Хрущене на двигателя горе от страната на делкото.
|
|
Mkilla | Дата: Понеделник, 27.05.2013, 23:00:21 | Message # 61 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Абе майстор ли е , не го хвали :))))
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
dpavlovq | Дата: Понеделник, 27.05.2013, 23:19:55 | Message # 62 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
| Желая успех при оправянето на проблемите! Отделно извода от всичко това е, да се знае откъде идва самия мотор, кой го е карал, как го е карал и как е поддържан(знам, че това граничи с невъзможното)...един мотор 200 коня в спортно купе, на 15-20 години, колкото и от качествени материали да е направен и колкото и хитро да е устроен, не може да е вечен и не може да се вярва в неговата работоспособност при покупка, мотора трябва да се чуе, да се види, още повече, че спортните коли се карат по-агресивно, двигателите се похабяват по-бързо, а риска винаги съществува, но той трябва да се ограничи. Дано да се окаже някакъв лесен лесен и евтин ремонт.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Събота, 01.06.2013, 19:28:42 | Message # 63 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Чичото ,майстор както и лелята на Пикасо се оказаха мои близки приятели Вчера пьтьом минах да ги видя и иска да му отворя капака на Прелюда за да види един вакум и като питах защо , ми стана ясно че Прелюда на Пикасо е бил при него хахахах колко е мальк света
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Събота, 01.06.2013, 19:29:54 |
|
| |
pikaso906 | Дата: Събота, 01.06.2013, 19:48:35 | Message # 64 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Ха,ха,наистина Аз почти приключих с обезмасляването,че влезе масло в цилиндрите и не пали,а нямам и много време да го оправя та днеска обезмаслявам като луд.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 01.06.2013, 20:25:25 | Message # 65 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Тук що секна инфото?Пикасо,що не казваш кво стаа?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Събота, 01.06.2013, 20:40:51 | Message # 66 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Да бе, и аз не мога да разбера нищо!
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Събота, 01.06.2013, 21:20:38 | Message # 67 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| За сега развитие няма,Навлезе масло в цилиндрите и не може да запали,като обезмасля и запаля (което ще стане утре) ще си уговоря среща с Чавдар.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 01.06.2013, 22:04:58 | Message # 68 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Как така ,,навлезе" това масло в цилиндрите? Гумички,сегменти или...., какво да обезмаслиш,цилиндрите ли?Въобще не ми стана ясно какво смяташ да правиш и какво точно е станало.Сигурен ли си, че сте зацепили ангренажния ремък правилно?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 02.06.2013, 03:11:00 | Message # 69 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Масло може да влезе ако се е скапала гарнитурата на капака и си развил свещите.Ако е гарнитура на главата което е почти невъзможно,какво ще обезмасляваш?И как изобщо ще обезмасляваш???Достатъчно е да продухаш цилиндрите без свещи на стартер. И аз не знам кво стаа
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Неделя, 02.06.2013, 11:18:45 | Message # 70 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Това правя.Не затегнах капака на клапаните и то влезе.2 са сухи,остават още 2.
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Понеделник, 03.06.2013, 22:12:09 | Message # 71 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Утре ще говоря с едно момче с репатрак и ще си уговоря среща с Чавдар да я оправи,после отивам да ми свържат кабелите и си свиркам.Омръзна ми всеки ден след работа да се погребвам под капака.Днес след като всичко беше сухо,има искра на всяка свещ и всеки кабел не пожела да се опита да запали.Сипах дори по 1 капачка бензин във всеки цилиндър.Нищо.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 03.06.2013, 22:23:55 | Message # 72 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| То отвън може и да дава искра но вътре дали?Няма нищо общо с искрата отвън и вътре когато е под налягане.Провери си бобината и налягането на горивото в рейла!!!
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 03.06.2013, 22:25:27 | Message # 73 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Обади му се по телефона. Аз му споменах за теб предният път като ходих.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 03.06.2013, 22:25:53 | Message # 74 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| pikaso906, Имаш уникални шанс да си прецакаш я бубина, я комутатор по начина по който пробваш за искра.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 03.06.2013, 22:37:39 | Message # 75 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Стига си се мъчил!Карай я в сервиза да ти я оправят.Когато нещата се закучат,без достатъчно опит не можеш да се оправиш сам,а докато се учиш, е много вероятно да повредиш и нещо друго. Много лош късмет изкара с този двигател,дано в сервиза бързо и лесно да се разрешат проблемите. Успех!
|
|
| |