Устройство което да управлява според обороти или мап
|
|
NSBOP | Дата: Четвъртък, 21.02.2013, 14:32:45 | Message # 46 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Преди бях чел доста (из чуждите форуми) за балансиращите валове и в крайна сметка взех решение, че махането им (поне така съм решил за моя проект) е напълно излишно и неоправдано.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 21.02.2013, 14:49:19 | Message # 47 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Ако колата ще е за драг състезания,е оправдано!Но това е друга тема и в този случай първо си прежалил колата и си насочил усилията си само и конкретно в една посока.При този случай може да си махнеш и хидравликата,климатика салона и т.н. Нама идеално решение,или иначе казано целта оправдава средствата!Решете първо каква ви е целта и тогава действайте
|
|
| |
Jack | Дата: Четвъртък, 21.02.2013, 16:46:06 | Message # 48 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Колега това ако трябваше да го пиша аз със сигурност щеше да ми трябва една седмица неплатена отпуска
|
|
| |
Jack | Дата: Четвъртък, 21.02.2013, 16:49:29 | Message # 49 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Аз махам климатика и хидравликата също. Турбото е много голямо и няма място дори за цял радиатор. Ще исползвам от 95 година сивик
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 21.02.2013, 19:23:30 | Message # 50 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (Jack) Аз махам климатика и хидравликата също. И каква механична рейка ще сложиш?От каква кола?Идеята за радиатора от Сивик не ми харесва също.Има половинки спортни радиатори.Предполагам че не е проблем от Щатите да си намериш такъв. Моле те не дей да правиш лоши тунинг изпълнения, на които съм се нагледал тук в България.Ако ще правиш нещо, прави го както трябва,иначе най-добре въобще не се захващай!
Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 21.02.2013, 19:28:50 |
|
| |
Jack | Дата: Неделя, 24.02.2013, 17:36:00 | Message # 51 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Аз ще си исползвам оригиналната рейка щото и без това започна да тече по малко. Само ще махна маркучите. Радиатора дето ще го слагам е за 95-та сивик ама е алуминиев и е 2-3 редов. Не е обикновен. Колкото до тунинга,няма да е никаква евтина работа като тези еднодневките дето ги продават на ибей. Като цяло проекта е над 5000$. Само даино тунинга струва 500$ Само ми остава да купя интеркулъра и сам готов за суапването.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 24.02.2013, 22:30:02 | Message # 52 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Колата с хидравличната рейка, без помпата ще е отвратителна за каране и опасна!!!Това е авариен режим не основен!Да може да се кара така,но преди да отрежеш маркучите махни ремъка и карай поне един ден. Ако това си го чел някаде,като идея за тунинг -със сигурност се е отнасяло само за драг на 400м. Много неща могат да се направят по колата,въпроса е за какво ще я ползваш!Ако не си си изяснил още в началото каква ще е крайната цел,резултата няма много да ти хареса. Не можеш да имаш едновремено, супер състезателна кола,която да си я ползваш всеки ден!Едното изключва другото
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 24.02.2013, 22:44:26 | Message # 53 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) супер състезателна кола,която да си я ползваш всеки ден!Едното изключва другото Има беее,ама са от 600+кс заводско
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 24.02.2013, 23:01:09 | Message # 54 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| И там нещата са относителни Караш всеки ден, но и минаваш през задължително сервизно обслужване много честичко иначе бай-бай на бижуто за 200-300к$ То ако си патрон и болид от Ф1 може да си караш всеки ден, но дали след като си начешеш крастата, ще искаш да отидеш на кафе с него при -10 през зимата е съвсем друг въпрос Нали това се опитвам да кажа: Прелюда е съчетание на спортен дух в луксозно обзаведено купе.В това му е и чара! И моята CRX вървеше повече от Прелюда ,ама не всичко е във вървенето!
|
|
| |
Jack | Дата: Неделя, 24.02.2013, 23:21:23 | Message # 55 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Прелюда ми е само за уикендите. Имам си и две интегри от които едната я карам всеки ден
|
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 24.02.2013, 23:26:20 | Message # 56 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| А тази тема беше за друго!
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 25.02.2013, 01:08:20 | Message # 57 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Това без хидравликата не си е работа Като сменяхме ремъка на сивика на пича с който бяхме днес и пробвахме да видим как е без ремък.Еми не бих карал така.Воланът се въртеша трудничко...
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 25.02.2013, 01:10:11 | Message # 58 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Дам, офтопика дойде малко в повече
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 25.02.2013, 01:24:29 | Message # 59 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Живи и здрави като се прибера и почна проекта ще разчистим двете теми за генерацията и тази за клапата и ще почна да пиша и да качвам снимки. С приоритет е генерацията раззбира се. Клапата ще е допьлнителна надстройка.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |