Устройство което да управлява според обороти или мап
|
|
mom4i74 | Дата: Понеделник, 04.02.2013, 02:01:57 | Message # 1 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Вьв врьзка с гьрнетата ми дойде идея която ми се вьртеше в главата но я видях и в БМВ 328 . За целта ми трябва устройство което да мога да го регулирам над какви обороти да ми дава захранване. Ще сьм благодарен на отзовали те се. Идеята ми е да си направя гьрнето с променлива симетрия и над някакви обороти да шунктирам резонаторните камери и да се отпуши. Варянтите са няколко. Единия да се управлява с вакум и елмагнитен клапан да го управлява. Другия варянт е с ел.моторче но с него ще е по сложно устройството което ще го управлява за това по добрия варянт е вакум. Има ли механичен варянт да се управлява през мап налягането? Някакьв калапан който ще седи на смукателния колектор и над някакви стойности ще се отваря и пуска вакум назад кьм мембраната на дросела който ще в трьбата на гьрнето. Тоя клапан трябва да има и настройка за да мога да го регулирам. С него май ще е най надежна системата а и ще има плавност и клапата на гьрнето ще се отваря плавно. Има ли варянт да се вземе сигнал и от клапана витека ? Но тогава ще е фиксирано кога да се отваря а това не ми допада.
П.с Сетих се че май компа на газовя инжекцион имаше програмируеми изходи. Ще питам и г-н Вендов конструктора на Фобус дали неможе да се настрой някой от програримуемите изходи да се управлява през мап налягане.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Понеделник, 04.02.2013, 02:30:19 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 04.02.2013, 03:05:30 | Message # 2 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Тази клапа няма да ти обезшуми колата при ниски ако търсиш "двойния стандарт" .Екзупа се командва с ел-мотор а има и рарианти с жило. Бих ти казал да не се занимаваш с глупости но ти си знаеш
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 04.02.2013, 03:06:08 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 04.02.2013, 03:46:11 | Message # 3 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Идеята е в ниските обороти да е тиха ,но вьв високите обороти да се отпуши и така ще имам типа гьрнета в едно:) Само за упралението ми трябва помощ и една дроселна клапа 40 мм. Ето снимка с вакум. На втората снимка кьдето е буквата 'А" се слага клапата. Идеята е втората трьба на която е клапана да не минава през камерите .
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Понеделник, 04.02.2013, 03:54:23 |
|
| |
Jack | Дата: Понеделник, 04.02.2013, 06:31:20 | Message # 4 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| За вакуум ще ти трябва резервоар да задържа вакума някак щото като е WOT Нямаш вакуум когато трябва да се отвори тази клапа
Редактирано от eDaniel - Сряда, 06.02.2013, 00:31:38 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 04.02.2013, 08:30:09 | Message # 5 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Да прав си за резервоарчето за вакума. Витек контролера няма ли да ми свьрши работа за мойта цел?
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Понеделник, 04.02.2013, 09:08:47 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 05.02.2013, 14:35:51 | Message # 6 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Няма ли никой който да ме ориентира какво трябва да тьрся за управлението на тая клапа според оборотите?Щом няма идеи ще го вьржа за захранването на витек клапана и ще се задейства с него. Искаше ми се да мога да променям настройките кога след какви обороти да се включва ама и така ще вьрши работа.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Сряда, 06.02.2013, 11:32:43 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 12.02.2013, 22:22:52 | Message # 7 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| тия от AMG как крадат идеи от Прелюд форума и вижте как си направили едно С 63:) Направо няма и крайно гьрне като се отвори клапата.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Вторник, 12.02.2013, 22:36:05 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 12.02.2013, 22:40:45 | Message # 8 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Сега от кьде да намеря ей тая клапа на 60мм ? В нета се намира под : Capristo valve.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Вторник, 12.02.2013, 22:42:50 |
|
| |
aλexandro | Дата: Вторник, 12.02.2013, 23:38:21 | Message # 9 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Компютърът ти би трябвало да има изводи които подават 12 волта както при 4000 об/мин, така и при 4500 об/мин. Задвижването заедно с вакуумният резервоар можеш да вземеш от всеки Прелюд на части. Има го както под въздушния филтър, така и при моделите с IAB на всмукателя (H23/H22). Клапата ще ти я направят стругар и един заварчик.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 13.02.2013, 00:18:43 | Message # 10 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Сьмнявам се че ще я направим да затваря прецизно. А изпуска ли ще е много шумно. За това предпочитам оригинална. Имам дросел от Ф серия. Мога да се помьча да го вградя само незнам дали ще издьржи тая клапа. Ше трябва да и махна и пружината защото нормално е отворена тая клапа в генерацията.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 14.02.2013, 20:37:17 | Message # 11 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Може да се направи доста прецизно, само трябва да случиш на майстор. Няма да е зле и да си направиш и един бутон, който да прекъсва веригата и да не се отваря всеки път при дадени обороти, но това е най-лесното.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 14.02.2013, 22:35:29 | Message # 12 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Отправил сьм запитване кьм Ачо от No limit. А при 5000 оборота невиждам смисьл да не се отваря с витека калапата ама ще има копче. Даже може да вьржа захранването и през копчето на педала газта(кикдална) на аутоматика. Нали беше аутоматик някога на младини:) хаха
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 15.02.2013, 00:42:43 | Message # 13 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (mom4i74) Сьмнявам се че ще я направим да затваря прецизно. Не е трудно да се направи,а и не ти е нужна накаква свръх прецизност.Всеки що годе кадърен стругар, може да го направи този клапан. Успех!
|
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 15.02.2013, 10:51:00 | Message # 14 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Аз бих го направил както каза Биската - с опция за прекъсване на веригата.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Петък, 15.02.2013, 11:13:11 | Message # 15 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Освен казаното в последните няколко поста, пак искам да подскажа, че най-правилно според мен е тази клапа да се управлява заедно с IAB-тата.
|
|
| |