MonsterOODs prelude....
|
|
MonsterOOD | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 12:01:43 | Message # 1 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Здравейте,
Поредният слап на двигател H23A2 с глава от H22 така нареченият франкенщайн. Живи и здрави на лято ще се осъществи. За сега съм 50 на 50 да го правя, но ще видим
Каква е идеята всички се досещате. Повече коне и VTec.
Какво съм събрал до момента: 1. Глава с валове от Акорд H22A7 – цена 280 лв 2. Смукателен колектор от същият двигател – комплект с главата 3. Дросел на 60мм – 80 лв. 4. Компютър P28 – 160 лв 5. Изпускателен колектор от TYPE-R – 90лв. 6. Термостат от H22 – комплект с главата
Какво още ще ми трябва: 1. Водна помпа от H22 2. Тръбата от термостата към мотора. Разбрах че е различна от моята 3. Демферна шайба от H22 4. Ангренажен ремък 5. Гарнитура глава, смукател, изпускател, гумички клапани, гарнитура картер, гарнитура за капака на клапаните 6. Гнездо за чип на P28-цата и настройки 7. Няколко датчика по главата, че са счупени. 8. Рейка с дюзи. Знам, че моята рейка става, но мисля да си взема друга като дюзите да не са 240 сс, а 280 сс или по-големи. 9. Сегменти и биелни лагери 10. Капак за главата
На първо време мисля да разкостя главата и да я измия до блясък. После да проверя водачите на клапаните за луфтове и ако имат да ги сменя. Ще сменя гумичките на клапаните и ще напасна клапаните.
Чудя се за разтъргване на главата, с това очаквам вашите предложения.
По колектора отново разглобяване и почистване на всичко. И тука евентуално разтъргване.
Генерацията в момента е на тръби 52 външно с два резонатора и крайно гърне. Най-вероятно ще трябва да се прави по-голяма.
За самият слап. Прочетох и разпитах доста хора. Оказва се, че ако сложа главата директно на моя мотор сгъстяването ще падне на около 9.5:1. Според мен единият вариант е да сложа бутала от H22 със сегменти за Н23 така степента на сгъстяване ще се вдигне на около 10,6:1 и ще запазя работния обел от 2300 кубика. За тази интервенция разбрах, че се получавало голямо износване на ризите в долният участък. Дали е така? Другият вариант е да пиля главата и блока. Да си призная не ми се иска да пиля блока…..
Мисля за сега толкова да пиша. Споделете опит или идеи какво да правя от тук насетне.
Поздрави, Мариян
Engine: H23A2 160 ps
Редактирано от MonsterOOD - Понеделник, 08.12.2014, 19:44:11 |
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 18:11:33 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Гмуркаш се в тъмни за тебе води ми се стртува... Отиваш при Боби или при Живко и оставаш колата, казваш какво искаш да ти се направи и после отиваш и си я взимаш. Нямаш ни най малка представа като чета какво си написал с това в което ще се сблъскаш и то не е за всеки.
Дори и да питаш и да ти се отговаря пак мисля че няма да се справиш сам.
Само да вметна, че ако сложиш Х22 бутала се получава едно "стърчане" на буталата от ризите (или обратното на - недоход - аз си мисля че трябва да се качва надход :D) Защо искаш да ползваш Х23 сегменти на Х22 бутала? С ниска степен на сгъстяване ако решиш да останеш няма файда от цялата сватба. Ако си със стоковите валове ефекта от портването няма да е кой знае какъв, да не кажа неусезаем. Другото което е рядко се срещат читави А7 валове, масово са тръгнали да се износват(за разпределителните говоря). Помисли за по голям дросел и лек маховик с леки шайби отколкото за спортни рейки и др. глупости. Също така стоковите валове няма да поискат по големи дюзи от стандартните. Трябва ти и зъбното колело дето се нанизва на коляновия вал и върти ангренажа на Х22 ДОбре е да се премахнат баланс валовете или поне да се махне ремъка дето ги върти(коне и нютонченца без пари колкото и малко да са те)
И знай че за да върви здраво тази кола и трябва ново газоразпределение(разбирай валове и портове на глава, смукател, пасване и центроване на клапанчетата, по голям дросел и тн...)
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
murdera | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 19:15:46 | Message # 3 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Сгъстяваш Х23ката на 10.7-8:1, слагаш и агресивни валове+пружинки и тарелки(може и без тея работи, но заводските валове са доста зле за назобена атмосферка), портваш всмукателя, 4-2-1 спортен и генерация на 60мм вътрешно ... И аз съм на мнение, че няма смисъл от х22 глава на 9,3:1 сгъстяване. А и с тайпР валовете на това ниско сгъстяване-не знам изобщо ще има ли ефект( и да има сиг. ще е минимален)
Редактирано от murdera - Понеделник, 08.12.2014, 19:18:39 |
|
| |
MonsterOOD | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 19:41:05 | Message # 4 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Мерси момчета.
Недко не ме подценявай Не виждам кола за първи път Това с сигментите от Х23 на бутала Х22 го знам от близък човек до Боби За това реших да го вметна.
Баце Дани, сподели ти какво направи, моля те.
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 19:44:10 | Message # 5 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Явно някой чул недочул ти е казал нещо за сегментите, но ти сам не може да кажеш защо аджеба трябват или не трябват такива сегменти... Аз не те подценявам просто чета какво си написал и искам да те предпазя от даване на много пари и накрая двигателя за скрап
И никой от тях(Боби и Живко) не е слагал на Х23 карантия Х22 бутала
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Понеделник, 08.12.2014, 19:46:25 |
|
| |
MonsterOOD | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 19:48:43 | Message # 6 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Определено не знам каква е разликата между двата вида сЕгменти! Най верочтно в ключа. Двигателя в никакъв слъчай не трябва да отива за скрап. Проекта го започнах защото започнаха да ми изпадат нещата на добри пари. Недко прочел съм всичко написано от теб и в червеният форум и като гледам ти в какъв филм си изпадал просто се плаша. Аз до там няма да стигна! Искам да имам ВТЕК това е. А дали ще имам ще се види. За това разпитвам Вас, патилите. Няма смисъл да преоткривам топлата вода.
Engine: H23A2 160 ps
Редактирано от MonsterOOD - Понеделник, 08.12.2014, 20:10:20 |
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 19:56:03 | Message # 7 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote MonsterOOD ( ) Аз до там няма да стигна! Не само ,че ще стигнеш ами и ще ги задминеш . Занимаваш се с дивотии .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 20:06:52 | Message # 8 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Пожелавам ти много късмет защото ще ти е нужен
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Понеделник, 08.12.2014, 20:08:47 |
|
| |
MonsterOOD | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 20:09:55 | Message # 9 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Мерси. Късмет нямам Именно за това съм 50 на 50 да се захващам с това. Благодаря Ви пак за съветите и обясненията.
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 20:10:28 | Message # 10 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| За всички тез пари за части,майстори,шлайфисти,не може ли просто един Н22А с кутия U2Q7 и толкоз?!? Генерация,интейк ....и май няма да е кой знае каква разликата а ядовете ще са сведени до минимум като се има предвид,че си с нещо стоково(според мен най-надеждно)в коша.Пък и Втек ще си имаш Лично мнение
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 20:13:26 | Message # 11 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Смяна двигател после ТЕХНОТЕСТ и пререгистриране 600 + лв. Не благодаря. Кефите как бързо успявате да заврете каквато и да е била идея или проект в **** на кучето. Както и да е. Мерси отново.
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 20:21:23 | Message # 12 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Виж сега, не съм казал да не се захващаш просто ти дадох съвет да идеш при майстор дето е правил тая интервенция нищо повече...
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
murdera | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 20:37:23 | Message # 13 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Мисли за х22 бутала, с h22a JDM става ~11.6:1 със А4 бутала ~10.9:1 , с тайпС бутала става 12:1(тези от 212к.с версията) И в 3те случая piston to deck height e -0.020 in (т.е колко буталото ще стърчи над блока).
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 20:41:09 | Message # 14 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Мда, това е ако блока не е шлайфан никога до сега. Ако главата също е шлайфана преди, а както се подразбира сега задължително пак ще се челосва поне има вероятност буталата да закачат в главата...
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
murdera | Дата: Понеделник, 08.12.2014, 20:46:38 | Message # 15 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Да, лошото е , че ако главата е пилена за сгъстяване(а не само челосвана) тоя негативен клиърънс ще става още по-голям....
|
|
| |