Пълен билд на H22A5
|
|
ggushterov | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 18:07:38 | Message # 1 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Така, днес се захванах с билд на един Х22А5. Аз за разлика от някои други колеги започнах да си събирам колата от части по разбираеми причини (щото имам много части ако някой не се е досетил ). Днес започнах да разглобявам двигателя за да видя какво е положението вътре. Като цел ще се гони напълно атмосферен мотор. Няма да си играя с набиване на ризи и т.н. Турбо няма да слагам на мотора тъй като според мен е финансово неоправдано (за 10К има доста добри заводски турбо бегачки). Точната карантия не знам каква ще е за момента като клапани, валове, бутала, пружини, тарелки и т.н. Знам само, че всичко ще бъде подменено с ново такова. Двигателя ще бъде сгъстен като ще целя нещо от рода на 12 - 12.5 степен на сгъстяване. Валовете може би ще са от АТР или поне за сега това е идеята. Започвам с няколко снимки като ще се старая да е максимално подробно описан хода на работа. Проекта не е за седмица-две и ще се старая да ъпдейтвам всеки път като направя нещо по двигателя. Най-големия майтап е, че още не знам в какво купе ще го сложа. Чудя се м/у Сивик 6г, Акорд 6г, или Прелюд 4г. Везните клонят към Сивика тъй като е най-лек ама ще видим. Това като му дойде времето.
Ето го началото:  
Свалянето на турбината е най-голямата педерастия с извинение. Завили са болтовете отзад за да може да ти е гадно. Предполагам има и друга причина ама аз не я открих
А ето това е "маховика" при автоматика
|
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 18:13:31 | Message # 2 |
 Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| къв Цвик бре ? Сложи го в истинска хонда Прелюд 4 Успех
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
|
ggushterov | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 18:26:46 | Message # 4 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Ако някой е преправял ОБД2 мотор към ОБД1 моля да сподели какво се сменя по мотора. Делко? Инжектори? Друго?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 18:42:03 | Message # 5 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote ggushterov (  ) Завили са болтовете отзад за да може да ти е гадно. Че на кой автоматик не са там??? Гадното тук е,че стартера е на кутията а не на блока и за това ти е гадно,че няма дупка Няма ли отвор някъде на блока да бъркаш от там?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ggushterov | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 18:45:01 | Message # 6 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Няма, само с гърчене става работата
|
|
| |
ggushterov | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 18:50:52 | Message # 7 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Ето за начало частите за които чакам да ми пратят цени от Бултрако.
19200-P13-003 - Водна помпа /1бр 15100-P5M-305 - Маслена помпа /1бр 11251-P45-GOO - Гарнитура за картер /1бр 12030-P13-000 - Гарнитури за капака на главата /1комплект 19301-P13-306 - Термостат + г-ра /1бр 91213-PR3-004 - Семерини на разпределителните валове /2бр. 12251-P5M-004 - Гарнитура за главата /1бр 12513-P30-000 - Уплътнения за разпределителните валове /1бр 12210-PZ1-004 - Гумички за клапаните /8бр 12211-PZ1-004 - Гумички за клапаните /8бр 17121-PT2-004 - Гарнитура за смукателен колектор м/у пеперудите /2бр 17105-P13-014 - Гарнитура за смукателен колектор към главата /1бр 16176-P30-004 - Гарнитура за дросела/1бр 13211-P13-014 - Биелни лагери TAIHO /4 комплекта 13321-PT0-004 - Основни лагери TAIHO/ 4 комплекта 13011-P13-004 - Комплект маслени и компресионни сегменти RIKEN /4 комплекта 06111-P5P-000 - Комплект гарнитури за блока /1 комплект
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 19:28:53 | Message # 8 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote ggushterov (  ) пратят цени от Бултрако. От там ли ще ги купуваш бре купи си бентли,ще ти излезе по-евтино
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ggushterov | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 19:38:00 | Message # 9 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Чакам да ми кажат цени за да мига да ги сравня. Повечето неща от тук са в рамките на 10лв-50лв така че няма да е кой знае какъв проблем. Другия вариант е от САЩ с общите поръчки ама не ги знам кога ще дойдат частите. Споко, аз и на теб ще звъня няколко пъти поне за части
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 19:57:22 | Message # 10 |
 just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Ако ще правиш силен мотор не е ли по-добре да елиминирал балансиращите валове?
|
|
| |
ggushterov | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 20:00:31 | Message # 11 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Предпочитам да си запазя балансиращите валове. Според мен са много полезни и премахването им при атмосферен билд е напълно излишно. Няма да спечеля кой знае какво от това но пък ще се сдобия с много нежелани вибрации. Ще си стоят и ще си балансират
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 22:29:18 | Message # 12 |
 Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Тогава ЗАДЪЛЖИТЕЛНО смени и техните лагери за да няма "уть"
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 22:46:03 | Message # 13 |
 Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| МАслената помпа не ти вдьхва доверие ли та ще я взимаш и нея. Аз се колебая дали да не я порьчам и аз .
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
ggushterov | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 22:52:22 | Message # 14 |
 Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Ми така и така ще сменям един кашон с части, защо да не я сменя и нея. После не мисля да го барам доста време двигателя така че по-добре да я сменя. М/у другото тя и водната помпа ми се видя нова, и ремъците и те ама ще ги сменя за всеки случай
|
|
| |
batkosio | Дата: Понеделник, 20.01.2014, 22:54:12 | Message # 15 |
 BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Quote ggushterov (  ) Ако някой е преправял ОБД2 мотор към ОБД1 моля да сподели какво се сменя по мотора. Делко? Инжектори? Друго? 1. Делко от ОБД1, в което е crankshaft position sensor, за разлика от ОБД2- там е на самия блок откъм ангренажа- две сензорчета, които просто махаш. 2. Инжектори нискоомни 345 кубика с резисторната кутия, макар че можеш да запазиш високоомните, свързват се по някакъв начин. 3. EACV-то поне при мен бе различно, както и FITV-то. 4. EGR от ОБД1, но можеш и да го затапиш. 5. ОБД1 ЕКУ
|
|
| |