MonsterOODs prelude....
|
|
MonsterOOD | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 20:56:30 | Message # 16 |
 ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Блока не е шлайфан никога, както и главата. Нещата не са пипани. Именно говоря за бутала от Н22А точно с тях би трябвало да дойде точно компресията която търся 11.5-6. Идеята е само да преседя Н22 главата нищо повече. А по темата майстори....не благодаря. На майстор нищо не давам да ми бара по колите, че ама от майсторлъци. По-добре сам да си строша колата от колкото някой друг. Знам ги всички майстори дето разбират от хонди, и по добре да си продам хондата от колкото да стъпя при тях! Благодаря отново за коментарите.
Engine: H23A2 160 ps
Редактирано от MonsterOOD - Понеделник, 08.12.2014, 21:01:12 |
|
| |
murdera | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 21:40:10 | Message # 17 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| http://honda-tech.com/honda-p....-510617 Сигурно си я гледал тази тема, но все пак, общо взето пише от до
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 09.12.2014, 08:43:45 | Message # 18 |
 just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| С по-дебела гарнитура ли се компенсира надстърчането. Странно ми се струва но не се сещам за друго.
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Вторник, 09.12.2014, 09:06:52 | Message # 19 |
 ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Мерси murdera, чел съм я темата. Това ме и мотивира да започна. Благодаря ти.
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
murdera | Дата: Вторник, 09.12.2014, 10:38:43 | Message # 20 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| И аз бях преди 2г. при такава диема, втек кратуна, цял втек мотор или нитро. И не съжалявам в изобра си. Но рано или късно всеки проект завършва или започва нов с Офлюх :'(
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Вторник, 09.12.2014, 20:04:48 | Message # 21 |
 ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| murdera, абсолютно си прав!
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 09.12.2014, 23:56:42 | Message # 22 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Като толкова те притеснява регистрацията на двигателя,блока на твоя мотор и на Х22 са напълно еднакви.Сложи коляновия вал с биелите и буталата от Х22 и си готов.Единственото което трябва да съобразиш е да вземеш бутала от А или Б стандарт в зависимост от това какъв е твоят блок. Като искаш франкенщаин слагай само главата,не пипай буталата-ще си го завреш яко!
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Сряда, 10.12.2014, 09:58:54 | Message # 23 |
 ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Добре няма да пипам буталата, но какво да правя с компресията? Как да го сгъстя мотора?
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
NSBOP | Дата: Сряда, 10.12.2014, 11:34:01 | Message # 24 |
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Маслените пръскалки (oil squirters) също трябва да се прехвърлят на H23 блока.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 10.12.2014, 11:52:28 | Message # 25 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Нали това обясних,като искаш да сгъстяваш вземаш всичко от Х22, бутала биели маслени пръскалки....... и сглобяваш Х22 като ползваш твоя си блок-те са еднакви.По трудно и сложно е -по лесно е да си купиш готов блок от Х22,ама като държиш да запазиш номера на двигателя това е начина! Иначе няма да сгъстяваш и ще си имаш Х23 VTEC, има си фабричен такъв франкенщаин и работи добре! Да правиш сбирщаин от колянов вал от Х23, биели от Х23 и бутала от Х22( или всевъзможните подобни комбинации) е голям к.р в г.за, ще ти се вземе ъкъла!!!!! Ще похарчиш много пари а успешния край на проекта не е сигурен!
Редактирано от nightfighter - Сряда, 10.12.2014, 11:55:13 |
|
| |
NSBOP | Дата: Сряда, 10.12.2014, 13:29:03 | Message # 26 |
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Така е с тунинга. Хубаво е всичко да се провери няколко пъти за да не стане грешка. След това трябва цялата работа да свърши човек, който го е правил или най-малкото знае много добре за какво става дума. Иначе пътят до успешен край става много скъп.
|
|
| |
murdera | Дата: Сряда, 10.12.2014, 14:18:55 | Message # 27 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Е със заводските бутала-пилене му е майката. Въпроса е колко е безопасно за да няма удар клапан в бутало.... ps. имай предвид, че сигурно lift-a на х22 валовете е по-голям от тези на х23... а щом искаш да слагаш ТайпР-провери задължително какви са му заводските стойности ps. това намерих в един форум:
Cam Specs
USDM H22A1 (’94-’96) Stock 288°/308° 231°/234° .448"/.415" 11.38/10.54
JDM H22 (’92-’96) Stock 296°/300° 232°/228° .456"/.420" 11.58/10.67
JDM H22A (Type S) Stock 306°/310° 230°/230° .469"/.438" 11.91/11.12
Редактирано от murdera - Сряда, 10.12.2014, 17:20:13 |
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 10.12.2014, 17:20:22 | Message # 28 |
 Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Не бъркай компресия със степен на сгъстяване(това трябва да се знае от всеки един човек който е учил поне малко за ДВГ) - това щом бъркаш нз какъв тунинг ще направиш. - критиката е градивна ! Степента на сгъстяване най лесно се получава с пилене на главата и на блока, НО ! - Клапаните на Х22 главата "атакуват" под различен ъгал спрямо тези на Х23. - Демек ако ще останеш с Х23 буталата и шлайфаш за да сгъстиш има голяма вероятност за удар на клапан-бутало понеже засечките на буталата дето трябва да иде клапана се разминават. За това е по добре да се ползват Х22 бутала от същия вид(стандарт) но всичко се мери до микрон предварително. Маслени пръскалки е почти невъзможно(да не кажа невъзможно изцяло) да се сложат когато се ползва Х23 вал заради по големия ход на вала.
Местенето на "карантията" от един в друг блок е много грешна и нз защо Веско въобще я препоръчва. Веско имаш ли на идея че петите дето държат коляновия вал спрямо блока са шлайфани в реда в който е затворен мотора и там хлабините не са никога еднакви, за това са и различните цветове на лагерите, да уберат разминаването. Ако се мести колянов вал на в друг блок или трябва да имаш адски късмет че да съвпадне или да се пусне бор-щанга и да се сложат вече нови лагери според хлабините...
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Сряда, 10.12.2014, 17:30:10 |
|
| |
murdera | Дата: Сряда, 10.12.2014, 19:03:53 | Message # 29 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| gross lift: in: .414" ex: .414"
Това е lift-a на заводските валове на х23ката,
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Сряда, 10.12.2014, 19:28:07 | Message # 30 |
 ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| murdera, thanks man,
Engine: H23A2 160 ps
Редактирано от MonsterOOD - Сряда, 10.12.2014, 19:29:04 |
|
| |