Двигатели за Прелюд
|
|
ZAPPA | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 15:37:03 | Message # 1 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 15:37:13 | Message # 2 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Quote (ZAPPA) А, как бе, eDaniel те на това съчетание (Prelude 5 + H22A8) му викат "параход" някои "Хонда- гуру", при това мастити за нашенската общност , пък ти така съветваш колегата schnapps
Добре де H22A8 не се ли монтира на европейските Прелюди 5-та генерация (втората вълна ) или пропускам нещо? Ако е параход с 200 коня, значи сега с 130+ е в инвалидна количка? Освен това, ако не ме лъже паметта, този двигател е почти 1:1 с H22A7...
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 15:37:13 | Message # 3 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Ще е полезно да се направи такава тема с информация за двигателите,особено за мен,защото скоро ще сменям Ф20А4 с Х22А8 от 5 генерация,98година.Та да знам какво друго се предлага,например не знаех за 215 коньoвия двигател на акорда.
Редактирано от pikaso906 - Понеделник, 21.11.2011, 15:27:07 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 15:37:23 | Message # 4 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 15:37:33 | Message # 5 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| [изтрит текст] Бях чел някъде, че разликата между H22A7 и H22A8 е само в програмата на ECU-то и в интейка. Разликата в ускорението може би идва от разлика в теглото, но според този сайт цифрата 7.2 не е точна (преди малко го намерих).
EDIT: А според този, ускорението е съвсем друго...
プレリュード 夢のカ
Редактирано от eDaniel - Понеделник, 21.11.2011, 16:31:08 |
|
| |
schnapps | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 15:37:43 | Message # 6 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| Цък
Ето един сайт,който освен данни по каталог,има тестове на автомобилите на писти и има данни които се различават от тези на производителя.В случай сравнението е м-у H22A5 на Люда и H22A7 ,като се вижда,че само при доускорението на голяма предавка Акорда има преднина. Според мен много добрата аеродинамика,са предимствата на Прелюд,понеже като кг.разликата не е много драстична,както и F20A4 да върви повече от повечето автомобили със сходни кг. но с по 150 коня под капака.
Редактирано от schnapps - Понеделник, 21.11.2011, 18:03:10 |
|
| |
pikaso906 | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 15:55:12 | Message # 7 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Имам информация,че от Ф20А4 като се мине на Х22А8 мога да запазя скоростната си кутия от Ф20А4.Тоест съвместими са и,ако няма да си състезател няма проблем да е с нея.Вярно ли е това. Надявам се да е,защото без скоростите от Х22А8 излиза по евтино.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 16:03:18 | Message # 8 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 16:11:03 | Message # 9 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 16:16:11 | Message # 10 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Добре,но мисля да го направя постепенно,първо двигателя купувам,после от продажбата на стария събирам пари за скоростите копувам и тях.Ще ми се заедно,но няма пари за на веднъж.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 16:39:14 | Message # 11 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Скоростите на H22A8 са с ATTS. Не знам как ще работи на 4 ген, но според мен това ще им е най-голямото предимство пред тези на F20A4. Иначе със скоростите на F20-ката ще харчи по-малко гориво. Иначе ZAPPA има право - F20-ката е мотор с голям потенциал. Има един форум - cb7tuner.com. От там водят начало много новости по F/H моторите.
Редактирано от aλexandro - Понеделник, 21.11.2011, 16:42:45 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 19:56:35 | Message # 12 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 21.11.2011, 22:49:51 | Message # 13 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 22.11.2011, 12:46:03 | Message # 14 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| А какво е ATTS? Подозирам, че съм от малкото които не знаят затова, първия отговорил печели награда!
|
|
| |
ManiaK | Дата: Вторник, 22.11.2011, 13:40:12 | Message # 15 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| ATTS е съкращението на Active Torque Transfer System! Най-общо казано тази система казва коя гума (лява или дясна) с какво усилие да се върти ... нещо като умно LSD. При завой диференциала заключва външното колело (понеже то има по-голямо сцепление) и така колата те "слуша" повече в завоя и отива там където искаш! Използва се "технология" позната от векове а именно движението на греблата на лодка... като гребеш и искаш да завиеш прилагаш повече усилие към външното гребло и така лодката завива!
ето какво се случва и при колата:
нямал съм удоволствието да шофирам такава кола, но знам че много колеги на запад боготворят ATTS - a и го предпочитат пред ЛСД
ManiaK's Lude
|
|
| |