Кратки и бързи въпроси.
|
|
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 17.01.2013, 23:47:18 | Message # 241 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Аз мисля,че е същото,защото ако някой се интересува от нещо пуска тема и там се отговаря а тук е инфо точно на мига,като все едно ти звънна за помощ по телефона.То хем така,хем иначе но мисля,че се губи смисъла на тази тема. пп.Просто мнение,на мен ми е все таа.И без това съм всяка нощ тук
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 17.01.2013, 23:59:25 | Message # 242 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Тя темата нищо не и пречи да се развива и до 200 страници. Въпросът е наистина полезните неща да се извадят и да се добавят като отделна тема за да може да се намират по-лесно. Не да не се използва тази тема, а просто като има нещо интересно, което би могло да бъде полезно за всички да бъде извадено (копирано) в отделна тема. Ключовите моменти тук са: - само ако има нещо общополезно - само ако имате желание да го направите - без да се маха тази тема Как ти се струва?
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 18.01.2013, 00:06:36 | Message # 243 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не те разбрах първия път,прав си
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 18.01.2013, 00:08:49 | Message # 244 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Всъщност се сетих за това, когато ме посъветваха да търся нещо в тази тема "някъде около 13-та или 14-та страница"
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
dpavlovq | Дата: Петък, 18.01.2013, 09:24:54 | Message # 245 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
| Хубава идея, единствено трябва да се мисли много за кръщаването на темите, за да може човек лесно да се добере до решение на проблема си, че знаем как в други форуми всичко е боза, освен това, решените проблеми трябва да са важни теми, за да се виждат по-добре. (демек трябва ни непоклатима структура, свързана с логика)
|
|
| |
dpavlovq | Дата: Петък, 18.01.2013, 11:18:37 | Message # 246 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
| Колегите, един последен тъп въпрос...но важен. Всичко е много хубаво, обаче аз сега не мога да му махна кабелите на 4WS-а, кажете какъв е правилния начин, защото не ми се иска да разваля нещо...
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 18.01.2013, 11:35:29 | Message # 247 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Е ти през какви парапети мина, та кабелите са ти проблем! Стискаш буксата по средата, за да освободиш зъбчето, което не позволява сама да се откачи и с разклащане я дърпаш. Можеш да си помогнеш и с една отверка като я използваш като рамо.
|
|
| |
dpavlovq | Дата: Петък, 18.01.2013, 11:49:41 | Message # 248 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
| Ооо, че минах - минах и то почти без проблем(почти не чупих щипки на интериора - 1), обаче сега си викам кабели - леко, внимателно, да не стане беля и затова не смея да дърпам, сега си избрах място за запояване, ще Ви пиша какво става, има ли развитие и така Огромно благодаря за помощта Ви, ще се видим на срещата, ако всичко е наред.
Извършихме процедурата по презапояване, като тя беше с малко превантивен характер, защото нямаше изцяло дефектни спойки. Лампата свети, колата върви, което е по-важното, в понеделник в Юбико да кажат ако има грешки и продължаваме смело напред.
Редактирано от dpavlovq - Петък, 18.01.2013, 18:33:32 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 18.01.2013, 20:03:11 | Message # 249 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
dpavlovq | Дата: Петък, 18.01.2013, 20:10:32 | Message # 250 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
| За свалянето на блока - просто така се случи, хубаво е поне, че нищо му няма. Запа, при 5-та генерация пак ли буксата се намира зад радиото? Мога да направя процедурата, като ако има някакъв проблем ще пиша, и за отброяването ще ми е нужна Вашата помощ, но ще направя клипче, когато се стигне дотам.
Редактирано от dpavlovq - Петък, 18.01.2013, 20:12:08 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 18.01.2013, 20:15:53 | Message # 251 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
dpavlovq | Дата: Петък, 18.01.2013, 22:43:11 | Message # 252 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
| Благодаря ти за инфото, утре на дневна светлинка ще погледна, и ще пиша Намерих буксата, доста културно място и достъп до нея са измислили японците, обаче както може да се предположи имам и проблем с самата букса не можем да се разберем, гледах с фенерче дали съм вкарал кламера и така ми се вижда, обаче нямам резултат и датчика не ми свети, а пробвах 5-6 пъти и спирам, че накрая колата ще ми откаже съдействие - като и падне акумулатора, ако продължавам така все неуспешно...
Редактирано от dpavlovq - Събота, 19.01.2013, 15:37:13 |
|
| |
Fares | Дата: Неделя, 20.01.2013, 16:13:30 | Message # 253 |
Сандан (3)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
| Привет, народе!
Колата е 4 генерация Ф20А4. Ако всичко върви по план напролет се каня да сменям съединител. Също така имам тръгнал горен ляв шарнир и искам да сменя и него - дълго време се чудих защо колата постоянно дърпа наляво, докато един познат не ми каза - "Щом имаш тръгнал шарнир какво се чудиш?". Ще сменя и предните дискове и накладки с тези, които купих от колегата VIPER-CH - имам биене във волана при спиране. Искам да се регулират клапаните профилактично и да почистя дросела и "стъпковото моторче"(научих, че при хонда не е моторче, а IACV - клапанче). Има и един теч на масло около делкото. Сега следват многото въпроси!
Съединител Като се поразтърсих из нета стигнах до извода, че едва ли не всички препоръчват EXEDY стига да е оригинален. Веднага изниква въпроса как да разбера оригинален ли е. Попаднах на тази тема - http://www.ozhonda.com/forum....Genuine - и от цялата работа разбрах, че на феродовия диск трябва да пише Made in Japan... Гледам, че цената на комплекта е от порядъка на 380лв. Имам познат, който може да ми го вземе с немалка отстъпка от Косер(Варна), обаче за Косер съм чувал и лоши и добри отзиви. Изобщо голямо мазало. Ако някой може да ми каже от къде в област Варна мога да си го купя оригинален да казва. Също така при смяната на съединителя мисля да сменя и маслото на скоростната кутия. Някъде бях чел, че трябва да е 10W40. Да разбирам ли, че това си е обикновеното двигателно масло? И колко литра трябва да се налеят?
Горен ляв шарнир Каква марка да е и каква е цената? Някъде бях чел(може и в нашия форум да е било), че има несъответствие спрямо каталозите и е най-добре да отидеш в магазина направо с твоя шарнир, защото ако го поръчаш както е "по документи" най-вероятно няма да съвпадне.
АБС(сега се сетих и за това) Когато запаля колата и си стоя на място лампата на таблото не свети. Щом тръгна след известно време светва. Направихме следния експеримент: махнахме релето(изправно е) и с ел. мост задействахме принудително помпата - работи. След това закачихме една лампа с по-дълги кабели и я вкарахме през прозореца в купето за да се види дали лампата ще светне при натискане на спирачката и блокиране на колелата - т.е. дали се праща сигнал към АБС-а да се задейства. Резултатът - аромат на изгоряла гума и несветваща лампа. Извода за мен е, че проблема е в датчиците на колелата. Също така след като направихме тази гимнастика за известно време лампата на АБС-а светваше с паленето на колата, но после пак започна да светва известно време след потеглянето. Същия човек, който ми каза "Щом имаш тръгнал шарнир какво се чудиш?" ме посъветва да направя следното - вдигам с крик колелата едно по едно и на запален двигател колелото се завърта и после се натиска спирачката - ако лампата за АБС-а светне значи този датчик не е добре. Вие какво мислите по въпроса? Лесно ли се сменят тези датчици и каква им е цената? И изобщо струва ли си да се занимавам с този АБС?
Теч на масло Ето снимка - http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=arx1358681579z.jpg . Изглежда е отдолу делкото. От какво може да е? Семеринг ли има някакъв? И какво би трябвало да се захваща за резбата, която съм обградил с червен правоъгълник?
Дросел и IACV Снимка - http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=bfi1358681689w.jpg . Това със синьото трябва да е IACV нали? Развивам двата болта, откачам маркучите и кабела и го почиствам добре с препарат за фурни Мигле(или нещо такова - четох го пак в някой форум). Уж няма голяма философия. За дросела(червеното) - откачам въздухопровода, искам помощ от приятел за да държи педала на газта натиснат, а аз пръскам с препарат и бърша с парцала... Нещо да добавите?
Кой да е МайсторЪТ? Има ли някакви по-специфични и сложни операции при смяната на шарнира и съединителя и регулирането на клапаните. Ще може ли "селския" сервиз да се справи или да търся някой "хондаджия". Преди време БатКосьо ми даде номера на Дидо от Варна, който се занимавал само с хонди и го правел добре. А и щом БатКосьо го препоръчва значи има за какво. Долу горе колко пари да си приготвя за майсторлъка?
П.П. Ама че кратък въпрос се получи !
|
|
| |
batkosio | Дата: Неделя, 20.01.2013, 16:23:23 | Message # 254 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Всички тези въпроси ги задай на Дидо, като преди това се уговориш с него да погледне колата като цяло, не само нещата, които си забелязал. Ще си спестиш бъдещи проблеми
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 20.01.2013, 17:41:26 | Message # 255 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Няколко кратки отговора от мен: За ABS първо направи диагностиката с кламера,ще ти покаже кой датчик не работи или дали въобще поблема е в датчик.Датиците се сменят лесно,стига да имаш друг изправен. За теча на масло: в делкото има семеринг, който е необходимо да се смени ако тече масло вътре в делкото,иначе отвън е с О-пръстен (O-RING, 26.4X3.1 (TEC)) парт номер:30110-PA1-732 ,примерно точно сега е момента да си го поръчаш чрез общите поръчки!
п.с. нещо идеите ти за почистването на дросела и клапана ми се виждат доста драстични,като искаш да почистваш разглобяваш и миеш с нафта и мека четка,после забърсваш.Използването на препарата за фурни за клапана ме притеснява!! предлагам ти да използваш VD-40
Редактирано от nightfighter - Неделя, 20.01.2013, 18:14:49 |
|
| |