Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Помощ за х22
marfi_9093Дата: Понеделник, 14.10.2013, 01:40:31 | Message # 31
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
Ясно е че ще трябва да се обслужи все пак ще се пържи колагто се запали, но определено не съм богатаж за да турбинирам..... като гледам цените..... най вече лек тунинг с валове едно др и така ще е, че радиатор трябва да се зема спирачки трябва да се мисли после бензинова помпа, полуоските трябва да се купят че оригиналните не пасват, тампоните и там кинти и още куп неща който несе сещам в момента.....
 
dominikoДата: Понеделник, 14.10.2013, 08:37:54 | Message # 32
Годан (5)

Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
Така. Аз съм със сивик, х22, п28 и т.н и т.н , ако искаш ме намери на скайп да полафим(morfeicho). х22 в 5та на казан няма да е равна 14ка, то мойта 6та с пълен интериор дава 14.0 ( на сфетофара, на по житек) Недко :p  . Скъсява се маркуч на радиатора(трябва да си вземеш алуминиев радиатор) и бензиновия маркуч също. Ще ти трябват и жилата със скоростния лост, предполагам сега си с прътове. За полуоските имаш два варианта - скъсяваш ги и ги заваравяш с втулка или купуваш комплект тампони с полуоски. За твоите мераци стоковия смукател с пеперудите не е подходящ - търсиш от тайп р или някакъв автърмаркет, същото важи и за изпусактеля. Генрация за атмосферка по -голяма от 60мм не ти е необходима( вътрешно). 3 метра тръба с 4 колена излиза 100лв (неръждавейка) вече за труд нз, мойта ми я прави приятел. Има още работи , сега нахвърлям отгоре отгоре и не се сещам за всичко. Задължително окачване! Задължително ребилд на двигателя, т.е това което са ти обяснили колегите по -горе. Aз съм с бензиновата помпа от д14 и нямам проблеми.

Редактирано от dominiko - Понеделник, 14.10.2013, 08:41:28
 
marfi_9093Дата: Понеделник, 14.10.2013, 10:54:47 | Message # 33
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
Quote dominiko ()
Така. Аз съм със сивик, х22, п28 и т.н и т.н , ако искаш ме намери на скайп да полафим(morfeicho). х22 в 5та на казан няма да е равна 14ка, то мойта 6та с пълен интериор дава 14.0 ( на сфетофара, на по житек) Недко :p . Скъсява се маркуч на радиатора(трябва да си вземеш алуминиев радиатор) и бензиновия маркуч също. Ще ти трябват и жилата със скоростния лост, предполагам сега си с прътове. За полуоските имаш два варианта - скъсяваш ги и ги заваравяш с втулка или купуваш комплект тампони с полуоски. За твоите мераци стоковия смукател с пеперудите не е подходящ - търсиш от тайп р или някакъв автърмаркет, същото важи и за изпусактеля. Генрация за атмосферка по -голяма от 60мм не ти е необходима( вътрешно). 3 метра тръба с 4 колена излиза 100лв (неръждавейка) вече за труд нз, мойта ми я прави приятел. Има още работи , сега нахвърлям отгоре отгоре и не се сещам за всичко. Задължително окачване! Задължително ребилд на двигателя, т.е това което са ти обяснили колегите по -горе. Aз съм с бензиновата помпа от д14 и нямам проблеми.


Да за радиатора ще е алуминиев, а за бензиновия маркуч не разбрах. За жилата на скоростите знам и то трябва да се вземе, тампоните ще си ги права аз, а за полуоските малко съм чел повече и ще пробвам от други коли който знам кой са трябва да паснат като у дома си но с времето ще си покаже. За генерацията точно ще е 63х1.5 неръждавейка това ще рече 60 вътрешно обмислям го да е права траба :Д а за спирачки и акочване все още не съм мислил, за бензинова помпа мисля да е висок дебит като налягане 3 бара и дебит 255л/ч

ще те добавя в скайп да полафим малко за компа и дрън дрън :Д
 
rollinДата: Понеделник, 14.10.2013, 13:34:34 | Message # 34
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Аз само да вметна пак, че хората карат турбо хонди със стокова помпа вие за някви асматици говорите за помпи с голям дебит...

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
marfi_9093Дата: Понеделник, 14.10.2013, 13:52:31 | Message # 35
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
ми помпата е от д15б2 викам да не би да е слабичка и за това мисля за помпа с висок дебит :Д значи няма смисъл от тази инвестиция, аз така го разбирам!
 
dominikoДата: Понеделник, 14.10.2013, 17:39:32 | Message # 36
Годан (5)

Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
Бензиновия при 6та и прелюд 4та е различен и се прави хибриден от двата. Бензинова ще ти трябва , ако набиеш 75 шота нитро и нагоре, т.к там се ползват по -големи дюзи. Не ти препоръчвам  да си правиш тампоните - да не стане  едно време, пари и нерви да хвърлиш и после пак да купиш готови, толкова не се стискай за 300лв. Това с полуските, колегата Крелион( Калоян) си пуска и намества двигателя над 20 пъти и имаше на разположение много полуоски да пробва. При положение, че ти ще наместваш двигателя, не се знае как ще застане и какви полуоски ще паснат, голям ама голям филм е това. Накрая Крелиона си намести двигателя , ама нямаше и 1 цигарена кутия от земята картера, а с тея готовите двигателя си седи на прилична височина. Питай Живака защо от преправяни тампони накрая си взе готови.

Редактирано от dominiko - Понеделник, 14.10.2013, 17:42:20
 
marfi_9093Дата: Понеделник, 14.10.2013, 20:16:13 | Message # 37
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
П.п dominiko

Ще си пробвам аз да си направя тампоните който вярвам в себе си! Тампони и полуоски не ме плашат, плаши ме инсталацията с комп П28......
 
ggushterovДата: Понеделник, 14.10.2013, 20:46:05 | Message # 38
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Няма нищо страшно - каквото не е захванато, това не е направено. Има ли желание, има и начин. Харесай си мотор и го взимай, че от много мислене и чудене накрая нищо няма да направиш ;)
 
marfi_9093Дата: Понеделник, 14.10.2013, 20:55:13 | Message # 39
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
Колега не мисля кой мотор ала бала не си чеша езика, просто тези дни чакам още пари, ако ни дадат тази седмица събота сутринта отивам да хо гледам тествам, и аз нямам търпение но трчбва да чакам няма как.....
 
marfi_9093Дата: Понеделник, 14.10.2013, 21:58:47 | Message # 40
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
Quote dominiko ()
Така. Аз съм със сивик, х22, п28 и т.н и т.н , ако искаш ме намери на скайп да полафим(morfeicho). х22 в 5та на казан няма да е равна 14ка, то мойта 6та с пълен интериор дава 14.0 ( на сфетофара, на по житек) Недко

Абе колега кфо искаж да кажеш че аз ще дам 13-ка ли?????
 
dominikoДата: Вторник, 15.10.2013, 00:20:59 | Message # 41
Годан (5)

Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
С гуми, окачване и настройка 5та  варел - без никакви проблеми.
 
marfi_9093Дата: Вторник, 15.10.2013, 12:50:52 | Message # 42
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
Quote dominiko ()
С гуми, окачване и настройка 5та  варел - без никакви проблеми.


Колега ти с какво окачване си че аз нищо не съм мислил за окачване......
 
dominikoДата: Вторник, 15.10.2013, 13:00:20 | Message # 43
Годан (5)

Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
Eто това http://www.bc-racing.co.uk/br-series-coilovers не е лошо. Пружините са 12 на 8 :).
 
marfi_9093Дата: Вторник, 15.10.2013, 13:09:51 | Message # 44
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
Quote dominiko ()
Eто това http://www.bc-racing.co.uk/br-series-coilovers не е лошо. Пружините са 12 на 8 :).


Това е добре но това окачване ще си е по скъпо от мотора...... все пак работим за една българска заплата.......

п.п. защо те няма в скайп?
 
marfi_9093Дата: Петък, 18.10.2013, 09:33:49 | Message # 45
Рокудан (6)

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
Здравейте колеги от няколко дена не пишем в темата но има развитие, интересува ме Х22 и Х23 полуоските имат ли разлика?

п.п Да ви се похваля утре сутрин отивам за Х22А дано всичко е 6!
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda