MonsterOODs prelude....
|
|
MonsterOOD | Дата: Сряда, 10.12.2014, 19:36:59 | Message # 31 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Извинявам се за грешката с конпресията....неволна е била от бързина и леко изнервеност.
Ще си позволя да споделя от къде черпах основно информация за този "проект".
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=70813
Ето и някой неща които сега ме объркват....
Писал си....
"Здравейте колеги. Реших да позасиля Прелюда и ми са нужни вашите съвети и напътствия. Какво съм купил и поръчал за сега: Здравейте колеги. Реших да позасиля Прелюда и ми са нужни вашите съвети и напътствия. Какво съм купил и поръчал за сега: H22А5 оборудвана глава - купена Изпускател + Даун пайп от H22 - купен Бутала от H22А5 3бр (още едно търся понеже едното беше повлякало) - купени Смукател от K20A2 - поръчан и пътува от англия Рейка с дюзи от K20 Има някаква вероятност за валове стейдж 2 но не е гаранция... Ще се прави пълен ребилд: сегменти, лагери(основни, биелни), семеринги, гарнитури - някои купени, др. поръчани Мисля да разстържа дросела до 64мм, да о;екотя заводския маховик и ако е възможно и коляновия вал, след което разбира се баланс. Генерация е ясно, че трябва да направо но каква не знам точно...
Съвети какво, къде да пипна още за да има повече смисъл проекта? "
Недко написал си, че ще ползваш бутала от 22-ка. Като четох темата, четох и се възхищавах, сега друго се пише. Леко съм объркан какво става подяволите.
В края на крайщата, ти какво направи по твоят мотор?
Щом казваш че са жулили буталата в ризите предполагам че го знаеш от опит. Сподели при тебе какво стана ако е удобно и имаш желание.
Дани, спомням си много добре, че ми каза да те питам за този проект. Идеята бе да ми кажеш какво точно да купувам за да не се набутвам с излишни пари. Изкажи се и ти ако обичаш.
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 10.12.2014, 20:17:12 | Message # 32 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Моите писания в началото преди да започна проекта може спокойно да ги прескачаш понеже тогава си нямах идея с какво се захващам.
Какво искаш да кажеш с това че "буталата се жулят в ризите" ? Аз ползвах JDM H22 бутала, а не както в началото писах P5M(185коньови)
Общо взето от това дето си копирал освен Смукателя от К20 нищо друго не съм ползвал
Моя мотор го продадох
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Сряда, 10.12.2014, 20:41:21 | Message # 33 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Ясно. Майната му на слапа. Почвам да разпродавам всичко!
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 10.12.2014, 22:21:39 | Message # 34 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote rollin ( ) Веско имаш ли на идея че петите дето държат коляновия вал спрямо блока са шлайфани в реда в който е затворен мотора и там хлабините не са никога еднакви, за това са и различните цветове на лагерите, да уберат разминаването. Ако се мести колянов вал на в друг блок или трябва да имаш адски късмет че да съвпадне или да се пусне бор-щанга и да се сложат вече нови лагери според хлабините... В грешка си мисля Хлабините са спрямо шийките на вала а тунела трябва да си с един размер.Всеки лагер стегнат в блока трябва да дава хлабината на съответната си шийка на вала ,за това като сменяш вал върви комплект с лагерите а стари или нови със съответния цвят,зависи от това какво има в джоба
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 10.12.2014, 22:33:56 | Message # 35 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Свържи се с майстор да ти направи франкенщайна. Лично мнение.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 10.12.2014, 22:34:23 | Message # 36 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Размести си петите дето държат вала(примерно 2-ра с 3-та) и виж какво ще се случи Те не случайно са надписани, ако бяха еднакви защо да ги надписват ? Според мене шийките на вала са еднакви... ама нека някой дето е на 100% сигурен да каже.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Сряда, 10.12.2014, 22:35:17 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 10.12.2014, 22:37:45 | Message # 37 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Това няма значение,щото има значение там дето лягат.Като ги размениш вече няма да е същия размер но иначе е еднакъв. Според теб защо при повечето европейски пак са надписани а лагерите им не са на цветове? Има си STD ,0.25.,0.50.,.... при някои като Волво 0.20.,0.40....и няма значение,кой лагер на коя шийка ще монтираш. Като сменяш вал с нов кво правиш,стържеш тунела? Валовете един с друг не си приличат,разликата е в хилядни.За това са и цветовете и восъчния конец и т.н.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 10.12.2014, 23:15:48 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 10.12.2014, 22:42:18 | Message # 38 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не казвам,че съм прав на 100% това ми е логичната мисъл Примерно ти май си купи лагери 0.25 и шлайфа вала.Мисля,че имаше фирми ,които предлагат такива лагери.Шлафаш тунела по външния диаметър на лагера ли? Кое е по просто според теб,да излееш петите и блока и след обработка да прешлайфаш тунела от край до край на един размер или да шлайфаш всяка полуокръжност поотделно? Аз знам това,при изработване на вала се допускат разлики в хилядни а високооборотния мотор не търпи големи хлабини.За това всеки лагер се произвежда с хлабината спрямо шийката си.На практика като изключим цветовете,лагерите са почти с един и същ размер и въпреки,че там хлабината нормално е м/у 2 и 5 стотни и всичко се движи в маслен филм,японеца го е сметнал до най-малката подробност.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 10.12.2014, 22:58:56 |
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 10.12.2014, 23:38:48 | Message # 39 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Може и така да е , но аз като сменях вала шлайфах и него и тунела, даже го прави един твой съгражданин
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 10.12.2014, 23:44:05 | Message # 40 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Е той като е крив се шлайфа но не на по-голям размер а на същия,като се отнеме материал от челото на петата за да стане по-малък и съответно след шлайфа да е точен.Същото е и с биелата-отвора при лагера. Да,фирма ЗиГ са може би едни от най-добрите у страната.Или другаде?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 10.12.2014, 23:50:39 | Message # 41 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Ами Мони (М&S Auto) ме насочи към Софрони, който вече нз точно къде е носил нещата за шлайф.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 11.12.2014, 00:00:07 | Message # 42 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| А ризи шлайфаха ли? Има неща дето никой друг не може да ги прави като валове по-големи от прелюда на огромни машини мотори,блокове и т.н. но и са правили и издънки.На мен са ми осирали вал ама не ги виня,че той работеше на 18К/об Иначе градус на хонинговане никой не може да докара като в завода
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Четвъртък, 11.12.2014, 00:13:23 | Message # 43 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Не ризи не съм пипал те си бяха добре а и тоя никасил не знам дали въобще позволява хонинг... по скоро не мисля
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 11.12.2014, 00:17:38 | Message # 44 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Аз си мислих за ризи...де да знам,къв проект сте правили
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |