Prelude Н22А2 owned by me-pikaso906
|
|
mom4i74 | Дата: Сряда, 13.11.2013, 22:55:47 | Message # 136 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Сега ще трябва да я разреждаш за да намалиш степента на сгьстяване. Честито Пикасо за новата придобивка Голяма е красота компресора )
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Сряда, 13.11.2013, 22:56:25 |
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 13.11.2013, 23:06:29 | Message # 137 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote mom4i74 ( ) Сега ще трябва да я разреждаш за да намалиш степента на сгьстяване.
Няма да се наложи. Става въпрос за малък надув до 0,5атм
|
|
| |
Lordini | Дата: Сряда, 13.11.2013, 23:14:24 | Message # 138 |
Paintballer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
| Quote mom4i74 ( ) ... Честито Пикасо за новата придобивка ...
Продаден - SOLD Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS / Горд собственик - Proud owner Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Сряда, 13.11.2013, 23:25:52 | Message # 139 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| чудно ми е колко ли коня ще изкарам от 0.5 атм?До 0.7 съм чувал,че било безопасно.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 13.11.2013, 23:46:36 | Message # 140 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Чел сьм че турбото дига мощноста с около 30% . Ти ще си с по малко налягане на 0,5 и аз мисля че ще е около 30- 40 коня отгоре което пак не малко . Мога и да греша ама аз залагам на тия цифри и ще ми е интересен и на мене резултата:)
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:02:54 | Message # 141 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote mom4i74 ( ) Чел сьм че турбото дига мощноста с около 30% . Ти ще си с по малко налягане на 0,5 и аз мисля че ще е около 30- 40 коня отгоре което пак не малко Съвсем опростено в идеалния случай - на мотор с 200к.с. при 0,5 надналягане = +100к.с. Естествено реално не е така,понеже има загуби, така че горе долу около 60-80к.с. - зависи колко добре е направена системата. Турбото или Компресора работят на един принцип,няма значение по какъв начин осигуряваш надналягането! Важна е единствено неговата стойност!
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:12:18 | Message # 142 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Не забравяйте, че чарджъра е паразит като хидравликата и алтернатора, а турбото работи от това което изхвърля мотора.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:19:00 | Message # 143 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Но пък чарджъра ще спести от кулер ,че няма нужда от него.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:21:28 | Message # 144 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Сори ,ама може ли някой светнат да направи една тема ,как и какво е нужно за монтиране на чарджър ,,сгъстяване ,разреждане и т.нт. тоест някво по сериозно инфо . Мерси
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:40:39 | Message # 145 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Но пък чарджъра ще спести от кулер ,че няма нужда от него.
Зависи. Първо, при сгъстяване въздуха повишава температурата си. Второ, компресора сам по себе си грее. Хубавото в случая е, че ще се монтира на място, което горе-долу има вентилация.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 00:47:08 | Message # 146 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Е да но при турбината е къде,къде...
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 09:16:18 | Message # 147 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Като имаме предвид, че JR компресора за този двигател нямат интеркулер и са на място до което трудно идва студен въздух, Пикасо може да мине и без. От друга страна винаги може да се добави.
|
|
| |
Hak | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 11:05:37 | Message # 148 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 216
Статус: Офлайн
| Quote pikaso906 ( ) чудно ми е колко ли коня ще изкарам от 0.5 атм?До 0.7 съм чувал,че било безопасно. На 0.6 го дават 40% увеличение в мощността и това е от официалния сайт на Еатон, и то за ЕАтон М45...за този не мога да намеря в момента.
П.С. Намирам само това - Еатон М62
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 13:07:42 | Message # 149 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Супер,доста добри стойности ще искара значи.Ще съм доволен и на по-малко.Мисля,че ще ми трябват още:стойка,тръбопровод и блоу оф клапан.В най-общи линий.Като го направи майстора ще пусна подробна тема за необходимите места и пречките.Притеснява ме само електромагнитния съединител.Защото той не се занимава с електроника,дано да е елементарно.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 20:17:59 | Message # 150 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote pikaso906 ( ) Притеснява ме само електромагнитния съединител.Защото той не се занимава с електроника,дано да е елементарно. Ще ти трябва електроника да включва компресора-електромагнита само когато си натиснал газта.Няма нужда компресора да ти товари мотора на място.Това си е много просто Моята система за принудителния празен ход на газта е направена така,просто ти трябва един ключ на рейката на газта със стойка която да регулираш,при мен нещата даже са много по-сложни защото управлява притока от изпарителя но принципа е прост. Ще ти трябва регулатор на горивото,инжектори доста по-големи от твоите за да вдигнеш 40%,май и помпа ще ти трябва.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 14.11.2013, 20:25:03 |
|
| |