Помощ за х22
|
|
ggushterov | Дата: Събота, 12.10.2013, 19:21:28 | Message # 16 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Монтажа на самия мотор в коша на Сивика не е много сложен. Тампоните за Х22 мотор за Сивик са към 400лв ако не се лъжа, за полуоски се ползват тези които са си за мотора, инсталацията се изхвърля цялата и се слага Прелюд-овата, подробности като разбера ще добавя. Имай в предвид, че ако двигателя е от по-новите ще ти трябва и ключа, компа, ключалката, една кутийка която чете имобилайзера, както и пластмасата която обгражда ключалката (един пластмасов пръстен с лентов кабел). Ако е от по-старите и няма имобилайзер е по-лесно тъй като ти отпадат половината от тези работи. Не ти трябва Р28-ца ако няма да слагаш турбо, нитро или там подобни системи изискващи фини настройки на горивните карти, ъгъла на запалване и т.н. Ако си решил да турбинираш има хора които бързо ще те откажат и вместо да пишеш тема за турбо и т.н. -> http://preludebg.com/forum/12-1476-1 . Имай в предвид, че аз се отказах от Х22 мотора точно по тази причина -> ПАРИ И ТО МНОГО Ако нещеш турбо питай Недко за атмосферния тунинг да ти разкаже
Редактирано от ggushterov - Събота, 12.10.2013, 19:22:34 |
|
| |
marfi_9093 | Дата: Събота, 12.10.2013, 20:48:19 | Message # 17 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Не е проблем да нахвърля и 1000 линка просто искам да знам какъв е бюджета или колегата да каже какво мисли да прави. Аз ще попитам колегата няколко въпроса: - Знаеш ли, че H серията е с никасилово покритие на ризите и какво точно представлява то? - Знаеш ли че буталата и блоковете за H серия са 2 стандарта? - Колата за кой клас състезания ще се прави? - Атмосферна или с принудително пълнене? - Какви резултати целиш на 402м ? - Какъв е бюджета за проекта?
Общо взето пиши какво мислиш да правиш
1-за ризите нищо не знам и незнам какво предствавлява никасила. 2- също не го знам общо взето за Х серия инфо нзм но както съм учил за де и бе серия така ще се учи и за Х! 3-колата ще е за лично удоволствие няма да е официално за писта 4-по плановете за сега сток ще е, а за напред може едно безгръбначно 5-резултати няма колкото толко, мисля че Х22А в сивик варел добре ще се държи 6-то за сега няма да е проект понеже ще кача мотора ще му се нарадвам и после ще се мисли
исках да проуча за кутията понеже в един проект видях че ф серия щял да ползва че е била по къса и дрън дрън, та пак да питам коя кутия от стоковите е най добре само акорд тайп р ли?
|
|
| |
ggushterov | Дата: Събота, 12.10.2013, 20:54:34 | Message # 18 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| U2Q7 T2W4 M2B4 M2T4 M2Z4
|
|
| |
rollin | Дата: Събота, 12.10.2013, 20:55:01 | Message # 19 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Стоково Х22 в сивик на варел ще даде 14-ка равна дори може да падне и малко по надолу. Скоростна кутия взимаш която е най евтина и с най добри предавателни числа http://preludebg.com/index/instrumenti/0-4 На критерии напиши H22 и разгледай видовете кутии
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
ggushterov | Дата: Събота, 12.10.2013, 21:00:37 | Message # 20 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote 1-за ризите нищо не знам и незнам какво предствавлява никасила. 2- също не го знам общо взето за Х серия инфо нзм но както съм учил за де и бе серия така ще се учи и за Х! http://preludebg.com/forum/12-1290-1
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Неделя, 13.10.2013, 11:39:03 | Message # 21 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| rollin и ggushterov доста добре информация сте дали изчетох я.
п.п. Значи отворените блокове до някъде са по здрави до колкото разбирам аз, и също така май не подлежат на шлаф хонинг и темподобни, а за отворените блокoве гледам че има и блок гард ако се реши да да е с пренудително пълнене и да се сложе един гард предполагам че пак ще е по добре, вие как мислите?
|
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 13.10.2013, 11:43:51 | Message # 22 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Нямаш нужда от блокгард, дали е отворен или затворен все е с никасил и не подлежи на шлайф.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Неделя, 13.10.2013, 11:53:40 | Message # 23 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| абе колега незнам как да цитирам да ти пиша отдоло....
п.п. С блокгард имах в предвид, предполагам ще е по добре от колкото без него, а тфа за шлайфа е ясно.
Да попитам и вас искам да взема тези дни двигатела на голегата "theexpress" Х22А някви препоръки и мнения? :Д Благодаря!
|
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 13.10.2013, 11:59:39 | Message # 24 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Няма смисъл от блокгард само пари пръснати на вятъра, а и май Х22А беше затворен... Мотора е най добре да се види и чуе на място, ако може и да се покара. Слабите места на H серията са основни-биелни лагери и елипса в цилиндрите. Лагерите се чуват като се запали мотора, но за елипсата никой не може да ти каже нищо
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Неделя, 13.10.2013, 12:03:15 | Message # 25 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Да наясно съм за тези работи не съм майстор но рамонти и подобни всичко аз си правя и така, ми говорих с пича каза че ще мога да карам колата и едно малко по ме успокоява че е автомат има по големи възможности да е по здрав но кола и жена се взима на късмет така че......:Х
|
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 13.10.2013, 16:52:20 | Message # 26 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Автоматите износват моторите по бъро - това е лично мое мнение.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 13.10.2013, 16:58:24 | Message # 27 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote rollin Автоматите износват моторите по бъро - това е лично мое мнение
И що така мислиш ? Предпочитам да взема мотор от някой чичка или жена който е автоматик и със сигурност не е юркан а не от някой пишлеме дето освен да го е пилило по светофарите друго не е правило. Абсолютно не съм съгласен с теб.
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 13.10.2013, 17:11:04 | Message # 28 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Аз не ангажирам никой с моето мнение , но от скомните ми монтьорски познания клоня силно в тази посока.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 13.10.2013, 18:09:35 | Message # 29 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Автомата щади повече мотора.Факт!
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ggushterov | Дата: Неделя, 13.10.2013, 18:27:53 | Message # 30 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote marfi_9093 ( ) Значи отворените блокове до някъде са по здрави до колкото разбирам аз, Значи нищо не си разбрал. Отворения е по слаб от затворения. Това е и идеята на блок гарда - отворения блок имитира затворения с него. Затворения блок е с пъти по-здрав, но ако няма да турбинираш това не те интересува много. Единственият вариант за Х22 е да набиваш Дартъни, но си приготви 2500лв само за ризите, около 1000лв за бутала със сегменти, 1300лв за разпределителни валове, 500лв за интейк, 1000лв за къстъм генерация, клапани 500лв, тарелки+пружини+гумичките+водачите са около 500лв, 150лв за пета на коляновия вал и от там вече почваш да мислиш за турбо кит и т.н. Можеш да минеш и без карантии за мотора, но ще надуеш на 8psi и общо взето нищо няма да направиш, само парите ще си дадеш. За турбо на Х22 трябва да имаш пари, ако имаш то тогава ще се радвам да ме повозиш някой ден.
По-добре си вземи мотора и си го карай с минимални разходи като валове, сгъстяване, генерация, интейк и това ти стига. Този мотор с тези подобрения направо ще разцепи мрака в това купе от Сивик. Ходи и виж на колегата мотора, покарай го, ако ти хареса взимаш, прибираш се и го отваряш. Обслужваш го едно хубаво - семеринги, основни и биелни лагери, гарнитурки, ремъци и ролки, водна помпа, реглаж на клапани, шлайф+полиране на главата, гарнитура, болтове и т.н. После почваш да сглобяваш малко по-малко и така. Ето виж как се прави едно качествено обслужване http://preludebg.com/forum/10-242-2 . Имай в предвид, че от който и да вземеш мотор в никакъв случай няма да е перфектен и ще трябва да му обърнеш поне малко внимание. Ако го вземеш и сложиш направо на колата за гонки си е лично твой проблем ако нещо после претропа. В заключение мога да кажа само, че ако си решил да минеш тънко и да получиш добър резултат си объркал мотора.
|
|
| |