Кратки и бързи въпроси.
|
|
Balkan-Kawai | Дата: Четвъртък, 16.06.2016, 11:07:44 | Message # 2551 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
| Колеги, много бърз въпрос. Телефон и адрес на сервиза, където се коментираше че приемала няква мацка и била много умеятна. Някъде в дружба май бил тоя сервиз...
|
|
| |
cookie_monster | Дата: Понеделник, 20.06.2016, 20:56:28 | Message # 2552 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 55
Статус: Офлайн
| Какъв е размерът на централния отвор на предните спирачни дискове на Prelude 5 gen H22A5 - 64 мм (колкото е и отворът на джантата) или 70 мм?
Prelude 5th Gen H22А5 4WS M/T
|
|
| |
dakh93 | Дата: Петък, 24.06.2016, 20:33:56 | Message # 2553 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 67
Статус: Офлайн
| Добър вечер колеги,бихте ли ми дали някакви американски сайтове за части.Искам да си обслужа колата и имам познат,който ще се връща от там и е съгласен да ми донесе нещата(става дума за H22A5).Като за начало и смених маслото и я покарах 3 седмици (около 1500км) и съм и долял към 400 мл масло,не съм сигурен дали това е нормално,но за всеки случай може да препоръчате и какъв комплект сегменти да си поръчам.Мерси предварително
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 25.06.2016, 00:02:08 | Message # 2554 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Ето ти сайт!
Quote dakh93 ( ) но за всеки случай може да препоръчате и какъв комплект сегменти да си поръчам От сайта който съм ти постнал т.е. оригинални
|
|
| |
dakh93 | Дата: Неделя, 26.06.2016, 19:46:04 | Message # 2555 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 67
Статус: Офлайн
| nightfighter, мерси за информацията колега.Имам още няколко въпроса към вас. 1.Като гледам сегменти има 2 вида и пише, че и двата са подходящи за моят двигател, но забелязах че едните ги водят "Standart" а другите "OS 0.25".Та моля да ми разясните, каква е разликата и кои трябва да взема. 2.Тъй като ще отварям мотора за тези сегменти, моля кажете ми кои са задължителните части които трябва да си взема.Имам предвид даже и части които може да се предположи че са за смяна освен основните. Надявам се не съм много досаден с въпросите си, но представата ми за коли не е на много високо ниво и предпочитам да се допитам до опитни хора. Поздрави dakh
|
|
| |
dakh93 | Дата: Понеделник, 27.06.2016, 21:33:10 | Message # 2556 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 67
Статус: Офлайн
| Някаква помощ колеги?
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 27.06.2016, 21:39:04 | Message # 2557 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 28.06.2016, 21:17:56 | Message # 2558 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Вземаш сегменти Standart ! Гумички за клапаните, семеринги на коляновия вал отпред и отзад, семеринги на балансиращите валове, О пръстен на делкото, гарнитурка на VTEC клапана, всички О пръстенчета които са ти на маслената помпа(по схемичката) всичко това ОЕМ силно препоръчително!!! водна помпа, обтягаща ролка (ОЕМ ако имаш финансовата възможност,ако не хубави афтърмаркет,но не от евро 07,примерно GBM или някоя друга от по-читавите марки) .Проверка на съединителя,ако е нужно купуваш Exsedy от България,аксиален лагер препоръчително е ОЕМ Ако сменяш сегменти почити задължително е да смениш и биелните лагери,само че те се избират по цветове и няма как да определиш какви ти трябват преди да свалиш картера,задължително ОЕМ. Моя съвет е : смени само гумичките на клапаните и виж как е, обслужи си главата без да отваряш мотора! Подготви си една гарнитура за картера, може да вземеш от тук,не е нужно да е оригинална, една гарнитурка за цетката за маслото (тази която е в картера, вземаш ОЕМ понеже не вярвам да намериш тук, ако намериш всяка става) Ако нещата не се оправят тогава мисли за сегменти! Горе долу това е
Редактирано от nightfighter - Вторник, 28.06.2016, 21:31:07 |
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 28.06.2016, 21:45:46 | Message # 2559 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote ZAPPA ( ) не в комшийския гараж Не е важно къде е гаража, а кой работи в него Но основната идея на колегата ZAPPA е: трябва ти читав майстор, особено след като сам казваш че:Quote dakh93 ( ) представата ми за коли не е на много високо ниво Майстора е важен! Двигателят е много прецизен, за да се получат нещата, всичко трябва да се прави както е описано в сервизното ръководство!!! Четеш, правиш каквото пише,по начина по които е показано и всичко е наред! Не четеш, правиш каквото си знаеш или каквото са ти казали "видни" специалисти, хапеш си г*зъ после :) Аде успех!
Редактирано от nightfighter - Вторник, 28.06.2016, 21:47:35 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 28.06.2016, 22:11:21 | Message # 2560 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 29.06.2016, 10:01:43 | Message # 2561 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Двигател....,прецизен...,колко ли пък сложно може да е?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 29.06.2016, 11:50:50 | Message # 2562 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) колко ли пък сложно може да е Достатъчно сложно че да превъртиш резбите в алуминиевия блок Или пък да си махнеш балансиращите валове, без да затапиш маслените магистралки за да могат безпроблемно да задерат лагерите :) Лично съм виждал и двете ситуации, и още няколко подобни :) Аде да кажа още няколко за които се сещам : -да не можеш да си сложиш обтегача на Х22 щото не ще да се свие, и правейки всичко възможно за да го сглобиш го смачкваш на менгеме, - да сложиш обтягащата ролка на Х22 без втулката, - да зацепиш балансиращите валове на терсене място и да се чудиш защо тресе мотора, -да смениш 2 пъти биелни лагери и два пъти да недереш коляновия вал, съсъпвайки: здрав двигател отворен за ремонт на клапани на главата и блок донор в добро състояние(на ЦРВ,човека в момента кара с трети блок не смее болче да отвие! кълне се и е напълно убеден че двигателите на хонда не могат да се ремонтират!!!), е поне се сдобих с някои части които ми трябваха :) но как са успели да я свършат тази ....... ....ами, не знам, майстора му казал че при тези коли се случвало често :) -три пъти да издухаш гарнитура от прегряване, понеже те е домързяло да отвиеш 3 болчета на водната помпа и да видиш че не са останали перчици на турбинката, да зацепиш ангренажа с зъб назад, понеже този преди теб така е драснал с маркера и като колата не ще да държи обороти да я караш с яко опънато жилото за газта, за да не гасне все пак де !
Аде да не изброявам повече Сложно е, сам виждаш!
п.с. Изброените случаи са напълно реални, случили се на хора които познавам лично, а в резултат на последния, в момента притежавам Хонда ЦРВ, вече в отлично състояние, за доста малка сума пари :) :)
Сега убеди ли се че е сложно
Редактирано от nightfighter - Сряда, 29.06.2016, 11:56:01 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 29.06.2016, 17:05:28 | Message # 2563 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| E да ама на мен не ми е сложно виж,сложно ми е да си сложа начална страница на компа :lol: Гъбаркам се бре,кво се връзваш
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 29.06.2016, 21:18:45 |
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 29.06.2016, 20:38:45 | Message # 2564 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Гъбаркам се бре,кво се връзваш Не се връзвам бре Просто обяснявам на човека,че има хора разни Като попаднеш на някой с ръце завряни до лактите в г*зъ, обаче с голямо его, дето уж всичко знае и разбира и най-простите неща стават сложни! Аз тоя к*р го ядох с зареждането на един автомобилен климатик ! На пиян морков ме направи преди време този абдал.4 пъти го зарежда,3 седмици кой квото прави аз все климатик, трябва да сменим това ,трябва онова,купувам,плащам му, карам малко,гръмне предпазния клапан, отиде всичкия фреон на земята и пак отначало -аман,аман,аман !!!!Не бях се занимавал дотогава с климатици,в последствие попрочетох малко и разбрах че човека или явно ме лъже или е невероятен тъпак, сектирдосах го и отидох при друг - нещата са оправиха за няма и 40 мин, и всичко си работеше безпроблемно години наред, докато колата беше моя. Всеки може да бъде излъган! Няма човек който да е компетентен по всичко!
Редактирано от nightfighter - Сряда, 29.06.2016, 20:48:51 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 30.06.2016, 23:20:32 | Message # 2565 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Какво е количеството фреон на 4-та генерация? Благодаря предварително.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |