Въпрос за суперчарджър на двигател х22а2
|
|
pikaso906 | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 22:01:03 | Message # 91 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Беше ми само любопитно.Според постигнатия резултат ще реша какво и дали да сменям.
|
|
| |
NightRider | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 22:06:48 | Message # 92 |
 Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Значи , чета си аз чета и мисля ,че ти трябва нова помпа с по висок дебит (Валбро) ,нови инжектори ,да речем от супра ,естествено ,че тогава разхода ти ще замине на горе Аз ще говоря утре с моя майстор по скайпа и той ще ми обясни всичко щото е вътре в нещата . А между другото може да запазиш разахода а и да го намалиш ако сгъстиш колата и и сложиш рошави валове след като си пипнеш малко таблиците и и сложиш чип .СОБСТВЕН ОПИТ
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 22:15:46 | Message # 93 |
 just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote Age (  ) С принципа на работа на компресора съм наясно обаче може ли някой да ме светне как му се регулира надува че ей това ми е интерсно да разбера. Принципно на компресора се слага такава шайба, с която да го въртиш до дадени обороти и от там той да не може да превиши дадено налягане. Компресорите имат графики на които ясно се вижда при какви обороти какво налягане правят. Теоретично ако предавателното число е 1 (оборот на коляновия вал) към 2 (оборота на компресора) то при една Ф20ка, компресора ще се върти до макс. 13000 оборота/мин. Сами се сещате, че налягането ще расте успоредно с нарастването на оборотите и както каза murdera, в ниските обороти ще е много ниско. Но то това е хубавото на компресора, че се усеща като атмосверна кола и в същото време и 0,2 бара са си налягане повече от 0 бара. Компресора който е взел pikaso906, е хубав и с това, че има електромагнитна шайба и компресора може да работи само и единствено при отворен дросел. Иначе казано, при пуснат педал на газта няма налягане и първо, запазва се енерцията на двигателя. Второ, няма нужда от разтоварващ клапан или поне така си мисля
Quote pikaso906 (  ) Аз разсъждавам като Момчи Разсъждаваш така, защото така ти се иска май? Аз повече от година размишлявам за такъв ъпгрейд и както виждате в предните страници съм събирал някакви снимки, за да видя как са го правили другите. Ако някога го направя това, то горивото което ще използвам е газ, защото мога сам да си настройвам компютъра.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 22:23:23 | Message # 94 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote Garfi (  ) Второ, няма нужда от разтоварващ клапан или поне така си мисля Да,както казах по-рано,завиши от шайбата...ама там вече трябва да се смята Quote Garfi (  ) че има електромагнитна шайба и компресора може да работи само и единствено при отворен дросел. за това си мислих,че е най добре с прекъсвач на рейката ама по-запознатите да кажат пак....
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 22:24:34 | Message # 95 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Никой май не зачекна въпроса с маслото на компресора....хубаво ще е май да се смени на втора ръка компресор,че не му се знаят километрите.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 22:27:58 | Message # 96 |
 just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Казват, че маслото е доживотно но пък е хубаво да се смени. Все пак са едни 200мл. в ибей има. За електромагнитната шайба варианти има, може и от TPS-а да се вземе сигнал, и от някой инжектор, делко и тн. Най-простото е да се сложи едно ключе на педала на газта.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 22:33:16 | Message # 97 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Мерцедеса има точно такъв ключ на газта,аз съм с такъв на моя прелюд...утре ще снимам.Само дето ползвам електроника от горивен жигльор вързан към бобината че искам да ми е отворен клапана под 1200 оборота и да затваря при всяко пускане на газта ...докато сменям предавки например или пускам надолу по баир на скорост
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 14.11.2013, 22:33:51 |
|
| |
pikaso906 | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 22:36:20 | Message # 98 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| По мерцедес форума прочетох,че ставало и диференциално масло.
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 22:37:48 | Message # 99 |
 just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote pikaso906 (  ) По мерцедес форума прочетох,че ставало и диференциално масло.
Дай да го купувам тоя компресор докато е още читав
|
|
| |
NightRider | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 22:38:19 | Message # 100 |
 Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH Мерцедеса има точно такъв ключ на газта,аз съм с такъв на моя прелюд...утре ще снимам.Само дето ползвам електроника от горивен жигльор вързан към бобината че искам да ми е отворен клапана под 1200 оборота и да затваря при всяко пускане на газта ...докато сменям предавки например или пускам надолу по баир на скорост
Малко офтопик Ако не знам ко караш ша си мисля че караш най малкото макларън така звучиш професионално
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 22:38:39 | Message # 101 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Е те по форумите има всекви разбиратели има си спец.масло за компресора...за 160 000км
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 15.11.2013, 00:35:03 | Message # 102 |
 CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Стискаме палци билда да кърти мивки! Следя темата с голямо любопитство. Иначе аз на митове за по-нисък разход не вярвам. Дори да оставим настрана всякакви теоретични постановки, когато колата ти върви повече е нормално и да даваш повече газ (малко или много).
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 15.11.2013, 16:02:42 | Message # 103 |
 4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| За мен най-удачния вариянт,при така подбрания компресор е: Х23 блок + Х22 глава + постояно зацепен компресор с по-високо предавателно число и разтоварващ клапан на 0,5-0,6 атмосфери. Ако аз започна такъв проект,бих постъпил по този начин,блокове от Х23 има доста и то на достъпна цена.Типа компресор е предназначен основно да работи в ниските обороти,и при разреждането, и по-големия работен обем на двигателя което се получава с блока от Х23 и главата от Х22 мисля че ще се получи една надеждна и удачна комбинация. Няма как при вдигане на мощността да направиш икономия на гориво,даже при теб ще се наложи да караш с по-богата смес,от оптималното,за да се избягнат детонации- значи още разход на бензин. ЕКУ ще компенсира,ако имаш малко надналягане,за по сериозно ще трябват настройки.
Редактирано от nightfighter - Петък, 15.11.2013, 16:18:15 |
|
| |
pikaso906 | Дата: Петък, 15.11.2013, 16:20:02 | Message # 104 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Уговорих час с Чавдар за Понеделник.За бърза консултация.
|
|
| |
|