се отнася до поведение в завой, Прелюда остава много назад зад това БМВ. Разбира се това, че е 4х4 е главната причина. На комшията е 330d и ми казва, че е пълен тъшак в завоите. С такова БМВ имам шанс с/у SH само ако имам 20км права и то само заради по-високата максимална скорост. Според мен Прелюд 5 трябва да се сравнява с Е46 а не Е36. Това е като да сравниш Е90 с Б18-ка Англичанка
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 11.10.2014, 20:28:27 | Message # 15 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote ggushterov ( ) 4х4 Ха,ти си Х-драйв системата кво очакваш.Там усилието към въртящо колело се определя електронно хаха може би само АTTS-а се доближава ама той пък е само с предно... Те и беемвистите как ревът от таа с-ма,особено на Х5
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |