• Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
MonsterOODs prelude....
MonsterOODДата: Сряда, 10.12.2014, 19:36:59 | Message # 31
ARBITER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
Извинявам се за грешката с конпресията....неволна е била от бързина и леко изнервеност.

Ще си позволя да споделя от къде черпах основно информация за този "проект".

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=70813

Ето и някой неща които сега ме объркват....

Писал си....

"Здравейте колеги.
Реших да позасиля Прелюда и ми са нужни вашите съвети и напътствия.
Какво съм купил и поръчал за сега:
Здравейте колеги.
Реших да позасиля Прелюда и ми са нужни вашите съвети и напътствия.
Какво съм купил и поръчал за сега:
H22А5 оборудвана глава - купена
Изпускател + Даун пайп от H22 - купен
Бутала от H22А5 3бр (още едно търся понеже едното беше повлякало) - купени
Смукател от K20A2 - поръчан и пътува от англия
Рейка с дюзи от K20
Има някаква вероятност за валове стейдж 2 но не е гаранция...
Ще се прави пълен ребилд: сегменти, лагери(основни, биелни), семеринги, гарнитури - някои купени, др. поръчани
Мисля да разстържа дросела до 64мм, да о;екотя заводския маховик и ако е възможно и коляновия вал, след което разбира се баланс.
Генерация е ясно, че трябва да направо но каква не знам точно...

Съвети какво, къде да пипна още за да има повече смисъл проекта? "

Недко написал си, че ще ползваш бутала от 22-ка. Като четох темата, четох и се възхищавах, сега друго се пише. Леко съм объркан какво става подяволите.

В края на крайщата, ти какво направи по твоят мотор?

Щом казваш че са жулили буталата в ризите предполагам че го знаеш от опит. Сподели при тебе какво стана ако е удобно и имаш желание. 

Дани, спомням си много добре, че ми каза да те питам за този проект. Идеята бе да ми кажеш какво точно да купувам за да не се набутвам с излишни пари. Изкажи се и ти ако обичаш.


Engine: H23A2 160 ps
 
rollinДата: Сряда, 10.12.2014, 20:17:12 | Message # 32
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Моите писания в началото преди да започна проекта може спокойно да ги прескачаш понеже тогава си нямах идея с какво се захващам.

Какво искаш да кажеш с това че "буталата се жулят в ризите" ? 
Аз ползвах JDM H22 бутала, а не както в началото писах P5M(185коньови)

Общо взето от това дето си копирал освен Смукателя от К20 нищо друго не съм ползвал :)

Моя мотор го продадох


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
MonsterOODДата: Сряда, 10.12.2014, 20:41:21 | Message # 33
ARBITER

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
Ясно. Майната му на слапа. Почвам да разпродавам всичко!

Engine: H23A2 160 ps
 
VIPER-CHДата: Сряда, 10.12.2014, 22:21:39 | Message # 34
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote rollin ()
Веско имаш ли на идея че петите дето държат коляновия вал спрямо блока са шлайфани в реда в който е затворен мотора и там хлабините не са никога еднакви, за това са и различните цветове на лагерите, да уберат разминаването. Ако се мести колянов вал на в друг блок или трябва да имаш адски късмет че да съвпадне или да се пусне бор-щанга и да се сложат вече нови лагери според хлабините...
В грешка си мисля ;) Хлабините са спрямо шийките на вала а тунела трябва да си с един размер.Всеки лагер стегнат в блока трябва да дава хлабината на съответната си шийка на вала ,за това като сменяш вал върви комплект с лагерите а стари или нови със съответния цвят,зависи от това какво има в джоба :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
eDanielДата: Сряда, 10.12.2014, 22:33:56 | Message # 35
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Свържи се с майстор да ти направи франкенщайна. Лично мнение.


プレリュード 夢のカ
 
rollinДата: Сряда, 10.12.2014, 22:34:23 | Message # 36
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Размести си петите дето държат вала(примерно 2-ра с 3-та) и виж какво ще се случи :)
Те не случайно са надписани, ако бяха еднакви защо да ги надписват ?
Според мене шийките на вала са еднакви... ама нека някой дето е на 100% сигурен да каже.


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от rollin - Сряда, 10.12.2014, 22:35:17
 
VIPER-CHДата: Сряда, 10.12.2014, 22:37:45 | Message # 37
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Това няма значение,щото има значение там дето лягат.Като ги размениш вече няма да е същия размер но иначе е еднакъв.
Според теб защо при повечето европейски пак са надписани а лагерите им не са на цветове? Има си  STD ,0.25.,0.50.,.... при някои като Волво 0.20.,0.40....и няма значение,кой лагер на коя шийка ще монтираш.
Като сменяш вал с нов кво правиш,стържеш тунела?
Валовете един с друг не си приличат,разликата е в хилядни.За това са и цветовете и восъчния конец и т.н.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 10.12.2014, 23:15:48
 
VIPER-CHДата: Сряда, 10.12.2014, 22:42:18 | Message # 38
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Не казвам,че съм прав на 100% ;) това ми е логичната мисъл ;)
Примерно ти май си купи лагери 0.25 и шлайфа вала.Мисля,че имаше фирми ,които предлагат такива лагери.Шлафаш тунела по външния диаметър на лагера ли? :D
Кое е по просто според теб,да излееш петите и блока и след обработка да прешлайфаш тунела от край до край  на един размер или да шлайфаш всяка полуокръжност поотделно?
Аз знам това,при изработване на вала се допускат разлики в хилядни а високооборотния мотор не търпи големи хлабини.За това всеки лагер се произвежда с хлабината спрямо шийката си.На практика като изключим  цветовете,лагерите са почти с един и същ размер и въпреки,че там хлабината нормално е м/у 2 и 5 стотни и всичко се движи в маслен филм,японеца го е сметнал до най-малката подробност.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 10.12.2014, 22:58:56
 
rollinДата: Сряда, 10.12.2014, 23:38:48 | Message # 39
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Може и така да е , но аз като сменях вала шлайфах и него и тунела, даже го прави един твой съгражданин :)

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
VIPER-CHДата: Сряда, 10.12.2014, 23:44:05 | Message # 40
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Е той като е крив се шлайфа но не на по-голям размер а на същия,като се отнеме материал от челото на петата за да стане по-малък и съответно след шлайфа да е точен.Същото е и с биелата-отвора при лагера.
Да,фирма ЗиГ са може би едни от най-добрите у страната.Или другаде?


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
rollinДата: Сряда, 10.12.2014, 23:50:39 | Message # 41
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Ами Мони (М&S Auto) ме насочи към Софрони, който вече нз точно къде е носил нещата за шлайф.

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 11.12.2014, 00:00:07 | Message # 42
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
А ризи шлайфаха ли?
Има неща дето никой друг не може да ги прави като валове по-големи от прелюда на огромни машини мотори,блокове и т.н.
но и са правили и издънки.На мен са ми осирали вал ;) ама не ги виня,че той работеше на 18К/об :D
Иначе градус на хонинговане никой не може да докара като в завода B)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
rollinДата: Четвъртък, 11.12.2014, 00:13:23 | Message # 43
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Не ризи не съм пипал те си бяха добре а и тоя никасил не знам дали въобще позволява хонинг... по скоро не мисля

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 11.12.2014, 00:17:38 | Message # 44
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Аз си мислих за ризи...де да знам,къв проект сте правили :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
  • Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda