Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Prelude Н22А2 owned by me-pikaso906
mom4i74Дата: Сряда, 13.11.2013, 22:55:47 | Message # 136
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Сега ще трябва да я разреждаш за да намалиш степента на сгьстяване. Честито Пикасо за новата придобивка :) Голяма е красота компресора )

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Сряда, 13.11.2013, 22:56:25
 
GarfiДата: Сряда, 13.11.2013, 23:06:29 | Message # 137
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Quote mom4i74 ()
Сега ще трябва да я разреждаш за да намалиш степента на сгьстяване.


Няма да се наложи. Става въпрос за малък надув до 0,5атм
 
LordiniДата: Сряда, 13.11.2013, 23:14:24 | Message # 138
Paintballer

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
Quote mom4i74 ()
... Честито Пикасо за новата придобивка :) ...


victory


Продаден - SOLD
Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS /
Горд собственик - Proud owner
Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
 
pikaso906Дата: Сряда, 13.11.2013, 23:25:52 | Message # 139
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
чудно ми е колко ли коня ще изкарам от 0.5 атм?До 0.7 съм чувал,че било безопасно.

 
mom4i74Дата: Сряда, 13.11.2013, 23:46:36 | Message # 140
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Чел сьм че турбото дига мощноста с около 30% . Ти ще си с по малко налягане на 0,5 и аз мисля че ще е около 30- 40 коня отгоре което пак не малко . Мога и да греша ама аз залагам на тия цифри и ще ми е интересен и на мене резултата:)

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
nightfighterДата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:02:54 | Message # 141
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote mom4i74 ()
Чел сьм че турбото дига мощноста с около 30% . Ти ще си с по малко налягане на 0,5 и аз мисля че ще е около 30- 40 коня отгоре което пак не малко

Съвсем опростено в идеалния случай - на мотор с 200к.с.  при 0,5 надналягане = +100к.с. Естествено реално не е така,понеже има загуби, така че горе долу около 60-80к.с. - зависи колко добре е направена системата.
Турбото или Компресора работят на един принцип,няма значение по какъв начин осигуряваш надналягането! Важна е единствено неговата стойност!
 
GarfiДата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:12:18 | Message # 142
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Не забравяйте, че чарджъра е паразит като хидравликата и алтернатора, а турбото работи от това което изхвърля мотора.
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:19:00 | Message # 143
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Но пък чарджъра ще спести от кулер ,че няма нужда от него.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NightRiderДата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:21:28 | Message # 144
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Сори ,ама може ли някой светнат да направи една тема ,как и какво е нужно за монтиране на чарджър ,,сгъстяване ,разреждане и т.нт. тоест някво по сериозно инфо . Мерси :)




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
GarfiДата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:40:39 | Message # 145
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Quote VIPER-CH ()
Но пък чарджъра ще спести от кулер ,че няма нужда от него.


Зависи. Първо, при сгъстяване въздуха повишава температурата си. Второ, компресора сам по себе си грее. Хубавото в случая е, че ще се монтира на място, което горе-долу има вентилация.
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:47:08 | Message # 146
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Е да но при турбината е къде,къде...

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
GarfiДата: Четвъртък, 14.11.2013, 09:16:18 | Message # 147
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Като имаме предвид, че JR компресора за този двигател нямат интеркулер и са на място до което трудно идва студен въздух, Пикасо може да мине и без. От друга страна винаги може да се добави.
 
HakДата: Четвъртък, 14.11.2013, 11:05:37 | Message # 148
Рокудан (6)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 216
Статус: Офлайн
Quote pikaso906 ()
чудно ми е колко ли коня ще изкарам от 0.5 атм?До 0.7 съм чувал,че било безопасно.

На 0.6 го дават 40% увеличение в мощността и това е от официалния сайт на Еатон, и то за ЕАтон М45...за този не мога да намеря в момента.

П.С. Намирам само това -
Еатон М62
 
pikaso906Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 13:07:42 | Message # 149
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Супер,доста добри стойности ще искара значи.Ще съм доволен и на по-малко.Мисля,че ще ми трябват още:стойка,тръбопровод и блоу оф клапан.В най-общи линий.Като го направи майстора ще пусна подробна тема за необходимите места и пречките.Притеснява ме само електромагнитния съединител.Защото той не се занимава с електроника,дано да е елементарно.

 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 14.11.2013, 20:17:59 | Message # 150
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote pikaso906 ()
Притеснява ме само електромагнитния съединител.Защото той не се занимава с електроника,дано да е елементарно.
Ще ти трябва електроника да включва компресора-електромагнита само когато си натиснал газта.Няма нужда компресора да ти товари мотора на място.Това си е много просто ;) Моята система за принудителния празен ход на газта е направена така,просто ти трябва един ключ на рейката на газта със стойка която да регулираш,при мен нещата даже са много по-сложни защото управлява притока от изпарителя но принципа е прост. Ще ти трябва регулатор на горивото,инжектори доста по-големи от твоите за да вдигнеш 40%,май и помпа ще ти трябва.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 14.11.2013, 20:25:03
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda