Ъпгрейд на Ф20А4 или евтиния силов тунинг
|
|
VIPER-CH | Дата: Петък, 02.03.2012, 23:16:41 | Message # 1 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ето и колекторите от Н23 които купих за моя Ф20.Имам няколко въпроса към колегите които са правили този суап или към които са по-навътре с инфото; ето ги и тях(сори за лошото качество на фотото)
Uploaded with ImageShack.us и въпросите; каква е ролята на този елемент №1 който липсва при Ф20 и дали да изолирам елемент №2 който мисля е за клапите при студения старт???
Uploaded with ImageShack.us И още един.купих всм.тръби без ТПС-а и дали моя от Ф20 ще пасне на тръбите от Н23??? пп.На ясно съм как да го настроя за да отчита правилно ъгъла на дросел-клапата.
Uploaded with ImageShack.us Благодаря предварително и ще поствам как върви суапа
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
djoni | Дата: Събота, 03.03.2012, 20:30:06 | Message # 2 |
Нидан (2)
Град/Държава: Razgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
| Доколкото знам,клапан №1-предназначението му е да подава допълнително въздух при старт на двигателя/вакумът му е свързан преди дроселовата клапа/ след стартирането вакума го изключва.Направо го махни и сложи плочка на неговото място-няма да имаш ядове. За клапан №2-задвижва пеперудите в колектора по спомен трябва да ги отваря при 4800об/м.Повечето колеги които слагат такива колектори ги застопоряват отворени,понеже е проблем да се направи управляването им/не че е невъзможно/
|
|
| |
Garfi | Дата: Събота, 03.03.2012, 21:53:19 | Message # 3 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Не е нужно застопоряване на пеперудите и не е трудно да се направят да се отварят на около 4000 оборота http://preludebg.clan.su/forum/12-167-1
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 03.03.2012, 23:23:38 | Message # 4 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Кажете нещо и за ТПС-а...ще стане ли от Ф20 на тези тръби? благодаря за инфото,много четене и мислене ми спестихте.Тия пеперуди имат 10 имена,всеки производител ги нарича както си ще с буквени сакръщения.Иначе ги наричат вихрови клапи,обяснявам си ги,че в ниските обороти до 4000, сместа е по-богата при затворени клапи.Клапан №1 е много интересен единия му отвор е към дроселната тръба а втория е глух към плочката на пеперудите.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Събота, 03.03.2012, 23:27:57 |
|
| |
aλexandro | Дата: Неделя, 04.03.2012, 03:23:59 | Message # 5 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Тия пеперуди имат 10 имена и един ефект - подобряват мощността в ниски и средни обороти. Който каквото и да ти говори това е единствената истина (амин). Всмукателят от H22A7/H22A8 няма такива защото е направен само за късите рънъри (т.е. само за високи обороти). ТПС-а не нищо повече от един потенциометър. Виж тази тема: http://forums.hondabg.com/index.p....y203058
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 14.03.2012, 23:08:18 | Message # 6 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Много Благодаря колега,интересуваше ме само дали ТПС-а е същия като размер-отвор и захващане.Значи нямам грижа с него Остава да намеря време да действам и да пиша какви съм ги надробил А ти задвижи ли пеперудите или още си стоят отворени?
Added (14.03.2012, 22:08:18) --------------------------------------------- Почна се...Вчера свалих топлинния щит и кво да видя
Uploaded with ImageShack.us Та днес отделих деня за началото на проекта. Свалих старите колектори и започнах с развиването на ламдата.Доста често се късат но аз извадих късмет.Проблем има с подходящия ключ 22мм. защото буксата не минава през отвора на звездата а гаечния има кофти захват.Имам спец,вложка с отвор за кабели но е размер 24 и 27(пусти дизели ) и се наложи да използвам гаечен.Отрязах долното ухо с резбата за захващането на щита за да може гаечния да легне в една равнина със сондата.Нямаше проблем
Uploaded with ImageShack.us монтиране на новите колектори.Планката която ги държи за блока не пасва,така че ще я преправям.
Uploaded with ImageShack.us Следващия проблем с който бях на ясно е,че даунпайпа е от Н22 и няма височина да стигне до по-късите колектори от Н23.Разстоянието между тях е 4.5см.Наложи се да отрежа фланеца непосредствено след фабричните заварки и да удължавам с подготвената хромирана тръба Ф50мм.23лв е метъра и мамка му...
Uploaded with ImageShack.us отрязах на струга за да са равни ,две парчета по 45мм.
Uploaded with ImageShack.us и се почна със заварянето.използвах съвсем обикновенно телоподаващо СО2
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us Монтирах даунпайпа на задната планка на двигателя а фланеца на колекторите и позиционирах.Прихващане с точкава заварка на място,демонтаж и изваряване.Изпиляване на заосенъците отвътре с обла пила и всичко по местата си.Боядисах топлинния щит с термоустойчива боя,че беше на точки ръжда.
Uploaded with ImageShack.us Дойде ред на ламда-сензора.След монтажа който извърших докато даунпайпа не беше качен се наложи удължаване на кабелите.Реших да удължа кабелите на буксата от инсталацията а не на сондата.Използвах кабели със същото сечение и силиконово покритие "Draka".Намаше същия цвят на два от кабелите но нали само аз си ги знам :D .Нужно е около 80см.Спойки,изолация-термо,изолирбанд отгоре и броня от инсталация.Прихващане и това е
Uploaded with ImageShack.us
Въпреки,че все още катализатора си е на мястото,новите всмукателни колектори не са поставени,възд. филтър си е стоков и след даунпайпа генерацията си е оригинална 46мм. със всичките му заглушители и гърнета,ЕФЕКТА се усети.Колата подскача вече от 3200об/мин. вместо от 4000.Все още ефекта не е поразителен но се надявам със завършването на проекта да е такъв. Продължение SOON
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 14.03.2012, 23:14:01 |
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 15.03.2012, 00:50:18 | Message # 7 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Браво колега!Супер се е получило,а и много труд си положил!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 15.03.2012, 02:03:54 | Message # 8 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Около 8 часа с кафетата и цигарите без да си давам зор.Ама кой ти ги брои...нали за мен си го правя
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Jack | Дата: Вторник, 03.04.2012, 06:39:12 | Message # 9 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| mahni katalizatora i she se useti pove4e.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 03.04.2012, 08:11:35 | Message # 10 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Вече го смених с резонатор
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 03.04.2012, 10:27:29 | Message # 11 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Супер е станало. Браво
|
|
| |
|
aλexandro | Дата: Петък, 20.04.2012, 08:13:58 | Message # 13 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Тази генерация от Jaguar има ли крайно гърне? Ако има дай една снимка да го видим.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 20.04.2012, 08:45:33 | Message # 14 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Крайните гърнета са две.V6 е двигателя подобно е на нашите оригиналните.Тя цалата генерация е двойна ,свързана с една тръбичка в средата. ще снимам гърнето
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Петък, 20.04.2012, 18:57:02 |
|
| |
aλexandro | Дата: Петък, 20.04.2012, 10:35:50 | Message # 15 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Колко му е входа ме интересува
|
|
| |