Кратки и бързи въпроси.
|
|
mom4i74 | Дата: Понеделник, 15.07.2013, 05:45:52 | Message # 511 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| За детайл N 46 от схемата е при тебе. Не се вманиачаваме ама тоя привод е фактор за надежност на ангренажа. Лошото е че е скьп 180 $ което прави над 400 лв до бг:( Ако ти е на малко километри двигателя не го сменяй сега . Практиката е доказала че до 200 000 км гаранция няма проблеми.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Fares | Дата: Петък, 19.07.2013, 13:35:01 | Message # 512 |
Сандан (3)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
| Не съм много запознат с нещата затова обяснявам с мои думи - когато колата е на място и съвсем леко въртя волана ляво-дясно има едно леко почукване. Казаха ми, че идва от зъбите, които предават към кормилната рейка. С времето между тях се появявало растояние и то е причина за това чукане. Имало и нещо си, което се навива за да обере това разстояние. Та въпроса ми е има ли такова нещо при Прелюд 4 ген. и къде точно се намира, защото като я закарах в селското сервизче казаха, че за тази кола не го знаят къде е и не смеят да пипат за да не омажат нещо?
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 19.07.2013, 14:03:42 | Message # 513 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Най-вероятно не са те излъгали.Може би проблема с това почукване идва от номер 20 на схемата. Искам да ти кажа , че зъбите на пръта ( номер 18 ) са толкова дълбоко изрязани , че там не знам какво трябва да се случи за да има проблем.Имам 2ра рейка която съм тръгнал да разглобявам но още не знам как да махна всичко и затова чакам да се синхронизираме с Garfi за да го направим.Махнал съм частта с номер 20 и ако има проблем би трябвало да е от нея.Аз съм я махнал и ще я снимам скоро като взема пак добър фотоапарат за да се видят добре зъбите.Рейката е от 5та ген но предполагам разликата не е чак толкова фрапираща с тази на 4-та ген.Мисля си обаче , че луфт може да идва и от частта с номер 10 на схемата.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Петък, 19.07.2013, 14:38:44 | Message # 514 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| НАтягането може да стане от номер 9 ако е на резба . Ако се разбива нещо пьрво трябва да се износят втулки 19,16 и 10. Сигурно ли е че накрайниците са здрави и не почуква от там. Сьщо така виж и карета на кормилния прьт. На Акорда ми тропаше така и се оказа че се е разхлабилото на карето на кормилния прьт и тропкаше в шлиците.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Петък, 19.07.2013, 14:40:04 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 19.07.2013, 18:56:44 | Message # 515 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (mom4i74) Сьщо така виж и карета на кормилния прьт. Това е най-вероятно пп.разглобени прелюди във форума бол.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
persssi | Дата: Петък, 19.07.2013, 23:08:15 | Message # 516 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) Най-вероятно не са те излъгали.Може би проблема с това почукване идва от номер 20 на схемата. Аз имам подобен проблем, а именно рейката "чука" когато колата работи. Дадох я за рециклиране, но след като я "поправиха" хората, които се занимават с рециклиране, тропането стана дори по-силно. Умувахме с пичовете, които я свалиха, и в моя случай най-вероятно е от номер 20 на схемата, както и Mkilla ти е писал, защото до колкото разбра, при рециклирането правят втулки номер 19,16 и 10, както Mom4i е писал. Така че, за е е пълноценно, рециклирането, трябва да се направи за всички износени елементи от системата, а кои са те може да се разбере, само след като се свали и разглоби напълно и я огледа някой, добър механик, който разбита.
Другите места, от където може да има подобен шум колегите са ги описали и са по-лесни за проверка.
Изводът за мен беше, че да я занесеш просто за рециклиране, не винаги помага. "Притягането" със сигурност не е желателно и не решава проблема.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 19.07.2013, 23:32:47 | Message # 517 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Fares | Дата: Събота, 20.07.2013, 00:55:40 | Message # 518 |
Сандан (3)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
| При мен е само на място при неработещ двигател.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Събота, 20.07.2013, 02:36:01 | Message # 519 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Санде, а като ти тропа рейката има ли луфт? На номер 20 невиждам какво може да се разбие освен един лагер който е невьзможно да се износи според мен. Ако имаш вече луфт между зьбното колело и зьбите на рейката може да се обере луфта с натягане на номер 9 . Ще ми е интересно от какво ти тропа рейката Санде. Сега като сложиш новата ще я оперираш тая сигурно
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Mkilla | Дата: Събота, 20.07.2013, 02:55:02 | Message # 520 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Така , номер 20 при 5та ген ще го снимам съвсем скоро.Самите зъбчета Момчи са супер тънки и плитки и е съвсем възможно от там да идва и луфта след износване от 10 години въртене От гребена според мен е 101.00% невъзможно.Дори и да се натегне , ако са износени зъбите на номер 20 от схемата , няма да има промяна към по-добро а напротив...Иначе както каза и persssi , дори и да се рециклира от "специалистите" на повечето места може да стане по-тегаво понеже всички са разбирачи.Жалко , че не сме в USA...Там даваш твоята рейка , рециклират ти я с/у крупната сума от 400 долара с оригинални части Хонда и ти я връщат с гаранция 3 години или 36 000 мили...Не знам дали Бултрако работят с някоя фирма която да им рециклира рейките на техни коли при нужда.Според мен на колегата проблема му е , че когато запали колата и върти лев-десен на къси интервали чува тропане някаде около рейката.Ако се разбере къде точно е проблема , ще е много полезно за всички.Затова искам с Бисер да разглобим тази която я купих само заради това и да видим аджаба за какво иде реч.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Събота, 20.07.2013, 02:57:50 |
|
| |
bardyzi | Дата: Събота, 20.07.2013, 10:07:56 | Message # 521 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Аз имам подобен проблем на 5-та, но там има леко почукване и в движение като луфт. И от разговор с един майстор без щатен преглед , той спомена че проблема при повечето случаи(prelude 5) идвал от някакъв лагер мисля че е в схема 20 ,горе каза в кормилната кутия. Момчето е в сервиза на Хонда Пловдив.На Есен ще му я закарам да се разбере със сигорност.
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
persssi | Дата: Събота, 20.07.2013, 10:42:29 | Message # 522 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote (mom4i74) Санде, а като ти тропа рейката има ли луфт? На номер 20 невиждам какво може да се разбие освен един лагер който е невьзможно да се износи според мен. Ако имаш вече луфт между зьбното колело и зьбите на рейката може да се обере луфта с натягане на номер 9 . Ще ми е интересно от какво ти тропа рейката Санде. Сега като сложиш новата ще я оперираш тая сигурно Mom4i, аз не съм виждал раглобена рейка и не мога да кажа от собствен опит. За това и занесох моята за ремонт и рециклиране, но както писах и по-горе, нещата се влошиха. При мен тропа, когато колата е на място и работи и въртиш волана ляво-дясно. Ако гущеров ми продаде рейка и ме увери, че е добра, направо ще я монтирам, а за старата ще видима ако има време, може да я оперирам :).
|
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 21.07.2013, 11:14:15 | Message # 523 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| persssi, като вземеш тази рейка, май ще имаш всички части за 4ws?
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 21.07.2013, 11:29:49 | Message # 524 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Да.... :). Само ако знам къде са останалите, кабели, компютъра... А и не съм сигурен, че ми се занимава да инсталирам тази система. Като начало ще се радвам, ако оправя проблема с тропането и тежкия волан.
|
|
| |
HRC | Дата: Неделя, 21.07.2013, 20:12:47 | Message # 525 |
HONDA LOVER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 252
Статус: Офлайн
| Здравейте, какво ви е мнението за агренажни ремъци Gates и ролки SKF?
|
|
| |