Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Въпрос за суперчарджър на двигател х22а2
LordiniДата: Четвъртък, 14.11.2013, 09:16:10 | Message # 76
Paintballer

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
Ръчна -=- НИКОГА ( крещя ), коментар по темата само на живо, обичам цветно да го обяснявам ;) .

п.с. Няма да спамя тук ще пусна нова тема, че имам доста въпроси, а съм толкова ограничен, че немога да ги формулирам и коректно за google търсачката ...


Продаден - SOLD
Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS /
Горд собственик - Proud owner
Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /


Редактирано от Lordini - Четвъртък, 14.11.2013, 11:15:29
 
ggushterovДата: Четвъртък, 14.11.2013, 11:05:03 | Message # 77
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
ДОБРЕ,ЩЕ МИ КАЖЕШ КАТО СЕ ВИДИМ (и аз крещя)  laugh
 
pikaso906Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 13:42:11 | Message # 78
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Глухи ли сте та викате бе? (спокоен тон) Аз искам да повдигна въпроса за разхода с принудително пълнене.Намалява или се увиличава?Моите аргументи са следните.От една страна би трябвало да намалява,защото в цилиндъра има повече кислород,съответно по-мощна експлозия и повече мощност за едно и също количество бензин.От друга страна пък компютъра отчита бедна смес и пуска повече бензин за да я нормализира.Би трябвало да има някаква златна среда.Важен фактор е и натискането на педала,понеже като имаш принудително пълнене ти харесва ускорението и звука и настъпваш повече.Според мен,ако стила ти на каране не се промени с компресор,разхода ти ще падне.

 
murderaДата: Четвъртък, 14.11.2013, 15:13:28 | Message # 79
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
Аз не вярвам да ти падне разхода-с фабричното ЕКУ при леко даване на газ-работи на 16-17:1 смеси.. тоя компресор ще прави някакъв смешен надув на нисктие(0.1-0.2бар) но според мен ако е правилно мапната колата-смесите ти ще са доооста по-богати от тези на заводското ЕКУ....
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 14.11.2013, 19:40:21 | Message # 80
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Ще изразя и аз мнение.Разхода ти ще се повиши  ;) Според мен ще трябва да сложиш по-големи дюзи и да се пипне ЕКУ-то.Не съм съгласен,че заводските настройки ще ти компенсират сместа.
Quote pikaso906 ()
От една страна би трябвало да намалява,защото в цилиндъра има повече кислород
Как ще стане този номер?Като треснеш повече кислород,сместа ти ще стане бедна,нали някой трябва да я компенсира за да не стопиш буталата?ЕКУ-то няма да смогне...то ще компенсира да речем един спортен филтър с добър интейк но компресор.....та няма как колата ти да стане икономична и всичко ще зависи от тежестта върху педала на газта  :D Идеята на повечето въздух е да изгориш и повече гориво за да получиш и повече мощ,ти ще вдигаш ли коне или не?С нитрото е същото,защо според теб се добавят допълнително дюзи?Е те не пръскат вода а гориво и това само ти подсказва,че и разхода ще е нагоре.
пп.Както се казва,не може и х"я до края и душата в рая.
мое си мнение ;)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
AgeДата: Четвъртък, 14.11.2013, 19:50:34 | Message # 81
H22 Team

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
По-горе един от колегите повдигна въпроса за разреждане на двигателя и аз мисля че с право. Другото нещо, повече въздух ще постъпва в цилиндрите това добре обаче ще трябва и гориво още.... по-големи инжекторчета, горивен регулатор хубав и мапване иначе няма как да стане. С принципа на работа на компресора съм наясно обаче може ли някой да ме светне как му се регулира надува че ей това ми е интерсно да разбера.
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 14.11.2013, 19:57:56 | Message # 82
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote Age ()
С принципа на работа на компресора съм наясно обаче може ли някой да ме светне как му се регулира надува че ей това ми е интерсно да разбера.
Има вграден байпасен клапан
пп.при проекта на колегата ще  трябва да си сложи клапан по системата ама пак зависи от ролката


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 14.11.2013, 20:26:32
 
NSBOPДата: Четвъртък, 14.11.2013, 20:19:50 | Message # 83
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Според мен ще компенсира до определен момент и от там нататаък се оправяш (ремап, инжектори, помпи, регулатор и каквото друго там може да е необходимо) .
Това компенсиране ще доведе до увеличаване на количеството бензин, което се впръсква в горивната камера, което познай дали няма да се отрази на разхода :)
Изобщо си мисля (без да искам да те обидя по никакъв начин) е, че ако те тревожи разхода на гориво не трябва да се занимаваш с тунинг, защото този разход ще върви само и единствено нагоре.


 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 14.11.2013, 20:28:06 | Message # 84
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Е то няма как да постигне 40%повече мощност само с един компресор.Единственото което може да стане само с него е да стопи буталата :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
mom4i74Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:20:19 | Message # 85
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Разхода не би трябвало да се повиши много защото все пак се дига КПД-то на двигателя и за сьщтата мощност която е имал стоковия двигател , новия двигател ще я постига с по малко отворен дросел и сьответно по кьси инжекторни времена.
РАзхода ще се дигне основно от по агресивното каране но кара ли я по сьщия начин както до сега няма да има фрапираща разлика. РАсьждавам теоретично изхождайки от принципа на работа на двигателя.


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
pikaso906Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:24:38 | Message # 86
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Аз разсъждавам като Момчи.

 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:38:37 | Message # 87
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Без да се обиждате,и двамата пишете глупости.
Помислете,какво искате да направите и какво е нужно за това.Това ще да е единствения силов тунинг в света,който е станал по-икономичен :D
Ако искаш леко повишаване на конете,то струва ли си за 15кс. всичкото набутване?


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 14.11.2013, 21:40:28
 
murderaДата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:41:07 | Message # 88
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
В момента в който колата излезе от амтосф. режим-ще има много повече въздух и за да не обеднее зверси сместа-трябва да се добави допълнително гориво....т.е няма как да харчи толкова или по-малко(като в амтосф. режим) в режим с принудително пълнене...
 
mom4i74Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:45:05 | Message # 89
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Анализирай теоретично процесите Жорка:) Комресора ще дигне вьртящия момент и от тука ще се гарантира че за сьщата мощност ще се постига с по малко товарене на двигателя. Неказвам че ще е по икономичен но и да дигне разхода ще е малко.

В крайна сметка това не е толкова важно. Важното е как да се направи а резултатите ще ги каже Пикасо :)


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Четвъртък, 14.11.2013, 21:47:04
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:49:43 | Message # 90
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote mom4i74 ()
но и да дигне разхода ще е малко.
Това само ако поддържа  един режим ;) аз така и не разбрах,кво точно иска да постигне колегата.Един път иска да да вдига едни яки проценти а в същото време го тревожи разхода и иска да кара със стандартно оборудване на всичко останало.Е това няма как да стане и ако постигне твоята теория ,ще са пари на вятъра.В думите на Дани имаше много истина.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda