Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Ъпгрейд на Ф20А4 или евтиния силов тунинг
ZAPPAДата: Понеделник, 04.06.2012, 21:19:14 | Message # 31
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
nightfighterДата: Понеделник, 04.06.2012, 21:58:15 | Message # 32
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Много хубаво се е получило.Поздравления!
 
eDanielДата: Сряда, 06.06.2012, 00:37:57 | Message # 33
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Голям мерак, браво :)


プレリュード 夢のカ
 
VIPER-CHДата: Сряда, 04.07.2012, 21:36:55 | Message # 34
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Поставих и всмукателните колектори от Н23,разликата е осезаема :)


Uploaded with ImageShack.us
ето и параметрите на TPS-а .Благодарности на Александро и останалите за инфото
alco


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Остана някакъв интейк да спретнем и толкова с евтиния силов тунинг.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 04.07.2012, 22:25:06
 
eDanielДата: Сряда, 04.07.2012, 22:56:16 | Message # 35
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
За да не чакаш alexandro, ето тук може да видиш как се проверява за проблем в TAS/TPS:



Приложени файлове: 7194280.jpg (116.3 Kb) · 6995137.jpg (117.2 Kb)



プレリュード 夢のカ
 
VIPER-CHДата: Сряда, 04.07.2012, 23:13:16 | Message # 36
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Благодаря за инфото Дани :)
Quote (eDaniel)
За да не чакаш alexandro

ама аз не го чакам и нямам проблем с ТПС-а :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
eDanielДата: Сряда, 04.07.2012, 23:25:07 | Message # 37
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Това е най-съществената част според мен:

Quote
Is voltage 0.5V at full close throttle, and approx. 4.5V at full open throttle?
Note: There should be a smooth transition from 0.5V to approx. 4.5V as the throttle is depressed.


Quote (eDaniel)
ама аз не го чакам и нямам проблем с ТПС-а :D

Пак нещо не съм разбрал :D



プレリュード 夢のカ
 
GarfiДата: Сряда, 04.07.2012, 23:30:57 | Message # 38
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Да те питам и теб. Нещо специфично при смяната има ли? Знам че работиш по цял ден по коли ама все пак колко време ти отне свалянето и качването на колекторите?
 
VIPER-CHДата: Сряда, 04.07.2012, 23:54:37 | Message # 39
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Има!

Uploaded with ImageShack.us
Ей тоа клапан трябва да е от Н23 щото вътре е с 3 отвора.На Ф20 е с два и стои отпрад на тръбите а не под дросела.Болтовете за захващането му са същите,3 броя но са огледални.Всяко нещо отнема време като го правиш за първи път а тръби на прелюд не бях свалял ,така че се гледа по прецизно и не действаш по навик.Отне ми един следобед,че правих гарнитура на колекторите и ТПС-а,всичко се почистваше,мислиха се вакумите ,че са на други места,водата през клапаните също а и има един опръстен с шайба на главата,където минава водата към колекторите и го правих да уплътни с о-ринг и силикон.Такива неща :D сега вече бих се справил за 2-3 часа.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 05.07.2012, 00:18:41
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 05.07.2012, 00:27:50 | Message # 40
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (djoni)
Доколкото знам,клапан №1-предназначението му е да подава допълнително въздух при старт на двигателя/вакумът му е свързан преди дроселовата клапа/ след стартирането вакума го изключва.Направо го махни и сложи плочка на неговото място-няма да имаш ядове.

Та го изхвърлих това в хикса а колекторите на Ф-20 имат същия отвор но запушен с плочка,там където е срелката.Може да се ползва оригиналната плочка за изолирането му ;)


Uploaded with ImageShack.us
Вакума на пеперудите го вързах с тройник при вакума за клапата под въздушния филтър.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 05.07.2012, 00:31:03
 
GarfiДата: Четвъртък, 05.07.2012, 12:41:25 | Message # 41
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Quote (VIPER-CH)
Вакума на пеперудите го вързах с тройник при вакума за клапата под въздушния филтър.


По-лесния вариант си избрал!
 
aλexandroДата: Четвъртък, 05.07.2012, 15:14:18 | Message # 42
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Колектора може да се направи 1:1 както е направен оригинално на H23. При 5 ген. единствения проблем, мисля, е че мап-а е закрепен на дросела. Всички датчици и т.н. от Х23 си се свързват. Една дупка за вакуум дори остава свободна (там ми е вързан мап-а на газовата)

 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 05.07.2012, 18:17:25 | Message # 43
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (aλexandro)
Една дупка за вакуум дори остава свободна

Там ми е вързан ойлера


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
GarfiДата: Петък, 06.07.2012, 07:34:17 | Message # 44
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Quote (VIPER-CH)
а и има един опръстен с шайба на главата,където минава водата към колекторите и го правих да уплътни с о-ринг и силикон.Такива неща :D сега вече бих се справил за 2-3 часа.


Да си беше купил една готова гарнитурка, щеше да си спестиш доста време има си даже и гумиран о-пръстен вграден в нея.
 
VIPER-CHДата: Петък, 06.07.2012, 20:22:50 | Message # 45
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Знам но нали се сещаш от другата тема,че изведнъж стана проблема и нямаше време да поръчвам а не живея в Софето и нещата са сложни.Не мисля,че изпълнението ми е по лошо от оригинала.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda