Forum moderator: ZAPPA, NSBOP  
Пълен билд на H22A5
ggushterovДата: Понеделник, 20.01.2014, 18:07:38 | Message # 1
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Така, днес се захванах с билд на един Х22А5. Аз за разлика от някои други колеги започнах да си събирам колата от части по разбираеми причини (щото имам много части ако някой не се е досетил :D ). Днес започнах да разглобявам двигателя за да видя какво е положението вътре. Като цел ще се гони напълно атмосферен мотор. Няма да си играя с набиване на ризи и т.н. Турбо няма да слагам на мотора тъй като според мен е финансово неоправдано (за 10К има доста добри заводски турбо бегачки). Точната карантия не знам каква ще е за момента като клапани, валове, бутала, пружини, тарелки и т.н. Знам само, че всичко ще бъде подменено с ново такова. Двигателя ще бъде сгъстен като ще целя нещо от рода на 12 - 12.5 степен на сгъстяване. Валовете може би ще са от АТР или поне за сега това е идеята.
Започвам с няколко снимки като ще се старая да е максимално подробно описан хода на работа. Проекта не е за седмица-две и ще се старая да ъпдейтвам всеки път като направя нещо по двигателя.
Най-големия майтап е, че още не знам в какво купе ще го сложа. Чудя се м/у Сивик 6г, Акорд 6г, или Прелюд 4г. Везните клонят към Сивика тъй като е най-лек ама ще видим. Това като му дойде времето.

Ето го началото:


Свалянето на турбината е най-голямата педерастия с извинение. Завили са болтовете отзад за да може да ти е гадно. Предполагам има и друга причина ама аз не я открих :)



А ето това е "маховика" при автоматика

Приложени файлове: 7598783.jpg (140.2 Kb) · 2738791.jpg (139.3 Kb) · 7208957.jpg (166.5 Kb) · 3819169.jpg (174.6 Kb) · 2627646.jpg (168.7 Kb) · 5486297.jpg (168.7 Kb)
 
NightRiderДата: Понеделник, 20.01.2014, 18:13:31 | Message # 2
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
къв Цвик бре ? Сложи го в истинска хонда Прелюд 4 :) Успех




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
ggushterovДата: Понеделник, 20.01.2014, 18:19:27 | Message # 3
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Продължаваме със свалянето на смукателния колектор...


Капака на главата...



валовете...


водна и маслена помпа + ангренажите....



ВТЕК Клапана беше отвратителен, все едно отворих кенеф и изтекоха едно кило "неща". Гарнитурата беше станала на камък и едва я изкарах.



И ето това е за днес.


Утре продължавам със свалянето на главата, вала, буталата с биелите и т.н. След това смятам блока да бъде боядисан в черен цвят изцяло, както и главата. Капака на клапаните ще е с някакви шарении най-вероятно но има време докато стигнем до там. За сега толкова, утре следва продължение със снимки от вътрешната част на мотора.

А ето го и донора:
Приложени файлове: 6132073.jpg (181.1 Kb) · 6278323.jpg (175.9 Kb) · 9250152.jpg (229.6 Kb) · 9564436.jpg (178.6 Kb) · 6670087.jpg (198.7 Kb) · 6333842.jpg (199.3 Kb) · 0710646.jpg (197.6 Kb) · 7370668.jpg (174.2 Kb) · 9015207.jpg (224.4 Kb) · 9442285.jpg (206.2 Kb)
 
ggushterovДата: Понеделник, 20.01.2014, 18:26:46 | Message # 4
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Ако някой е преправял ОБД2 мотор към ОБД1 моля да сподели какво се сменя по мотора. Делко? Инжектори? Друго?
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 20.01.2014, 18:42:03 | Message # 5
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote ggushterov ()
Завили са болтовете отзад за да може да ти е гадно.
Че на кой автоматик не са там??? :D Гадното тук е,че стартера е на кутията а не на блока и за това ти е гадно,че няма дупка  :D
Няма ли отвор някъде на блока да бъркаш от там?


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ggushterovДата: Понеделник, 20.01.2014, 18:45:01 | Message # 6
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Няма, само с гърчене става работата :D
 
ggushterovДата: Понеделник, 20.01.2014, 18:50:52 | Message # 7
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Ето за начало частите за които чакам да ми пратят цени от Бултрако.

19200-P13-003 - Водна помпа /1бр
15100-P5M-305 - Маслена помпа /1бр
11251-P45-GOO - Гарнитура за картер /1бр
12030-P13-000 - Гарнитури за капака на главата /1комплект
19301-P13-306 - Термостат + г-ра /1бр
91213-PR3-004 - Семерини на разпределителните валове /2бр.
12251-P5M-004 - Гарнитура за главата /1бр
12513-P30-000 - Уплътнения за разпределителните валове /1бр
12210-PZ1-004 - Гумички за клапаните /8бр
12211-PZ1-004 - Гумички за клапаните /8бр
17121-PT2-004 - Гарнитура за смукателен колектор м/у пеперудите /2бр
17105-P13-014 - Гарнитура за смукателен колектор към главата /1бр
16176-P30-004 - Гарнитура за дросела/1бр
13211-P13-014 - Биелни лагери TAIHO /4 комплекта
13321-PT0-004 - Основни лагери TAIHO/ 4 комплекта
13011-P13-004 - Комплект маслени и компресионни сегменти RIKEN /4 комплекта
06111-P5P-000 - Комплект гарнитури за блока /1 комплект
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 20.01.2014, 19:28:53 | Message # 8
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote ggushterov ()
пратят цени от Бултрако.
От там ли ще ги купуваш бре lol купи си бентли,ще ти излезе по-евтино haha


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ggushterovДата: Понеделник, 20.01.2014, 19:38:00 | Message # 9
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Чакам да ми кажат цени за да мига да ги сравня. Повечето неща от тук са в рамките на 10лв-50лв така че няма да е кой знае какъв проблем. Другия вариант е от САЩ с общите поръчки ама не ги знам кога ще дойдат частите. Споко, аз и на теб ще звъня няколко пъти поне за части :D
 
GarfiДата: Понеделник, 20.01.2014, 19:57:22 | Message # 10
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Ако ще правиш силен мотор не е ли по-добре да елиминирал балансиращите валове?
 
ggushterovДата: Понеделник, 20.01.2014, 20:00:31 | Message # 11
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Предпочитам да си запазя балансиращите валове. Според мен са много полезни и премахването им при атмосферен билд е напълно излишно. Няма да спечеля кой знае какво от това но пък ще се сдобия с много нежелани вибрации. Ще си стоят и ще си балансират :D
 
rollinДата: Понеделник, 20.01.2014, 22:29:18 | Message # 12
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Тогава ЗАДЪЛЖИТЕЛНО смени и техните лагери за да няма "уть" :D

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
mom4i74Дата: Понеделник, 20.01.2014, 22:46:03 | Message # 13
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
МАслената помпа не ти вдьхва доверие ли та ще я взимаш и нея. Аз се колебая дали да не я порьчам и аз .

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
ggushterovДата: Понеделник, 20.01.2014, 22:52:22 | Message # 14
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Ми така и така ще сменям един кашон с части, защо да не я сменя и нея. После не мисля да го барам доста време двигателя така че по-добре да я сменя. М/у другото тя и водната помпа ми се видя нова, и ремъците и те ама ще ги сменя за всеки случай :)
 
batkosioДата: Понеделник, 20.01.2014, 22:54:12 | Message # 15
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
Quote ggushterov ()
Ако някой е преправял ОБД2 мотор към ОБД1 моля да сподели какво се сменя по мотора. Делко? Инжектори? Друго?

1. Делко от ОБД1, в което е crankshaft position sensor, за разлика от ОБД2- там е на самия блок откъм ангренажа- две сензорчета, които просто махаш.
2. Инжектори нискоомни 345 кубика с резисторната кутия, макар че можеш да запазиш високоомните, свързват се по някакъв начин.
3. EACV-то поне при мен бе различно, както и FITV-то.
4. EGR от ОБД1, но можеш и да го затапиш.
5. ОБД1 ЕКУ whistle


 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda