Кратки и бързи въпроси.
|
|
outoflimit | Дата: Събота, 03.11.2012, 22:11:19 | Message # 61 |
Шодан (1)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 18
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) Смяната отне под 10 мин общо взето.Няма се плашиш и така да караш докато я смениш. а лагер налага ли се да се сменя
|
|
| |
addissta | Дата: Събота, 03.11.2012, 22:24:46 | Message # 62 |
Годан (5)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 147
Статус: Офлайн
| Благодаря на колегите, които взеха отношение по моя въпрос с пружините и ме светнаха как да търся (специални благодарности за nightfighter) - двигателя ми е Н23 и намерих точно оригиналните.
Honda Prelude 2.3 4WS
|
|
| |
baDGiRLaTNiGHT | Дата: Събота, 03.11.2012, 23:25:13 | Message # 63 |
Нидан (2)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 20
Статус: Офлайн
| nightfighter, благодаря ти.. явно няма да узная отговора никога :D
Редактирано от baDGiRLaTNiGHT - Събота, 03.11.2012, 23:25:23 |
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 04.11.2012, 19:39:43 | Message # 64 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Към колегата outoflimit Не , не се сменя лагер специално за предните.Който ти каже , че е много работа или трябва да се разглобява доста те лъже.Маха се единствено джантата и това е.Не се пипа нито спирачен апарат , нито нищо друго.Казвам , че не съм сигурен за задните защото там не можеш да ги завъртиш и да ти е удобно да бръкнеш назад иначе схемата трябва да е същата.Случва се на всеки особено след сезонна смяна на гуми.Шпилката е под 10 лева по спомен.Човек който разбира ще ти го направи за 10тина минути.На мен първо ми бяха казали в 1 сервиз че шенкела трябвало да се маха , спирачният апарат и тн.. и аз умрях от смях.Лошо е ако гайката е превъртяла резбата и стои на шпилката.Тогава трябва да се разпробие за да се извади.Ако е счупена шпилката и няма гайка на нея тогава е бързо и лесно.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 04.11.2012, 19:47:48 |
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 04.11.2012, 21:12:32 | Message # 65 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Какво ще разпробива бе? Mkilla, ти да не забрави, че и твоята гайка не мърдаше на никъде докато от напъване не скъса шпилката?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 04.11.2012, 21:20:45 | Message # 66 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Бе вие как ги стягате тези гайки,че чак ги късате???С тръба ли
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Неделя, 04.11.2012, 21:21:07 |
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 04.11.2012, 21:57:37 | Message # 67 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Не човек ама да си с 2 леви ръце не е лесно Мойта я сложих на криво и затегнах с ключа поне съм акъл а на колегата не знам.При мен беше стигнала до 1 място и няма мърдане ни напред ни назад.Eldesa и останалите които бяха тогава знаят кво беше.Та бат Сашо точно тогава каза "Давай , ако ще се къса ще я смениш" и така и стана :)) Едно френдче пък гумаджия с пистолета на криво му я завил и те така.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
aλexandro | Дата: Неделя, 04.11.2012, 22:48:50 | Message # 68 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Аз всички гайки, както и свещите ги въртя първо бавно наобратно и чак когато чуя *ЦЪК*, започвам да затягам.
Иначе и аз май съм с две леви ръце, щото на едни резби 10х1,25 тръгнах да навивам стандартни гайки 10х1,5 и като видях, че не върви отначало добре, се спрях и чак тогава се сетих да погледна какви са болтовете. Добре, че нямаше поражения
Редактирано от aλexandro - Неделя, 04.11.2012, 22:49:41 |
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 05.11.2012, 00:01:28 | Message # 69 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Quote (baDGiRLaTNiGHT) за какво служи това малко червено копче на таблото зад ръчката за фаровете ? иде реч за 4та генерация Направи една снимка да го видим това копче как изглежда точно
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
sean__john | Дата: Понеделник, 05.11.2012, 19:09:19 | Message # 70 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Колеги освем разликата в дължината на прожините на различните двигатели 2.0, 2.3, 2.2 има ли и разлика в твърдоста на амортисьорите при 4-та и 5-та генерация и разновидностите на двигателите.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 05.11.2012, 21:40:42 | Message # 71 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) Към колегата outoflimit Не , не се сменя лагер специално за предните.Който ти каже , че е много работа или трябва да се разглобява доста те лъже.Маха се единствено джантата и това е.Не се пипа нито спирачен апарат , нито нищо друго.Казвам , че не съм сигурен за задните защото там не можеш да ги завъртиш и да ти е удобно да бръкнеш назад иначе схемата трябва да е същата.Случва се на всеки особено след сезонна смяна на гуми.Шпилката е под 10 лева по спомен.Човек който разбира ще ти го направи за 10тина минути.На мен първо ми бяха казали в 1 сервиз че шенкела трябвало да се маха , спирачният апарат и тн.. и аз умрях от смях.Лошо е ако гайката е превъртяла резбата и стои на шпилката.Тогава трябва да се разпробие за да се извади.Ако е счупена шпилката и няма гайка на нея тогава е бързо и лесно.
Това ще ме светнеш ли ,как го направи?Как го наби откъм шлици без да сваляш нищо?Просто питам
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 05.11.2012, 23:13:52 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 05.11.2012, 21:42:00 | Message # 72 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Един тъп въпрос.Има ли осветление на копчето за огледалата при 4-та генерация? Благодаря
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
batkosio | Дата: Вторник, 06.11.2012, 00:19:34 | Message # 73 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Има ли осветление на копчето за огледалата при 4-та генерация?
Тц. И това много ме дразни. За съжаление от моделите на Хонда с подсветка на този бутон, нито един не е съвместим.
|
|
| |
batkosio | Дата: Вторник, 06.11.2012, 00:20:40 | Message # 74 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Quote (sean__john) има ли и разлика в твърдоста на амортисьорите при 4-та и 5-та генерация и разновидностите на двигателите
Има. Поне според EPC.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 06.11.2012, 00:28:06 | Message # 75 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| VIPER-CH май не аз а ти винаги спориш :)))) Шегувам се , та на въпроса ти..Бях плътно до Миро когато го правеше ( майстор в Юби Ко ).Резна малко с флекса главата на счупената шпилка и я изби точно с 1 удар с чука а новата на шмиргела я пилна толкова колкото да влезе точно.Реално се отне много малко от главата за да влезе обратно.Взе гедорето , вкара новата шпилка и цялата процедура беше 2 цигари и 1/2 от кафето което пиех т.е около 7-8 минутки.Няма разглобяване , няма нищо.Принципа на задните е същият.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Вторник, 06.11.2012, 00:29:13 |
|
| |