• Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Спирачки от H23 на Ф20
MkillaДата: Сряда, 18.07.2012, 19:40:05 | Message # 1
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Колеги , я дайте акъл с какъв офсет трябва да е джантата за да влязат 282mm и спирачни апарати от H23 при F20ска ? Смисъл при стоковите 15ски ще има ли проблеми ако се боднат такива предни спирачни апарати + по-големи дискове ?

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
VIPER-CHДата: Сряда, 18.07.2012, 19:43:01 | Message # 2
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Че Н23 нали си е със стокова 15-ка?!? ;)

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NSBOPДата: Сряда, 18.07.2012, 19:45:03 | Message # 3
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
За 282мм трябват 15-ки за да могат да влезнат спирачните апарати. Това е.

 
VIPER-CHДата: Сряда, 18.07.2012, 19:49:44 | Message # 4
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Аз съм със стокови 14" и нямам шанс :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
GarfiДата: Сряда, 18.07.2012, 19:51:37 | Message # 5
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Цолаж или офсет те интересува?
 
MkillaДата: Сряда, 18.07.2012, 19:54:51 | Message # 6
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Интересува ме следното , може би не го написах правилно :) Понеже има дефицит при нарезните и дупчени дискове на 260mm и се оглеждам за такива ми дойде идея не е ли по-оферта да се сложат апарати от H23 на Ф20 + 282mm дискове ако стават на джанти от 15 цола нагоре.Та затова и пуснах темата да ви питам какво е дереджето със спирачките и разстоянието което остава като е по-голям диска и апарата.Най-добре е от H22 обаче там трябва и главините и става приказка която не искам да чета сега.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Сряда, 18.07.2012, 20:08:03
 
GarfiДата: Сряда, 18.07.2012, 20:30:01 | Message # 7
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Сатават. Взимаш дискове и апарати от четвърта генераци с двигател 2.3 и си запазваш и джантоците.
 
MkillaДата: Сряда, 18.07.2012, 20:58:37 | Message # 8
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Точно , най-вече заради джантите !! Мерси на отзовалите се :)

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
aλexandroДата: Четвъртък, 19.07.2012, 09:50:15 | Message # 9
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Mood protector-ите (тези ламарини които са зад диска) може да ти правят проблем, тъй като на H22/H23 са по-големи, т.е. оразмерени спрямо диска. Ако навиеш продавача да ти свали оригиналните - добре. Ако не ги вземеш ще трябва да изкривиш малко твоите, защото тези ламарини имат едно като ръб, което стърже в диска.

Моля те да минеш на спирачен стенд преди и след смяната на апаратите, за да видим най-накрая каква е разликата. Аз имам разпечатан протокола от стенда от последния ми технически преглед и сега глася едни неща за да видя дали ще има ефект. Определено задните спирачки на колата ми имат проблем. Какво съм и ще измеря ще го поствам в темата за спирачките да не флудим тази, но ако имаш възможност, моля да покажеш протокол от стенда за да видим как се подобрява спирачното усилие.




Редактирано от aλexandro - Четвъртък, 19.07.2012, 09:53:14
 
MkillaДата: Четвъртък, 19.07.2012, 10:32:13 | Message # 10
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Според мен нямат значение ламаринките след като се минава на по-голям диск ?

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
aλexandroДата: Четвъртък, 19.07.2012, 11:07:58 | Message # 11
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Ти си решаваш дали да ми вярваш. :)

 
MkillaДата: Четвъртък, 19.07.2012, 12:21:09 | Message # 12
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Е добре колега , обясни ми какъв точно ще е проблема след като са оразмерени спрямо диска а той ще е такъв какъвто трябва ? Сериозно , не схващам в момента :)

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
aλexandroДата: Четвъртък, 19.07.2012, 12:24:27 | Message # 13
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Явно не съм се изразил правилно. Твоите ламарини са оразмерени за 260 мм диск. Когато минеш на 280 мм радиуса се увеличава с 10 мм. Ламарината не е оразмерена. Пак пази диска, но на самата ламарина има едни като ръбове, които са направени да са около стария ти диск. А с новия, понеже вече е по-голям, те се падат зад него и леко се трие в диска. Скоро ще свалям предните дискове за изправяне и обещавам да снимам. Дано не забравя!

 
MkillaДата: Четвъртък, 19.07.2012, 12:28:08 | Message # 14
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Не , ти си го обяснил добре но аз не чета и не мога да схвана за кои ламаринки става въпрос...Да , виж това трябва да го измеря и да видя спрямо H23/H22 как стоят нещата , че не искам да гъна нищо принудително :)

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
nightfighterДата: Четвъртък, 19.07.2012, 12:45:58 | Message # 15
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
alexandro е прав,ако сложиш по голям диск ламаринените протектори ще се търкат в диска от вътрешната му страна.Тези ламарини се намират точно зад диска и са захванати за външната част на главината с 3-4 болтчета.Номер 23 на снимката,много трудно се свалят понеже трябва да махнеш главината преди това.



Защо ми се върти нещо в главата че в спирачките на Х22 и Х23 имаше някаква разлика, или съм в грешка?Парт номерата са:45251-SS0-000 за Ф20,и 45251-SS0-A00 за Х23/Х22 на дисковете,но все пак мисля че имаше нещо различно.Някой ако знае да каже.
Приложени файлове: 4316176.gif (66.6 Kb)


Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 19.07.2012, 12:58:48
 
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda