SWAP H22A в Honda Prelude 4 с H23A1
|
|
nightfighter | Дата: Вторник, 19.06.2012, 00:02:28 | Message # 76 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Тази оригинална релефна боя наистина стои спупер.Опитах се да постигна това, като взех спрей с хамар ефект ,но не можа да се получи.Може би само с пистолет и специална боя може да стане така или на прахово. В интерес на истината обаче оригиналната боя не е особено здрава,аз моята я изпобутах на 99% с обикновена не особено мощна водоструйка.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 19.06.2012, 00:12:53 | Message # 77 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 19.06.2012, 00:18:16 | Message # 78 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Косьо е пръскал неговия двг с такова чудо.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 19.06.2012, 00:22:36 | Message # 79 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
batkosio | Дата: Вторник, 19.06.2012, 11:15:49 | Message # 80 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Трявба и грунд преди това, бластиране и измиване с бензин за обезмасляване
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 19.06.2012, 23:32:18 | Message # 81 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (ZAPPA) Да, лющи се с водоструйка, когато отдолу алуминия е корозирал, макар и малко. А това е във връзка с произхода на донора. Тук си много прав,нямаш си на идея какво търкане падна докато се изчисти всичко,около 8 часа съм си играл с бормашината,различни видове шлайфащи кечета и водна шкурка и това само с капака.Ега ти и гадните химии които ползват тези англичани.Пръскането е най-лесната част,но подготовката преди това може да ти скъса нервите,но пък от нея зависи почити всичко Много жалко ,че чак сега разбирам за тази боя,която показа zappa, ефекта от нея е наистина много красив.
п.с. На кое викате бластиране?От оня ден се чудя На водното шлайфане на грунда ли?
Редактирано от nightfighter - Вторник, 19.06.2012, 23:38:02 |
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 19.06.2012, 23:54:10 | Message # 82 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| http://pochistvane.com/blog/186/
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
batkosio | Дата: Сряда, 20.06.2012, 01:30:45 | Message # 83 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| На песъкоструйката, макар че моят човек ползва не пясък, а метални оксиди като алуминиев за по-фина повърхност като резултат.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 02.07.2012, 15:45:46 | Message # 84 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Понеже знам, че кутията вече пътува към теб ти предлагам малко инфо, което може да ти е полезно при свързването:
Значи ELD конектора е 3-пинов и съответно има три жици:
черна - маса (нормално свързана към точка G403)
черно/жълто - плюс (трябва да работи само на контакт) - нормално свързана към бушон 23 (15А) ако имаш SRS, или бушон 19 (15А) ако нямаш
зелено/черно - връзка с ECU (10-то краче (D10) на средния (22-пинов) конектор)
|
|
| |
batkosio | Дата: Понеделник, 02.07.2012, 16:55:41 | Message # 85 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Аз черно-жълтия го свързах при конектора на главното реле.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 02.07.2012, 17:05:12 | Message # 86 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Важното е да няма ток на този кабел като е изгасена колата
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 03.07.2012, 20:24:06 | Message # 87 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Мерси много за инфото!Ще имам още някои въпроси относно жиците При JDM двигателя на горивната рейка Fuel Pressure Regulator ( клапана за регулиране на налягането на бензина ) и по точно вакумчето което го управлява минава през един клапан,който не знам как се нарича.Той се управлява с 2 проводника черно/жълто и бяло/жълто,за черно/жълтия проводник е ясно, запаралелва се в една от буксите с няколко други проводници със същия цвят (проследих го по оригиналната инсталация ) и аналогично съм го направил и при мен.Въпроса ми е за бяло/жълтия проводник, при оригиналната инсталация отива до едната от двете големи букси които са най близо до външната кутия с предпазители ( сега пиша малко на изуст и не мога да уточня на коя букса и на кое краче точно, моля да ме извините ) На същата тази букса и на същото място в инсталацията от Х23 има също такъв бяло/жълт проводник, ако мястото беше празно ок всичко е ясно ще отива към ЕКУ,но сега това ме обърка.В крайна сметка запаралелва ли се към този проводник или самостоятелно отива към ЕКУ?И как се нарича това вакум клапанче? Тук намерих описание за пиновете на JDM ЕКУ, но не мога да намеря инфо за този вакумен клапан,при европейските Х22 го няма и вакума на Fuel Pressure Regulator отива директно на пленума.
BDI 93-95 H22a
Layout A1->A25--B1->B15--Blank--D1->D21 A2->A26--B2->B16--Blank--D2->D22
Pin---Color---------Desc. A1----brn-----------Injector #1 A2----yel-----------Injector #4 A3----red1---------Injector #2 A4----grn/yel------VTEC Solenoid Valve A5----blu-----------Injector #3 A6----or/wht-------HO2S heater coil A7----grn/blk1-----PGM-FI Main Relay coil A8----grn/blk2-----Shorted to A7 A9----blk/blu-------IAC Valve A10 A11----red2--------EGR Control Solenoid A12----blu/red-----Condenser Fan Relay A13----blu/wht-----MIL A14 A15----red/blu-----A/C Clutch Relay A16----wht/grn-----Alternator A17----pink---------IAB Solenoid Valve A18----orn/red-----FAS (A/T) A19----wht----------Intake Control Solenoid Valve A20----red/grn-----EVAP Purge Control Solenoid A21----yel/grn1----ICM A22----yel/grn2----Shorted to A21 A23----blk1---------GND A24----blk2---------GND A25----yel/blk------PGM-FI Main Relay (power) A26----blk/red------VTEC Pressure Switch (GND)
B1----yel/blk--------PGM-FI Main Relay (power) B2----brn/blk-------GND B3----orn1----------AFSA (A/T) B4----pnk-----------AFSB (A/T) B5----blu/blk--------To A/C Switch B6 B7----lt grn---------ATP PN Gear Posisiton (A/T) B8----red/grn-------PSP Switch B9----blu/red-------Starter Cut Relay B10---orn2----------VSS B11---orn3----------CYP B12---wht-----------CYP B13---orn/blu-------TDC B14---wht/blu-------TDC B15---blu/grn-------CKP B16--blu/yel--------CKP
D1----wht/yel-------Battery D2----grn/wht1-----Brake Switch D3----red/blu-------KS D4----brn/wht------SCS D5 D6----lt blu or lt grn-VTEC Pressure Switch D7----lt grn/red----Data Link Connector D8 D9----wht/red------ALT D10---grn/blk------ELD D11--red/blk-------TP Sensor D12---wht/blk------EGR Valve Lift Sensor D13---yel/blu-------ECT Sensor D14---wht----------HO2S Sense D15---red/yel------IAT Sensor D16 D17---wht/blu------MAP Sensor D18---lt grn/blk----VREF (A/T) D19---red/wht------EGR Valve Lift Sensor D20---yel/wht------TP Sensor D21---blu/wht------MAP Sensor D22---grn/wht2----TP Sensor
Зациклих с двуцевката на изпускателния колектор, и голям зор виждам все още с нея,един пишман майстор на който бях дал да ми направи сравнително проста задача ми разказа играта и ми отвори сумати работа Тези дни започнах да си я правя от неръждаеми тръби и колена с Ф50.Надявам се скоро да съм готов с нея
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 06.07.2012, 22:11:04 | Message # 88 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Никой ли не знае как се нарича това вакумно клапанче или на кой пин(или къде) се свързва бяло/жълтото кабелче ?
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 08.07.2012, 23:49:43 | Message # 89 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| След дълго ровене в нета най накрая намерих това което ме интерисуваше ,смотаното клапанче се нарича FPR Solenoid и се свързва към пин А10, с бяло/жълтия проводник. Ето я и цялата тема:Цък
Pin locations for OBD-1 ECU’s: - Vtec solenoid: Pin A4 - Vtec pressure switch: Pin D6 - Knock sensor: Pin D3 - Secondary Intake Solenoid: Pin A17 (Connect Black/Yellow wire on solenoid to switched ignition, the other to pin A17) - FPR Solenoid: Pin A10 (Connect Black/Yellow on solenoid to switched ignition, the other to pin A10. This Solenoid is not found on all H22’s but it is on some. It will not hurt anything if you don’t use it, but should you want to this is the correct way to connect it. It is located near the fuel rail next to the IAC on the H22)
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 17.07.2012, 21:56:14 | Message # 90 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Моят проект,вече е на финалната права Нещата вървяха постепенно и с доста бавни темпове, една от най големите трудности които срещнах беше с изпускателния колектор и по точно с двуцевката от него.В крайна сметка идеята да сложа колектор от Accord Type R ,ми създаде много главоболия.Поради лошо стечение на обстоятелствата и намесата на некадърни майстори се наложи да се откажа да ползвам поправената с много труд двуцевка.Майсторът ,при заварките и огъването на тръбите беше изместил значително положението им, и се оказа за мой ужас че опира и в гредата отпред и в картера отзад.Лошото е че това го видях чак след като бях монтирал двигателя и беше минало доста време , както и да е отрязах само фланеца и започнах сам и от време на време с помоща на един колега да си я правя.Работата не е сложна , но понеже не разполагам с подходящите инструменти всичко ставаше бавно и трудно.Ето го в крайна сметка и крайния продукт:
Използвал съм неръждаеми тръби 50мм х 1,5мм за двуцевката и 60мм х 1,5мм за тръбата към меката връзка.Отказах се да ползвам междинен фланец и заварих резонаторното проходно гърне направо за тръбата.Също така макар че на снимката не се вижда понеже е завита съм сложил и неръждаема мека връзка.Почити всичко е от неръждавейка с изключение на фланците, и резонаторното гърне което е алуминизирано. За термоизолация всички тръби са увити със стъклена лента (от тази която бях споменал че се ползва в БТК ) и отгоре е боядисано със сребрист високотемпературен спрей за камини.Жалко че това ми беше последната ролка стъклена лента върши страхотна работа!
Ето го и двигателчето малко преди да бъде пуснато в коша Обслужено е почити изцяло,използвал съм само оригинални и качествени части, като все пак се наложи да направя някои малки компромиси,поради липса на време и пари.Все още ми стоят в пакетчето оригиналните гумички за клапаните които не успях да сменя Наложи се да съкратя времето което бях предвидил за ремонта,а и за момента ми писна вече.
Редактирано от nightfighter - Вторник, 17.07.2012, 22:11:11 |
|
| |