Устройство което да управлява според обороти или мап
|
|
mom4i74 | Дата: Неделя, 17.02.2013, 00:41:37 | Message # 31 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Тоя мит ще се пробва като се приложат краш тестове от изгорели газве с темперетура от 300 градуса и ще видим дали ще издьржи клапата от легендарно здравия Ф20:) Дано мита е верен и удьржи и на тоя тест:)
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Jack | Дата: Неделя, 17.02.2013, 00:59:44 | Message # 32 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| абе тва дето сте го замислили е хубаво ама дали ще има ефект???
Редактирано от eDaniel - Неделя, 17.02.2013, 02:20:52 |
|
| |
Jack | Дата: Неделя, 17.02.2013, 01:03:19 | Message # 33 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| откакто я зачекнахте тази тема ми се завъртяха и на мен едни "еретични" мисли в главата ама добре че се отнесох в друга посока
Редактирано от eDaniel - Неделя, 17.02.2013, 02:21:32 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 17.02.2013, 03:06:49 | Message # 34 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Сподели си "еретичните" мисли. Не ги пази само за себе си:)
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 18.02.2013, 00:21:24 | Message # 35 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Аз май се отказвам от клапата въпреки, че ми е интересна. Оказа се, че Janspeed гърнето което ще слагам е доста проходно и няма да имам нужда от допълнително "отпушване". Структурата му е нещо като на схемата и с голям обем
|
|
| |
Jack | Дата: Понеделник, 18.02.2013, 04:25:31 | Message # 36 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Турбо
|
|
| |
Jack | Дата: Понеделник, 18.02.2013, 04:27:14 | Message # 37 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Колега казвам еретични не еротични
|
|
| |
Jack | Дата: Понеделник, 18.02.2013, 04:28:24 | Message # 38 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Сега ще кача няколко снимки на моя проект
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 18.02.2013, 09:14:16 | Message # 39 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Да де, еретични сьм написал и аз Твойто ще е интересен проект. Предполагам че с тоя проект трябва да махнеш и балансиращите валове.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Jack | Дата: Понеделник, 18.02.2013, 14:02:14 | Message # 40 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Все още се чудя какво да правя с тях
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 18.02.2013, 14:35:02 | Message # 41 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Оставиш ли ги са много слабо място а и ще ти пада налягането от там. Това поне е доказано от колегите.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 18.02.2013, 19:55:21 | Message # 42 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (mom4i74) Оставиш ли ги са много слабо място а и ще ти пада налягането от там. Това поне е доказано от колегите. Е това какво общо има???И как успяха да го докажат?? Явно с поредния потрошен двигател Налягане от турбината е най-лесното за постигане нещо, друг е въпроса кой ще го поеме и дали ще удържи на това налягане:)
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 19.02.2013, 02:21:24 | Message # 43 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Понеже се вьртят с двойна честота спрямо коляновия вал са подложени на по интензивно износване. ПАдне ли налягането на маслото често се оказва именно балансиращите валове. В червения форум имаше някакви теми които помня че писаха че налягането на маслото се е дигнало след махането на бал.валове и запушване на отворите за маслото.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 19.02.2013, 04:17:21 | Message # 44 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Вдигнало се е щото моторите им са скапани.Помпата си е сметната да блъска достатъчно налягане и дебит за да осигурява оптимално мазане на всичко що е нужно.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 21.02.2013, 13:35:35 | Message # 45 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Виж сега,тези валове както и маховика са сложени за да погасяват някои трептения(хармонични) на основните сили на натиск и усукване които действат при работата на коляно мотовилковия механизим.Теорията за пресмятането на тези сили е прекалено сложна и суха и не ни е целта да се занимаваме сега с това. Чисто практическия ефект е, че двигателя работи по-равномерно (тресе се по -малко) , понеже тези сили се компенсират от противоположни такива, създадени от балансиращите валове.Това е външната проява на ефекта, естествено може да се сетиш , че за да се разклати един 300кг. двигател и да блъска в тампоните натоварването в опорните точки на вала(лагерите) е значително по-голямо,и съответно доста неравномерно,понеже няма кой да погасява тези паразитни верторни съставни насочени в страни на основната сила на натиск от буталото.Както и да е има си достатъчно написано по въпроса и който го интерисува може да потърси и прочете. Когато сложиш турбо-увеличаваш многократно всички тези сили, над предвидените при проектирането на двигателя и вместо да се страмиш да компенсираш, ти искаш още да дестабилизираш системата махайки всички защитни, компенсиращи механизми. Всека система се проектира с определен запас от здравина,но всяко нещо си има предел.Най опасното явление което може да възникне се нарича резонанс и чисто практически води до безкрайно прогресивно сумиране на иначе малките хармонични честоти на трептене, до пълното разрушаване на системата.Тук вече пресмятането е много сложно,в много от случаите е невъзможно и едиствено с практически опити и тестове се налучкват нещата.Затова и един двигател не се прави за 2 месеца, а за разработката му са нужни години.
|
|
| |