Въпрос за суперчарджър на двигател х22а2
|
|
Lordini | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 09:16:10 | Message # 76 |
 Paintballer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
| Ръчна -=- НИКОГА ( крещя ), коментар по темата само на живо, обичам цветно да го обяснявам .
п.с. Няма да спамя тук ще пусна нова тема, че имам доста въпроси, а съм толкова ограничен, че немога да ги формулирам и коректно за google търсачката ...
Продаден - SOLD Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS / Горд собственик - Proud owner Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
Редактирано от Lordini - Четвъртък, 14.11.2013, 11:15:29 |
|
| |
ggushterov | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 11:05:03 | Message # 77 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| ДОБРЕ,ЩЕ МИ КАЖЕШ КАТО СЕ ВИДИМ (и аз крещя)
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 13:42:11 | Message # 78 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Глухи ли сте та викате бе? (спокоен тон) Аз искам да повдигна въпроса за разхода с принудително пълнене.Намалява или се увиличава?Моите аргументи са следните.От една страна би трябвало да намалява,защото в цилиндъра има повече кислород,съответно по-мощна експлозия и повече мощност за едно и също количество бензин.От друга страна пък компютъра отчита бедна смес и пуска повече бензин за да я нормализира.Би трябвало да има някаква златна среда.Важен фактор е и натискането на педала,понеже като имаш принудително пълнене ти харесва ускорението и звука и настъпваш повече.Според мен,ако стила ти на каране не се промени с компресор,разхода ти ще падне.
|
|
| |
murdera | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 15:13:28 | Message # 79 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Аз не вярвам да ти падне разхода-с фабричното ЕКУ при леко даване на газ-работи на 16-17:1 смеси.. тоя компресор ще прави някакъв смешен надув на нисктие(0.1-0.2бар) но според мен ако е правилно мапната колата-смесите ти ще са доооста по-богати от тези на заводското ЕКУ....
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 19:40:21 | Message # 80 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ще изразя и аз мнение.Разхода ти ще се повиши Според мен ще трябва да сложиш по-големи дюзи и да се пипне ЕКУ-то.Не съм съгласен,че заводските настройки ще ти компенсират сместа.Quote pikaso906 (  ) От една страна би трябвало да намалява,защото в цилиндъра има повече кислород Как ще стане този номер?Като треснеш повече кислород,сместа ти ще стане бедна,нали някой трябва да я компенсира за да не стопиш буталата?ЕКУ-то няма да смогне...то ще компенсира да речем един спортен филтър с добър интейк но компресор.....та няма как колата ти да стане икономична и всичко ще зависи от тежестта върху педала на газта Идеята на повечето въздух е да изгориш и повече гориво за да получиш и повече мощ,ти ще вдигаш ли коне или не?С нитрото е същото,защо според теб се добавят допълнително дюзи?Е те не пръскат вода а гориво и това само ти подсказва,че и разхода ще е нагоре. пп.Както се казва,не може и х"я до края и душата в рая. мое си мнение
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Age | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 19:50:34 | Message # 81 |
 H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| По-горе един от колегите повдигна въпроса за разреждане на двигателя и аз мисля че с право. Другото нещо, повече въздух ще постъпва в цилиндрите това добре обаче ще трябва и гориво още.... по-големи инжекторчета, горивен регулатор хубав и мапване иначе няма как да стане. С принципа на работа на компресора съм наясно обаче може ли някой да ме светне как му се регулира надува че ей това ми е интерсно да разбера.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 19:57:56 | Message # 82 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote Age (  ) С принципа на работа на компресора съм наясно обаче може ли някой да ме светне как му се регулира надува че ей това ми е интерсно да разбера. Има вграден байпасен клапан пп.при проекта на колегата ще трябва да си сложи клапан по системата ама пак зависи от ролката
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 14.11.2013, 20:26:32 |
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 20:19:50 | Message # 83 |
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Според мен ще компенсира до определен момент и от там нататаък се оправяш (ремап, инжектори, помпи, регулатор и каквото друго там може да е необходимо) . Това компенсиране ще доведе до увеличаване на количеството бензин, което се впръсква в горивната камера, което познай дали няма да се отрази на разхода Изобщо си мисля (без да искам да те обидя по никакъв начин) е, че ако те тревожи разхода на гориво не трябва да се занимаваш с тунинг, защото този разход ще върви само и единствено нагоре.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 20:28:06 | Message # 84 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Е то няма как да постигне 40%повече мощност само с един компресор.Единственото което може да стане само с него е да стопи буталата
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:20:19 | Message # 85 |
 Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Разхода не би трябвало да се повиши много защото все пак се дига КПД-то на двигателя и за сьщтата мощност която е имал стоковия двигател , новия двигател ще я постига с по малко отворен дросел и сьответно по кьси инжекторни времена. РАзхода ще се дигне основно от по агресивното каране но кара ли я по сьщия начин както до сега няма да има фрапираща разлика. РАсьждавам теоретично изхождайки от принципа на работа на двигателя.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:24:38 | Message # 86 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Аз разсъждавам като Момчи.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:38:37 | Message # 87 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Без да се обиждате,и двамата пишете глупости. Помислете,какво искате да направите и какво е нужно за това.Това ще да е единствения силов тунинг в света,който е станал по-икономичен Ако искаш леко повишаване на конете,то струва ли си за 15кс. всичкото набутване?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 14.11.2013, 21:40:28 |
|
| |
murdera | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:41:07 | Message # 88 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| В момента в който колата излезе от амтосф. режим-ще има много повече въздух и за да не обеднее зверси сместа-трябва да се добави допълнително гориво....т.е няма как да харчи толкова или по-малко(като в амтосф. режим) в режим с принудително пълнене...
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:45:05 | Message # 89 |
 Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Анализирай теоретично процесите Жорка:) Комресора ще дигне вьртящия момент и от тука ще се гарантира че за сьщата мощност ще се постига с по малко товарене на двигателя. Неказвам че ще е по икономичен но и да дигне разхода ще е малко.
В крайна сметка това не е толкова важно. Важното е как да се направи а резултатите ще ги каже Пикасо
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Четвъртък, 14.11.2013, 21:47:04 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:49:43 | Message # 90 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote mom4i74 (  ) но и да дигне разхода ще е малко. Това само ако поддържа един режим аз така и не разбрах,кво точно иска да постигне колегата.Един път иска да да вдига едни яки проценти а в същото време го тревожи разхода и иска да кара със стандартно оборудване на всичко останало.Е това няма как да стане и ако постигне твоята теория ,ще са пари на вятъра.В думите на Дани имаше много истина.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |