Колектор за F20-ка
|
|
djoni | Дата: Вторник, 28.02.2012, 20:34:50 | Message # 46 |
Нидан (2)
Град/Държава: Razgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
| Не добре се държи и във високите
|
|
| |
rollin | Дата: Вторник, 28.02.2012, 20:42:38 | Message # 47 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Няма как да стане мудна във високите с по голям и по хубав колектор
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 28.02.2012, 20:47:37 | Message # 48 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| djoni, тръбата след колектора пипал ли си или си е стоковата?
|
|
| |
djoni | Дата: Вторник, 28.02.2012, 20:53:04 | Message # 49 |
Нидан (2)
Град/Държава: Razgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
| За коя тръба питаш,на самия колектор или за генерацията след колектора?
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 28.02.2012, 21:06:04 | Message # 50 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Да, за генерацията питам, не съм се изразил правилно.
|
|
| |
djoni | Дата: Вторник, 28.02.2012, 21:19:36 | Message # 51 |
Нидан (2)
Град/Държава: Razgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
| Генерацията е стоковата на 50мм. без катализатор,също така съм махнал оригиналната мека връзка на колектора,защото беше с вътрешен диаметър 40мм.исъм сложил нова на 50мм.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 28.02.2012, 21:21:41 | Message # 52 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| 50мм???Това Ф20 на коя генерация е?Моята сток е 46 мисля....
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Вторник, 28.02.2012, 21:22:29 | Message # 53 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Единственото нещо което може да ти спъне колата е премахването на катализатора ако си е бил хубав, от там на сетне колкото повече я олесняваш с изпущането на газовете толкова по добре, е разбира се, че всичко си има граници
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 28.02.2012, 21:27:32 | Message # 54 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| И как спъваш колата като премахнеш катализатора при положение,че заглушителите са добри?Значи,махаш нещо което спъва газовете и я спъва а в същия момент искаш да я улесняваш за да върви повече.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
djoni | Дата: Вторник, 28.02.2012, 21:27:49 | Message # 55 |
Нидан (2)
Град/Държава: Razgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
| 5 ген.е колата,а с катализатора се е разделила още преди да я купя.Предполагам в автокъщата са я осакатили така понеже заварките по генерацията бяха пресни. Никак не е спъната колата понавървява доста добре.
Редактирано от djoni - Вторник, 28.02.2012, 21:29:33 |
|
| |
rollin | Дата: Вторник, 28.02.2012, 21:35:13 | Message # 56 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Ами елементарно е. Сондата е преди катализатора. За да работи както трябва тя се нуждае от определена температура на изгорелите газове. Тази температура се постига със задържане на газовете от страна на катализатор. Като няма катализатор при първоначално подаване на газ сондата е студена и не "чертае" както трябва следователно колата не върви както може. Вече като я напънеш изгорелите газове като нагреят сондата тя започва да си работи нормално но пак при отпущане на газта тя изстива... Лично аз усетих доста голяма разлика най вече в ниските при премахването на катализатора. Не усетиш ли разлика при махането на катализатора значи си имал или имаш някъде проблем.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 28.02.2012, 21:41:56 | Message # 57 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| С това не мога да се съглася!Как тогава колите без катализатор им работят сондите?Нали за това са гърнетата...естествено трябва да са изправни.Да не говорим че катализатора не върши никаква работа преди да е загряла колата.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Вторник, 28.02.2012, 21:52:43 | Message # 58 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Не карам никой да се съгласява, аз само споделям
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 28.02.2012, 22:15:22 | Message # 59 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Така е Просто си мисля,как отиват на добре нещата като треснем големи колектори, 60+ тръба,проходно гърне....освен да ти вдигне малко разхода Може би нещата стоят по друг начин когато нещата опират до повече от една сонда на генерацията.Те си дават инфо а електрониката си върши работата.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
aλexandro | Дата: Събота, 03.03.2012, 17:55:09 | Message # 60 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| ВНИМАНИЕ: Номера да се сложи H22 downpipe на H23 header претърпя провал - НЕ СТАВА. Технически погледнато проблема не е в downpipe-a, защото е с еднаква височина с този от F20-ката (това много лошо ме е заблудило, че са съвместими). Проблема е, че хедъра на Х23 е ПО-КЪС и се получава разстояние между хедъра и даунпайпа от няколко см.
СПЕШНО СЕ ТЪРСИ даунпайп от H23 или друг съвместим (някой от Акорд може би)!!!
ПП: Изхода от хедъра на F20-ката е 42-43 мм
Редактирано от aλexandro - Събота, 03.03.2012, 17:58:06 |
|
| |