Колектор за F20-ка
|
|
|
Garfi | Дата: Неделя, 11.03.2012, 21:38:42 | Message # 62 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Най-важното не си написал! Има ли някакъв осезаем ефект?
|
|
| |
sean__john | Дата: Неделя, 11.03.2012, 21:49:05 | Message # 63 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Ами Да има ефект, педала на газта стана по лек, самия мотор реагира по бързо на подаването на газ, сякаш на самия мотор му е по леко, така поне го усещам аз. Ефекта е доста приятен
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 11.03.2012, 22:51:33 | Message # 64 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
sean__john | Дата: Неделя, 11.03.2012, 23:14:39 | Message # 65 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Сондата е 4 жилна, прерязах кабелите и през средата намерих хубава инсталация от едно Subaro се пак да са Японски кабели а и за да са с хубаво покритие се пак ще са подложени на външни неблагоприятни условия. Около 90см са кабелите който използвах за удалжението и са горе доло на дебелината на кабелите на сондата. Запоих ги изолирах ги добре. В двоиката имаше резба която пасна с резбата на содата. Завих сондата а кабела и прикрепих над една греда успоредна на трабите на ауспуха за да е защитена... Нищо сложно просто ви трябва канал или подемник и за сондата и за цялата интервенция като цяло.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 00:05:31 | Message # 66 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Запоил си ги? С какво? Моите не се запояват и най-вероятно при удължаването ще ги кримпна с клещи и твърда връзка
|
|
| |
sean__john | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 00:11:27 | Message # 67 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Запоих ги да... заголваш оплетката и хубаво я изтриваш с фина шкурка за да премахнеш слоя лак или подобно на лак покритие, същото правиш и с кабебела с който ще удалжаваш. Използвах най-обикновен поялник и колофон, и това е.
Редактирано от sean__john - Понеделник, 12.03.2012, 00:14:11 |
|
| |
djoni | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 10:02:26 | Message # 68 |
Нидан (2)
Град/Държава: Razgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
| Колега ти кои кабели удължи,на самата сонда или на инсталацията на колата? От мен да знаете кабелите на сондата имат определена дължина и не трябва да се удължават,удължавайте кабелите на инсталацията!Никога не запоявайте кабелите на сондата,само с кримкване!
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 10:36:30 | Message # 69 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Аз моите ги срязах за да ги удължа, но след като ударих греда с колектора, ги кримпнах с кабелни обувки. Не бих запоил там с поялник. Тинола, който служи за запояване с обикновен поялник се топи при сравнително ниска температура. Ако се запоява е добре да се ползва някой с по-малко олово или с други примеси, но трябва и по-мощен поялник. Аз лично когато удължавам, ще кримпна моите за да съм сигурен.
|
|
| |
sean__john | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 11:43:34 | Message # 70 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Удалжих кабела на самата сонда, тя е заменима а ако бях срязал и убъркал нещо по инсталацията щеше да е доста по кофти и за подмяна и за намиране Ако има някакви проблеми ще пиша за сега да чукна на дърво всичко е добре
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 12:48:39 | Message # 71 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Даунпайпа е от Х22А5
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 13:07:15 | Message # 72 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Това което аз съм написал за несъответствието на даунпайпа с хедъра явно важи само за АФТЪРМАРКЕТ даунпайп. Явно той си върви с неговия си хедър, на когото са по-дълги рънърите и затова той идва по-ниско. Сега още издирвам долна тръба от H23 или в краен случай мога да взема и заводска от h22
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 19:41:39 | Message # 73 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Аз още не съм удължил даунпайпа (пусто време...) но ще постна снимки как е станал .Иначе,подготвил съм тръба ф50 и прекарах резбата за ламда-сензора с метчик.За ИНФО резбата е 18х1.5 Благодаря много на колегата alexandro за даунпайпа,страхотен е Треа да черпя като се видим на някоя среща
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 29.03.2012, 13:26:11 | Message # 74 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| От днес и аз съм с колектор от х23. Може би има някаква разлика, ще наблюдавам тия дни и ще споделя.
|
|
| |