Колектор за F20-ка
|
|
sean__john | Дата: Понеделник, 20.02.2012, 12:02:37 | Message # 1 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Здравеите колеги имам 2 питания и ще съм много благодарен за всички мнения...та вчера видях че стоковия колектор на возилото ми е спукан и започнах да търся друг за подмяната му. Какво бихте ме посаветвали вие, стоков колектор от Honda Accord Coupe 2.2 (снимка1) или колектор от Honda Prelude H23 (снимка2)... И има ли нещо специфично при удалжаването на кабелите на ламбдата или просто се режат и удалжават. Поздрави на всички Фенове
Редактирано от sean__john - Понеделник, 20.02.2012, 12:03:24 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 20.02.2012, 12:35:32 | Message # 2 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 20.02.2012, 12:58:11 | Message # 3 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Струва ми се, че монтирането на H23 колектор в F20 е честа практика и е bolt-on но нека да кажат хората, които са го правили.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 20.02.2012, 20:46:41 | Message # 4 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Значи,аз исках да слагам от Н23,намерих ги с гарнитурата но се отказах по следните причини. На Ф20 колектора е 4в1 а на Н23 е 4в2и после в1(но чак след фланеца) и не съответства фланеца на ауспухната тръба която се свързва с фланеца на изпускателния колектор.Иначе на главата пасва точно и гарнитурата е същата та с труда който щях да правя фланец или да търся тръба от Н23,ще си направя колектори ръчна изработка с по-голямо ф и няма да е чугунен Но всеки според средствата и уменията си....ти я мисли
пп.И като инфо,от Н22 не става за Ф20
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
sean__john | Дата: Понеделник, 20.02.2012, 21:43:44 | Message # 5 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Еи така като тихо кротко си разговаряме, общуваме и най-вече споделяте опит ми става едно топло и ми е много кеф да чета... Та за колектора, аз ще подменя всичко до катализатора за да е 4в2 и после в2... Какъв ефект ще има не знам, но така или иначе ще го сменям и реших да видя какво ще ме посавтвате. За изработка на друг, да бих но не съм чак толкова в нещата за да го създам а тези двата съм ги намерил като обяви и трябва да реша кой да взема. Благодаря на всеки един за изказаното мнение
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 20.02.2012, 22:01:10 | Message # 6 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Аз мисля, че колектора на H23-ката ще ти е напълно достатъчен за F20 даже няма да може да го използваш на 100%. А и от финансова гледна точка, чугуненият колектор е по-добрия избор. И както каза колегата VIPER-CH, колекторите от H22 не стават на F20 и H23 съответно.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 20.02.2012, 22:18:11 | Message # 7 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Да,с всички тръби до катализатора трябва да стане ,въпреки че (почти съм сигурен) тръбата след катализатора е с по-малко Ф от тази на Н23 и ще е добре да се увеличи диаметъра и там.Може би ефекта ще е по голям
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
sean__john | Дата: Понеделник, 20.02.2012, 22:18:48 | Message # 8 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Е да но мене ме изкушава колектора от Accorda не за друго а защото от H23 може да се види във F20-ка, а такъв от купе не съм виждал в Prelude. Явно и като информация и като опит няма много за Accord-овия, аз затова ги посочих и двата за да чуя повече мнения.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 20.02.2012, 22:55:52 | Message # 9 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Ако колектора за Accord e толкова различен, колкото и на H22 ще видиш много зор за да го преправиш за да стане на F20-ката. Усилието няма да си струва според мен. По-добре инвестирай в генерация след колектора на H23-ката. Това си е мое мнение, не ангажирам никого с него.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
sean__john | Дата: Понеделник, 20.02.2012, 23:18:45 | Message # 10 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Баща ми кара Honda Accord Aerodec двигателя се води F20Z3 предполагам купето е F22** генерацията на двата модела е еднаква, това че са F серия не означава ли че са подобни и частите им са заменяеми и са еднакви с F20A4? Извинявам се ако се бъркам. Двата модела са Honda of America и са с еднакав интериор, външмо погледнати от пред и като двигатели са 2.0-136к.с. и 2.2-150к.с. и двата агрегата са се монтирали и в комбито и в купето. Малко избягах от темата която трябваше да се казва За или Против колектор от Accord Coupe но докато не се разисква една тема не се намира решение за нея Може да съм първия ползващ такъв колектор
Редактирано от sean__john - Понеделник, 20.02.2012, 23:23:15 |
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 21.02.2012, 00:28:09 | Message # 11 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| F22 би трябвало да става Струва ми се, че aλexandro ще може да ти даде повече инфо
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 21.02.2012, 01:32:27 | Message # 12 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Като гледам по снимките,първият колектор който си показал няма да пасне.На H23 колектора е тип 0-0-0-0 и е пробвано,че става на F20,а този първия който си показал, ми прилича на 0-00-0,като на H22. Това,че двата двигателя са F серия,не е гаранция за взаимозаменяемост на всички части,примерно и H22 и H23 са от една серия но всмукателния и изпускателния колектор са различни.Най точно можеш да провериш кои части са еднакви като сравниш парт номерата.
Редактирано от nightfighter - Вторник, 21.02.2012, 01:40:08 |
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 21.02.2012, 01:39:37 | Message # 13 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Дам, сега видях снимките. То е очевидно това, прав си
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 21.02.2012, 18:53:53 | Message # 14 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Колега а като имаш време , можеш ли да провериш за 100% сигурност дали кабелите на свещите са еднакви като дължина и лули ? Питам , защото както знаете в Щатите няма кабелите за F20A4 но тези за F22 съм почти сигурен че стават но не съм ги мерил а само съм чел насам натам по разни форуми.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 21.02.2012, 19:41:31 | Message # 15 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| По памет мога да кажа, че единствената разлика между кабелите на F20, H23 и H22 и при двете генерации са дължината на първите два кабела, защото делкото е обърнато под различен ъгъл на различните модели. Малко по-късно ще изровя нещо по-конкретно.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |