Кратки и бързи въпроси.
|
|
Azz | Дата: Петък, 01.07.2016, 00:40:17 | Message # 2566 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Какво е количеството фреон на 4-та генерация?Благодаря предварително. 134а фреон е 650 грама. Ама то лятото свърши
Редактирано от Azz - Петък, 01.07.2016, 00:41:20 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 01.07.2016, 22:01:52 | Message # 2567 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Само ще допълня,че му къркорят червата та да видя ,кво липсва за пет години
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
xiryne | Дата: Събота, 02.07.2016, 13:14:01 | Message # 2568 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 73
Статус: Офлайн
| Дали може да си сложа помпа на багажника ? Тъй като взех централно със настройка за отключване на багажника но трябва помпа .
|
|
| |
Azz | Дата: Понеделник, 11.07.2016, 23:34:18 | Message # 2569 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Колеги появи ми се малък проблем с оборотите на празен ход. С ф20а4 съм, досега винаги са били на 770 средно, преди два дена се качиха на 830-850. Днес вече са 850-950. Не че е голям проблем, но ми бърка в очите. Свалих и почистих ЕАЦВ, ФИТВ, обезвъздуших антифриза, ресетнах ЕКУ-то. И няма никаква промяна. Нищо не е пипано при двигателя. Пробвах на запален двигател да извадя буксата на ЕАЦВ, промяна в оборотите няма, само светва чек лампата. Не виждам някъде да има сцепени вакуми и т.н. Дросела не е бутан откакто е в мен колата и не ми се иска да го настройвам от там.
Мисля си че ЕАЦВ-то е почнало да сдава багажа, щом като извадя буксата няма реакция. Ако може да изкажете мнение да знам кое да сменям.
Втори въпрос, докато си чоплех колата, видях ето този пластмасов капак между бронята и климатичния радиатор да си стой изпаднал върху кората. На него пише само SS0 2 и не мога да видя в каталога къде стой. На мен ми прилича на предпазител за кабелаци. Някакви идеи какво е точно и къде стой.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 12.07.2016, 20:58:00 | Message # 2570 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не е нужно да пипаш дросела,просто провери стойностите на ТПС-а,Свали дросела заедно с него и го почисти ,като внимаваш с гарнитурата.Манипулацията е проста а за стойностите е нужно просто да ободеш два от кабелите.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Azz | Дата: Сряда, 13.07.2016, 02:14:46 | Message # 2571 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| ТПС е добре според инфоборда 0.45 В на затворен. Чакам колега да прати ЕАЦВ, да видим дали е от него. И да отида в сервиза за смяна на антифриз, че в тъмния гараж докат се ядосвах съм налял течност за чистачки в радиатора 50-100 гр
|
|
| |
Azz | Дата: Четвъртък, 14.07.2016, 22:56:11 | Message # 2572 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Драмата ми продължава, с новото ЕАЦВ пак същата работа. Пластмасата която снимах е от ключалката на капака, предпазва жилото явно. Загубили са се габърчетата, така че отива в коша...
ТПС според инфоборда на затворен дросел е 0.45, на макс е 4.49. Стойностите са както в ръководството. FITV го проверих на запален двигател, не смуче въздух. Всички букси при двигателя са си добре. Останалите насоки от ръководството са: сигнал за климатик(съмнява ме, пускам го спирам, лека промяна за момент в оборотите), сигнал от алтернатор( нямал съм проблем досега, акумулатора си е зареден), стартер( няма проблем), сигнал спирачки е добре, хидравликата е добре. Аir boost valve не пише как се проверява...
Остава в сервиза да проверят по обстойно гарнитури, вакуми и да почистим дросела.
И да си наглася оборотите от дросела, колкото и да не ми се иска.
|
|
| |
Azz | Дата: Неделя, 17.07.2016, 05:37:26 | Message # 2573 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| В сервиза с майстора пръскахме по вакумите и гарнитурите и всичко изглеждаше наред. Колкото и да не ми се искаше, си поиграх с болта на дросела ( както е описано в ръководството). Покарах малко, засега всичко изглежда наред.
|
|
| |
dakh93 | Дата: Сряда, 20.07.2016, 20:13:13 | Message # 2574 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 67
Статус: Офлайн
| Добър вечер колеги,имам един проблем със скоростната кутия.Когато превключвам от 4-та на 5-та скорост се усеща и чува звука,както като не натиснеш съединителят и се опиташ да вкараш някоя предавка.Същото така понякога се случва да не влиза 1-ва,когато искам да тръгна и или трябва да подам леко междинна газ или колата трябва леко да помръдне назад или напред за да влезе.Та тези скоростни кутии не ги разбирам,но има нещо нередно.Дайте някакво мнение и препоръка къде може да се оправи това нещо.Мерси предварително.
|
|
| |
batkosio | Дата: Сряда, 20.07.2016, 20:46:59 | Message # 2575 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| За 1-ва е нормално понякога да влиза трудно, другият проблем вече е проблем- синхронизатори най-вероятно. С какъв двигател си?
|
|
| |
Azz | Дата: Сряда, 20.07.2016, 21:05:10 | Message # 2576 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| И при мен 1ва не влиза от време на време. Бутам втора и тогава първа, или с леко мърдане на колата. Мисля че е нормално, както каза батКосьо. Все пак е 20 годишна кутия и най-ползваната предавка
|
|
| |
dakh93 | Дата: Четвъртък, 21.07.2016, 10:06:48 | Message # 2577 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 67
Статус: Офлайн
| batkosio, с H22A5,също така четох по чужди форуми това е някакъв разпространен проблем(много хора се оплакват).
|
|
| |
batkosio | Дата: Четвъртък, 21.07.2016, 11:38:04 | Message # 2578 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Quote dakh93 ( ) batkosio, с H22A5,също така четох по чужди форуми това е някакъв разпространен проблем(много хора се оплакват). 5 генерация, а при 4-та проблемът е превключване на 5-та скорост във високи обороти (оттам заминава и задната), 2-ра и 3-та. Ако си от София, отиваш при Чавдар,отваряте кутията и умувате. Или директно я сменяш с друга в добро състояние, тъкмо може да си намериш такава с LSD/шпер
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 21.07.2016, 21:06:31 | Message # 2579 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не е нормално да не влиза 1-ва скорост.Смени си маслото на кутията,въпреки че сега е жега и не би трябвало да и идва гъсто.Щом не влиза,значи има нещо нередно.Съединителя увлича леко(при студена кола-долна помпа),или друга нередност.Това,че е 20-годишна,няма значение.Аз не го броя за нормален проблем.Моята като е на 20год,що е като нова?А колата ми е на 400 000км. За проблема ти с 4-5ск.,имаш износен синхронизатор. Ремонт на кутията-смяна на износени части,смяна на съединителя(комплект),обслужване и пак ще си говорим за проблемите. Лично мнение!
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
GK007 | Дата: Четвъртък, 21.07.2016, 21:57:36 | Message # 2580 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 159
Статус: Офлайн
| Пичове, имам тъп въпрос. Задните светлини на 5та, при включени фарове светят всички или само страничните, а вътрешните се включват при натисната спирачка? Питам ви, защото забелязох че при мен на светлини светят само вътрешните, което не може да е нормално, а при натисната спирачка всички заедно :D Явно предишният собственик си е играл, но сега аз съм си потенциален за глоба..благодаря предварително
|
|
| |