• Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Спирачки
prelud4oДата: Понеделник, 03.09.2012, 14:21:03 | Message # 1
Нидан (2)

Град/Държава: Yambol/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 26
Статус: Офлайн
Здравейте, искам да попитам , някой свалял ли е кантара на спирачките на прелюда и дали ако се премахне ще има ефект за по-добро спиране.
 
aλexandroДата: Понеделник, 03.09.2012, 14:27:33 | Message # 2
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Ако имаш АБС, "кантара" май е в блока на АБС-а. Ако махнеш въобще кантара, може да се прибиеш някъде. Един Прелюдаджия от Казанлък (мисля, че не членува при нас) сложи предните си спирачки отзад, в следствие на което задните станаха прекалено силни и той катастрофира (дори мисля, че беше с 300 мм дискове отпред). Мисли разумно, когато се заиграваш със спирачките. Ако ходиш на ГТП, искай да ти разпечатат протокола от спирачния стенд и дай да видим цифрите. Ще сравним и ще видим спираш ли добре, не спираш ли.

 
rollinДата: Понеделник, 03.09.2012, 18:00:40 | Message # 3
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Не знам какво ще правим с тея спирачки...
Толкова зле спиращи коли като Хондите май няма...
Моите задните и те не спират въобще добре макар да са с едни от най скъпите дискове и накладки, както и пълна профилактика на апаратите.
На всичкото отгоре на по лъзгав асфалт в завой като натисна спирачка и задницата първа пързаля.... хем не държи като хората хем в завоя те лъзга, ужас направо...


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 03.09.2012, 18:14:54 | Message # 4
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Аз нямам такива проблеми!!!Нещо не ви е наред по колите и най-вероятно помпа.Че иска по-големи дискове отпред е ясно,то аз съм с оригинални но няма как да стане за по-големи докато не сменя джантите-Оригиналните джанти на Ф20-4ген. са 14" за 280мм дискове,супорти и апарати иска поне 15" джанти и нагоре.В момента задните ми спирачки са супер и си бяха супер и на ГТП като показатели.Редовно почистване,смазване с медна смазка,сменяне на спир. течност...Предните са ми малко по-блокиращи,въпреки ,че съм с АБС но размера на гумите ми е по-малък а именно 185 при заводско 195.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 03.09.2012, 18:18:30
 
rollinДата: Понеделник, 03.09.2012, 18:26:13 | Message # 5
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
С нова помпа съм - никаква разлика
Нова спирачна течност - никаква разлика
Вeнтилирани, нарязани и надупчени дискове отпред и отзад EBC
Рейсингови накладки EBC yellow stuff

Тези неща не я накараха да спира.... АБС-а си работи уж добре, не знам вече какво да правя.


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
NSBOPДата: Понеделник, 03.09.2012, 18:33:43 | Message # 6
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
На 5-та генерация 2.2 и дават спирачен път от 41 метра! За времето си това е бил доста добър резултат. Ето и цитат:

"Braking is by four-wheel discs with anti-lock, which gives an impressive stopping distance of 135-feet from 60 mph."

Не е нужно да си много напред с английския за да разбереш какво казват хората. Аз лично не вярвам, 5-та генерация да спира МНОГО по-добре от 4-та.
А като имаме предвид и факта, че 4-та генерация се произвежда от 1991 година...

P.S. Ако Хондите спираха толкова зле, колкото ти сам казваш дали щяха да дават такива резултати на тайм атак/италианско?


 
VIPER-CHДата: Понеделник, 03.09.2012, 18:36:44 | Message # 7
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Това,че си с нарязани дискове и рейс накладки си е просто една газарийка ако не караш на писта или високопланинско.Там номера е до температура и интезитет на спиране а не по-добро спиране винаги т.е. нормалния диск и добри накладки като nissin примерно няма да спират по-зле от твоите поне пет пъти интензивно спиране.За да имаш голяма усилие на задния мост то това значи,че кантара не е добре а той както каза Алекс май в абс-а .Там трябва да има по-голямо спирачно усилие при натоварена кола.Това си е мое мнение ;)

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 03.09.2012, 18:38:27
 
NSBOPДата: Понеделник, 03.09.2012, 18:42:35 | Message # 8
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Случайно ми попадна този линк.

Тук говорят за време за спиране от 60 мили до 0 за 121 фута! Това е малко под 37 метра, което дори по съвременните стандарти е добре.


 
rollinДата: Понеделник, 03.09.2012, 18:48:05 | Message # 9
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Тестове на 5-та генерация не ме интересуват понеже аз карам 4-та :)

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 03.09.2012, 18:53:05 | Message # 10
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (rollin)
Тестове на 5-та генерация не ме интересуват понеже аз карам 4-та

Че не е ли еднаква спир.система?Ако да,то разлика ще идва от килограми която не е фрапираща и аеродинамика


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
rollinДата: Понеделник, 03.09.2012, 18:54:06 | Message # 11
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Съмнявам се да е еднаква... но не съм и убеден, че е различна.

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
aλexandroДата: Понеделник, 03.09.2012, 20:52:28 | Message # 12
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
АБС-а със сигурност е различен на 4 и 5 ген. Или проблема е там (в т.нар. кантар, което е просто едни бутала с О-пръстени) или проблема е в задните апарати.
rollin, сигурен ли си, че си почистил добре задните апарати - имам предвид извадил ли си вторичното бутало, където има едни гумени уплътнения. Това вторично бутало игра роля в системата за саморегулиране на задните накладки спрямо дисковете. Аз отварях наскоро един от старите ми апарати (понеже ги смених с други запазени) и отвътре всичко беше наред. Въпреки това ръчната беше и все още е като велосипедна спирачка


 
VIPER-CHДата: Понеделник, 03.09.2012, 21:18:40 | Message # 13
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (aλexandro)
Въпреки това ръчната беше и все още е като велосипедна спирачка

Моите задни също бяха слаби а ръчната се обръщаше :D Натегнах я,смазах буталцата,смених дот4 и всичко стана перфект


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 03.09.2012, 21:19:03
 
rollinДата: Понеделник, 03.09.2012, 22:46:52 | Message # 14
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
И моята ръчна не е кой знае какво, ама аз и не я ползвам често...

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
mom4i74Дата: Понеделник, 03.09.2012, 23:49:39 | Message # 15
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
При мен не сьм виждал кантар ама сигурно е защото имам абс . При тия колеги които имат кантар ,той сигурно може да се регулира след като не им харесва как е регулиран. При Прелюда незнам ама на други коли каантара се регулира.
Знам че правилния реглаж на рьчната е важен за оптимлното спиране на задните колела. Ако някой я натяга да му хваща на 3я зьб ,това е грешка. За да спира нормално колата отзад трябва рьчната да е регулирана да хваща чак между 10я и 12я зьб. Това го пишеше специално за Акорда но спирачките са ни напьлно еднакви неговите.


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Понеделник, 03.09.2012, 23:57:27
 
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda