Пълен билд на H22A5
|
|
nightfighter | Дата: Неделя, 04.05.2014, 02:36:07 | Message # 271 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Успява да навре пластина 0,1мм като е сложил буталото в цилиндъра.Ама къде? Само горе ли, само отстрани ли?
|
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 04.05.2014, 11:42:49 | Message # 272 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| В ръководството пише че допуска е 0.04 т.е всичко по-голямо от това е извън допустимото. Също така там е показано как се мери, и от разговорите ми с nurs, знам че го е правил според инструкциите. Пък и елипса се получава само напречно на коляновия вал, това не е за коментиране, вие го знаете прекрасно.
|
|
| |
nurs | Дата: Неделя, 04.05.2014, 17:30:41 | Message # 273 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| ето така го меря....така си пише в книгата....не е износено буталото ...бока има ръб...
Редактирано от nurs - Неделя, 04.05.2014, 17:31:16 |
|
| |
Age | Дата: Неделя, 04.05.2014, 18:51:46 | Message # 274 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| Само да питам така, като мериш сегменти има ли на буталото? По мое мнение тази хлабина едва ли ще те притесни като заработи двигателя буталото ще се центрира и сегментите ще оберат луфтовете от всякъде така че не се притеснявай. До сега добре се справяш с двигателя, браво за което. Чакаме нататък да видим какво става....
Редактирано от Age - Неделя, 04.05.2014, 18:58:02 |
|
| |
nurs | Дата: Неделя, 04.05.2014, 18:58:29 | Message # 275 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| естествено че не....:)
|
|
| |
nurs | Дата: Неделя, 04.05.2014, 19:00:16 | Message # 276 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Quote Age ( ) Чакаме нататък да видим какво става.... чудя се дали да има нататък....
|
|
| |
Age | Дата: Неделя, 04.05.2014, 19:00:24 | Message # 277 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| Събирай тогава смело. Нататък са конете и ухилената физиономия при ускорението
Редактирано от Age - Неделя, 04.05.2014, 19:02:24 |
|
| |
nurs | Дата: Неделя, 04.05.2014, 19:05:04 | Message # 278 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| много е според мен ....то буталото леко си хлопа вътре...
Редактирано от nurs - Неделя, 04.05.2014, 19:08:00 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 04.05.2014, 19:10:11 | Message # 279 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote nurs ( ) бока има ръб Тук вече работата не е много добре
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nurs | Дата: Неделя, 04.05.2014, 19:19:00 | Message # 280 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| да....ризата е износена ....4-то бутало като го сложа в 1-2-3 цилиндър е супер....
|
|
| |
nurs | Дата: Неделя, 04.05.2014, 20:22:25 | Message # 281 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| както се вижда на снимката меря на грешно място.... то там дефакто няма бутало...светнаха ме че буталото е елипса и на нивото на буталния болт е най-шитоко (а там кадето меря точно тази част липсва.... )....премерих напречно на коляновия вал 0.05 невлиза.....светнаха ме че ако премеря ключа на 2 санта от ръба на ризата и после поотгоре там кадето не е работна част (при мен е 0.40 на работната и 0.45 на неработната)и тазликата разделяа на 3.14 ще разбера колко е износена ризата....и така явно всичко е наред така е който неразбира .......трябва да има кой да пита
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 04.05.2014, 20:23:05 | Message # 282 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Супер
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Неделя, 04.05.2014, 20:24:42 |
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 04.05.2014, 21:05:39 | Message # 283 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Добре Явно,вече сам си осъзнал грешката при меренето.Казах ти че в зависимост от ключа на сегмента се определя има ли голямо износване или не.Много ме озадачи като писа че ключа ти е идеален,и въпреки това твърдиш че има голямо износване на ризата.Казах ти прост метод,мериш ключа на сегмента горе,в средата и долу на цилиндъра,ако е в допуските които ти написах сглобявай смело. Вече си разбрал че буталото се мери долу,важно е да няма износване в полата на буталото,защото иначе се получава едно много неприятно чукане,все едно клапан,ама ще го чуваш само на загрял двигател.Не е фатално но дразни много
|
|
| |
ggushterov | Дата: Неделя, 04.05.2014, 21:34:46 | Message # 284 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Аз като ти донесох двигателя какво ти казах?
|
|
| |
nurs | Дата: Вторник, 13.05.2014, 20:44:47 | Message # 285 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Така и валовете минаха по каналния ред... ......... само главата ми остана....и се чудя с какво мога да я поизмия без да има шанс да прецакам гумичките на клапаните.......бензин?нафта? ще се зглобява кам средата на юни....че колегата с който ще го събираме не е в БГ....
Редактирано от nurs - Вторник, 13.05.2014, 20:50:17 |
|
| |