• Page 1 of 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Ъпгрейд на Ф20А4 или евтиния силов тунинг
VIPER-CHДата: Петък, 02.03.2012, 23:16:41 | Message # 1
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Ето и колекторите от Н23 които купих за моя Ф20.Имам няколко въпроса към колегите които са правили този суап или към които са по-навътре с инфото;
ето ги и тях(сори за лошото качество на фотото)


Uploaded with ImageShack.us
и въпросите;
каква е ролята на този елемент №1 който липсва при Ф20 и дали да изолирам елемент №2 който мисля е за клапите при студения старт???


Uploaded with ImageShack.us
И още един.купих всм.тръби без ТПС-а и дали моя от Ф20 ще пасне на тръбите от Н23???
пп.На ясно съм как да го настроя за да отчита правилно ъгъла на дросел-клапата.


Uploaded with ImageShack.us
Благодаря предварително и ще поствам как върви суапа :)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
djoniДата: Събота, 03.03.2012, 20:30:06 | Message # 2
Нидан (2)

Град/Държава: Razgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
Доколкото знам,клапан №1-предназначението му е да подава допълнително въздух при старт на двигателя/вакумът му е свързан преди дроселовата клапа/ след стартирането вакума го изключва.Направо го махни и сложи плочка на неговото място-няма да имаш ядове.
За клапан №2-задвижва пеперудите в колектора по спомен трябва да ги отваря при 4800об/м.Повечето колеги които слагат такива колектори ги застопоряват отворени,понеже е проблем да се направи управляването им/не че е невъзможно/
 
GarfiДата: Събота, 03.03.2012, 21:53:19 | Message # 3
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Не е нужно застопоряване на пеперудите и не е трудно да се направят да се отварят на около 4000 оборота
http://preludebg.clan.su/forum/12-167-1
 
VIPER-CHДата: Събота, 03.03.2012, 23:23:38 | Message # 4
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Кажете нещо и за ТПС-а...ще стане ли от Ф20 на тези тръби? благодаря за инфото,много четене и мислене ми спестихте.Тия пеперуди имат 10 имена,всеки производител ги нарича както си ще с буквени сакръщения.Иначе ги наричат вихрови клапи,обяснявам си ги,че в ниските обороти до 4000, сместа е по-богата при затворени клапи.Клапан №1 е много интересен единия му отвор е към дроселната тръба а втория е глух към плочката на пеперудите.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Събота, 03.03.2012, 23:27:57
 
aλexandroДата: Неделя, 04.03.2012, 03:23:59 | Message # 5
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Тия пеперуди имат 10 имена и един ефект - подобряват мощността в ниски и средни обороти. Който каквото и да ти говори това е единствената истина (амин). Всмукателят от H22A7/H22A8 няма такива защото е направен само за късите рънъри (т.е. само за високи обороти). ТПС-а не нищо повече от един потенциометър. Виж тази тема: http://forums.hondabg.com/index.p....y203058

 
VIPER-CHДата: Сряда, 14.03.2012, 23:08:18 | Message # 6
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Много Благодаря колега,интересуваше ме само дали ТПС-а е същия като размер-отвор и захващане.Значи нямам грижа с него :) Остава да намеря време да действам и да пиша какви съм ги надробил :D
А ти задвижи ли пеперудите или още си стоят отворени?

Added (14.03.2012, 22:08:18)
---------------------------------------------
Почна се...Вчера свалих топлинния щит и кво да видя :o


Uploaded with ImageShack.us
Та днес отделих деня за началото на проекта.
Свалих старите колектори и започнах с развиването на ламдата.Доста често се късат но аз извадих късмет.Проблем има с подходящия ключ 22мм. защото буксата не минава през отвора на звездата а гаечния има кофти захват.Имам спец,вложка с отвор за кабели но е размер 24 и 27(пусти дизели :D ) и се наложи да използвам гаечен.Отрязах долното ухо с резбата за захващането на щита за да може гаечния да легне в една равнина със сондата.Нямаше проблем :)


Uploaded with ImageShack.us
монтиране на новите колектори.Планката която ги държи за блока не пасва,така че ще я преправям.


Uploaded with ImageShack.us
Следващия проблем с който бях на ясно е,че даунпайпа е от Н22 и няма височина да стигне до по-късите колектори от Н23.Разстоянието между тях е 4.5см.Наложи се да отрежа фланеца непосредствено след фабричните заварки и да удължавам с подготвената хромирана тръба Ф50мм.23лв е метъра и мамка му...


Uploaded with ImageShack.us
отрязах на струга за да са равни ,две парчета по 45мм.


Uploaded with ImageShack.us
и се почна със заварянето.използвах съвсем обикновенно телоподаващо СО2


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Монтирах даунпайпа на задната планка на двигателя а фланеца на колекторите и позиционирах.Прихващане с точкава заварка на място,демонтаж и изваряване.Изпиляване на заосенъците отвътре с обла пила и всичко по местата си.Боядисах топлинния щит с термоустойчива боя,че беше на точки ръжда.


Uploaded with ImageShack.us
Дойде ред на ламда-сензора.След монтажа който извърших докато даунпайпа не беше качен се наложи удължаване на кабелите.Реших да удължа кабелите на буксата от инсталацията а не на сондата.Използвах кабели със същото сечение и силиконово покритие "Draka".Намаше същия цвят на два от кабелите но нали само аз си ги знам :D :D :D .Нужно е около 80см.Спойки,изолация-термо,изолирбанд отгоре и броня от инсталация.Прихващане и това е ;)


Uploaded with ImageShack.us

Въпреки,че все още катализатора си е на мястото,новите всмукателни колектори не са поставени,възд. филтър си е стоков и след даунпайпа генерацията си е оригинална 46мм. със всичките му заглушители и гърнета,ЕФЕКТА се усети.Колата подскача вече от 3200об/мин. вместо от 4000.Все още ефекта не е поразителен но се надявам със завършването на проекта да е такъв.
Продължение SOON :)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 14.03.2012, 23:14:01
 
nightfighterДата: Четвъртък, 15.03.2012, 00:50:18 | Message # 7
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Браво колега!Супер се е получило,а и много труд си положил!
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 15.03.2012, 02:03:54 | Message # 8
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Около 8 часа с кафетата и цигарите без да си давам зор.Ама кой ти ги брои...нали за мен си го правя :)

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
JackДата: Вторник, 03.04.2012, 06:39:12 | Message # 9
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
mahni katalizatora i she se useti pove4e.
 
VIPER-CHДата: Вторник, 03.04.2012, 08:11:35 | Message # 10
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Вече го смених с резонатор ;)

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NSBOPДата: Вторник, 03.04.2012, 10:27:29 | Message # 11
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Супер е станало. Браво :)

 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 19.04.2012, 22:10:13 | Message # 12
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
И по-нататък с генерацията;
Бях стигнал до подмяна на катализатора с резонатор и следва първия заглушител.Нямах втори резонатор но днес ми попадна цяла генерация от Ягуар-S type та се снабдих с два прекрасни резонатора от неръждаема стомана на вътрешен размер 57мм.


Uploaded with ImageShack.us
ръждата тук е повърхностна и изчезва с парцала :D


Uploaded with ImageShack.us
купих тръба и две колена от неръждаема стомана 60.3мм с вътрешен 56.3мм


Uploaded with ImageShack.us
утре продължавам ако ми се оправят очите ,че леко се осветих :D :D :D


Uploaded with ImageShack.us


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 19.04.2012, 22:16:35
 
aλexandroДата: Петък, 20.04.2012, 08:13:58 | Message # 13
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Тази генерация от Jaguar има ли крайно гърне? Ако има дай една снимка да го видим. ;)

 
VIPER-CHДата: Петък, 20.04.2012, 08:45:33 | Message # 14
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Крайните гърнета са две.V6 е двигателя ;) подобно е на нашите оригиналните.Тя цалата генерация е двойна ,свързана с една тръбичка в средата.
ще снимам гърнето


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Петък, 20.04.2012, 18:57:02
 
aλexandroДата: Петък, 20.04.2012, 10:35:50 | Message # 15
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Колко му е входа ме интересува spiteful

 
  • Page 1 of 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda