Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Устройство което да управлява според обороти или мап
mom4i74Дата: Неделя, 17.02.2013, 00:41:37 | Message # 31
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Тоя мит ще се пробва като се приложат краш тестове от изгорели газве с темперетура от 300 градуса и ще видим дали ще издьржи клапата от легендарно здравия Ф20:) Дано мита е верен и удьржи и на тоя тест:)

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
JackДата: Неделя, 17.02.2013, 00:59:44 | Message # 32
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
абе тва дето сте го замислили е хубаво ама дали ще има ефект???

Редактирано от eDaniel - Неделя, 17.02.2013, 02:20:52
 
JackДата: Неделя, 17.02.2013, 01:03:19 | Message # 33
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
откакто я зачекнахте тази тема ми се завъртяха и на мен едни "еретични" мисли в главата ама добре че се отнесох в друга посока

Редактирано от eDaniel - Неделя, 17.02.2013, 02:21:32
 
mom4i74Дата: Неделя, 17.02.2013, 03:06:49 | Message # 34
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Сподели си "еретичните" мисли. Не ги пази само за себе си:)

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
GarfiДата: Понеделник, 18.02.2013, 00:21:24 | Message # 35
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Аз май се отказвам от клапата въпреки, че ми е интересна. Оказа се, че Janspeed гърнето което ще слагам е доста проходно и няма да имам нужда от допълнително "отпушване".
Структурата му е нещо като на схемата и с голям обем

Приложени файлове: 9633665.jpg (11.3 Kb)
 
JackДата: Понеделник, 18.02.2013, 04:25:31 | Message # 36
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
Турбо
 
JackДата: Понеделник, 18.02.2013, 04:27:14 | Message # 37
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
Колега казвам еретични не еротични :)
 
JackДата: Понеделник, 18.02.2013, 04:28:24 | Message # 38
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
Сега ще кача няколко снимки на моя проект
 
mom4i74Дата: Понеделник, 18.02.2013, 09:14:16 | Message # 39
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Да де, еретични сьм написал и аз :)
Твойто ще е интересен проект. Предполагам че с тоя проект трябва да махнеш и балансиращите валове.


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
JackДата: Понеделник, 18.02.2013, 14:02:14 | Message # 40
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
Все още се чудя какво да правя с тях
 
mom4i74Дата: Понеделник, 18.02.2013, 14:35:02 | Message # 41
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Оставиш ли ги са много слабо място а и ще ти пада налягането от там. Това поне е доказано от колегите.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
nightfighterДата: Понеделник, 18.02.2013, 19:55:21 | Message # 42
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (mom4i74)
Оставиш ли ги са много слабо място а и ще ти пада налягането от там. Това поне е доказано от колегите.
Е това какво общо има???И как успяха да го докажат?? Явно с поредния потрошен двигател :)
Налягане от турбината е най-лесното за постигане нещо, друг е въпроса кой ще го поеме и дали ще удържи на това налягане:)
 
mom4i74Дата: Вторник, 19.02.2013, 02:21:24 | Message # 43
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Понеже се вьртят с двойна честота спрямо коляновия вал са подложени на по интензивно износване. ПАдне ли налягането на маслото често се оказва именно балансиращите валове. В червения форум имаше някакви теми които помня че писаха че налягането на маслото се е дигнало след махането на бал.валове и запушване на отворите за маслото.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
VIPER-CHДата: Вторник, 19.02.2013, 04:17:21 | Message # 44
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Вдигнало се е щото моторите им са скапани.Помпата си е сметната да блъска достатъчно налягане и дебит за да осигурява оптимално мазане на всичко що е нужно.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Четвъртък, 21.02.2013, 13:35:35 | Message # 45
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Виж сега,тези валове както и маховика са сложени за да погасяват някои трептения(хармонични) на основните сили на натиск и усукване които действат при работата на коляно мотовилковия механизим.Теорията за пресмятането на тези сили е прекалено сложна и суха и не ни е целта да се занимаваме сега с това.
Чисто практическия ефект е, че двигателя работи по-равномерно (тресе се по -малко) , понеже тези сили се компенсират от противоположни такива, създадени от балансиращите валове.Това е външната проява на ефекта, естествено може да се сетиш , че за да се разклати един 300кг. двигател и да блъска в тампоните натоварването в опорните точки на вала(лагерите) е значително по-голямо,и съответно доста неравномерно,понеже няма кой да погасява тези паразитни верторни съставни насочени в страни на основната сила на натиск от буталото.Както и да е има си достатъчно написано по въпроса и който го  интерисува може да потърси и прочете.
Когато сложиш турбо-увеличаваш многократно всички тези сили, над предвидените при проектирането на двигателя и вместо да се страмиш да компенсираш, ти искаш още да дестабилизираш системата махайки всички защитни, компенсиращи механизми.
Всека система се проектира с определен запас от здравина,но всяко нещо си има предел.Най опасното явление което може да възникне се нарича резонанс и чисто практически води до безкрайно прогресивно сумиране на иначе малките хармонични честоти на трептене, до пълното разрушаване на системата.Тук вече пресмятането е много сложно,в много от случаите е невъзможно и едиствено с практически опити и тестове се налучкват нещата.Затова и един двигател не се прави за 2 месеца, а за разработката му са нужни години.
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda