Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
SWAP H22A в Honda Prelude 4 с H23A1
nightfighterДата: Вторник, 19.06.2012, 00:02:28 | Message # 76
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Тази оригинална релефна боя наистина стои спупер.Опитах се да постигна това, като взех спрей с хамар ефект ,но не можа да се получи.Може би само с пистолет и специална боя може да стане така или на прахово.
В интерес на истината обаче оригиналната боя не е особено здрава,аз моята я изпобутах на 99% с обикновена не особено мощна водоструйка.
 
ZAPPAДата: Вторник, 19.06.2012, 00:12:53 | Message # 77
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
eDanielДата: Вторник, 19.06.2012, 00:18:16 | Message # 78
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Косьо е пръскал неговия двг с такова чудо.
Приложени файлове: 3779283.jpg (257.8 Kb)



プレリュード 夢のカ
 
ZAPPAДата: Вторник, 19.06.2012, 00:22:36 | Message # 79
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
batkosioДата: Вторник, 19.06.2012, 11:15:49 | Message # 80
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
Трявба и грунд преди това, бластиране и измиване с бензин за обезмасляване :)

 
nightfighterДата: Вторник, 19.06.2012, 23:32:18 | Message # 81
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (ZAPPA)
Да, лющи се с водоструйка, когато отдолу алуминия е корозирал, макар и малко. А това е във връзка с произхода на донора.

Тук си много прав,нямаш си на идея какво търкане падна докато се изчисти всичко,около 8 часа съм си играл с бормашината,различни видове шлайфащи кечета и водна шкурка и това само с капака.Ега ти и гадните химии които ползват тези англичани.Пръскането е най-лесната част,но подготовката преди това може да ти скъса нервите,но пък от нея зависи почити всичко :)
Много жалко ,че чак сега разбирам за тази боя,която показа zappa, ефекта от нея е наистина много красив.

п.с. На кое викате бластиране?От оня ден се чудя :) На водното шлайфане на грунда ли?


Редактирано от nightfighter - Вторник, 19.06.2012, 23:38:02
 
eDanielДата: Вторник, 19.06.2012, 23:54:10 | Message # 82
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
http://pochistvane.com/blog/186/


プレリュード 夢のカ
 
batkosioДата: Сряда, 20.06.2012, 01:30:45 | Message # 83
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
На песъкоструйката, макар че моят човек ползва не пясък, а метални оксиди като алуминиев за по-фина повърхност като резултат.

 
NSBOPДата: Понеделник, 02.07.2012, 15:45:46 | Message # 84
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Понеже знам, че кутията вече пътува към теб ти предлагам малко инфо, което може да ти е полезно при свързването:

Значи ELD конектора е 3-пинов и съответно има три жици:

черна
- маса (нормално свързана към точка G403)

черно/жълто
- плюс (трябва да работи само на контакт)
- нормално свързана към бушон 23 (15А) ако имаш SRS, или бушон 19 (15А) ако нямаш

зелено/черно
- връзка с ECU (10-то краче (D10) на средния (22-пинов) конектор)


 
batkosioДата: Понеделник, 02.07.2012, 16:55:41 | Message # 85
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
Аз черно-жълтия го свързах при конектора на главното реле.

 
NSBOPДата: Понеделник, 02.07.2012, 17:05:12 | Message # 86
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Важното е да няма ток на този кабел като е изгасена колата :)

 
nightfighterДата: Вторник, 03.07.2012, 20:24:06 | Message # 87
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Мерси много за инфото!Ще имам още някои въпроси относно жиците :)
При JDM двигателя на горивната рейка Fuel Pressure Regulator ( клапана за регулиране на налягането на бензина ) и по точно вакумчето което го управлява минава през един клапан,който не знам как се нарича.Той се управлява с 2 проводника черно/жълто и бяло/жълто,за черно/жълтия проводник е ясно, запаралелва се в една от буксите с няколко други проводници със същия цвят (проследих го по оригиналната инсталация ) и аналогично съм го направил и при мен.Въпроса ми е за бяло/жълтия проводник, при оригиналната инсталация отива до едната от двете големи букси които са най близо до външната кутия с предпазители ( сега пиша малко на изуст и не мога да уточня на коя букса и на кое краче точно, моля да ме извините )
На същата тази букса и на същото място в инсталацията от Х23 има също такъв бяло/жълт проводник, ако мястото беше празно ок всичко е ясно ще отива към ЕКУ,но сега това ме обърка.В крайна сметка запаралелва ли се към този проводник или самостоятелно отива към ЕКУ?И как се нарича това вакум клапанче?
Тук намерих описание за пиновете на JDM ЕКУ, но не мога да намеря инфо за този вакумен клапан,при европейските Х22 го няма и вакума на Fuel Pressure Regulator отива директно на пленума.

BDI 93-95 H22a

Layout
A1->A25--B1->B15--Blank--D1->D21
A2->A26--B2->B16--Blank--D2->D22

Pin---Color---------Desc.
A1----brn-----------Injector #1
A2----yel-----------Injector #4
A3----red1---------Injector #2
A4----grn/yel------VTEC Solenoid Valve
A5----blu-----------Injector #3
A6----or/wht-------HO2S heater coil
A7----grn/blk1-----PGM-FI Main Relay coil
A8----grn/blk2-----Shorted to A7
A9----blk/blu-------IAC Valve
A10
A11----red2--------EGR Control Solenoid
A12----blu/red-----Condenser Fan Relay
A13----blu/wht-----MIL
A14
A15----red/blu-----A/C Clutch Relay
A16----wht/grn-----Alternator
A17----pink---------IAB Solenoid Valve
A18----orn/red-----FAS (A/T)
A19----wht----------Intake Control Solenoid Valve
A20----red/grn-----EVAP Purge Control Solenoid
A21----yel/grn1----ICM
A22----yel/grn2----Shorted to A21
A23----blk1---------GND
A24----blk2---------GND
A25----yel/blk------PGM-FI Main Relay (power)
A26----blk/red------VTEC Pressure Switch (GND)

B1----yel/blk--------PGM-FI Main Relay (power)
B2----brn/blk-------GND
B3----orn1----------AFSA (A/T)
B4----pnk-----------AFSB (A/T)
B5----blu/blk--------To A/C Switch
B6
B7----lt grn---------ATP PN Gear Posisiton (A/T)
B8----red/grn-------PSP Switch
B9----blu/red-------Starter Cut Relay
B10---orn2----------VSS
B11---orn3----------CYP
B12---wht-----------CYP
B13---orn/blu-------TDC
B14---wht/blu-------TDC
B15---blu/grn-------CKP
B16--blu/yel--------CKP

D1----wht/yel-------Battery
D2----grn/wht1-----Brake Switch
D3----red/blu-------KS
D4----brn/wht------SCS
D5
D6----lt blu or lt grn-VTEC Pressure Switch
D7----lt grn/red----Data Link Connector
D8
D9----wht/red------ALT
D10---grn/blk------ELD
D11--red/blk-------TP Sensor
D12---wht/blk------EGR Valve Lift Sensor
D13---yel/blu-------ECT Sensor
D14---wht----------HO2S Sense
D15---red/yel------IAT Sensor
D16
D17---wht/blu------MAP Sensor
D18---lt grn/blk----VREF (A/T)
D19---red/wht------EGR Valve Lift Sensor
D20---yel/wht------TP Sensor
D21---blu/wht------MAP Sensor
D22---grn/wht2----TP Sensor

Зациклих с двуцевката на изпускателния колектор, и голям зор виждам все още с нея,един пишман майстор на който бях дал да ми направи сравнително проста задача ми разказа играта и ми отвори сумати работа :( Тези дни започнах да си я правя от неръждаеми тръби и колена с Ф50.Надявам се скоро да съм готов с нея
 
nightfighterДата: Петък, 06.07.2012, 22:11:04 | Message # 88
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Никой ли не знае как се нарича това вакумно клапанче или на кой пин(или къде) се свързва бяло/жълтото кабелче ?
 
nightfighterДата: Неделя, 08.07.2012, 23:49:43 | Message # 89
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
След дълго ровене в нета най накрая намерих това което ме интерисуваше :) ,смотаното клапанче се нарича FPR Solenoid и се свързва към пин А10, с бяло/жълтия проводник.
Ето я и цялата тема:Цък

Pin locations for OBD-1 ECU’s:
- Vtec solenoid: Pin A4
- Vtec pressure switch: Pin D6
- Knock sensor: Pin D3
- Secondary Intake Solenoid: Pin A17 (Connect Black/Yellow wire on solenoid to switched ignition, the other to pin A17)
- FPR Solenoid: Pin A10 (Connect Black/Yellow on solenoid to switched ignition, the other to pin A10. This Solenoid is not found on all H22’s but it is on some. It will not hurt anything if you don’t use it, but should you want to this is the correct way to connect it. It is located near the fuel rail next to the IAC on the H22)
 
nightfighterДата: Вторник, 17.07.2012, 21:56:14 | Message # 90
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Моят проект,вече е на финалната права :) Нещата вървяха постепенно и с доста бавни темпове, една от най големите трудности които срещнах беше с изпускателния колектор и по точно с двуцевката от него.В крайна сметка идеята да сложа колектор от Accord Type R ,ми създаде много главоболия.Поради лошо стечение на обстоятелствата и намесата на некадърни майстори се наложи да се откажа да ползвам поправената с много труд двуцевка.Майсторът suicide ,при заварките и огъването на тръбите беше изместил значително положението им, и се оказа за мой ужас че опира и в гредата отпред и в картера отзад.Лошото е че това го видях чак след като бях монтирал двигателя и беше минало доста време :( , както и да е отрязах само фланеца и започнах сам и от време на време с помоща на един колега да си я правя.Работата не е сложна , но понеже не разполагам с подходящите инструменти всичко ставаше бавно и трудно.Ето го в крайна сметка и крайния продукт:





Използвал съм неръждаеми тръби 50мм х 1,5мм за двуцевката и 60мм х 1,5мм за тръбата към меката връзка.Отказах се да ползвам междинен фланец и заварих резонаторното проходно гърне направо за тръбата.Също така макар че на снимката не се вижда понеже е завита съм сложил и неръждаема мека връзка.Почити всичко е от неръждавейка с изключение на фланците, и резонаторното гърне което е алуминизирано.
За термоизолация всички тръби са увити със стъклена лента (от тази която бях споменал че се ползва в БТК ) и отгоре е боядисано със сребрист високотемпературен спрей за камини.Жалко че това ми беше последната ролка стъклена лента :( върши страхотна работа!

Ето го и двигателчето малко преди да бъде пуснато в коша :)
Обслужено е почити изцяло,използвал съм само оригинални и качествени части, като все пак се наложи да направя някои малки компромиси,поради липса на време и пари.Все още ми стоят в пакетчето оригиналните гумички за клапаните които не успях да сменя :) Наложи се да съкратя времето което бях предвидил за ремонта,а и за момента ми писна вече.
Приложени файлове: 9497125.jpg (205.4 Kb) · 1047480.jpg (220.9 Kb) · 6369134.jpg (220.6 Kb) · 8613111.jpg (269.4 Kb) · 9834407.jpg (207.0 Kb)


Редактирано от nightfighter - Вторник, 17.07.2012, 22:11:11
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda