Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
От климатик към климатроник
mom4i74Дата: Вторник, 17.06.2014, 21:20:50 | Message # 46
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Подкарах климатроника с управление от 5-та и аир микс мотор от 4-та и силов транзистор от 4-та.

Понеже нямах буксата от транзистора си играх докато уцеля правилния начин на свьрзване. Ето снимка как се  нареждат буксите на тоя транзистор. Добре че не го изгорих докато пробвам.

()
()

Приложени файлове: 7709206.jpg (149.9 Kb) · 2895593.jpg (180.2 Kb)


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
nightfighterДата: Сряда, 18.06.2014, 11:21:02 | Message # 47
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Браво Момчи! Радвам се, че си се справил :)

п.с. Не прекалявай с тестовете,преди транзистора да е монтиран на мястото му!Вентилатора на колата го охлажда,а така като е отвън няма какво да го обдухва!


Редактирано от nightfighter - Сряда, 18.06.2014, 11:23:55
 
rebo_civicДата: Събота, 15.08.2015, 18:56:13 | Message # 48
Сандан (3)

Град/Държава: Montana/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 59
Статус: Офлайн
Здравейте момчета! Доста добра тема и ми харесва, колко подробно е описано всичко. От доста време не сте я допълвали с информация, а мен ме интересува до къде я докарахте. За 1 година предполагам сте тествали климатроника? Какви са ви впечатленията и излязоха ли нови проблеми след това или сичко е ток и жица?

Поздрави за темата, мисля да я ползвам в същата насока ;)
 
batkosioДата: Събота, 15.08.2015, 21:23:26 | Message # 49
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
Аз моя го тествам вече 8 години и съм доволен.

 
eDanielДата: Неделя, 16.08.2015, 20:58:56 | Message # 50
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Има няколко човека поне с климатроници вече :)


プレリュード 夢のカ
 
nightfighterДата: Петък, 30.09.2016, 21:15:46 | Message # 51
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Да, явно за пореден път съм оставил започната от мен тема без да бъде завършена :) Съвсем случайно попаднах на линк , който води към тази тема, която някои колеги са намерили за интересна.
Съжалявам, явно навремето съм искал да допълня темата с някои аспекти от монтажа на климатроника в колата, примерно като детайли при монтажа на вътрешния температурен сензор, сензора за външна температура, сензора за слънце и т.н. ,но нещо се е случило започнал съм друг проект, или с нещо друго съм бил ангажиран и не съм го направил.Сега вече е прекалено късно, все пак са минали над две години от завършването на проекта и дори да е имало някои интересни детайли, които да съм искал да споделя с вас вече не ги помня ,а и не пазя някакви други снимки.От друга страна Момчил, който също доста допринесе за да стане темата по-пълна, със схеми и моменти от монтажа на климатроника в 5 генерация, за съжаление вече не е на "Прелюдова вълна" и надали въпроса го вълнува все още .

Все пак за да има темата някакъв по-завършен вид, мога да ви кажа че моя  проект е отдавна изцяло завършен, аз лично съм много доволен от постигнатия резултат и климатроника работи, така както работи оригиналния фабричен JDM климатроник.
През изминалото време имах някои проблеми с компресора на климатика( наложи се замяната му) , с някои уплътнения (О-пръстени) и в момента системата ми не е заредена с фреон, но това са по-скоро "климатични" :) , ако мога така да ги нарека, проблеми , които са сравнително травиални и нямат общо със същността на темата "От климатик към климатроник"
Радвам съм че сте намерили темата ми за интересна, още когато започнах да я пиша целта ми беше да обърна внимание на някои аспекти от монтажа на климатроника, които аз съм направил по по-различен начин. Мисля че в крайна сметка това съм го направил! За интерисуващите се от въпроса полезна информация,могат да намерят и в темите на batkosio, чийто съвети винаги високо съм ценил и са ми били много полезни и в редица международни форуми в които тази тема е била многократно предъвквана. Тъй като вече няма какво повече да кажа:

Нека това да бъде като завършек на започнатата от мен тема, която естествено остава отворена за полезна информация и допълнения от всички колеги.


Редактирано от nightfighter - Петък, 30.09.2016, 21:45:41
 
eDanielДата: Петък, 30.09.2016, 22:40:10 | Message # 52
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Много хубава тема е това :) Полезна!


プレリュード 夢のカ
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda