Странна( СМЕШНА )повреда в спирачната система
|
|
mom4i74 | Дата: Неделя, 21.10.2012, 02:33:57 | Message # 106 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Принципно рьждата по диска пада много лесно и бьрзо още при пьрвите спирания така че не е виновен диска. Аномалия е как е станало да се полепят тия полепи по диска. Може би некачествена накладка и смола от нея се е наслоила на диска и след е като загряла от триенето се е изпекла а феродото я е полирал и за това е станал толкова здрав тоя слой и феродото не го е свалило от диска. Като гледам накладката предполагам че тоя слой от полепи е бил точно кьм вьншнияя край диска защото точно там са следите на накладката че е трила в диска и е логично защото вьншната част на диска става най висока заради анормалните полепи. За това така и се е износила . Тя е и гряла тая накладка заради по малката контактна повьрхност с диска. Бат Сашо дали помниш каква марка е била старата накладка за да знам да бягам от тая марка?
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
eldesa | Дата: Неделя, 21.10.2012, 10:05:51 | Message # 107 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| марката е добра не е виновна тя е "ЛУКАС".Както забелязвате накладката е износена неправилно.Най много към външната(Периферия) страна на диска , а отдолу е почти нова.Когато е свалях ми направи впечетление че стой накриво за Това прекарах ръка и го завъртях ама не усетих никаква грапавина по него. .Тогава се заех с апарата и раздвижих (със доста мъка почти се бях отказал) основното бутало което натиска нея.Другите за външната си работеше и тя бе износена нормално.След като ги обслужих и смазах си сглобих апарата със новите накладки а те са ТРВ ЛУКАС . Като е гледам тази накладка и знам че апарата е бил клеясал и не е работил както трябва си мисля така : работила е само с външния край на накладката (поради проблема с апарата) и е трупала прахта само в долния където не е опирала ,като от топлината на диска (все пак външната е работила поне малко и диска е загрявал) се е спичала а когато се е натрупала достатъчно задната част на накладката е полирала слоя,и наи вероятно тъй като се е търкало феродо във феродо изностването е по малко отколкото м/у феродо и желязо и се е получавало по голям и по голям наклон на накладката а съответно се е променял и процепа м/у наклдката и диска която пак се е запълвала с феродов прах ,който се е опичал и полирал поради слабия натиск на буталото което е клеясало. С поставянето на новите накладки и оправянето на апарата новата накладка започва да сваля натрупаното феродо и да го лепи в другата част където накладката сега не е допирала поради натрупания и създаден феродов слой от старата накладка в другата част на диска и го е спекла и полирала. За това според мен се е получил равномерен слой по целия диск с размер широчината на накладката.Като се е изравнил стария и новия слой накладката е започнала да сваля феродото от диска и от накладката равномерно и поради изстаняването му от към диска е дошло време да се спука и отлепи парченце от него.Тогава се е появил звука (тъй като апарата е изправен и накладката е следяла релефа на диска които е имал вече резка от падналото парче феродо). Сега си задавам вече въпроса ; Дали се е получило от клеясал апарат накладката да застане на криво или има вероятност феродо да се е налепило както е казал nightfighter но от тази преди нея и не са забелязали като мен натрупания слой на диска по логично обяснение надали ще има но ако някой има нека да го сподели защото и получилото се не вярвам да се повтори
Редактирано от eldesa - Неделя, 21.10.2012, 10:34:36 |
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 21.10.2012, 11:17:41 | Message # 108 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Момчи , замисли се защо не е спирал добре пак.От накладката ли е или от диска ?! Като е бил с налепи самият диск , каквато и накладка да е сложил пак е щял да спира така както обяснява.При изчистен или нов диск го няма всичко това.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 21.10.2012, 11:20:00 |
|
| |
|
mom4i74 | Дата: Неделя, 21.10.2012, 13:42:18 | Message # 110 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Изчисти ли добре супорта на апрата кьдето лагерува накладката? Сьщо така и новите накладки имат понякога имат по дебел слой боя който и пречи да се движи свободно и е добре да се почисти с шкурка в местата дето е контактна с супорта. По миналата седмица като сменях мойте предини накладки ми направи впечетление че не се движеше свободно накладката и с отверка изтьргах повьрхностите и новата накаладка вече се движеше свободно. Смазах и сьс медна грес вьпросните легла на супорта . Сега след тая тема вече винаги ще проверявам дисковете за полепи като твоя при смяна на накладки:)
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Неделя, 21.10.2012, 13:44:31 |
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 21.10.2012, 14:34:16 | Message # 111 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| И в крайна сметка верният отговор на въпроса на бат Сашо е диск Чакам изказване от VIPER-CH :)) P.S Според мен още с по-предните ти накладки си имал проблем с налепи по диска заради спирачният ти апарат , сменил си тези които сега ни ги показваш и те са се изтрили на криво а не че са били лоши и ето ти проблема.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 21.10.2012, 14:39:34 |
|
| |
|
Mkilla | Дата: Неделя, 21.10.2012, 17:36:47 | Message # 113 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Извинявай елдеса ама съм в опозиция защото след всичко което изписахме и се разбра какво си правил и какъв е бил проблема не мисля , че накладката може да бъде виновна.Сам си написал , че си бил с : 1.Блокирал апарат от което следва 2.Кофти спиране , криво стържене по диска , неравномерно износване на накладките 3.Там където има минимално триене се натрупват боклуци и ръжди които спичат 4.Раздвижваш апарата , слагаш нова накладка която се изтърква на криво защото диска е проблемен от всичките тези налепи.Ти не го проверяваш и слагаш тези накладки които си снимал.Те може да са перфектни като марка , идеални като феродо но се трият на криво заради диска 5.Изчистваш диска с пилата , слагаш новото феродо и вече нямаш проблеми.Не виждам с какво феродото е виновно за това че за 3ти път ще го напиша а именно диска си го стъргал с пилата за да махнеш боклуците от него.И феродо Tarox да сложиш пак ще е същата работа с клеясал диск
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 21.10.2012, 17:39:17 |
|
| |
eldesa | Дата: Неделя, 21.10.2012, 17:49:47 | Message # 114 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| "Раздвижваш апарата , слагаш нова накладкакоято се изтърква на кривозащотодиска е проблемен от всичките тези налепи.Ти не го проверяваш и слагаш тези накладки които си снимал." зеленото е вярно червеното не Нещо не си разбрал.Сегашните накладки които са и в момента на колата са правилно износени и от двете страни защото апарата работи перфектно.Тази на снимката е свалената преди 1 година от мен и са сложени най вероятно в Швеицария но това е вече без значение
Редактирано от eldesa - Неделя, 21.10.2012, 20:25:22 |
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 21.10.2012, 18:37:45 | Message # 115 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Ако съм разбрал правилно си имал 2 смени на накладки според писаното от теб и ако съм прочел добре това ти е 2ра смяна т.е червеният ред и той е верен.И поне за мен излиза , че сегашните ти накладки са в това състояние и пускаш въпроса тук.Ето какво си написал в началото на темата : -Какво съм правил по спирачката преди 1 година: Смених накладките,раздвижих всички спирачни апарати и ги преведох в пълна изправност както и ръчната спирачка която също е пълна изправност. При обслужването тогава на задна лява спирачка установих че: 1спирачния апарат не работеше добре (за това го раздвижих и смазах) 2 вътрешната накладка е износена накриво Гледам внимателно да следя темата не естествено заради 20те лева а заради самият случай , че ми е доста интересен.Според това което си написал това ти е 2ра смяна т.е първата преди 1 година и 2рата сега след което си решил да напишеш какво ти е било смешно в цялата ситуация.Ебати темата 10 страници :D :D :D Ако искаш , готов съм да направим и тест когато дойде време да си сменя задните дискове за да не стане фал с тези че са ОЕМ-ски все още.Ако запазиш задните ти накладки от снимката , бих ги сложил на моят автомобил и на 99.9% съм сигурен , че няма да има прескачане но ще има леко занасяне при спиране заради площта на триене при единият и другият диск.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 21.10.2012, 18:53:13 |
|
| |
|
VIPER-CH | Дата: Неделя, 21.10.2012, 22:12:20 | Message # 117 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) Чакам изказване от VIPER-CH :)) На грешен път сте със
Quote (eldesa) Все пак истината се ражда в спора спора Спорите за доста вероятности а неизвесните са доста.Така като чета а и като гледам състоянието на кривата накладка си мисля за доста варианти но не и за диск!!!Моите задни спирачки са на 1/3 останало феродо а изглеждат като нови в сравнение с кривата от фотото-стара,спекла,ръждясала.Представям си как е блокирал апарата.Никой не може да каже какво е станало,кога е сложена,в какво състояние,къде е карана...в алпите може би .Представете си следното,отчупило се е точно това парче от феродото което липсва и сякаш накладката е износена неравномерно което на пръв поглед си е точно така.Сега вече станаха още варианти за решаване Ако диска е виновен-крив за износената неравномерно накладка ,то видимо ще си личи още при монтажа-ебати вълнообразния диск ще е как да е,стана хубава тема и мисля,че с още спорове няма да се разреши загадката. Живи и здрави
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 21.10.2012, 22:33:58 | Message # 118 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Работата отива кьм хвьрляне на боб:) хаха извинявам се че спамя ама малко и да се посмеем:)
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 21.10.2012, 22:50:25 | Message # 119 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Момчи , не боб а манджа с грозде стана.Аз си държа на моето си мнение , VIPER-CH на неговото си обаче не съм съгласен с тези предположения.Снимките ясно показват , че не е счупено нищо а е изтъркано криво според мен.Защо тогава eldesa ще минава с пила по диска като не е диск ? Да си беше оставил спечените боклуци и да спира с новите накладки подобно на ABS всеки път Но нямаше как да е по-различно ако не беше минал няколко ръце да паднат боклуците от диска.eldesa , така ми се стори от всичко написано а именно , че сега си тръгнал да ги сменяш и си видял за какво става въпрос.Както и да е , не е важно това.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 21.10.2012, 22:57:08 | Message # 120 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) че не е счупено нищо а е изтъркано криво според мен ама според теб не допускаш ли,че като се е отчупило може да е останало на мястото си дълго време?А застанало накриво и търкало и гряло километри без да се усети?Не вярвам в нито една история но ти ги пиша да се спреш малко,че кви пили,кви шкурки...взех да се смея сам.Имаш ли идея на какво ще прилича диска ако така е износена накладката?Каза,че новата се износва равномерно..... Пък да снима и диска Мога само да дам придположения,както и вие като не е на вашата кола
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |