Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Сервизи - отзиви и общи коментари
GarfiДата: Събота, 10.11.2012, 23:59:59 | Message # 16
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
За Омбре стъпка по стъпка знаеш ли какво значи? Оставяш я при него и ти казва да дойдеш да си я вземеш след три дни. Три стъпки. Първия ден(първа стъпка) колата седи пред сервиза. Втори ден (втора стъпка) колата продължава да е пред сервиза. Трети ден (трета стъпка) вкарват колата и отстраняват проблема ако е нещо дребно ако не е стъпките продължават.
Обаждат ти се и ти казват, че колата е готова. Отиваш щаслив да си я вземеш обаче сумата е дееебела защото ремонта е от няколко стъпки и е доста сложен.
 
MkillaДата: Неделя, 11.11.2012, 00:00:09 | Message # 17
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
"Защо да отида да предявя рекламация, при положение, че аз не съм доволен и смятам, че там хората не работят качествено и второ, защото смятам, че отношението им ще е агресивно, тъй като аз излагам на съмнение, тяхната компетентност."
Защото предполагам си си платил или ти ръсиш кинти по улиците ? :) Като платиш за нещо си имаш гаранция за него - качество на работа или част или и 2те , годност ако е хранителен продукт и тн и тн...Като нещо е развалено и си имаш документ за него че си дал кинти няма нищо срамно и страшно да се върнеш и да искаш всичко да е ок.Напротив eDaniel , това е точно по темата :) Докато има хора които отиват някаде , дават N-брой кинти за нещо и то се счупва след 2 дни и те си казват "А нищо , ще го купя пак или ще го направя на друго място" ще е по този начин :)


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Събота, 10.11.2012, 22:23:08
 
dpavlovqДата: Неделя, 11.11.2012, 00:00:19 | Message # 18
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
Ако искаш ми влез в положение и премисли какво съм писал, мисля, че е достатъчно ясно и пълно. :)
Относно Омбре, не знам дали е такава три-стъпковата диагностика... :D
Но лично като усещане Юбико са ми по-приятни за комуникация от Омбре,, но това си е субективно усещане.




Редактирано от dpavlovq - Събота, 10.11.2012, 22:23:17
 
MkillaДата: Неделя, 11.11.2012, 00:00:29 | Message # 19
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Човече прочел съм го преди да ти напиша каквото и да е било.Не мисля , че е нормално да си сменя ангренажа на 1 място , някой да оплеска нещата поради 1 или друга причина и после да ходя на 2ро и 3то място пак да правя тази процедура като трябва и да си плащам за това.Мога да я оставя за проверка и 2ро мнение след всичко с/у минимална сума за моя сигурност но не бих обикалял по сервизите 1 след друг и всеки да се тества на колата ми.Надявам се , ти да си прочел правилно всичко защото нямам лоши чувства към абсолютно никой.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
dpavlovqДата: Неделя, 11.11.2012, 00:00:39 | Message # 20
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
Аз не казвам, че грешиш като си търсиш правата, даже напротив, подкрепям го, но имам съмнения в готовността за приемането на рекламация, а после и за последващото изпълнение на ремонта, защото не е гарантирано правилното изпълнение, след като веднъж има грешка.
Дано повече хора мислят и действат като теб, за да се наложи тази добра практика :)


 
nightfighterДата: Неделя, 11.11.2012, 00:00:49 | Message # 21
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (dpavlovq)
Омбре каза, че 4WS системата не трябва да се качва на някакви бордюри и нещо я разстройва, а когато купихме колата Омбре каза, че трябва да види стъпка по стъпка къде е проблема на системата(значи за него е нещо като сложен анализ), което отне нула време на Юбико, които изчистиха грешките на компютъра(явно имат софтуера), сега аз искам да видя за последно дали мога да ползвам тази система, която е направена за удобство и не ми харесва да ми свети. :D


Системата 4WS не е капризна,нито се влияе от качване на бурдюри,дупки и т.н,просто е прекалено защитена и не търпи никакви грешки! Обслужването и ремонта и , не изисква никакъв специален софтуер!Центровката на ъглите за сходимост на колелата не изискават някакво специално оборудване(освен един малко по специфичен болт) може да се направи на всеки един стенд!Всеки с малко познания ,който обаче си надвие над масрафа, че всичко вече е научил и разбира , вземе да прочете и направи стъпка по стъпка алгоритъма за ремонт и проверка описан изключително подробно в техническото описание ще може да локализира и съответно отстрани повредата.Великите приказки от рода на ,,явно проблема се оказва комплексен , трябва да оставиш тук колата да го анализираме" са или отказ, или незнание,или увъртане и превъзнасяне с цел да ти вземат много повече пари.

п.с. И наистина както ти е казал Омбре трябва стъпка по стъпка да се следва алгоритъма, изчистването на грешка не е ремонт!!Грешки не възникват ей така просто от промяна в климата :) Вместо да видим защо има грешка,взехме че я изчистихме и какво правим сега??? :)


Редактирано от nightfighter - Събота, 10.11.2012, 22:39:49
 
VIPER-CHДата: Неделя, 11.11.2012, 00:00:59 | Message # 22
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Кво ми говорите бе,аз съм механик и поправям колите на хората с пет пъти по-голямо внимание от моята лична,това е до самосъзнание бе.Как ще оставиш място без болт и ще кажеш ебал съм мааму,как ще подбиеш резбата на каре,че това е недопустимо дори и за стажанти по автотранспорт па камо ли в спец.сервиз B) Къв е тоа некадърник и кой го е взел на работа щом сглобява шарнира преди да е поставил карето в главината :D това само за него ли говори лошо? За кви грешки говорите.Хората си поверяват колите които са на пътя и са потенциално опасни ако са направени калпаво!!!Имате ли идея ако това се случи примерно в Германия за кво става дума???Хората ти плащат хотела ако закъснеят със срока за ремонт.Аз в такъв сервиз не бих стъпал и бих ги оповестил на всите си авери и където мога.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
aλexandroДата: Неделя, 11.11.2012, 00:01:09 | Message # 23
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Аз подкрепям dpavlovq. Точно защото всички хора правят грешки е редно в един сервиз да има някакви методи на контрол. Хората, които някога са се интересували от мениджмънт знаят за какво става дума. Да се разчита на будната съвест на работника е малко наивно, затова проблемите на Момчи говорят лошо за целия сервиз и е малко пренебрежително вината да се хвърля върху късмета на Момчи или върху конкретния изпълнител на работата.

Поздрави на nightfighter и VIPER-CH за последните им мнения victory


 
nightfighterДата: Неделя, 11.11.2012, 00:01:19 | Message # 24
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Viper-ch хората които расъждават като теб са много , ама наистина много голяма рядкост в нашите сервизи!!
Мърлявщината,безотговорноста и работата на принципа ,,и така става е..л съм му майката" са били , и все още са основен стил на работа в 90% от сервизите в България! За това са отговорни както сервизите ,така и много от клиентите им.Управителите на сервизи се стискат , не плащат на монтьорите , свестните момчета бягат, на тяхно място се назначават некадърници които понеже си знаят насрания гъз си траят за да не загубят мизерните си заплатки.Няма контрол на свършената работа , или се прави проформа, и как да има ,нали трябва да плащаш на един човек в повече ,който само да намира кусури а да не изкарва пари. Какъв според теб в крайна сметка да е резулата при тази ситуация??? Явно излиза по евтино да се отвори сервиз,да работи извесно време,после да се затвори и пак отначало с ново име, да ама нов бардак със стари ку.ви не става!
Или другия вариянт ,от гледна точка на клиента е:Абе знам че не ги бива особено , омундариха ми колата ама то за тези пари толкова , доволен съм , другаде вземат много повече за същата работа!!


Редактирано от nightfighter - Събота, 10.11.2012, 23:26:53
 
eDanielДата: Неделя, 11.11.2012, 00:07:13 | Message # 25
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Quote (Mkilla)
Тук ми се струва , че малко почнахте да преувеличавате нещата колеги.Най-малкото за да се говори лошо за даден сервиз като в този случай е добре да има повече от 1 негативно мнение на човек посетил сервиза.Почнаха много отрицателните коментари на хора които дори и не са стъпвали там или се лъжа ? За какъв мениджмънт говорим въобще ? Нормално и съвсем човешко е някой да сгреши като прави нещо дори и от 20години или вие не грешите в работата си ? Затова приятел в Германия ми беше споменал , че никой майстор не се занимава със смяна на шарнири примерно..Или цял шенкел или носач или се оправяш сам.Тук отиваш в официален сервиз и се почва може ли само това без онова да се смени , ама как ще стане , колко пари ще струва , не може ли отстъпка от цената , защо толкова часа си бачкал по колата и тн..Накрая не те кефи как е станало побългаряването защото пак казвам в белите страни не се сменят шарнири а направо целите елементи със все болтовете , вдигаш скандал че били ментета и пускаш тема в даден форум колко бил калпав сервиза а всъщност не е точно така.


Омазах това мнение и го поствам тук.



プレリュード 夢のカ
 
MkillaДата: Неделя, 11.11.2012, 00:12:26 | Message # 26
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Мислех , че си го делнал Дани :) Истината е , че сме много добри по плюенето във форумите а когато трябва да си търсим правата си мишуваме и със зачервени бузки си траем , преглъщаме и така до следващият път.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Неделя, 11.11.2012, 00:19:04
 
batkosioДата: Неделя, 11.11.2012, 00:15:06 | Message # 27
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
Всеки е прав за себе си, но наистина бъдете по- сдържани в мненията си, защото губим добрия тон!

 
VIPER-CHДата: Неделя, 11.11.2012, 00:17:30 | Message # 28
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Аз никога не съм стъпвал в този сервиз и ще е смешно ако го направя като се има предвид ,как си вадя хляба.Изказах лично мнение без да съм посочвал имена или конкретни места като се позовах единствено на мнението на Момчи.
А това за целия носач а не шарнир са пълни глупости!!!Ти кога последно ходи и сменя шарнири в Германия?Щото аз съм ходил по сервизи там,оторизирани и квартални да не говоря,че съм работил в немски сервиз макар и квартален преди 8 години.
Поздрави :)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
eDanielДата: Неделя, 11.11.2012, 00:22:13 | Message # 29
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Момчи има опит от първо лице и оставих неговите мнения в темата. Юби-ко са допуснали грешка, при това груба. Това не е причина обаче да правим темата на чат. Когато някой, който няма опит със сервиза влезне там ще иска да види конкретни мнения от хора, които са били там. А какво се получава? Някой казва "Аз имах проблем". Втори казва "Ебаси тъпаците, майна". Трети после "Абе тия са много зле". После идва и четвърти, който защитава. После пети, който казва "Аз съм съгласен с тези дето хранят". Шести: "И аз, и аз"...
Не искам да засегна никого, но ви моля да не се самозабравяте. Това, че няма строг модераторски контрол не е причина да правим махленски форум с земеделско-аграрски привкус.
Нека бъдем приятели, а не модератори и потребители. alco



プレリュード 夢のカ
 
MkillaДата: Неделя, 11.11.2012, 00:27:03 | Message # 30
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Е в кварталният сервиз може и да сте ги отливали карета , шарнири и всичко останало но в по-голям сериозен сервиз няма как да стане това колкото и да си говорим тук.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda