за болтовете, спирачките и конските сили...
|
|
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 03:58:09 | Message # 46 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Целта на тия нарези и дупки е да отведе газовете които се сьбират между накладката и диска при загряване на феродото. За спирането незнам кой одел са по ефективни но за отвеждането на газовете предполагам че са по ефективни на дупките. Жалко само че са по агресивни кьм износване на ферордото. Незнам вьв какво сьстояние са новите ми предни спирачки защото не сьм ги виждал но ако не са добри дисковете ще сьм навит и аз за обща порьчка.
P.S Дани, честито за новите дискове и ще чакаме сьс интерес отзивите:) Само не се отчайвай пьрвите 200 км като неспират и понамирисват докато се сработят:)
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 10:49:56 | Message # 47 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Мерси Момчи. Знам го това за новите дискове - сега спирам по-леко за да не стане фал Аз 200 км ги минавам за една седмица.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 19:30:30 | Message # 48 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Надупчените дискове са излишни освен ако не търсите шукаритет Създадени са за високи скорости и интензивно многократно спирачно усилие!!!За писта примерно или високопланинско...абе за рали.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 19:44:15 | Message # 49 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Не си прав според мен. Достатъчно е да слезнеш малко по-бързо примерно по Петрохан. Имам опит мога да кажа А, че са приятни за окото няма две мнения
Редактирано от NSBOP - Четвъртък, 04.04.2013, 19:46:25 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 20:29:27 | Message # 50 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| И аз подкрепям Дани. Случвало ми се е екстремно спиране на магистралата (Акорд ,Дискове 260мм) от 160 км/ч и неможах да спра. Просто педала си остана твьрд но спирачното усилие рязко намаля и след това почна и да тресе. Абе направо си ме изоставиха спирачките. След тая случка му монтирах 280 мм дискове и апарати и повече не сьм имал грижи сьс спрането дори при екстремни спирания. Ако тия оригиналните ми дискове на Акорда бяха надупчени или сьс прорези сиггурно нямаше да ме предадат вьв критиен момент когато най ми трябваха. Сега поне Дани ще сподели инфо от пьрва рька
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 20:43:07 | Message # 51 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Екстремните спирания не са проблем,завода си го е измислил и мисля че два пъти поред не са проблем.Говорих за често -интензивно както каза Дани но той също за рали говори Така е,за по-спортното каране си иска по-як тунинг.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 21:08:10 | Message # 52 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Екстремните спирания не са проблем,завода си го е измислил и мисля че два пъти поред не са проблем.
И аз това го разправям,ама никой не ми вярва И 400мм дискове да сложите, разлика няма да усетите, при ежедневното ви ползване на колата.Единствено при многократно екстремно ползване на спирачки ( писта, планинско каране ) ще се види разликата между стокови и спортни спирачки.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 21:33:23 | Message # 53 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Не съм пробвал с нарезни/дупчени до сега но бих ги сложил само за да радва окото.Иначе и обикновенните дискове не са ме предавали ( Brembo ) при по-спортно каране.За инфо спортно каране гр.Бяла - гр.Русе - 51км. - 19мин. като бяхме 2ма души в колата.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Четвъртък, 04.04.2013, 21:34:13 |
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 21:55:55 | Message # 54 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Хахаха, Бяла -> Русе в по-голямата си част е изкачване! Добро спиране е имало като имаме предвид, че и гравитацията е помагала на 260мм дисковете (малко по-големи от CD). Моите ако ги сгърча от 170км/ч до 100км/ч вече са като нерегулирана капла на балканче и едвам се държи волана.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 22:17:16 | Message # 55 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 22:23:45 | Message # 56 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (ZAPPA) Винаги съм казвал, че не ми харесват прелюдовите спирачки Винаги съм казвал,че проблема е НАЙ-вече в помпата(старата).Тъй мисля
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 22:25:56 | Message # 57 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Garfi , така е Изкачване е но не е като да няма движение лятото.Както и да е , факт е , че нямах проблеми с дисковете и спирането но не бих си сложил Textar накладка отново поради факта , че свири и е доста твърда и товари дисковете.Бях говорил с един пич от Варна , бивш дистрибутор на японски авточасти преди година и ми беше споменал , че някой от дисковете с накладки не се разбират добре т.е комбинацията от 2 марки макар добри и истински не винаги е най-правилната.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 23:06:04 | Message # 58 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Аз съм склонен да се съглася с @ZAPPA, най-малко защото е имал база за сравнение. Според мен обаче проблема със спирането е породен повече от не изрядни задни апарати, които като не работещи, натоварват предните. Въпреки всичко аз обаче имам план за моите спирачки който е: Суап към спирачни апарати и дискове от Х23 както и пълно ревизиране и раздвижване на задните апарати и смяна на маркучите.
Mkilla, така е тоя път си е наистина натоварен (аз му викам "бой на негри в тъмна нощ") със всичките му турски тирове и тн.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 23:20:52 | Message # 59 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Относно стоковите 282мм дискове: Аз лично съм много доволен от спирането на 282мм дисковете. Ако карам градско или нормално извънградско няма абсолютно никакъв проблем и колата си кове стабилно. При по-агресивно спиране обаче (спускане по наклон най-вече) фейдинга започва да се усеща много яко (ама наистина много) и тогава нещата придобиват други измерения. Когато бях на технически преглед ми казаха, че спирачките ми са много добре в нормите. Пробвал съм и сериозно спиране от 200км/ч (до 120 да кажем) и няма проблем стига да не се наложи на направите няколко такива последователни спирания.
За нарязаните: Може би в началото на лятото ще ходя в посока Монтана и ще ви кажа как се държат нарязаните дискове по завоите на Петрохан. За някои от вас, това може да са редки или екстремни (даже теоретични) случаи, но аз имам подозрението, че на една голяма част от мислещите по този начин може да се случи такъв "рядко срещан" момент, в който да усетят как колата спира адски плавно вместо да закове и да блокират гумите (и да се включи ABS). За мен формулата е проста: ниска цена + добри отзиви + подобрена визия + по-висока ефективност при голямо натоварване = ТОТАЛНА ПОБЕДА!
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 04.04.2013, 23:22:54 | Message # 60 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Бисере , отказах се от ветробраните.Сега в спора за тези дискове се сетих за тях.Сори , че не се обадих по-скоро обаче съм изпушил много тези дни.Пусни обща поръчка на ветробрани ама гледай да са от Англия , защото ако са от тук са ментета.Ако може да направят курс София - Лондон - София та това да им придаде островен дух и качество. Относно дисковете съм много на кантар в момента.Ще изчакам още малко Дани и ако е доволен ще помисля сериозно.Насочил съм се към АТЕ стандартни с поръчка от тук ( ментета ) или такива като твоите от Англия ( оригинални )
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Четвъртък, 04.04.2013, 23:26:36 |
|
| |