Искам да разбера повече за Х22А2 185 коня.
|
|
Jack | Дата: Събота, 05.05.2012, 22:52:09 | Message # 31 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| ако някои от колегите не може да ти помогне с кабелите за в-тека аз мисля че имам някаде в кащи цxема и обяснение как точно се прави.
колкото до "Болтовете"на колите,няма никакав проблем да си карате с 4 болта па макар и да имате доста кончета под капака.Обаче спирачките са друго нещо.Трябват си по добри спирачки от наще на хондите Мисля че заводския прелуд х22 модел има по-голями спирачки от х23 грозно малко а?
Редактирано от Jack - Събота, 05.05.2012, 22:53:04 |
|
| |
pikaso906 | Дата: Събота, 05.05.2012, 23:06:38 | Message # 32 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Quote (NightRider) Тогава хвани и си ревизирай основно целия двигател така и така е на земята ,естествено стига да имаш подходящо количество финикийски знаци . И не се притеснявай с питане всичко става още повече ,че и майстора ти е роднина Това е идеята,но както каза всичко зависи от парите.Поне с време разполагам. А за схемата мерси колега,надявам се,че не е сложно.
|
|
| |
Jack | Дата: Събота, 05.05.2012, 23:09:02 | Message # 33 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| ако имаш 94-95 х23 е много лесно но ако е по стара,ще ти трябва да прекарваш кабели от ецу-то
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 05.05.2012, 23:11:17 | Message # 34 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Скоростите и съединителя ще ти станат на двигателя.Делкото е еднакво също.Захващането на двигателя е еднакво,може да си ползваш твоите тампони.При двигател от кола с дясна дирекция рейката с дюзите ще ти бъде също обратна и няма да ти стигне дължината на маркучите.Трябва да си ползваш твоята с дюзите от Х22-предполагам че рейките са еднакви.Инсталацията трябва да се преправя,дори да вземеш двигателя с нея,тя ще ти се падне от другата страна(ако е от RHD),или ще ти висят кабели или трябва да ги скъсяваш,или да си преработиш твоята инсталация което е по лесно според мен.Трябва ти ЕКУ P-13 от Х22,твоето е друго.Трябва да пуснеш 3 кабела допълнително от буксата на ЕКУ долу дясно в краката ти до двигателния отсек,за VTEC клапана. Хубаво е да помислиш за дискове и спирачни апарати от Х22,главината е еднаква.Това за болтовете е 4 или 5 и други подобни си е просто маркетингов трик,който почити всички фирми правят за да не са взаимозаменяеми частите на старото и новото поколение. Няма нищо общо със сигурността! Ревизиране на целия двигател не е евтино,ако ще го правиш с оригинални части.Ако ще слагаш ментета по добре не пипай нищо ако не е крайно наложително!
|
|
| |
Jack | Дата: Събота, 05.05.2012, 23:20:05 | Message # 35 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| много точно го каза само малко допалнение-исползваи си диузите от х22-то не от оригиналния двигател щото са по-малки.Аз имах доста главоболия докато разбера защо двигатела не работи с п13 а с оригиналния п14 бачка.
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Събота, 05.05.2012, 23:24:34 | Message # 36 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Quote (Jack) ако имаш 94-95 х23 е много лесно но ако е по стара,ще ти трябва да прекарваш кабели от ецу-то Имам 92 Ф20А4 значи ще се прекарват (от майстора обаче).
|
|
| |
Mkilla | Дата: Събота, 05.05.2012, 23:31:09 | Message # 37 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Добра идея е да използваш 20 годишни тампони които като ги махнеш не се знае в какво състояние са и като направиш 2 ластика с големият мотор да се чудиш защо вибрира мотора и защо лашка на скорост.Дали е маркетингов трик или не това за болтовете , знае оня дръпнатия къде е зглобявал колата.Ние типично по български обичай обичаме да преправяме и подобряваме нещата Важното е да има тиксо , чук и тел и всичко е ок :))) Евала за ентусиазма колега.Дано по-бързо стане готова бялата стрела !!
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Събота, 05.05.2012, 23:33:17 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 05.05.2012, 23:48:36 | Message # 38 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) Дали е маркетингов трик или не това за болтовете , знае оня дръпнатия къде е зглобявал колата.Ние типично по български обичай обичаме да преправяме и подобряваме нещата Важното е да има тиксо , чук и тел и всичко е ок :))) Добре де,как тогава 4-та генерация си е 185-200кс и с 4 болта?Цял ден не мога да ти хвана мисълта за този суап и петте болта.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 06.05.2012, 00:18:37 | Message # 39 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Писах на лично , че не искам да цапаме темата вече с излишни коментари
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 06.05.2012, 15:10:14 | Message # 40 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Идеята за 5 болта и на мен не ми е ясна!Здравината на дадено резбово съединение се определя както от броя на закрепващите елементи но също така от дебелината и материала от който са направени.Обикновено за отговорни места се предвижда 10 кратен запас от здравина.На Формула 1 като джантата е с една централна гайка да не би да не е надежна ?? Има си фабрично произведен Прелюд 4 ген с 200кс. Х22А JDM и си е с 4 болта,или при него не са го смятали дръпнатите очички ?? надали според мен! не виждам за какво побългаряване става въпрос тук! Усилието което можеш да приложиш от двигателя какъвто и да е той върху главината и болтовете е в пъти по-малко от силите които действат при удар в дупка на пътя примерно.Ако погледнеш в търговския раздел един колега продава на части Прелюд след удар в бордюр,моста,бомбетата и други части от окачването са се смачкали,но главините и болтовете на джантите видимо изглеждат да са си добре ,явно са доста здрави пък макар и ,,само" 4. Хубаво е човек да се стреми да прави всичко максимално добре,но пък от прекалено престараване може да си докараш куп ненужни проблеми,а в някои случай и да влошиш нещата.Позволявам си да ползвам една тема написана от човек ,който явно доста разбира от тези неща и показана ни от колегата alexandro,но останала непреведена и съответно непрочетена , за да изясня какво имам в предвид.Моля прочетете го:ТУК
Редактирано от nightfighter - Неделя, 06.05.2012, 15:16:46 |
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 06.05.2012, 15:30:38 | Message # 41 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) Трябва да си ползваш твоята с дюзите от Х22-предполагам че рейките са еднакви
Quote (Jack) много точно го каза само малко допалнение-исползваи си диузите от х22-то не от оригиналния двигател щото са по-малки.Аз имах доста главоболия докато разбера защо двигатела не работи с п13 а с оригиналния п14 бачка.
За едно и също говорим, ижекторите(дюзите) задължително трябва да са си от Х22! Може да ползваш своите дюзи или от Х23 само с техните си ЕКУ,но тогава новия Х22 няма да работи с пълен капацитет и няма да има ВТЕК режим. Предполагам че рейките са с еднакви параметри за всички двигатели, но не съм 100% сигурен.Тези рейки отколи с RHD са обратни и маркуча за горивото се пада от другата страна,и няма да стигне до филтъра.
|
|
| |
Jack | Дата: Неделя, 06.05.2012, 19:36:45 | Message # 42 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Sorry.изпуснал сам го това за инжекторите.Едно ви казвам с сигурност,слагаiте на задния и предния тампон Polyuritane inserts /незнам как се казва това на БГ език/.Тампоните са вечи но те стават само на ОРИГИНАЛЕН тампон макар и да е скасан!!! На афтермаркет тампони не стават.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 06.05.2012, 20:34:14 | Message # 43 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Колеги, стига сте дъвкали тия болтове. Аз ще ви кажа защо японеца е минал на 5х114.3. Защото това е стандартен размер, за разлика от 4х114.3, който си е направо бутиков.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 06.05.2012, 22:41:54 | Message # 44 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 06.05.2012, 23:27:41 | Message # 45 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote (ZAPPA) все не мога да намеря, каквото искам
я покажи на снимка поне какво искаш
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |