Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Кратки и бързи въпроси.
VIPER-CHДата: Неделя, 09.12.2012, 02:05:30 | Message # 181
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
ПЪРВО провери буксата (оранжева вътре на подкалника) на АБС-а 100% не е щракнала хубаво на зъбчето.Не мога да си го обясня но моята беше изплюла и как точно не знам.Като я натискаш да щракне като ,че ли има раздуване на водоустойчивото уплътнение вътре.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
dpavlovqДата: Неделя, 09.12.2012, 10:20:56 | Message # 182
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
Колегите, аз да Ви запитам има ли някой от Вас, който да идва на срещите и да е оправял 4WS системата си?
Защото гледам тази тема(http://preludebg.com/forum/5-85-1) и ще ми трябва съдействие, за извеждане на грешките и евентуално да търся човек, който да я презапой, да не говорим, че не мога и да открия информация къде се намира 4WS блока при 5-та генерация, но то и да го открия файдата ще е голяма при нулевата ми техническа грамотност. :D
Споделена малко опит от първа ръка. :)




Редактирано от dpavlovq - Неделя, 09.12.2012, 10:21:32
 
eDanielДата: Понеделник, 10.12.2012, 01:02:58 | Message # 183
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Аз съм си оправял системата, но никога не съм се интересувал каква точно грешка получавам. Сваляш компютъра, отваряш го и виждаш дали има проблем в спойките :) После може да гледаш за грешки като този път ще си сигурен, че ако има такива, те не са от кофти спойки.
Намери къде точно седи компа и говори с някои авер, който живее близо до вас и свършете работа без бързане. Цялата работа е добре да се прави спокойно, на сухо и на топло (навън е кучи студ).
При мен конкретно беше по-трудно да сваля кутията отколкото самото и разглабяне и запояване. Спойките са едри и всеки, който е запоявал в час по трудово би трябвало да може да се справи.



プレリュード 夢のカ
 
ZAPPAДата: Понеделник, 10.12.2012, 12:17:56 | Message # 184
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 10.12.2012, 23:46:14 | Message # 185
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
300 мм спирачни дискове от какво са или просто има афтър за прелюда?

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
mom4i74Дата: Сряда, 12.12.2012, 00:23:34 | Message # 186
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
300 мм дискове и апарати стават от Акорд type R но дисковете са 5х114,3.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
VIPER-CHДата: Сряда, 12.12.2012, 00:26:36 | Message # 187
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Аха,значи комплект с главините.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
mom4i74Дата: Сряда, 12.12.2012, 00:32:50 | Message # 188
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Главината на Акорда незнам дали е като на Прелюда но всички Прелюди 5 серия с "H" двигатели ,главините са 5х114,3.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
ZAPPAДата: Сряда, 12.12.2012, 01:12:17 | Message # 189
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
NSBOPДата: Сряда, 12.12.2012, 10:55:27 | Message # 190
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Може да се сложат дискове от ATR. Опитвам се да намеря темата ама засега без успех. Косьо може да помогне, сигурен съм. Иначе някъде четох, че може и дискове от CTR, но трябва първо да се разпробият.

 
FaresДата: Четвъртък, 13.12.2012, 11:54:41 | Message # 191
Сандан (3)

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
Привет, народе!

Въпроса ми е относно съединителя на четвърта генерация. Вчера говорих с един колега, който има същата като моята(Ф20) и излезе, че имаме сходни проблеми. Става въпрос за буксуващ съединител. Той вече го е сменял, а аз се каня да го направя напролет. Та въпросния колега ми каза, че след като е сменил съединителя проблема си е останал и излязло, че е помпата и ми каза как да проверя и моята. Цитирам - "Отваряш капака и между радиатора и колектора под ламбда сондата има едно като пръчка с маншон и на нея има пробка за обезвъздушаване(ключ 10). Отвърташ, ще пръсне леко спирачна течност и отиваш в колата да напомпиш съединителя. Той ще пропадне. Ще помпиш докато втвърди достатъчно после завиваш пробката и пробваш дали ще буксува. Ако буксува е от съединителя, ако не, е от помпата - не качва или не връща.". При него проблема е решен с подмяната на "някакви семеринги и гумички". Проверих онлайн каталозите и видях, че в действителност има "Ремонтен комплект помпа съединител". Та въпроса след всичкото това словоизлеяние е има ли опасност да прецакам нещо или смело(и безотговорно :) )да пробвам гореописания метод?

Комплекта:


Другия сходен проблем е, че зимата когато хване големия студ не иска да запали. Човека е сменил всичко - от горивна помпа до свещи - аз миналата зима имах съмнения в акумулатора и сега съм с друг и ще видя как ще е. Не ги чаткам много нещата но по пътя на моята си логика стигнах до извода, че най-вероятно е температурен датчик на въздух и оттам неправилна смес. Като не е кучи студ проблеми няма.
 
nightfighterДата: Четвъртък, 13.12.2012, 12:31:07 | Message # 192
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Буксуване на съединителя от помпата е много малко вероятно,единствено е възможно да се случи ако долния цилиндър не се връща , а засяда в някакво междино положение, оставя демпферната пружина на притискателя натисната и съответно съединителя полуотделен.
Без да се занимаваш с щуротии,вземи една отверка,използвайки планката на аксиалния лагер ,тази която я натиска това цилиндърче,като опора леко прибери буталцето на цилиндърчето навътре докато се получи лек луфт между него и тази планка,това ще означава че аксиалния лагер е напълно освободен, и не натиска пружините на притискателя.При първото натискане на педала на съединителя, луфта ще се обере и няма да има нужда да обезвъздушаваш, да губиш течност и т.н.

Quote (Fares)
"Отваряш капака и между радиатора и колектора под ламбда сондата има едно като пръчка с маншон и на нея има пробка за обезвъздушаване(ключ 10). Отвърташ, ще пръсне леко спирачна течност и отиваш в колата да напомпиш съединителя. Той ще пропадне. Ще помпиш докато втвърди достатъчно после завиваш пробката и пробваш дали ще буксува


Ако преди това не си затворил пробката от която е ,,пръснала" спирачната течност, ще помпиш до посиняване и никога няма да ,,втвърди" ,единственото което ще свършиш е , че още при първите 5-10 напомпвания , ще си източил всичката спирачна течност :)

Почити никоя кола,когато е много студено не пали ,,от раз".Завърташ на стартер за 2-3 сек, връщаш ключа изчакваш 1-2 сек и пак.Да въртиш , докато падне акумулатора няма никаква полза!


Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 13.12.2012, 12:56:21
 
FaresДата: Петък, 14.12.2012, 09:07:31 | Message # 193
Сандан (3)

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
Тази сутрин при -8 градуса запали. Върти мааалко повече, но пали. Дано да е било акумулатор. Преди това имах Голф 2 и Рено 19 и не съм имал никакви проблеми с паленето при каквито и да е температури. Това с буталото на помпата за съединителя още не съм го пробвал, че сега се връщам от нощна, но тея дни и това ще сторя.
 
NightRiderДата: Неделя, 16.12.2012, 17:45:53 | Message # 194
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
имам следният въпрос ,на то ва място какво се слага заводски?
Приложени файлове: 7580904.jpg (14.6 Kb)





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
batkosioДата: Неделя, 16.12.2012, 18:02:21 | Message # 195
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн


Бутон за централно заключване отвътре, има го на версиите JDM (шофьорска страна), USDM (шофьорска и пасажерска страна).
Приложени файлове: 0839358.jpg (189.2 Kb)


 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda