Кратки и бързи въпроси.
|
|
Garfi | Дата: Петък, 09.01.2015, 15:31:07 | Message # 2041 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Някой знае ли излишното гориво което се връща в резервоара дали се излива от горната част на резервоара или има тръбичка, която го сваля на дъното.
Редактирано от Garfi - Петък, 09.01.2015, 15:48:23 |
|
| |
dpavlovq | Дата: Петък, 09.01.2015, 19:31:21 | Message # 2042 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
| Здравейте! Не съм забравил, ама не знам и аз какво правя, много ме зарадва новия облик на форума.
Та, историята е следната... Колата мина обичайното обслужване - смяна на филтри и масло(лятото); а антифриза пък нещо си кипеше, та и този фикс беше поправен(смяна на капачка и на още един чарколяк, който в момента не се сещам кой беше). Обаче не ми беше свързан датчика за включване на вентилатора и мотора вдигна температура до червените деления, като не е стоял там - колата беше загасена.
Е ли вероятно да ми възникне теч на масло по този повод?(двигателя е омаслен бая) И да получа някакви проблеми като пукнатини по блока?
Колата се кара кажи-речи бабешката, просто ми е готино да си карам леко и бавно, та при мен двигателя не съм го силил, двигателя не е отварян(при мен де :D). Ремонта, който предстой е смяна на гарнитурите, които се водят комплект. Шлайф на главата е предвиден. Частите ще идват от Англия, което не знам как да го приема, вярвам, че ще са Виктор Рейнц или Блупринт, може да дадете и едно мнение за марките.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 09.01.2015, 20:37:35 | Message # 2043 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote DIVALDO ( ) Аз минах тюф преди 7-8 месеца имам поне година и 3-4 месеца до другия .Но проблема е като отида до някой сервиз и се сьм на трьни ако видят че го нямя ти вземат колата и мн голяма глоба тука и гонки няма карам си до 2500 оборота градско на 95% от времето . като се прибера в бг 5 мн и го няма. като го разширя няма и да спьва толкова мн колата Ами другия вариант е да го изтърбушиш.Пак ще си е на мястото но само обвивка,така няма да се тревожиш в сервизите а пък колата ще си е отпушена.Хващай едно шило и чук и му разкарай керамиката,шест болта го държат пп.Ще трябва операцията да я направиш на някой катализатор закупен втора ръка,че твоя да си седи за Тюф-а. После ще продадеш парчетата у дома и ще избиеш някой лев Друго не ми иде на ум в твоя случай
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 09.01.2015, 21:07:50 | Message # 2044 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Аз па немам ни катализатор ни нищо и нямам проблем при преглед . тия в Германия съвсем изглупеха . Преди да сложа Инвидията имах избушен катализатор ама той замина
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 09.01.2015, 21:15:20 | Message # 2045 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| При вас може бре,вие нямате ТЕЦ-ове да ви произвеждат ток.Всичко ви е на вятърни мелници
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
DIVALDO | Дата: Петък, 09.01.2015, 21:32:00 | Message # 2046 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Frankfurt/Germany
Група: Напреднали
Съобщения: 271
Статус: Офлайн
| Днеска си играх с дрелката около 2 часа да разтьржа едната страна на катализатора от ф51-52 на ф56 купих 4 метални дремела и почнах да стяржа . Аз искам и шума да намалей че и това тука е проблем и данеми бучи толкова .Ще отрежа от едната страна фланеца че там е мн тясно ф 47 не може да се разшири толкова и ще го изместя по на зад кьдето ф е по голямо . Някой да знае защо едната страна е с по малко ф от другата и коя страна е кьм колектора някой сайт от който да си порьчам гарнитури за катализатора И втори катализатор е добра идея но за по-напред .
Редактирано от DIVALDO - Петък, 09.01.2015, 21:36:29 |
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 09.01.2015, 21:35:58 | Message # 2047 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) При вас може бре,вие нямате ТЕЦ-ове да ви произвеждат ток.Всичко ви е на вятърни мелници имаме си АЕЦ ,а отделно на това мелниците в Холандия са били използване за пресушаване на вода и отвоюване на земя от морето .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 09.01.2015, 21:39:58 | Message # 2048 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote DIVALDO ( ) неможе да се разшири толкова Може на струг или фреза до Ф60
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 09.01.2015, 21:45:18 | Message # 2049 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote NightRider ( ) имаме си АЕЦ ,а отделно на това мелниците в Холандия са били използване за пресушаване на вода и отвоюване на земя от морето . Знам бре ,тръгнал да учи старото кеч....аз кога съм пил чай с Кунинг ехееее
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 09.01.2015, 21:54:21 | Message # 2050 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| пил си ти леблебия на село в каручката
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
DIVALDO | Дата: Петък, 09.01.2015, 21:58:40 | Message # 2051 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Frankfurt/Germany
Група: Напреднали
Съобщения: 271
Статус: Офлайн
| Проблема не е че аз не мога с дрелката .Проблема е че катализатора е на конос и кам края е на ф47 около 1 см ламарината затова трябва да го отрежа и да го заваря по назад на ламарината кадето коноса вече е ф56
|
|
| |
EMO | Дата: Четвъртък, 15.01.2015, 21:34:14 | Message # 2052 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| Колеги казват че дявола като си нямал работа се .... децата та питането ми е лесно ли се сменяват шпилките за джантите
|
|
| |
galev_90 | Дата: Четвъртък, 15.01.2015, 23:40:52 | Message # 2053 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
| Здравейте.Имам въпрос.Купих си джанти от колегата batkosio, и днес реших да пробвам една от тях да видя как ще седи на колата.Джантите са 2 размера 4х100(с широки дупки), и 4х114,3( с по тесен отвор за гайката.Проблема е че сегашните ми оригинални гайки, не могат да влязат на джантите , та да ги завия.Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем, и как да го разреша?Какви гайки да търся? Благодаря предварително
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 15.01.2015, 23:48:56 | Message # 2054 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 15.01.2015, 23:58:54 | Message # 2055 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |