Помощ за х22
|
|
marfi_9093 | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 01:40:31 | Message # 31 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Ясно е че ще трябва да се обслужи все пак ще се пържи колагто се запали, но определено не съм богатаж за да турбинирам..... като гледам цените..... най вече лек тунинг с валове едно др и така ще е, че радиатор трябва да се зема спирачки трябва да се мисли после бензинова помпа, полуоските трябва да се купят че оригиналните не пасват, тампоните и там кинти и още куп неща който несе сещам в момента.....
|
|
| |
dominiko | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 08:37:54 | Message # 32 |
Годан (5)
Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
| Така. Аз съм със сивик, х22, п28 и т.н и т.н , ако искаш ме намери на скайп да полафим(morfeicho). х22 в 5та на казан няма да е равна 14ка, то мойта 6та с пълен интериор дава 14.0 ( на сфетофара, на по житек) Недко . Скъсява се маркуч на радиатора(трябва да си вземеш алуминиев радиатор) и бензиновия маркуч също. Ще ти трябват и жилата със скоростния лост, предполагам сега си с прътове. За полуоските имаш два варианта - скъсяваш ги и ги заваравяш с втулка или купуваш комплект тампони с полуоски. За твоите мераци стоковия смукател с пеперудите не е подходящ - търсиш от тайп р или някакъв автърмаркет, същото важи и за изпусактеля. Генрация за атмосферка по -голяма от 60мм не ти е необходима( вътрешно). 3 метра тръба с 4 колена излиза 100лв (неръждавейка) вече за труд нз, мойта ми я прави приятел. Има още работи , сега нахвърлям отгоре отгоре и не се сещам за всичко. Задължително окачване! Задължително ребилд на двигателя, т.е това което са ти обяснили колегите по -горе. Aз съм с бензиновата помпа от д14 и нямам проблеми.
Редактирано от dominiko - Понеделник, 14.10.2013, 08:41:28 |
|
| |
marfi_9093 | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 10:54:47 | Message # 33 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Quote dominiko ( ) Така. Аз съм със сивик, х22, п28 и т.н и т.н , ако искаш ме намери на скайп да полафим(morfeicho). х22 в 5та на казан няма да е равна 14ка, то мойта 6та с пълен интериор дава 14.0 ( на сфетофара, на по житек) Недко . Скъсява се маркуч на радиатора(трябва да си вземеш алуминиев радиатор) и бензиновия маркуч също. Ще ти трябват и жилата със скоростния лост, предполагам сега си с прътове. За полуоските имаш два варианта - скъсяваш ги и ги заваравяш с втулка или купуваш комплект тампони с полуоски. За твоите мераци стоковия смукател с пеперудите не е подходящ - търсиш от тайп р или някакъв автърмаркет, същото важи и за изпусактеля. Генрация за атмосферка по -голяма от 60мм не ти е необходима( вътрешно). 3 метра тръба с 4 колена излиза 100лв (неръждавейка) вече за труд нз, мойта ми я прави приятел. Има още работи , сега нахвърлям отгоре отгоре и не се сещам за всичко. Задължително окачване! Задължително ребилд на двигателя, т.е това което са ти обяснили колегите по -горе. Aз съм с бензиновата помпа от д14 и нямам проблеми.
Да за радиатора ще е алуминиев, а за бензиновия маркуч не разбрах. За жилата на скоростите знам и то трябва да се вземе, тампоните ще си ги права аз, а за полуоските малко съм чел повече и ще пробвам от други коли който знам кой са трябва да паснат като у дома си но с времето ще си покаже. За генерацията точно ще е 63х1.5 неръждавейка това ще рече 60 вътрешно обмислям го да е права траба :Д а за спирачки и акочване все още не съм мислил, за бензинова помпа мисля да е висок дебит като налягане 3 бара и дебит 255л/ч
ще те добавя в скайп да полафим малко за компа и дрън дрън :Д
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 13:34:34 | Message # 34 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Аз само да вметна пак, че хората карат турбо хонди със стокова помпа вие за някви асматици говорите за помпи с голям дебит...
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 13:52:31 | Message # 35 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| ми помпата е от д15б2 викам да не би да е слабичка и за това мисля за помпа с висок дебит :Д значи няма смисъл от тази инвестиция, аз така го разбирам!
|
|
| |
dominiko | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 17:39:32 | Message # 36 |
Годан (5)
Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
| Бензиновия при 6та и прелюд 4та е различен и се прави хибриден от двата. Бензинова ще ти трябва , ако набиеш 75 шота нитро и нагоре, т.к там се ползват по -големи дюзи. Не ти препоръчвам да си правиш тампоните - да не стане едно време, пари и нерви да хвърлиш и после пак да купиш готови, толкова не се стискай за 300лв. Това с полуските, колегата Крелион( Калоян) си пуска и намества двигателя над 20 пъти и имаше на разположение много полуоски да пробва. При положение, че ти ще наместваш двигателя, не се знае как ще застане и какви полуоски ще паснат, голям ама голям филм е това. Накрая Крелиона си намести двигателя , ама нямаше и 1 цигарена кутия от земята картера, а с тея готовите двигателя си седи на прилична височина. Питай Живака защо от преправяни тампони накрая си взе готови.
Редактирано от dominiko - Понеделник, 14.10.2013, 17:42:20 |
|
| |
marfi_9093 | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 20:16:13 | Message # 37 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| П.п dominiko
Ще си пробвам аз да си направя тампоните който вярвам в себе си! Тампони и полуоски не ме плашат, плаши ме инсталацията с комп П28......
|
|
| |
ggushterov | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 20:46:05 | Message # 38 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Няма нищо страшно - каквото не е захванато, това не е направено. Има ли желание, има и начин. Харесай си мотор и го взимай, че от много мислене и чудене накрая нищо няма да направиш
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 20:55:13 | Message # 39 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Колега не мисля кой мотор ала бала не си чеша езика, просто тези дни чакам още пари, ако ни дадат тази седмица събота сутринта отивам да хо гледам тествам, и аз нямам търпение но трчбва да чакам няма как.....
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 21:58:47 | Message # 40 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Quote dominiko ( ) Така. Аз съм със сивик, х22, п28 и т.н и т.н , ако искаш ме намери на скайп да полафим(morfeicho). х22 в 5та на казан няма да е равна 14ка, то мойта 6та с пълен интериор дава 14.0 ( на сфетофара, на по житек) Недко Абе колега кфо искаж да кажеш че аз ще дам 13-ка ли?????
|
|
| |
dominiko | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:20:59 | Message # 41 |
Годан (5)
Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
| С гуми, окачване и настройка 5та варел - без никакви проблеми.
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Вторник, 15.10.2013, 12:50:52 | Message # 42 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Quote dominiko ( ) С гуми, окачване и настройка 5та варел - без никакви проблеми.
Колега ти с какво окачване си че аз нищо не съм мислил за окачване......
|
|
| |
dominiko | Дата: Вторник, 15.10.2013, 13:00:20 | Message # 43 |
Годан (5)
Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
| Eто това http://www.bc-racing.co.uk/br-series-coilovers не е лошо. Пружините са 12 на 8 :).
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Вторник, 15.10.2013, 13:09:51 | Message # 44 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Quote dominiko ( )
Това е добре но това окачване ще си е по скъпо от мотора...... все пак работим за една българска заплата.......
п.п. защо те няма в скайп?
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Петък, 18.10.2013, 09:33:49 | Message # 45 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги от няколко дена не пишем в темата но има развитие, интересува ме Х22 и Х23 полуоските имат ли разлика?
п.п Да ви се похваля утре сутрин отивам за Х22А дано всичко е 6!
|
|
| |